Jij welquote:Op maandag 16 december 2019 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan niet goed schaken maar durf te wedden dat ik nog Rotterdam
wie is je favoriete auteur?quote:Op maandag 16 december 2019 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker, muziek, verre reizen, de vagina in het algemeen, SF, jaren zestig Amerikaanse auto's, koken, lezen, verwennen, lol trappen, uit eten, knuffelen en ik vind shoppen leuk.
Veel hits op Tinder zeker?quote:Op maandag 16 december 2019 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker, muziek, verre reizen, de vagina in het algemeen, SF, jaren zestig Amerikaanse auto's, koken, lezen, verwennen, lol trappen, uit eten, knuffelen en ik vind shoppen leuk.
Eigenlijk kan ik wel goed schaken maar hij was te mooi om hem niet te maken.quote:
Leuk werk. En heb je ook nog hobby's?quote:Op maandag 16 december 2019 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel werken als hobbyquote:Op maandag 16 december 2019 13:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Leuk werk. En heb je ook nog hobby's?
Wat voor muziek?quote:
Neequote:Op maandag 16 december 2019 13:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Een algemene vraag: ben ik een vervelend persoon?
vind je dat dan?quote:Op maandag 16 december 2019 13:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mooi toch?quote:Op maandag 16 december 2019 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel werken als hobby
Jij bent al jaren mijn liefste Belg.quote:Op maandag 16 december 2019 13:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dankjewel, liefst muziek gemaakt door mannen met dikke buiken, lang haar en versterkte gitaren.quote:Op maandag 16 december 2019 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat voor muziek?
Je doet het overigens goed hoor.
Mwah zo ervaar ik dat nietquote:Op maandag 16 december 2019 14:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Soms wel ..,maar dat ben ik ook Dat scheelt
Van die laatste kijk ik alleen de filmversiequote:Op maandag 16 december 2019 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan Simmons en Timothy Zahn, sorry dat ik niet beschaafder ben.
Niet doen. Nooit negatief over jezelf zijn. Verbeterpuntjes heeft ieder mens anders waren we engelen.quote:
Was dat maar zoquote:Op maandag 16 december 2019 14:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Van die laatste kijk ik alleen de filmversie
Dan verwijs ik je even door,maar dat geeft niet.quote:Op maandag 16 december 2019 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dankjewel, liefst muziek gemaakt door mannen met dikke buiken, lang haar en versterkte gitaren.
quote:Op maandag 16 december 2019 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet doen. Nooit negatief over jezelf zijn. Verbeterpuntjes heeft ieder mens anders waren we engelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |