SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik hoop dat je in zeven sloten tegelijk valtquote:Op donderdag 12 december 2019 10:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
* Hawaii_Tim staat in zeven rijen tegelijk
In zes van die rijen sta ik je niet in de wegquote:Op donderdag 12 december 2019 10:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in zeven sloten tegelijk valt
Ik heb een PC en een laptop staan en die houd ik allebei open tot ik klaar ben. Een van de twee heeft nl nogal eens de neiging te crashen.quote:Op donderdag 12 december 2019 10:42 schreef Arizona het volgende:
Maar stel, je staat in zeven rijen tegelijk, voor dezelfde show. Als het dan 12 uur is, klik je dan de 6 rijen met de hoogste nummers direct weg, of laat je die uit voorzorg ook openstaan?
Ik zou ze laten staan voor de zekerheid tot ik de bevestigingsmail hebquote:Op donderdag 12 december 2019 10:42 schreef Arizona het volgende:
Maar stel, je staat in zeven rijen tegelijk, voor dezelfde show. Als het dan 12 uur is, klik je dan de 6 rijen met de hoogste nummers direct weg, of laat je die uit voorzorg ook openstaan?
quote:Op donderdag 12 december 2019 10:30 schreef Meke het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even naar de bakker lopen MAAR STEL JE VOOR DAT IK GEKIDNAPT WORD?!
Heerlijk ditquote:Op donderdag 12 december 2019 10:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moest mijn dochter van de fysio ophalen en was bang voor autopech
Ik zat wel te rekenen dat ik zelfs met autopech te voet ook nog op tijd terug zou zijnquote:
Maar 10 mensen toelaten als er nog maar twee kaartjes over zijn lijkt me ook niet zo handig.quote:Op donderdag 12 december 2019 10:45 schreef Arizona het volgende:
En ik ben ook benieuwd, laten ze gewoon een x aantal mensen tegelijk toe? Het lijkt met toch niet dat echt iedereen één voor één 5 minuten lang gaat bestellen?
Als je 5000 kaarten hebt en iedereen houdt zich aan de regels heb je minimaal 1250 klanten. Als ze er gemiddeld 3 minuten per persoon over doen ben je 60 uur verder. Lijkt me niet neequote:Op donderdag 12 december 2019 10:45 schreef Arizona het volgende:
En ik ben ook benieuwd, laten ze gewoon een x aantal mensen tegelijk toe? Het lijkt met toch niet dat echt iedereen één voor één 5 minuten lang gaat bestellen?
Heel de wereld is nu ff één groot ticketstress topic.quote:Op donderdag 12 december 2019 10:46 schreef Greys het volgende:
Hebben we nou twee ticketstress topics?
Daar kun je er nooit genoeg van hebbenquote:Op donderdag 12 december 2019 10:46 schreef Greys het volgende:
quote:To purchase tickets for different shows you need to enter the relevant queue for that particular show. More than one queue can be entered at one time. Up to 4 tickets per person can be bought for each show. A different transaction needs to be completed for each individual show.
Maar we kunnen het ook over andere dingen hebben hoor Greys. Koekjesbakken ofzo. Of hippe spulletjes die je bij de Action kunt kopen.quote:Op donderdag 12 december 2019 10:46 schreef Greys het volgende:
Goed idee. Als het niet lukt gewoon zelf een ticket haken. Zeker weten een unieke barcode, dus gegarandeerd dat je binnenkomt.quote:Op donderdag 12 december 2019 10:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar we kunnen het ook over andere dingen hebben hoor Greys. Koekjesbakken ofzo. Of hippe spulletjes die je bij de Action kunt kopen.
Trouwens, weet iemand nog een fijne haaknaald?
@summer52 weet dit vast!quote:Op donderdag 12 december 2019 10:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar we kunnen het ook over andere dingen hebben hoor Greys. Koekjesbakken ofzo. Of hippe spulletjes die je bij de Action kunt kopen.
Viel mij ook al op idd, in de Nederlandse FAQ staat dat stukje niet.quote:Op donderdag 12 december 2019 10:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, dit staat in de Engelstalige FAQ
[..]
Precies. En daarom sta ik lekker in alle wachtrijen, op die voor de live halve finales naquote:Op donderdag 12 december 2019 10:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Viel mij ook al op idd, in de Nederlandse FAQ staat dat stukje niet.
Clover Amour haak ik altijd mee, wel prijzig maar ze haken heel fijn. Elke maat heeft een andere kleur!quote:Op donderdag 12 december 2019 10:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is wel heel leuk!quote:Op donderdag 12 december 2019 10:48 schreef Fred_B het volgende:
Even een volstrekt nutteloos feitje tussendoor, maar Waylon met Outlaw In ‘em is de Top 2000 binnengekomen.
Werkt hier inderdaad ook niet in Edgequote:Op donderdag 12 december 2019 11:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Bij mij werkt de wachtrij trouwens niet in de Edge browser die standaard bij Windows zit
Hoe is dat bij jullie?
Matig...quote:Op donderdag 12 december 2019 11:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Werkt hier inderdaad ook niet in Edge
Ik sta nu in de wachtrij met mijn werklaptop en mijn telefoon en straks pak ik de prive laptop er nog bij. Voor de family show op zaterdag.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik sta alleen in de wachtrij voor de liveshow op zaterdag
Dus het is alles of niets, na na na, nanana na na na....
Geen idee, ik heb geen Edgequote:Op donderdag 12 december 2019 11:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Bij mij werkt de wachtrij trouwens niet in de Edge browser die standaard bij Windows zit
Hoe is dat bij jullie?
[ afbeelding ]
quote:
Windows 7 nogquote:
Oh ja, naja... je hebt nog tot januari qua veiligheidsupdatesquote:Op donderdag 12 december 2019 11:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Windows 7 nogDaar zit het niet op. Uiteindelijk moet ik wel een keer upgraden, maar voor ik dat doe wil ik eerst nog bedenken of ik niet de hele pc een upgrade ga geven. Op zich doet hij het nog prima, maar een groot deel van de binnenkant is al een jaar of vijf, zes oud inmiddels.
Preciesquote:Op donderdag 12 december 2019 11:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, naja... je hebt nog tot januari qua veiligheidsupdates
Valt jouw APK ook in januari?quote:Op donderdag 12 december 2019 11:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PreciesMisschien hak ik een knoop door als ik weet hoe duur de APK dit keer gaat zijn
In januari moet ie, nu zou ie al kunnenquote:Op donderdag 12 december 2019 11:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Valt jouw APK ook in januari?
Ik zie net dat m'n APK inmiddels al in februari valtquote:Op donderdag 12 december 2019 11:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In januari moet ie, nu zou ie al kunnen
Je weet niet of je ooit in je leven nog een kans krijgt om naar een in Nederland georganiseerde ESF show te gaan...quote:Op donderdag 12 december 2019 11:21 schreef Guanabana het volgende:
Zit nog steeds in dubio of ik zelf ook een rij ga proberen want niet geschoten is altijd mis, of dat ik het chill hou en alleen jullie allemaal ga uitlachen aanmoedigen.
Guanaquote:Op donderdag 12 december 2019 11:21 schreef Guanabana het volgende:
Zit nog steeds in dubio of ik zelf ook een rij ga proberen want niet geschoten is altijd mis, of dat ik het chill hou en alleen jullie allemaal ga uitlachen aanmoedigen.
Klopt, maar ik zie mezelf niet als zo'n diehard dat ik er koste wat kost bij wil zijn. Maar het is ook wel weer leuk om het een keer irl te zien.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je weet niet of je ooit in je leven nog een kans krijgt om naar een in Nederland georganiseerde ESF show te gaan...
Hahaquote:Op donderdag 12 december 2019 11:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
GuanaIk zat me net af te vragen hoe het met jou en je laptop is
Ben ik ook nietquote:Op donderdag 12 december 2019 11:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie mezelf niet als zo'n diehard dat ik er koste wat kost bij wil zijn. Maar het is ook wel weer leuk om het een keer irl te zien.
Klinkt als een oude sjaggo kater dusquote:Op donderdag 12 december 2019 11:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
HahaMet mij matig, met de laptop redelijk. Zit een nieuwe fan in, heb wat zaken eraf gegooid, hij blaast nog steeds wel redelijk veel, maar beter dan dit wordt het denk ik niet gezien zijn leeftijd
Dus doe het hier maar mee.
Ja ik vind het allemaal leuk om te volgen hoor, zeker komend jaar natuurlijk, maar ik hoef er dan weer niet per se bij te zijn.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben ik ook nietBen wel opgegroeid met het ESF, het stond standaard aan toen ik klein was, waardoor ik Herreys, Bobbysocks en Sandra Kim nog live heb zien winnen toen ik 8, 9 en 10 was
M'n eerste herinneringen aan het ESF...
Ik kijk ook geen hele shows van een jaar terug ofzo. Af en toe een leuk optreden wel weer.
Maar wel een unieke kans.
Okquote:Op donderdag 12 december 2019 11:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik vind het allemaal leuk om te volgen hoor, zeker komend jaar natuurlijk, maar ik hoef er dan weer niet per se bij te zijn.
Dus ik probeer denk ik een semi familyshow, en als dat niet lukt dan niet.
Ik denk dat Greys aan het zuurstof zit met 3 laptops en 5 telefoons om zich heen.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
edit: zie dat het toen op 4 mei was dus geen idee of het hier zelfs wel uitgezonden is... @:Greys?![]()
Springt op "X" en je wachtrij is wegquote:Op donderdag 12 december 2019 11:39 schreef Arizona het volgende:
Oh god, de kat is hyper, sprint over de tafel en de laptop en wil telkens apporteren
Koffie en zuurstofquote:Op donderdag 12 december 2019 11:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk dat Greys aan het zuurstof zit met 3 laptops en 5 telefoons om zich heen.
Ik doe hem straks naar boven als hij zo niet gaat slapen hoor!quote:Op donderdag 12 december 2019 11:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Springt op "X" en je wachtrij is weg
Uitgezonden durf ik niet met zekerheid te zeggen, we deden iig niet mee dat jaar.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ok
Ondertussen begin ik te twijfelen of ik Bobbysocks wel live gezien heb en of dat niet een latere YouTube herinnering is... maar je werd op de radio doodgegooid met de Engelse versie dus gemist heb ik het zeker niet toen
edit: zie dat het toen op 4 mei was dus geen idee of het hier zelfs wel uitgezonden is... @:Greys?![]()
Sluit hem even ergens opquote:Op donderdag 12 december 2019 11:39 schreef Arizona het volgende:
Oh god, de kat is hyper, sprint over de tafel en de laptop en wil telkens apporteren
Jaa daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op donderdag 12 december 2019 11:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd hoe het gaat zijn hoorOf het iedereen gewoon gaat lukken of dat we straks met een paar lucky few zitten hier.
Ik hou er al rekening mee dat ik straks in mijn eentje de Fok! groep bij de family show ga zijn.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd hoe het gaat zijn hoorOf het iedereen gewoon gaat lukken of dat we straks met een paar lucky few zitten hier.
Ik hoop echt dat het ons allemaal gewoon gaat lukkenquote:Op donderdag 12 december 2019 11:41 schreef Guanabana het volgende:
Dat is in ieder geval optimistisch gedacht voor jezelf!quote:Op donderdag 12 december 2019 11:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hou er al rekening mee dat ik straks in mijn eentje de Fok! groep bij de family show ga zijn.
Ja, als ik dan toch optimistisch moet denken, dan wel graag voor mezelf.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval optimistisch gedacht voor jezelf!
quote:Op donderdag 12 december 2019 11:43 schreef skysherrif het volgende:
Succes, mogen jullie allemaal je kaartjes krijgen !
Lief! Thanksquote:Op donderdag 12 december 2019 11:43 schreef Strani het volgende:
Succes allemaal zometeen! Ik denk aan jullie.
Automatische updates heb ik gelukkig ff uit staan.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:45 schreef Meke het volgende:
Al mijn apparaten willen nu nu nu updates installeren, dacht het niet!
"Ticket voor eerste ring"quote:Op donderdag 12 december 2019 11:45 schreef Meke het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2019 11:45 schreef Meke het volgende:
Ik heb juist liever semi 1, want dan zit er nog wat tijd tussen als ik ook nog naar de familyshow op zaterdag wilquote:Op donderdag 12 december 2019 11:43 schreef Guanabana het volgende:
Is het leuker om naar semi 1 of 2 te gaan? Dat je het eerst dinsdag op tv ziet en dan donderdag zelf?
Heb wel het idee dat er misschien minder mensen voor een dinsdag zullen kiezen en dat er dan ook nog minder drukte is en minder mensen op de been.
Ja ik hou daar rekening mee
Ja ik probeer ook semi 1.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb juist liever semi 1, want dan zit er nog wat tijd tussen als ik ook nog naar de familyshow op zaterdag wil
Ja heb ik gelukkig ook, ze vragen het nu netjes. Degene die mij tickets bezorgd wordt het eerst geüpdatetquote:Op donderdag 12 december 2019 11:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Automatische updates heb ik gelukkig ff uit staan.
quote:Op donderdag 12 december 2019 11:47 schreef Guanabana het volgende:
Oke eerlijk is eerlijk, ik zit wel te internetten met de kabel, omdat de wifi hier nog wel eens eruit wil liggen ineens.
Maar verder ga ik niet mezelf zitten opnaaien met meerdere apparaten en browsers, geen zin inquote:
Ik steek m'n vingers even in m'n orenquote:Op donderdag 12 december 2019 11:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het zou me dan ook weer niet verbazen als wij straks alles op orde hebben en dat er aan de andere kant technisch wat mis gaat bij de wachtrijen
Niet in je ogen, anders wordt het afrekenen zo lastig.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik steek m'n vingers even in m'n oren
Bekijk het positief, als je geen ticket hebt heb je geld over om thuis eten te laten bezorgen tijdens de liveshows.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Inmiddels begin ik het toch wel spannend te vinden
Weet niet... hoeveel tickets zijn er nu beschikbaar bij deze "wave"?quote:Op donderdag 12 december 2019 11:55 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik las ergens dat er 25.000 mensen proberen nu kaartjes te krijgen, maar is dat ook met internationaal erbij? Want dat lijkt me erg weinig.
Dat weet ik echt allemaal nietquote:Op donderdag 12 december 2019 11:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet niet... hoeveel tickets zijn er nu beschikbaar bij deze "wave"?
Succes!!!!quote:Op donderdag 12 december 2019 11:56 schreef Arizona het volgende:
Zo, even alle andere schermen afsluiten en wachten maar
Succes allemaal!!!
quote:Op donderdag 12 december 2019 11:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat weet ik echt allemaal niet![]()
Ohquote:Op donderdag 12 december 2019 11:57 schreef Arizona het volgende:
De tijd op mijn prive laptop (de tikker) loopt 2 seconden voor op de andere
Da's niet helemaal duidelijk. Hopelijk genoegquote:Op donderdag 12 december 2019 11:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet niet... hoeveel tickets zijn er nu beschikbaar bij deze "wave"?
Hoeveel plaatsen zijn er in totaal eigenlijk?quote:Op donderdag 12 december 2019 11:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's niet helemaal duidelijk. Hopelijk genoeg
Hier ook.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:57 schreef Arizona het volgende:
De tijd op mijn prive laptop (de tikker) loopt 2 seconden voor op de andere
Jij vindt dit leuk he, allemaal vragen stellen aan gespannen mensenquote:Op donderdag 12 december 2019 11:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoeveel plaatsen zijn er in totaal eigenlijk?
Mss zoek ik het straks even op
quote:Op donderdag 12 december 2019 11:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij vindt dit leuk he, allemaal vragen stellen aan gespannen mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |