quote:
quote:
quote:
Graf accenten incoming.twitter:DHofbar twitterde op dinsdag 10-12-2019 om 14:23:11Vanavond in De #Hofbar: Scheveningse vreugdevuurbouwers doen voor het eerst hun verhaal nadat vorige week duidelijk werd dat er dit jaar geen vergunning komt voor de traditionele #vreugdevuren in Den Haag. #ScheveningenOm 22:45 uur op @NPO2! https://t.co/RXfoaaW2Ol reageer retweet
Dat is niet echt groot nieuws. Want dat verhaal is allang bekend.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]Graf accenten incoming.twitter:DHofbar twitterde op dinsdag 10-12-2019 om 14:23:11Vanavond in De #Hofbar: Scheveningse vreugdevuurbouwers doen voor het eerst hun verhaal nadat vorige week duidelijk werd dat er dit jaar geen vergunning komt voor de traditionele #vreugdevuren in Den Haag. #ScheveningenOm 22:45 uur op @:NPO2! https://t.co/RXfoaaW2Ol reageer retweet
PowNed mag ook wel een bom op.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet echt groot nieuws. Want dat verhaal is allang bekend.
Precies.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet echt groot nieuws. Want dat verhaal is allang bekend.
Ja dat is zeker ja. Ze houden zich redelijk rustig tot en met de feestdagen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
In die app-groepjes plannen ze wel degelijk rellen.
Shoarmaquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:43 schreef Drizzt het volgende:
Omdat er geen antwoord op Harrie z'n vraag kwam: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Die graaiers voegen niks toe. Ze zijn misschien groot op YouTube, dan gaan ze lekker verder op YouTube. Geen bestaansrecht in het bestel.quote:
Ik voel je pijn, broeder.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die graaiers voegen niks toe. Ze zijn misschien groot op YouTube, dan gaan ze lekker verder op YouTube. Geen bestaansrecht in het bestel.
Patat en broodjes kroket.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:43 schreef Drizzt het volgende:
Omdat er geen antwoord op Harrie z'n vraag kwam: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Welke aflevering?quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kijk NU Flodder. Sjakie is ziedend.
@:zipportal
Topsjowquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:06 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
DRT ON TOUR.
@:wereldgozer
Het is je verjaardag, dan mag hetquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:43 schreef Drizzt het volgende:
JE DIKKE TYFUS MOEDERquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is je verjaardag, dan mag heteet smakelijk!
@:onlogisch lijkt wel 200 dagen in het jaar jarig.
Een week lang geen pallets sorteren, bofkont!quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:02 schreef Caland het volgende:
Ik heb overigens weekend
Tot volgende week dinsdag
KOEKOEK
je had nog wat dagen staan?quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:02 schreef Caland het volgende:
Ik heb overigens weekend
Tot volgende week dinsdag
KOEKOEK
quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:01 schreef Caland het volgende:
Is @:drizzt jarig?
GefeliciteerdDat je nog maar vaak mag uitslapen
Morgen naar Lissabon/Porto tm zaterdag. En maandag is m’n vrije dag om de twee weken.quote:
Wat een fucking ambtenaar ben je toch ook.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen naar Lissabon/Porto tm zaterdag. En maandag is m’n vrije dag om de twee weken.
Net als jij?quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat een fucking ambtenaar ben je toch ook.
Als je het zelf maar grappig vindt, jatog.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Is ook nergens voor nodig.
wie ben jijquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:27 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Als je het zelf maar grappig vindt, jatog.
erg leuk maatquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Rein Mercha komt op de nieuwjaarsborrel bij onze club
@JanCees je kan hem weer aanpakken.twitter:Basacikoglu_ twitterde op maandag 05-08-2019 om 23:22:03@JanCees_god Ga jij lekker krantenwijk lopen jonge reageer retweet
Suc6quote:Op woensdag 11 december 2019 05:17 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen, kanjervroeg
Op naar Portugal
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:23 schreef Ifrane het volgende:
Zeg het maar, jongens.
Wat vinden wij hiervan?
[ afbeelding ]
Wanneer rellen met Rens?quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:55 schreef KingRoland het volgende:
Net thuis zie ik dat ajax is uitgeschakeld.
Zo even los op Twitter.
OMG ZELFS LEUK TROLLEN KAN JE NIETquote:Op woensdag 11 december 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, het is maar een spelletje!
Uiteraard meteen gedaan.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:13 schreef GGMM het volgende:
Heeft @:elan al toegegeven dat hij er een beetje naast zat gisteren en hij duidelijk geen verstand van voetbal heeft?
Je moeder komt hier de kerstballen ophangen. En natuurlijk gewoon standaard een eindejaarsbonus.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:17 schreef GGMM het volgende:
Ik hoor net dat ik een extra maandsalaris krijg als kerstbonus.
Wat een GEWELDIGE dag!
Heb jij nog iets van het UWV gekregen @:elan ?
14e maand?quote:Op woensdag 11 december 2019 10:17 schreef GGMM het volgende:
Wat een GEWELDIGE dag!
Nee, maar ik werk nu zo lang bij het bedrijf dat het een maandsalaris is, daarvoor was het minder.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moeder komt hier de kerstballen ophangen. En natuurlijk gewoon standaard een eindejaarsbonus.
Is dat serieus voor het eerst dat je die gestort krijgt?
Ja hoor, maar volgens mij is het redelijk standaard zo'n dertiende maand.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar ik werk nu zo lang bij het bedrijf dat het een maandsalaris is, daarvoor was het minder.
LAAT ME GEWOON BLIJ ZIJN OKE
jammer dat de belastingdienst daar het meeste van paktquote:Op woensdag 11 december 2019 10:17 schreef GGMM het volgende:
Wat een GEWELDIGE dag!
Nee, ik ga verstandig sparen.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hoor, maar volgens mij is het redelijk standaard zo'n dertiende maand.
Ga je nog wat moois kopen?
LAAT ME GEWOON BLIJ ZIJN OKEquote:Op woensdag 11 december 2019 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer dat de belastingdienst daar het meeste van pakt
als je er niet gerekend hebt is een bonus altijd leuk maar dat bruto netto gebeuren is wel een dompertje op de feestvreugdequote:
Knut en Saskia hebben beef.twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 11-12-2019 om 10:41:13...en om die reden heb ik @knutdeijsbeer inmiddels geblokt. Ik laat me door niemand uitschelden voor nazi. https://t.co/qaLrTKCSgm reageer retweet
Kinderachtig gedoe van San Knut.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:42 schreef GGMM het volgende:
Knut en Saskia hebben beef.twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 11-12-2019 om 10:41:13...en om die reden heb ik @:knutdeijsbeer inmiddels geblokt. Ik laat me door niemand uitschelden voor nazi. https://t.co/qaLrTKCSgm reageer retweet
Zal ik hier even een topic over openen?quote:Op woensdag 11 december 2019 10:49 schreef Elan het volgende:
Over kinderachtig gedoe gesproken: Er komt eindelijk een nieuwe Ghostbusters film in 2020
Zou het uitmaken als ik nu nee zeg?quote:Op woensdag 11 december 2019 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal ik hier even een topic over openen?
Nou vooruit, ik ga gelijk aan de slag!quote:Op woensdag 11 december 2019 10:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het uitmaken als ik nu nee zeg?
Goed gedaan vriend.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!!
@:Lange_Lans
Moet je beter uit je doppen kijken, want hij heeft gisteren nog meermaals hier gepost.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed gedaan vriend.
Ik heb Lans al een tijdje niet gezien.
Niet gelezenquote:Op woensdag 11 december 2019 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Moet je beter uit je doppen kijken, want hij heeft gisteren nog meermaals hier gepost.
Blijkbaar maken de posts van @Lange_Lans niet zoveel indruk op Haags.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Moet je beter uit je doppen kijken, want hij heeft gisteren nog meermaals hier gepost.
Lolquote:Op woensdag 11 december 2019 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar maken de posts van @:lange_lans niet zoveel indruk op Haags.
Haags is meer van de inhoud hahaha!
Kopen?quote:Op woensdag 11 december 2019 11:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zou het account van haags moeiteloos over kunnen nemen.
Als Ajax verloren heeft: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
In het Hoe voel je je nu-topic: Prima
Binnenkomen in de SC: boys
Als Jojoortje binnenkomt: Jojoooooo![]()
Een willekeurig ONZ-topic in de ochtend: Mogguh
En zo kan ik nog wel effe doorgaan.
Akkoordquote:Op woensdag 11 december 2019 11:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Voor een appel en een ei misschien.
Zijn scriptjes zijn niet geavanceerd neequote:Op woensdag 11 december 2019 11:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zou het account van haags moeiteloos over kunnen nemen.
Als Ajax verloren heeft: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
In het Hoe voel je je nu-topic: Prima
Binnenkomen in de SC: boys
Als Jojoortje binnenkomt: Jojoooooo![]()
Een willekeurig ONZ-topic in de ochtend: Mogguh
En zo kan ik nog wel effe doorgaan.
Ik vraag mij weleens af of 'ie het überhaupt wel leuk vindt hier.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn scriptjes zijn niet geavanceerd nee
Die van 2020 wordt anders. 2018 was top maar 2019 haperde.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn scriptjes zijn niet geavanceerd nee
Je moet ook niet aan posts van meer dan 3 woorden beginnen.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WAAR moest niet in hoofdletters
Nee mee eens.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan posts van meer dan 3 woorden beginnen.
Jij hebt je eieren MET zout al gehad.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Voor een appel en een ei misschien.
Goeiequote:Op woensdag 11 december 2019 13:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ADO AMSTERDAM. JLAJLAJLAJLAJALJLAJAJLAAJLAJ. @:de_kraam
Jelly.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij hebt je eieren MET zout al gehad.
@Muskusboktor57quote:Op woensdag 11 december 2019 13:31 schreef KingRoland het volgende:
Er zitten hier mensen die mogen van mij van de mount everest vallen
Nouja zeg.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Soms komen hier ineens users de SC binnen vallen die wat mij betreft weleens heel erg ziek mogen worden van een beschimmelde hamburger.
Goed spul.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:43 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer @:jancees @:doublepain @:zipportal @:afcniels @:tjacka @:mortaxx
Morgen 20 mcnuggets voor 4 euro
mooie deal.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:43 schreef KingRoland het volgende:
Gelukkig zit er een MC 2 straten achter mijquote:Op woensdag 11 december 2019 13:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga een extra cheat day inlassen denk ikquote:Op woensdag 11 december 2019 13:43 schreef KingRoland het volgende:
dat jaquote:Op woensdag 11 december 2019 15:55 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ga een extra cheat dat inlassen denk ik
Nee, je moeder zal dus een andere sc moeten zoeken. (lol)quote:Op woensdag 11 december 2019 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit de VIESDIK sc of zo
Gedraag je.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je moeder zal dus een andere sc moeten zoeken. (lol)
Nee, ik heb niet zoveel vertrouwen in jou. Bovendien wil ik dit niet met geweld oplossen.quote:
GOEIE GENADEquote:Op woensdag 11 december 2019 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zoveel vertrouwen in jou.
Maar ik heb ook zin om wat te snacken.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zoveel vertrouwen in jou. Bovendien wil ik dit niet met geweld oplossen.
Zolang jouw moeder mij maar blijft aanbiddenquote:Op woensdag 11 december 2019 16:08 schreef GGMM het volgende:
naast je ouders nu ook Haags_kwartiertje. DAT MOET PIJN DOEN
wat is er nog meer leuk op de switch behalve Super Smash?quote:
Waar hou je vanquote:Op woensdag 11 december 2019 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wat is er nog meer leuk op de switch behalve Super Smash?
Pokémon heeft mijn broertje.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar hou je van
Dragon Quest 11, Mario Onnesie ( @:lange_lans ), Zelda BOTW, Splatoon 2, Octopath Travaler, Luigi's Mansion, Pokémon schijnt heel goed te zijn, Hollow Knight, Mario Kart, Xenoblade, Mario+Rabbids, enz. enz.
Die worden beiden wel goed beoordeeld, ja. Maar zijn niet mijn games dus kan er zelf weinig over zeggen.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pokémon heeft mijn broertje.
Bayonetta 2 en Marvel ultimate alliance 3 zijn die leuk? vorige delen had ik vroeger op de ps3.
twitter:RenskeLeijten twitterde op dinsdag 10-12-2019 om 23:12:29@kimvankeken @RoelSchrein #sprakeloos https://t.co/YGNzOhurK3 reageer retweet
wtfquote:Op woensdag 11 december 2019 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Mooi dat die mensen nu allemaal duidelijkheid hebbentwitter:RenskeLeijten twitterde op dinsdag 10-12-2019 om 23:12:29@:kimvankeken @:RoelSchrein #sprakeloos https://t.co/YGNzOhurK3 reageer retweet
quote:Op woensdag 11 december 2019 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Mooi dat die mensen nu allemaal duidelijkheid hebbentwitter:RenskeLeijten twitterde op dinsdag 10-12-2019 om 23:12:29@:kimvankeken @:RoelSchrein #sprakeloos https://t.co/YGNzOhurK3 reageer retweet
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
tuig is hetquote:Op woensdag 11 december 2019 17:11 schreef Doublepain het volgende:
Je zou maar zo als bedrijf je belastingen doen, mag je meteen de bak in
Mijn moeder jaren terug of ze 20K wilde betalen, gelukkig was het een foutquote:Op woensdag 11 december 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach gelukkig kreeg ik ook even een aanslagje, of ik even 2400 euro wilde dokken. Bleken ze ook goed fout mee te zitten.
En met de kinderopvangtoeslag zaten ze bij ons ook al gigantisch mis![]()
Boeven zijn het, ALLEMAAL!quote:Op woensdag 11 december 2019 17:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn moeder jaren terug of ze 20K wilde betalen, gelukkig was het een fout
Ik kreeg een paar jaar terug opeens een boete van duizenden euro's omdat ik mijn aangifte niet ingediend zou hebben. Toen heb ik hem uitgeprint en het bewijs van indienen teruggestuurd met een bezwaarschrif. Daarna kreeg ik eerst als antwoord dat dit niet de officiële aangifte was. Toen heb ik nog een keer alleen het bewijs van indienen toegestuurd en toen pas kreeg ik gelijk.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach gelukkig kreeg ik ook even een aanslagje, of ik even 2400 euro wilde dokken. Bleken ze ook goed fout mee te zitten.
En met de kinderopvangtoeslag zaten ze bij ons ook al gigantisch mis![]()
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar jaar terug opeens een boete van duizenden euro's omdat ik mijn aangifte niet ingediend zou hebben. Toen heb ik hem uitgeprint en het bewijs van indienen teruggestuurd met een bezwaarschrif. Daarna kreeg ik eerst als antwoord dat dit niet de officiële aangifte was. Toen heb ik nog een keer alleen het bewijs van indienen toegestuurd en toen pas kreeg ik gelijk.
Snap het aan de andere kant wel als je + zoveel miljoen mensen hebt, dat sommige procedures heel bureaucraties zijn, lang duren, fout gaan, maar dat met toeslagen is gewoon slecht en bewuste menselijke fouten ipv het systeem. Dat ze die gasten maar flink gaan straffenquote:Op woensdag 11 december 2019 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar jaar terug opeens een boete van duizenden euro's omdat ik mijn aangifte niet ingediend zou hebben. Toen heb ik hem uitgeprint en het bewijs van indienen teruggestuurd met een bezwaarschrif. Daarna kreeg ik eerst als antwoord dat dit niet de officiële aangifte was. Toen heb ik nog een keer alleen het bewijs van indienen toegestuurd en toen pas kreeg ik gelijk.
quote:Op woensdag 11 december 2019 15:55 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ga een extra cheat day inlassen denk ik
quote:Op woensdag 11 december 2019 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig zit er een MC 2 straten achter mij
quote:
lekker boysquote:
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op woensdag 11 december 2019 11:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!!
@:Lange_Lans
Ik heb deze op de pc maar ga hem op de switch zeker ook halen.quote:
Iets wat voof jou een leuke verrassing isquote:Op woensdag 11 december 2019 18:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sommige users hier mogen van mij een Aziatische versieren en als ze dan saampjes op de hotelkamer zijn aangekomen er dan achter komen dat er een pik in haar broek zit.
voofquote:Op woensdag 11 december 2019 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets wat voof jou een leuke verrassing is
Ik kan leren van jouw prachtige passieve agressie.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sommige users hier mogen van mij een Aziatische versieren en als ze dan saampjes op de hotelkamer zijn aangekomen er dan achter komen dat er een pik in haar broek zit.
Dit is toch een parodie op de act van Roland?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:01 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik kan leren van jouw prachtige passieve agressie.
op een van dequote:Op woensdag 11 december 2019 20:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is toch een parodie op de act van Roland?
@:kingroland
Vertel.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moest laatst nog aan je denken
Geniet er van.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet nu iets waarmee ik hier ongetwijfeld voor vies vet wrattenzwijn kan worden uitgemaakt.
Nou..quote:
Warme moedersquote:Op woensdag 11 december 2019 21:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nou..
Het was wel beknopt hoor.
Uberhaupt over hoe het met je gaat.
Dat je eerder hier vaker was maar nu ook weer meer aanwezig bent
Ontzettend fijn uiteraard.
Dat je een warme moeder moet zijn.
En grapjes over het gewicht van mensen en hoe zwaar je wel niet bent.
quote:Op woensdag 11 december 2019 21:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nou..
Flikker op idiootquote:Op woensdag 11 december 2019 21:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nou..
quote:Op woensdag 11 december 2019 21:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nou..
Wat liefff.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nou..
Af en toe heb ik echt het idee dat er iets ernstigs mis met jou isquote:Op woensdag 11 december 2019 21:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nou..
Dat lijkt me bij deze wel bevestigd.quote:Op woensdag 11 december 2019 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Af en toe heb ik echt het idee dat er iets ernstigs mis met jou is
O dat valt nog mee dan.quote:Op woensdag 11 december 2019 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Af en toe heb ik echt het idee dat er iets ernstigs mis met jou is
Ga dan!quote:Op donderdag 12 december 2019 07:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kut land
Moet zo snel mogelijk verlaten
Echt vieze racisten!!!quote:
Terechtquote:Op donderdag 12 december 2019 07:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt vieze racisten!!!
Alleen maar omdat een Turk in een dikke bak rijdt!!!!!!
Echt een kut land deze
Prima meme wel destijdsquote:
GM vanavond wat potentiële tegenstanders bekijken?quote:
AZ misschien jaquote:Op donderdag 12 december 2019 08:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima meme wel destijds
[..]
GM vanavond wat potentiële tegenstanders bekijken?
Eens.quote:Op donderdag 12 december 2019 08:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima meme wel destijds
[..]
GM vanavond wat potentiële tegenstanders bekijken?
Ja, dus?quote:Op donderdag 12 december 2019 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht 64% gewijzigd door Muskusboktor57 op 12-12-2019 09:50:06 ]
@Zipportalquote:Op donderdag 12 december 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, ik krijg een cadeaubon van Coolblue van 50 euro.
Graag advies hoe ik deze het beste kan besteden.
@:onlogisch @:lange_lans @:jojoortje @:kingroland @:lenny_leonard @:lavenderr @:jancees @:drizzt @:tjacka @:flippiee @:jr-style-93 @:tarado
Sta je niet in de mentions? Dan ben ik NIET geïnteresseerd in je mening.
Wat ben je bereid om eventueel bij te leggen ?quote:Op donderdag 12 december 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:lange_lans @:jojoortje @:kingroland @:lenny_leonard @:lavenderr @:jancees @:drizzt @:tjacka @:flippiee @:jr-style-93 @:tarado
Afhankelijk van de leukheid van het artikel, onbeperkt.quote:Op donderdag 12 december 2019 10:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat ben je bereid om eventueel bij te leggen ?
Ik zal er over nadenkenquote:Op donderdag 12 december 2019 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Afhankelijk van de leukheid van het artikel, onbeperkt.
Hou je van lezen?quote:Op donderdag 12 december 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
Daar hoef je idd niet zo veel te lezen.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh.
Dan zou ik gaan voor een tosti-ijzer.
Ik stel voor dat je deze bon doneert aan het youtube kanaal van Ed Baars.quote:Op donderdag 12 december 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
iddquote:Op donderdag 12 december 2019 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar hoef je idd niet zo veel te lezen.
Maar die heb ik al.
Was Scrummie hier nog maar, die had vast iets geweten.
Jammer dat Sked er niet meer is inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:48 schreef onlogisch het volgende:
Wat is er met @:Sked en @:Badderharing gebeurd?
Het is ook jammer dat jij hier bijna nooit meer post.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat Sked er niet meer is inderdaad.
Heb je al een robotstofzuiger?quote:Op donderdag 12 december 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik heb altijd het idee dat zo'n ding eigenlijk helemaal niet goed werkt.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je al een robotstofzuiger?
quote:Op donderdag 12 december 2019 13:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Morgen vrijdag de 13e.
Ik knijp hem nu al.
Heb je al een saturatiemeter?quote:Op donderdag 12 december 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
Neequote:Op donderdag 12 december 2019 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je al een saturatiemeter?
https://www.coolblue.nl/saturatiemeters
Gelachen.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar hoef je idd niet zo veel te lezen.
Maar die heb ik al.
Was Scrummie hier nog maar, die had vast iets geweten.
Ik zit me suf te peinzen GGMM, maar het enige waar ik op kan komen is een krultang, maar die heb jij wellicht helemaal niet nodig?quote:Op donderdag 12 december 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Maar helaas heb ik ook geen aandoeningen waarvoor ik zo'n ding nodig zou hebben.
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zit me suf te peinzen GGMM, maar het enige waar ik op kan komen is een krultang, maar die heb jij wellicht helemaal niet nodig?
Ik snap dat je dat zegt maar anderzijds, je kunt hem maar hebben hè. Wat als je er straks accuut wel een nodig blijkt te hebben en je hebt er geen voorhanden? Ik zou dan niet in jouw schoenen willen staan. Veel succes en wijsheid met je keuze. Ik zou het wel weten...quote:Op donderdag 12 december 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Maar helaas heb ik ook geen aandoeningen waarvoor ik zo'n ding nodig zou hebben.
top dingen johquote:Op donderdag 12 december 2019 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd het idee dat zo'n ding eigenlijk helemaal niet goed werkt.
Of je neemt gewoon een schoonmaakster interieurverzorgster in dienst.quote:
https://www.coolblue.nl/p(...)bw8ZYMhoC86MQAvD_BwEquote:Op donderdag 12 december 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
Wat is datquote:Op donderdag 12 december 2019 13:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/p(...)bw8ZYMhoC86MQAvD_BwE
ik houd niet van vreemden in mijn huisquote:Op donderdag 12 december 2019 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon een schoonmaakster interieurverzorgster in dienst.
Heb je wat te verbergen ofzoquote:Op donderdag 12 december 2019 13:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik houd niet van vreemden in mijn huis
je vroeg niet om mijn mening, maar toch....quote:
wat is datquote:Op donderdag 12 december 2019 13:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een Xiaomi box
@:onlogisch en @:lenny_leonard zouden dit je aan raden
MAAR WAT KAN ZO'N DING DANquote:Op donderdag 12 december 2019 13:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een Xiaomi box
@:onlogisch en @:lenny_leonard zouden dit je aan raden
Dit zie ik als een uitdagingquote:Op donderdag 12 december 2019 13:57 schreef aTypisch het volgende:
@:tjacka als je Bankfurt terug brengt naar BNW ga ik daar posten
Dit is beter maatquote:Op donderdag 12 december 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
MAAR WAT KAN ZO'N DING DAN
ik kan nog wel zo'n Chromecast oid gebruiken bedenk ik me nu.
Even kijken!
Daarom mi boxquote:Op donderdag 12 december 2019 14:00 schreef GGMM het volgende:
Oh met zo'n Chromecast kan je dus alleen ontvangen maar niet verzenden. Dus als ik geen wifi op mn computer heb heb ik er nog geen reet aan.
Next.
Die heb ik al op mn tvquote:Op donderdag 12 december 2019 14:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daarom mi box
Dan heb je gewoon de volledige app van Netflix of joetoep of HBO Nordic op je tv
Waarom wil je dan Google Chromecast hebben debielquote:Op donderdag 12 december 2019 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik al op mn tv
Heb ik dus geen zak aan.
Om porno die ik op m'n pc download op m'n tv in mn slaapkamer te kunnen streamenquote:Op donderdag 12 december 2019 14:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom wil je dan Google Chrome hebben debiel
Smerig varkenquote:Op donderdag 12 december 2019 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om porno die ik op m'n pc download op m'n tv in mn slaapkamer te kunnen streamen
Werkt super goed maat. Fantastisch ding.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd het idee dat zo'n ding eigenlijk helemaal niet goed werkt.
Ohquote:Op donderdag 12 december 2019 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werkt super goed maat. Fantastisch ding.
Ligt aan je Xinomiequote:Op donderdag 12 december 2019 14:08 schreef Tjacka het volgende:
Waarom heeft dit ding zo'n smerige bugs? Telkens op mobiel komt er een zwart vakje die opspringt en dan automatisch weg gaat.
Dan ben ik er alleen thuis vanaf. Of ik moet zo'n ding constant bij me dragen.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:12 schreef Tjacka het volgende:
@:ggmm is een aroma diffuser niks voor je? Aangezien je wel heel erg zou stinken?
Ben je ongesteld of zoquote:Op donderdag 12 december 2019 14:12 schreef Tjacka het volgende:
@:ggmm is een aroma diffuser niks voor je? Aangezien je wel heel erg zou stinken?
Nouja dat is toch tenminste ietsquote:Op donderdag 12 december 2019 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben ik er alleen thuis vanaf. Of ik moet zo'n ding constant bij me dragen.
Een halve oplossing is geen oplossing.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja dat is toch tenminste iets
Beetje slecht geslapen. Zag namelijk je moeder in mijn droom.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Tjacka is wild om zich heen aan het schoppen.
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beetje slecht geslapen. Zag namelijk je moeder in mijn droom.
Doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Uh.. goeiequote:Op donderdag 12 december 2019 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is niet zo goed gelukt.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:21 schreef Tjacka het volgende:
Oke sorry jongens ik wilde ook grappig uit de hoek komen
Dat kloptquote:Op donderdag 12 december 2019 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet zo goed gelukt.
Je staat niet op de mentionlijst, sneeuwvlokje.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Je zou zo'n cadeaubon met deze dagen ook aan een goed doel kunnen schenken voor mensen die het misschien harder nodig hebben dan jij.
Maar goed, ik voel mij dan ook moreel altijd beter dan anderen.
Ik praat in het algemeen, anders had ik hem wel gequote, Grunnings zwijntje van me.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je staat niet op de mentionlijst, sneeuwvlokje.
Zo danquote:Op donderdag 12 december 2019 14:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je staat niet op de mentionlijst, sneeuwvlokje.
Geeft niet kan gebeurenquote:Op donderdag 12 december 2019 14:21 schreef Tjacka het volgende:
Oke sorry jongens ik wilde ook grappig uit de hoek komen
Mensen die het echt moeilijk hebben hebben weinig aan een bon van Coolblue.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Je zou zo'n cadeaubon met deze dagen ook aan een goed doel kunnen schenken voor mensen die het misschien harder nodig hebben dan jij.
Maar goed, ik voel mij dan ook moreel altijd beter dan anderen.
Dat bepalen die mensen zelf wel.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die het echt moeilijk hebben hebben weinig aan een bon van Coolblue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |