Suc6quote:Op woensdag 11 december 2019 05:17 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen, kanjervroeg
Op naar Portugal
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:23 schreef Ifrane het volgende:
Zeg het maar, jongens.
Wat vinden wij hiervan?
[ afbeelding ]
Wanneer rellen met Rens?quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:55 schreef KingRoland het volgende:
Net thuis zie ik dat ajax is uitgeschakeld.
Zo even los op Twitter.
OMG ZELFS LEUK TROLLEN KAN JE NIETquote:Op woensdag 11 december 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, het is maar een spelletje!
Uiteraard meteen gedaan.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:13 schreef GGMM het volgende:
Heeft @:elan al toegegeven dat hij er een beetje naast zat gisteren en hij duidelijk geen verstand van voetbal heeft?
Je moeder komt hier de kerstballen ophangen. En natuurlijk gewoon standaard een eindejaarsbonus.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:17 schreef GGMM het volgende:
Ik hoor net dat ik een extra maandsalaris krijg als kerstbonus.
Wat een GEWELDIGE dag!
Heb jij nog iets van het UWV gekregen @:elan ?
14e maand?quote:Op woensdag 11 december 2019 10:17 schreef GGMM het volgende:
Wat een GEWELDIGE dag!
Nee, maar ik werk nu zo lang bij het bedrijf dat het een maandsalaris is, daarvoor was het minder.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moeder komt hier de kerstballen ophangen. En natuurlijk gewoon standaard een eindejaarsbonus.
Is dat serieus voor het eerst dat je die gestort krijgt?
Ja hoor, maar volgens mij is het redelijk standaard zo'n dertiende maand.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar ik werk nu zo lang bij het bedrijf dat het een maandsalaris is, daarvoor was het minder.
LAAT ME GEWOON BLIJ ZIJN OKE
jammer dat de belastingdienst daar het meeste van paktquote:Op woensdag 11 december 2019 10:17 schreef GGMM het volgende:
Wat een GEWELDIGE dag!
Nee, ik ga verstandig sparen.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hoor, maar volgens mij is het redelijk standaard zo'n dertiende maand.
Ga je nog wat moois kopen?
LAAT ME GEWOON BLIJ ZIJN OKEquote:Op woensdag 11 december 2019 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer dat de belastingdienst daar het meeste van pakt
als je er niet gerekend hebt is een bonus altijd leuk maar dat bruto netto gebeuren is wel een dompertje op de feestvreugdequote:
Knut en Saskia hebben beef.twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 11-12-2019 om 10:41:13...en om die reden heb ik @knutdeijsbeer inmiddels geblokt. Ik laat me door niemand uitschelden voor nazi. https://t.co/qaLrTKCSgm reageer retweet
Kinderachtig gedoe van San Knut.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:42 schreef GGMM het volgende:
Knut en Saskia hebben beef.twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 11-12-2019 om 10:41:13...en om die reden heb ik @:knutdeijsbeer inmiddels geblokt. Ik laat me door niemand uitschelden voor nazi. https://t.co/qaLrTKCSgm reageer retweet
Zal ik hier even een topic over openen?quote:Op woensdag 11 december 2019 10:49 schreef Elan het volgende:
Over kinderachtig gedoe gesproken: Er komt eindelijk een nieuwe Ghostbusters film in 2020
Zou het uitmaken als ik nu nee zeg?quote:Op woensdag 11 december 2019 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal ik hier even een topic over openen?
Nou vooruit, ik ga gelijk aan de slag!quote:Op woensdag 11 december 2019 10:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het uitmaken als ik nu nee zeg?
Goed gedaan vriend.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!!
@:Lange_Lans
Moet je beter uit je doppen kijken, want hij heeft gisteren nog meermaals hier gepost.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed gedaan vriend.
Ik heb Lans al een tijdje niet gezien.
Niet gelezenquote:Op woensdag 11 december 2019 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Moet je beter uit je doppen kijken, want hij heeft gisteren nog meermaals hier gepost.
Blijkbaar maken de posts van @Lange_Lans niet zoveel indruk op Haags.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Moet je beter uit je doppen kijken, want hij heeft gisteren nog meermaals hier gepost.
Lolquote:Op woensdag 11 december 2019 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar maken de posts van @:lange_lans niet zoveel indruk op Haags.
Haags is meer van de inhoud hahaha!
Kopen?quote:Op woensdag 11 december 2019 11:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zou het account van haags moeiteloos over kunnen nemen.
Als Ajax verloren heeft: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
In het Hoe voel je je nu-topic: Prima
Binnenkomen in de SC: boys
Als Jojoortje binnenkomt: Jojoooooo![]()
Een willekeurig ONZ-topic in de ochtend: Mogguh
En zo kan ik nog wel effe doorgaan.
Akkoordquote:Op woensdag 11 december 2019 11:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Voor een appel en een ei misschien.
Zijn scriptjes zijn niet geavanceerd neequote:Op woensdag 11 december 2019 11:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zou het account van haags moeiteloos over kunnen nemen.
Als Ajax verloren heeft: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
In het Hoe voel je je nu-topic: Prima
Binnenkomen in de SC: boys
Als Jojoortje binnenkomt: Jojoooooo![]()
Een willekeurig ONZ-topic in de ochtend: Mogguh
En zo kan ik nog wel effe doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |