als je er niet gerekend hebt is een bonus altijd leuk maar dat bruto netto gebeuren is wel een dompertje op de feestvreugdequote:
Knut en Saskia hebben beef.twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 11-12-2019 om 10:41:13...en om die reden heb ik @knutdeijsbeer inmiddels geblokt. Ik laat me door niemand uitschelden voor nazi. https://t.co/qaLrTKCSgm reageer retweet
Kinderachtig gedoe van San Knut.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:42 schreef GGMM het volgende:
Knut en Saskia hebben beef.twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 11-12-2019 om 10:41:13...en om die reden heb ik @:knutdeijsbeer inmiddels geblokt. Ik laat me door niemand uitschelden voor nazi. https://t.co/qaLrTKCSgm reageer retweet
Zal ik hier even een topic over openen?quote:Op woensdag 11 december 2019 10:49 schreef Elan het volgende:
Over kinderachtig gedoe gesproken: Er komt eindelijk een nieuwe Ghostbusters film in 2020
Zou het uitmaken als ik nu nee zeg?quote:Op woensdag 11 december 2019 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal ik hier even een topic over openen?
Nou vooruit, ik ga gelijk aan de slag!quote:Op woensdag 11 december 2019 10:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het uitmaken als ik nu nee zeg?
Goed gedaan vriend.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!!
@:Lange_Lans
Moet je beter uit je doppen kijken, want hij heeft gisteren nog meermaals hier gepost.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed gedaan vriend.
Ik heb Lans al een tijdje niet gezien.
Niet gelezenquote:Op woensdag 11 december 2019 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Moet je beter uit je doppen kijken, want hij heeft gisteren nog meermaals hier gepost.
Blijkbaar maken de posts van @Lange_Lans niet zoveel indruk op Haags.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Moet je beter uit je doppen kijken, want hij heeft gisteren nog meermaals hier gepost.
Lolquote:Op woensdag 11 december 2019 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar maken de posts van @:lange_lans niet zoveel indruk op Haags.
Haags is meer van de inhoud hahaha!
Kopen?quote:Op woensdag 11 december 2019 11:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zou het account van haags moeiteloos over kunnen nemen.
Als Ajax verloren heeft: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
In het Hoe voel je je nu-topic: Prima
Binnenkomen in de SC: boys
Als Jojoortje binnenkomt: Jojoooooo![]()
Een willekeurig ONZ-topic in de ochtend: Mogguh
En zo kan ik nog wel effe doorgaan.
Akkoordquote:Op woensdag 11 december 2019 11:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Voor een appel en een ei misschien.
Zijn scriptjes zijn niet geavanceerd neequote:Op woensdag 11 december 2019 11:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zou het account van haags moeiteloos over kunnen nemen.
Als Ajax verloren heeft: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
In het Hoe voel je je nu-topic: Prima
Binnenkomen in de SC: boys
Als Jojoortje binnenkomt: Jojoooooo![]()
Een willekeurig ONZ-topic in de ochtend: Mogguh
En zo kan ik nog wel effe doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |