Bij Game of Thrones was dat nog erger, daar waren de laatste 5 seizoenen pure aidsquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De eerste seizoenen meer dan prima, de laatste 2 seizoenen waren dramatisch maar dan blijf je toch kijken omdat je wilt weten hoe het afloopt. Wel een serie die ik vaker dan één keer heb gezien.
Ohja dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dexter vond ik erg leuk, SOA keken we altijd met vrienden en Prison Break had mijn vriendin nog niet gezien.
Raar dat mensen in een serie topic alleen maar de lovende woorden willen horen, niks mis met een kritisch geluid. Wel met argumenten natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Game of Thrones was dat nog erger, daar waren de laatste 5 seizoenen pure aids
En dat mocht je dan niet in het GOT-topic zeggen want dan werden mensen boos
Eens, op de één of andere manier trok die serie mij wel erg hoewel het er inderdaad niet beter op werd.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja dan snap ik het wel.
Dexter waren de laatste vier seizoenen erg matig.
En lachwekkend dat ze nooit eindigden met een seizoen waar iedereen achter de waarheid kwam.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, op de één of andere manier trok die serie mij wel erg hoewel het er inderdaad niet beter op werd.
Mensen die series kijken waarin draken bestaan zijn per definitie zwakzinnigquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Game of Thrones was dat nog erger, daar waren de laatste 5 seizoenen pure aids
En dat mocht je dan niet in het GOT-topic zeggen want dan werden mensen boos
Die bestonden nog niet toen ik begon met kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen die series kijken waarin draken bestaan zijn per definitie zwakzinnig
Zo dan!quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen die series kijken waarin draken bestaan zijn per definitie zwakzinnig
Krijg ik nooitquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:26 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb een DM gekregen van Haags.![]()
![]()
![]()
![]()
Uitgenodigd voor Duindorp? (lol)quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:26 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lolquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:26 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja ken hem. Zeker dat wijf in die scootmobiel?quote:
Tim en Tom Sjoronel wel, die krijgen klappen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uitgenodigd voor Duindorp? (lol)
quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ken hem. Zeker dat wijf in die scootmobiel?
Als Jack maar heel blijft.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tim en Tom Sjoronel wel, die krijgen klappen.
Denk dat dat wel meevalt hoor. Kreeg net deze door.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:32 schreef Elan het volgende:
Die boeren gaan samenwerken om te rellen met de Duindorpers Haags
quote:Vanavond om 22.45 uur zullen wij op NPO 2 tijdens de Hofbar live op de tv met groot nieuws naar buiten treden!!!🔥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |