quote:
quote:
quote:
Graf accenten incoming.twitter:DHofbar twitterde op dinsdag 10-12-2019 om 14:23:11Vanavond in De #Hofbar: Scheveningse vreugdevuurbouwers doen voor het eerst hun verhaal nadat vorige week duidelijk werd dat er dit jaar geen vergunning komt voor de traditionele #vreugdevuren in Den Haag. #ScheveningenOm 22:45 uur op @NPO2! https://t.co/RXfoaaW2Ol reageer retweet
Dat is niet echt groot nieuws. Want dat verhaal is allang bekend.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]Graf accenten incoming.twitter:DHofbar twitterde op dinsdag 10-12-2019 om 14:23:11Vanavond in De #Hofbar: Scheveningse vreugdevuurbouwers doen voor het eerst hun verhaal nadat vorige week duidelijk werd dat er dit jaar geen vergunning komt voor de traditionele #vreugdevuren in Den Haag. #ScheveningenOm 22:45 uur op @:NPO2! https://t.co/RXfoaaW2Ol reageer retweet
PowNed mag ook wel een bom op.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet echt groot nieuws. Want dat verhaal is allang bekend.
Precies.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet echt groot nieuws. Want dat verhaal is allang bekend.
Ja dat is zeker ja. Ze houden zich redelijk rustig tot en met de feestdagen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
In die app-groepjes plannen ze wel degelijk rellen.
Shoarmaquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:43 schreef Drizzt het volgende:
Omdat er geen antwoord op Harrie z'n vraag kwam: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Die graaiers voegen niks toe. Ze zijn misschien groot op YouTube, dan gaan ze lekker verder op YouTube. Geen bestaansrecht in het bestel.quote:
Ik voel je pijn, broeder.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die graaiers voegen niks toe. Ze zijn misschien groot op YouTube, dan gaan ze lekker verder op YouTube. Geen bestaansrecht in het bestel.
Patat en broodjes kroket.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:43 schreef Drizzt het volgende:
Omdat er geen antwoord op Harrie z'n vraag kwam: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Welke aflevering?quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kijk NU Flodder. Sjakie is ziedend.
@:zipportal
Topsjowquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:06 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
DRT ON TOUR.
@:wereldgozer
Het is je verjaardag, dan mag hetquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:43 schreef Drizzt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |