Daar hoef je idd niet zo veel te lezen.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh.
Dan zou ik gaan voor een tosti-ijzer.
Ik stel voor dat je deze bon doneert aan het youtube kanaal van Ed Baars.quote:Op donderdag 12 december 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, ik krijg een cadeaubon van Coolblue van 50 euro.
Graag advies hoe ik deze het beste kan besteden.
@:onlogisch @:lange_lans @:jojoortje @:kingroland @:lenny_leonard @:lavenderr @:jancees @:drizzt @:tjacka @:flippiee @:jr-style-93 @:tarado
Sta je niet in de mentions? Dan ben ik NIET geïnteresseerd in je mening.
iddquote:Op donderdag 12 december 2019 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar hoef je idd niet zo veel te lezen.
Maar die heb ik al.
Was Scrummie hier nog maar, die had vast iets geweten.
Jammer dat Sked er niet meer is inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:48 schreef onlogisch het volgende:
Wat is er met @:Sked en @:Badderharing gebeurd?
Het is ook jammer dat jij hier bijna nooit meer post.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat Sked er niet meer is inderdaad.
Heb je al een robotstofzuiger?quote:Op donderdag 12 december 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:lange_lans @:jojoortje @:kingroland @:lenny_leonard @:lavenderr @:jancees @:drizzt @:tjacka @:flippiee @:jr-style-93 @:tarado
Nee, ik heb altijd het idee dat zo'n ding eigenlijk helemaal niet goed werkt.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je al een robotstofzuiger?
quote:Op donderdag 12 december 2019 13:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Morgen vrijdag de 13e.
Ik knijp hem nu al.
Heb je al een saturatiemeter?quote:Op donderdag 12 december 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
Neequote:Op donderdag 12 december 2019 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je al een saturatiemeter?
https://www.coolblue.nl/saturatiemeters
Gelachen.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar hoef je idd niet zo veel te lezen.
Maar die heb ik al.
Was Scrummie hier nog maar, die had vast iets geweten.
Ik zit me suf te peinzen GGMM, maar het enige waar ik op kan komen is een krultang, maar die heb jij wellicht helemaal niet nodig?quote:Op donderdag 12 december 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Maar helaas heb ik ook geen aandoeningen waarvoor ik zo'n ding nodig zou hebben.
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zit me suf te peinzen GGMM, maar het enige waar ik op kan komen is een krultang, maar die heb jij wellicht helemaal niet nodig?
Ik snap dat je dat zegt maar anderzijds, je kunt hem maar hebben hè. Wat als je er straks accuut wel een nodig blijkt te hebben en je hebt er geen voorhanden? Ik zou dan niet in jouw schoenen willen staan. Veel succes en wijsheid met je keuze. Ik zou het wel weten...quote:Op donderdag 12 december 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Maar helaas heb ik ook geen aandoeningen waarvoor ik zo'n ding nodig zou hebben.
top dingen johquote:Op donderdag 12 december 2019 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd het idee dat zo'n ding eigenlijk helemaal niet goed werkt.
Of je neemt gewoon een schoonmaakster interieurverzorgster in dienst.quote:
https://www.coolblue.nl/p(...)bw8ZYMhoC86MQAvD_BwEquote:Op donderdag 12 december 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |