Ligt aan je Xinomiequote:Op donderdag 12 december 2019 14:08 schreef Tjacka het volgende:
Waarom heeft dit ding zo'n smerige bugs? Telkens op mobiel komt er een zwart vakje die opspringt en dan automatisch weg gaat.
Dan ben ik er alleen thuis vanaf. Of ik moet zo'n ding constant bij me dragen.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:12 schreef Tjacka het volgende:
@:ggmm is een aroma diffuser niks voor je? Aangezien je wel heel erg zou stinken?
Ben je ongesteld of zoquote:Op donderdag 12 december 2019 14:12 schreef Tjacka het volgende:
@:ggmm is een aroma diffuser niks voor je? Aangezien je wel heel erg zou stinken?
Nouja dat is toch tenminste ietsquote:Op donderdag 12 december 2019 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben ik er alleen thuis vanaf. Of ik moet zo'n ding constant bij me dragen.
Een halve oplossing is geen oplossing.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja dat is toch tenminste iets
Beetje slecht geslapen. Zag namelijk je moeder in mijn droom.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Tjacka is wild om zich heen aan het schoppen.
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beetje slecht geslapen. Zag namelijk je moeder in mijn droom.
Doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Uh.. goeiequote:Op donderdag 12 december 2019 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is niet zo goed gelukt.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:21 schreef Tjacka het volgende:
Oke sorry jongens ik wilde ook grappig uit de hoek komen
Dat kloptquote:Op donderdag 12 december 2019 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet zo goed gelukt.
Je staat niet op de mentionlijst, sneeuwvlokje.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Je zou zo'n cadeaubon met deze dagen ook aan een goed doel kunnen schenken voor mensen die het misschien harder nodig hebben dan jij.
Maar goed, ik voel mij dan ook moreel altijd beter dan anderen.
Ik praat in het algemeen, anders had ik hem wel gequote, Grunnings zwijntje van me.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je staat niet op de mentionlijst, sneeuwvlokje.
Zo danquote:Op donderdag 12 december 2019 14:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je staat niet op de mentionlijst, sneeuwvlokje.
Geeft niet kan gebeurenquote:Op donderdag 12 december 2019 14:21 schreef Tjacka het volgende:
Oke sorry jongens ik wilde ook grappig uit de hoek komen
Mensen die het echt moeilijk hebben hebben weinig aan een bon van Coolblue.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Je zou zo'n cadeaubon met deze dagen ook aan een goed doel kunnen schenken voor mensen die het misschien harder nodig hebben dan jij.
Maar goed, ik voel mij dan ook moreel altijd beter dan anderen.
Dat bepalen die mensen zelf wel.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die het echt moeilijk hebben hebben weinig aan een bon van Coolblue.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |