abonnement Unibet Coolblue
pi_190382564
Deze hele discussie is al 100 keer gevoerd en talloze keren is er aangetoond dat de mening dat het 'beleid' van Trump goed uitpakt gedebunked met cijfers en bronnen. En nu gaan jullie in discussie met een of andere kloon die niet eens aan normale bronvermelding doet? :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_190382655
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:39 schreef Barbusse het volgende:
Deze hele discussie is al 100 keer gevoerd en talloze keren is er aangetoond dat de mening dat het 'beleid' van Trump goed uitpakt gedebunked met cijfers en bronnen. En nu gaan jullie in discussie met een of andere kloon die niet eens aan normale bronvermelding doet? :{
Je hebt gelijk. Ik ben ook veel te gaar om daar energie in te steken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190382718
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:25 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Xi houdt het nationalisme onder controle, er werden zelfs patriottische films offline gehaald. Maar wanneer nodig zullen ze dat aanzwengelen, en dan verliezen Amerikaanse firma's ook een hoop geld en marktaandeel: De totale jaarlijkse omzet van "in-country sales" (goederen geproduceerd en verkocht in China) van Amerikaanse bedrijven (Nike, Apple, Ford, GM..) bedraagt 400 miljard. Een boycot zou tot de sluiting van die fabrieken leiden, maar dat jobverlies is tijdelijk: de Chinese en Europese bedrijven die het marktaandeel overnemen zullen uitbreiden.

Ze riskeren ook de snelst groeiende markt te verliezen: software, apps. In 2018 bedroeg de omzet voor mobile apps in China 40 miljard $, een stijging met 140% tov 2016, en 40% van de mondiale omzet.
China kan niet meer terug naar wat het ooit was omdat de Chinezen van het kapitalisme hebben geproefd, als ze dit afpakken staat het land morgen in brand. En de groei cijfers van westerse bedrijven in China zijn heel mooi maar ze zijn niet blijvend en dat is ook wat China nu laat zien. De Chinezen hebben westerse bedrijven gedeeltelijk hun gang laten gaan om zo kennis en geld te vergaren en nu ze veel geld en kennis hebben zie je dat ze de rollen beginnen om te draaien.
Zo heeft China al aangegeven dat ze Europa gaan overspoelen met goedkope elektrische auto's waar de Duitsers niet blij mee zijn.
  woensdag 11 december 2019 @ 17:51:32 #254
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190382766
*O*
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
Blijkbaar is deze photoshop verspreid door de Trump-campagne:

[ afbeelding ]

Heel bijzonder weer.
Dat komt uit het campagnefilmpje dat ik eerder vanmiddag middels het artikel van nu.nl en de tweet postte. Als je daarop had geklikt... :P

Posts #196 en #205
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190382840
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zolang Trump de Defensie-uitgaven blijft verhogen (en dat doet hij), zal dat de VS dus geen geld schelen. En aangezien Trump recentelijk heeft besloten om een lading troepen naar Saudi-Arabië te sturen, valt het tot dusver wel mee met die vermeende terugtrekking.
Voor dat Trump president werd heeft hij duidelijk gezegd dat het leger zwaar verouderd was en dat hij dat wilde moderniseren en verkleinen en dat doet hij nu. En het klopt dat Trump troepen heeft gestuurd naar Saudi-Arabië maar als je iets verder kijkt zie je ook dat Saudi-Arabië hiervoor betaald.
  woensdag 11 december 2019 @ 17:59:48 #256
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_190382903
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
Blijkbaar is deze photoshop verspreid door de Trump-campagne:

[ afbeelding ]

Heel bijzonder weer.
Dussss hij wil de helft van alle mensen vermoorden, maar faalt daarin omdat zijn gereedschap een dud is? :P Beetje vreemde boodschap van ze ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 11 december 2019 @ 18:03:15 #257
8369 speknek
Another day another slay
pi_190382949
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
Blijkbaar is deze photoshop verspreid door de Trump-campagne:

[ afbeelding ]

Heel bijzonder weer.
Dat Trump zich vereenzelvigt met de vijanden van Captain America was natuurlijk al langer bekend.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190382989
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:39 schreef Barbusse het volgende:
Deze hele discussie is al 100 keer gevoerd en talloze keren is er aangetoond dat de mening dat het 'beleid' van Trump goed uitpakt gedebunked met cijfers en bronnen. En nu gaan jullie in discussie met een of andere kloon die niet eens aan normale bronvermelding doet? :{
Moet ik hieruit opstellen dat de economische cijfers niet kloppen, dat het aantal werkloze niet is gedaald, dat het aantal gestegen zwarte ondernemers een leugen is. Dat het gedaalde aantal aankomende gelukzoekers ook een leugen is. Dat economen niet hebben gezegd dat Trump gelijk heeft wat betreft China.
pi_190383009
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:56 schreef henk38 het volgende:

[..]

Voor dat Trump president werd heeft hij duidelijk gezegd dat het leger zwaar verouderd was en dat hij dat wilde moderniseren en verkleinen en dat doet hij nu. En het klopt dat Trump troepen heeft gestuurd naar Saudi-Arabië maar als je iets verder kijkt zie je ook dat Saudi-Arabië hiervoor betaald.
En als jij iets verder zou kijken, dan zou je weten dat Trump weer eens uit z'n nek loopt te lullen. Of althans, er is geen greintje bewijs voor die claim.

Verder blijven de Defensie-uitgaven van de VS stijgen, dus de staatsschuld wegwerken met die 'besparing' (zoals jij suggereerde) gaat hem dus niet worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190383057
Voor wie de hearing volgt:

rgoodlaw twitterde op woensdag 11-12-2019 om 18:07:48 Real trouble for #BillBarr and #DurhamOn the left:Inspector General testifies: Durham AGREED there was a proper predicate to open preliminary investigation of Trump campaign associates' ties to Russian interference!!On the right:Durham's Statement yesterday. https://t.co/iKADCe1Vfg reageer retweet


“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_190383097
De staatsschuld wegwerken is wel een goede grap. Procentueel loopt die al keihard op, laat staan in absolute zin en dat in tijden van hoogconjunctuur. Zie bijvoorbeeld dit uitgebreide stuk van Forbes van begin dit jaar:
https://www.forbes.com/si(...)-strong-economy/amp/

Ook in de meest recente cijfers blijft het tekort toenemen:
https://www.foxbusiness.c(...)onths-of-fiscal-year

Lekker op de pof leven en straks mag een Democraat de puinzooi weer opruimen in een recessie en zijn de rode schijnheiligen plots allemaal weer fiscale conservatieven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_190383118
emptywheel twitterde op woensdag 11-12-2019 om 18:10:19 Leahy laying out DOJ response to the report. Leahy: How many reports involve DOJ claiming there was more misconduct than what you found?Leahy: None. Didn't go into the report, just went to television cameras. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_190383126
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:06 schreef henk38 het volgende:

[..]

Moet ik hieruit opstellen dat de economische cijfers niet kloppen, dat het aantal werkloze niet is gedaald, dat het aantal gestegen zwarte ondernemers een leugen is. Dat het gedaalde aantal aankomende gelukzoekers ook een leugen is. Dat economen niet hebben gezegd dat Trump gelijk heeft wat betreft China.
Probleem is vooral dat je nogal wat cruciale zaken weglaat of negeert.

Ja, er is sprake van economische groei. Maar die is er al sinds 2010 en bovendien is de globale economie al jarenlang booming. Het is niet zozeer aan Trump te danken dat het de Amerikanen economisch gezien voor de wind gaat. Je zou kunnen redeneren dat zijn tax cuts voor extra groei hebben gezorgd, al lijkt daar geen bewijs voor.

En ja, de werkloosheid daalt. Maar die daalt al sinds 2010. Bovendien hebben de meeste westerse economieën, waaronder die van ons, te maken met extreem lage werkloosheid. Ik neem aan dat jij Rutte daar niet voor op je blote knieën dankt. Het is nog even de vraag wat de handelsoorlog met China betekent voor de economische groei en werkloosheid op de lange termijn. Op dit moment worden boertjes gesteund met subsidies, maar dat kan niet blijven voortduren.

En ja, het aantal immigranten lijkt te dalen. Maar jij koppelt dat zonder bewijs aan de toename van werkgelegenheid van zwarte Amerikanen. En nee, dat is niet zo duidelijk als jij doet overkomen,

En zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190383288
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:06 schreef henk38 het volgende:

[..]

Moet ik hieruit opstellen dat de economische cijfers niet kloppen, dat het aantal werkloze niet is gedaald, dat het aantal gestegen zwarte ondernemers een leugen is. Dat het gedaalde aantal aankomende gelukzoekers ook een leugen is. Dat economen niet hebben gezegd dat Trump gelijk heeft wat betreft China.
Nee, dat je een kutkloon bent die weigert argumenten te onderbouwen met bronnen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_190383448
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En als jij iets verder zou kijken, dan zou je weten dat Trump weer eens uit z'n nek loopt te lullen. Of althans, er is geen greintje bewijs voor die claim.
Eerst schreeuwen dat Saudi Arabie helemaal niet betaald voor Amerikaanse troepen en als dan blijkt dat ze wel betalen, gaan ze weer huilen dat het een schande is!!
https://www.cato.org/publ(...)yguards-saudi-royals
pi_190383517
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, dat je een kutkloon bent die weigert argumenten te onderbouwen met bronnen.
Waarom nou gelijk weer van dit soort hersenloze opmerkingen ?
pi_190383699
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:39 schreef henk38 het volgende:

[..]

Waarom nou gelijk weer van dit soort hersenloze opmerkingen ?
Is wel redelijk van het niveau van je onzinnige claims. Daarom denk ik.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_190383732
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:39 schreef henk38 het volgende:

[..]

Waarom nou gelijk weer van dit soort hersenloze opmerkingen ?
Nou ja, je poneert hier vooral vrij standaard talking points en negeert vrij selectief posts die je niet aan lijken te staan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_190383979
Ah eindelijk weer wat nieuws over het onderzoek naar de (pro-Trump) FBI-agenten afd New York die (vlak voor de verkiezingen van 2016) informatie over Clinton emails via Giuliani naar Fox News lekten:
jonallendc twitterde op woensdag 11-12-2019 om 18:18:02 DOJ IG just said he’s still investigating contacts between NY FBI field office and Rudy Giuliani in run-up to 2016 Election Day. Says difficulty is getting people — presumably FBI agents — to discuss the content of the contacts!!! reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator woensdag 11 december 2019 @ 19:04:16 #270
54278 crew  Tijger_m
42
pi_190384012
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:56 schreef henk38 het volgende:

[..]

Voor dat Trump president werd heeft hij duidelijk gezegd dat het leger zwaar verouderd was en dat hij dat wilde moderniseren en verkleinen en dat doet hij nu. En het klopt dat Trump troepen heeft gestuurd naar Saudi-Arabië maar als je iets verder kijkt zie je ook dat Saudi-Arabië hiervoor betaald.
Bewijs dat eens? Want volgens mij loop je dit gewoon uit je duim te zuigen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_190384103
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, je poneert hier vooral vrij standaard talking points en negeert vrij selectief posts die je niet aan lijken te staan.
Als pro Trumper duik ik hier natuurlijk in een linkse wespennest, maar terug lezende heb ik echt geprobeerd om alle vragen netjes te beantwoorden. Ik ging er ook wel een beetje vanuit dat de Trump haters op de hoogte waren van simpele feiten en cijfers. Maar helaas, zelfs bij cijfers die ruimschoots in de media zijn geweest vroegen de Trump haters om bronnen! Kennelijk volgen de meeste alleen de linkse nieuws bronnen.
Maar misschien is het beter om maar gelijk met de deur in huis te vallen en dat is namelijk dat mijn afkeer tegen links zeker net zo groot is als de afkeer van links tegen Trump. In mijn ogen hebben linkse denkers het westen totaal verziekt.
Maar gelukkig pakt rechts de macht weer terug en dat laten alle cijfers ook zien. Merkel is totaal uitgekotst, zo ook Macron en in steeds meer landen zie je dat rechts steeds verder oprukt en dat komt alleen maar omdat links het totaal verziekt heeft.
pi_190384137
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:09 schreef henk38 het volgende:

[..]

Als pro Trumper duik ik hier natuurlijk in een linkse wespennest, maar terug lezende heb ik echt geprobeerd om alle vragen netjes te beantwoorden. Ik ging er ook wel een beetje vanuit dat de Trump haters op de hoogte waren van simpele feiten en cijfers. Maar helaas, zelfs bij cijfers die ruimschoots in de media zijn geweest vroegen de Trump haters om bronnen! Kennelijk volgen de meeste alleen de linkse nieuws bronnen.
Maar misschien is het beter om maar gelijk met de deur in huis te vallen en dat is namelijk dat mijn afkeer tegen links zeker net zo groot is als de afkeer van links tegen Trump. In mijn ogen hebben linkse denkers het westen totaal verziekt.
Maar gelukkig pakt rechts de macht weer terug en dat laten alle cijfers ook zien. Merkel is totaal uitgekotst, zo ook Macron en in steeds meer landen zie je dat rechts steeds verder oprukt en dat komt alleen maar omdat links het totaal verziekt heeft.
Dus, als je het niet eens bent met wat onze Trump allemaal uitspookt ben je per definitie 'links'?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_190384146
Bronnen voor die cijfers moet je dan toch makkelijk kunnen plaatsen als ze zo ruimschoots in de media zijn geweest? Hetzelfde voor die "feiten".
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 11 december 2019 @ 19:14:50 #274
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190384190
quote:
2s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:02 schreef Kijkertje het volgende:
Ah eindelijk weer wat nieuws over het onderzoek naar de (pro-Trump) FBI-agenten afd New York die (vlak voor de verkiezingen van 2016) informatie over Clinton emails via Giuliani naar Fox News lekten:
jonallendc twitterde op woensdag 11-12-2019 om 18:18:02 DOJ IG just said he’s still investigating contacts between NY FBI field office and Rudy Giuliani in run-up to 2016 Election Day. Says difficulty is getting people — presumably FBI agents — to discuss the content of the contacts!!! reageer retweet
Ik vroeg me al af hoe het hier gesteld mee was. Was dit onderzoek nota bene niet al gestart ruimschoots voordat het onderzoek naar de origine van het Rusland-onderzoek begonnen was?!
pi_190384201
quote:
2s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dus, als je het niet eens bent met wat onze Trump allemaal uitspookt ben je per definitie 'links'?
Nee hoor, er zijn zat dingen waar ik het niet mee eens ben met Trump, maar de praktijken die links uithaalt om van Trump af te komen zijn in mijn ogen erger dan de praktijken van Trump. zelf. Er zijn zat mensen die Trump niet moeten maar die praktijken van de democraten net zo erg vinden.
  Moderator woensdag 11 december 2019 @ 19:16:45 #276
54278 crew  Tijger_m
42
pi_190384231
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:15 schreef henk38 het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn zat dingen waar ik het niet mee eens ben met Trump, maar de praktijken die links uithaalt om van Trump af te komen zijn in mijn ogen erger dan de praktijken van Trump. zelf. Er zijn zat mensen die Trump niet moeten maar die praktijken van de democraten net zo erg vinden.
En welke "praktijken" zijn dat dan wel, lieverd?

7 Congress onderzoeken? Oh nee, dat was Clinton en de Republikeinen. Hmm...nou, vertel, ik wacht met spanning af.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_190384241
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af hoe het hier gesteld mee was. Was dit onderzoek nota bene niet al gestart voordat het laatste onderzoek naar de origine van het Rusland-onderzoek begonnen was?!
Klopt :Y Over bias van de FBI gesproken maar dat schijnt dan weer geen probleem te zijn :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_190384274
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:09 schreef henk38 het volgende:

[..]

Als pro Trumper duik ik hier natuurlijk in een linkse wespennest, maar terug lezende heb ik echt geprobeerd om alle vragen netjes te beantwoorden. Ik ging er ook wel een beetje vanuit dat de Trump haters op de hoogte waren van simpele feiten en cijfers. Maar helaas, zelfs bij cijfers die ruimschoots in de media zijn geweest vroegen de Trump haters om bronnen! Kennelijk volgen de meeste alleen de linkse nieuws bronnen.
Maar misschien is het beter om maar gelijk met de deur in huis te vallen en dat is namelijk dat mijn afkeer tegen links zeker net zo groot is als de afkeer van links tegen Trump. In mijn ogen hebben linkse denkers het westen totaal verziekt.
Maar gelukkig pakt rechts de macht weer terug en dat laten alle cijfers ook zien. Merkel is totaal uitgekotst, zo ook Macron en in steeds meer landen zie je dat rechts steeds verder oprukt en dat komt alleen maar omdat links het totaal verziekt heeft.
Precies, de zoveelste "nobele strijder" die hier even wat selectieve bij elkaar geshopte "feitjes" komt poneren om zichzelf vervolgens op de borst te kloppen over zoveel moed.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator woensdag 11 december 2019 @ 19:19:11 #279
54278 crew  Tijger_m
42
pi_190384285
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:09 schreef henk38 het volgende:

[..]

Als pro Trumper duik ik hier natuurlijk in een linkse wespennest, maar terug lezende heb ik echt geprobeerd om alle vragen netjes te beantwoorden. Ik ging er ook wel een beetje vanuit dat de Trump haters op de hoogte waren van simpele feiten en cijfers. Maar helaas, zelfs bij cijfers die ruimschoots in de media zijn geweest vroegen de Trump haters om bronnen! Kennelijk volgen de meeste alleen de linkse nieuws bronnen.
Maar misschien is het beter om maar gelijk met de deur in huis te vallen en dat is namelijk dat mijn afkeer tegen links zeker net zo groot is als de afkeer van links tegen Trump. In mijn ogen hebben linkse denkers het westen totaal verziekt.
Maar gelukkig pakt rechts de macht weer terug en dat laten alle cijfers ook zien. Merkel is totaal uitgekotst, zo ook Macron en in steeds meer landen zie je dat rechts steeds verder oprukt en dat komt alleen maar omdat links het totaal verziekt heeft.
Je beantwoord helemaal niks, je geeft geen enkele onderbouwing en zeurt alleen maar over "linksen".

PS: Merkel en Macron zijn niet links. Of ben je nu echt zo dom dat je dat niet weet?

Trump is een crimineel, iemand die zelfs zijn eigen liefdadigheids organisatie laat frauderen, dat heeft geen flikker met links of rechts te maken tenzij jij meent dat rechtse mensen criminelen zijn en dat dit moet kunnen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_190384413
Sws dat eindeloze gedram over bias. Het is geen voorwaarde voor FBI-agenten om geen politieke voorkeur te hebben. Als er fouten zijn gemaakt bij de FISA aanvragen moet dat natuurlijk aangepakt worden en beter kijken ze naar verbeteringen in het beleid dat de drempel om een surveillance-aanvraag goedgekeurd te krijgen blijkbaar erg laag is.

charlie_savage twitterde op woensdag 11-12-2019 om 19:07:13 NEW: The IG report has primarily been interpreted through a Trump lens. But if we shelve politics for a moment and focus on surveillance policy & civil liberties issues, what it revealed about the FBI's national-security wiretapping powers is devastating. https://t.co/MAUW7KiFIr reageer retweet
maggieNYT twitterde op woensdag 11-12-2019 om 19:10:31 The fact that Trump frames everything as an up-down referendum on himself means a number of people respond only through that lens, and ignore important broader points >>> https://t.co/DMn5weW8et reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_190384547
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je beantwoord helemaal niks, je geeft geen enkele onderbouwing en zeurt alleen maar over "linksen".

PS: Merkel en Macron zijn niet links. Of ben je nu echt zo dom dat je dat niet weet?

Trump is een crimineel, iemand die zelfs zijn eigen liefdadigheids organisatie laat frauderen, dat heeft geen flikker met links of rechts te maken tenzij jij meent dat rechtse mensen criminelen zijn en dat dit moet kunnen.
Waar geef ik geen onderbouwing over dan ?

Je bent toch niet zo dom om niet te zien dat Merkel en Macron de linkse kant zijn in geslagen.
wat de democraten ook hebben gedaan, zelfs Obama is van mening dat de democraten te ver naar links zijn geschoven of wist je dat ook al niet.
  woensdag 11 december 2019 @ 19:30:32 #282
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190384555
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Klopt :Y Over bias van de FBI gesproken maar dat schijnt dan weer geen probleem te zijn :')
Daarmee worden ze niet dag en nacht gevoed. Als je het ze zou vertellen na gedetoxed te zijn van de hele republikeinse desinformatie-industrie, zou het ze vast boeien.
pi_190384624
quote:
Op woensdag 11 december 2019 14:24 schreef henk38 het volgende:
Er stond een fiets die na het passeren van de verdachte is verdwenen. Er is geen bewijs dat de verdachte de fiets ook daadwerkelijk heeft gepakt maar omdat de verdachte el eerder is verdacht van het pikken van een fiets, verklaren wij hem schuldig..Dit is het bewijs wat ze tegen Trump hebben en meer niet.
Verhip; een fris nieuw jong usertje. :9~

Welkom, fris nieuw jong usertje. :W
pi_190384676
Dank je wel
quote:
6s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:33 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Verhip; een fris nieuw jong usertje. :9~

Welkom, fris nieuw jong usertje. :W
Dank je wel ;)
  Moderator woensdag 11 december 2019 @ 19:35:32 #285
54278 crew  Tijger_m
42
pi_190384695
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:30 schreef henk38 het volgende:

[..]

Waar geef ik geen onderbouwing over dan ?

Je bent toch niet zo dom om niet te zien dat Merkel en Macron de linkse kant zijn in geslagen.
wat de democraten ook hebben gedaan, zelfs Obama is van mening dat de democraten te ver naar links zijn geschoven of wist je dat ook al niet.
Je verzint het, Merkel en Macron zijn totaal niet links. Stop nou eens met dat domme gelieg man.

Ok, noem mij eens 5 voorbeelden van Trumps modernisering van de Amerikaanse strijdkrachten en toon eens aan dat hij daarvoor verantwoordelijk is. Simpel toch? Appeltje eitje, lijkt mij dat.

Leg ook even uit waarom hij het budget van de Coast Guard gehalveerd heeft, lijkt mij een interessant verhaal om te horen van jou.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_190384704
quote:
6s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:33 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Verhip; een fris nieuw jong usertje. :9~

Welkom, fris nieuw jong usertje. :W
Ik heb alleen tot nu toe nog geen fris nieuw jong argument kunnen constateren -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_190384923
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je verzint het, Merkel en Macron zijn totaal niet links. Stop nou eens met dat domme gelieg man.

Ok, noem mij eens 5 voorbeelden van Trumps modernisering van de Amerikaanse strijdkrachten en toon eens aan dat hij daarvoor verantwoordelijk is. Simpel toch? Appeltje eitje, lijkt mij dat.

Leg ook even uit waarom hij het budget van de Coast Guard gehalveerd heeft, lijkt mij een interessant verhaal om te horen van jou.
Bij de CSU de Beierse zusterpartij van de CDU, gold altijd het principe er mag nooit een partij bestaan die rechtser is dan wij. Dat heeft ze decennialang geen windeieren gelegd, maar inmiddels lijkt het erop dat ze dat hebben losgelaten door onder druk van Mutti Merkel steeds meer naar links te schuiven, om linkse partijen de wind uit de zeilen te nemen.

Volgens mij is het duidelijk dat Trump flink bezig is om het leger te moderniseren, er gaan immers bakken geld naar toe.
pi_190384971
quote:
Op woensdag 11 december 2019 19:35 schreef Kijkertje het volgende:

Ik heb alleen tot nu toe nog geen fris nieuw jong argument kunnen constateren -O-
Dat Trump het leger wil inkrimpen was voor mij toch wel behoorlijk nieuw.
pi_190385054
quote:
6s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:45 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Dat Trump het leger wil inkrimpen was voor mij toch wel behoorlijk nieuw.
De democraten willen dat niet, die zijn namelijk gek op oorlog.
pi_190385109
quote:
Op woensdag 11 december 2019 19:47 schreef henk38 het volgende:

De democraten willen dat niet, die zijn namelijk gek op oorlog.
Hou op. Met Hillary als president hadden we al lang met z'n allen licht gegeven.
pi_190385145
quote:
6s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:45 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Dat Trump het leger wil inkrimpen was voor mij toch wel behoorlijk nieuw.
Ah dat is waar maar ik ging ervan uit dat hij bedoelt dat Trump zijn in oorlogsbieden gestationeerde troepen naar huis wil brengen maar dat wat onhandig brengt :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_190385354
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Precies, de zoveelste "nobele strijder" die hier even wat selectieve bij elkaar geshopte "feitjes" komt poneren om zichzelf vervolgens op de borst te kloppen over zoveel moed.
Dit dus. En nog steeds geen feitelijke onderbouwing met bronnen. Zelfs redpilled deed meer moeite.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_190385401
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit dus. En nog steeds geen feitelijke onderbouwing met bronnen. Zelfs redpilled deed meer moeite.
Welke feiten bedoel je dan ?
pi_190385451
rgoodlaw twitterde op woensdag 11-12-2019 om 19:55:12 It would be good for the country if Senate Republicans maintain their outrage (displayed for FISA and Carter Page) for any poorly predicated/politically motivated investigation of a political figure when those GOP Senators review #ArticlesOfImpeachment on Abuse of Power. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_190385495
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:59 schreef henk38 het volgende:

[..]

Welke feiten bedoel je dan ?
Alles wat je beweerd hebt in dit draadje.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_190385609
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:09 schreef henk38 het volgende:

[..]

Kennelijk volgen de meeste alleen de linkse nieuws bronnen.

Welke bronnen volg jij?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_190385612
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Alles wat je beweerd hebt in dit draadje.
Noem er 1 waar jij de bron van wilt zien
pi_190385655
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:06 schreef henk38 het volgende:

[..]

Noem er 1 waar jij de bron van wilt zien
Ik kijk graag naar de hypocrisie van de democraten.
  Overall beste user 2022 woensdag 11 december 2019 @ 20:12:11 #299
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190385788
NBCPolitics twitterde op woensdag 11-12-2019 om 19:16:05 NEW: Sinclair drops Boris Epshteyn and other political analysts.Sinclair, which owns 193 stations in the US, said it wants to focus on local news and investigative journalism. https://t.co/TmVLEcnUmz reageer retweet
Goh....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_190385790
Maar in Brussel kunnen ze er ook wat van, Huilen om de muur van Trump maar zelf bouwen ze er ook een!
https://www.independent.c(...)orders-a8624706.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')