abonnement Unibet Coolblue
pi_190312291
Hoop dat ik het over de volkskrant mag hebben zonder direct naar te linken dus probeer ik het op deze manier

Het begon allemaal hiermee


EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:41 (1/12) Dankzij activist, Hassan Bahara, sta ik vandaag op het zaterdagkatern van de @volkskrant als “het gestileerde gezicht van radicaal rechts”. Een item gericht op karaktermoord.Ik sta te trillen van zowel schrik als woede door deze valstrik en demonisering.Hier de feiten: https://t.co/3v20raSqlY reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:43 (2/12) Naar aanleiding van mijn speech bij FvD benaderde Bahara mij per mail met een aantal vragen, omdat ik deze mail pas laat (in spambox) voorbij zag komen, belde Bahara mij. Hij vertelde mij dat hij met een item bezig was over “kritiek op het feminisme uit de rechtse hoek”. https://t.co/X4c7DYOoiY reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:44 (3/12) Hij vroeg mij 3 vragen schriftelijk te beantwoorden, ik behield het recht het item op onjuistheden te controleren. Ik vroeg wie hij verder had geïnterviewd. Zijn antwoord: een wetenschapster en Ava Brighton. Hij vroeg mij binnen een half uur mijn antwoorden in te sturen. reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:48 (4/12) Zie hier de drie vragen die hij mij vroeg te beantwoorden én de antwoorden die ik (snel) heb teruggestuurd. Nog geen 15 minuten later kreeg ik het gehele item binnen. Mijn mond viel bij de eerste regels reeds open van verbazing, maar de ergste laster moest nog komen. https://t.co/OD4Ucg6tIo reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:50 (5/12) Het item dat hij zei te schrijven over “kritiek uit de rechtse hoek” ging nu ineens over mij. Het gezicht van “radicaal rechts”. Eerst een analyse van mijn uiterlijk, gevolgd door pure laster.Één groot frame, dat voor mijn mail met antwoorden op de vragen, al klaarlag. https://t.co/jvttpB5REE reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:51 (6/12) Het ergste feit dat Bahara bewust voor mij heeft verzwegen, is dat de @volkskrant actief een promovenda (@aamattheis) uit de VS heeft ingeschakeld om mijn speech te analyseren.Noch dat ik het onderwerp was van haar analyse, noch de uitkomst daarvan, werd met mij gedeeld. reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:52 (7/12) Mattheis, auteur van “Schildmaagd van Witheid”, bestudeert de rol van vrouwen in “blank nationalistische kringen” en meent uit mijn speech te mogen opmaken dat ik “duidelijk hint naar de grote omvolkingstheorie” en dat ik “bruine mensen een gevaar acht voor witte mensen.” https://t.co/MKSk1zrGaK reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:53 (8/12) Ook zou ik “een flinke bijdrage aan het demoniseren van minderheden en feministen”, leveren.“Dit is een wetenschappelijke interpretatie”, aldus Bahara, toen ik hem telefonisch boos wees op zijn onfatsoen en de lasterlijke mening van een of andere promovenda. reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:54 (9/12) NB, Bahara heeft in de volgende alinea zelfs het lef te impliceren dat ik op deze verwijten reageer.Totaal misleidend. Nogmaals, ik wist níets van de lasterende “analyse” van deze “wetenschapster” noch van Bahara’s frames. Ik heb enkel “reactie” gegeven op die 3 vragen. https://t.co/qDHozgueoP reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:57 (10/12) Ik heb NIET de kans gehad mijzelf te verdedigen. Bahara heeft mijn boze telefonische reactie ná het lezen van het item wederom opgenomen als een officiële reactie. Dit terwijl mij telefonisch was beloofd dat dit als redactie aantekening onderaan het item zou komen. https://t.co/UPJDfgsGEO reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:57 (11/12) Deze verwijten zijn zo schadelijk en lasterend, dat ik er verder geen (inhoudelijke) aandacht aan zal besteden. Iedereen die mijn speech bekijkt, ziet dat dit item één grote demoniserende leugen is met het bekende wapen van links: de racisme-kaart. reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:58 (12/12) Toch ben ik erg geschrokken van het pure activisme en gebrek aan integriteit van “journalist” Hassan Bahara en @volkskrant, @klokpieter.Ik hoop dat deze poging tot karaktermoord tot niets leidt dan de ontmaskering van de tactieken en het activisme van deze “journalist”. reageer retweet
Wat je ook van het onderwerp vind het is wel een uitstekende propaganda middel van de FVD

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 7 december 2019 @ 15:12:27 #2
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_190312302
Boooooh, Lekker wijf hoor. Haar mening boeit me overigens vrij weinig.
pi_190312323
.. ik ben nu ook extreem rechts, waar kan ik haar ontmoeten op welke fanclub? lol..

Ah maar goed ik snap haar wel, in de val gelokt door een of andere hassan, nooit van gehoord trouwens.

Zo zou je wel naar extreem rechts gaan leunen met zulke geintjes.
pi_190312338
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:12 schreef Twiitch het volgende:
Boooooh, Lekker wijf hoor. Haar mening boeit me overigens vrij weinig.
Ze zegt ook niets nieuws maar een blonde bimbo heeft een groter bereik dan een doorsnee man . Alleen daarom vind ik het een goede zet van de FVD
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 7 december 2019 @ 15:19:55 #5
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_190312366
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ze zegt ook niets nieuws maar een blonde bimbo heeft een groter bereik dan een doorsnee man . Alleen daarom vind ik het een goede zet van de FVD
Fapje gemacht op haar instagram.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 december 2019 @ 15:22:49 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_190312389
Het is de volkskrant, wat verwacht je anders van die troep?

Echte journalistiek is zo goed als dood, de VK is inmiddels afgegleden tot een propaganda krantje.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_190312398
Straks maar even naar WNL op Radio 1 luisteren, wat die hier over te zegen hebben.
  zaterdag 7 december 2019 @ 15:25:06 #8
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_190312417
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Het is de volkskrant, wat verwacht je anders van die troep?

Echte journalistiek is zo goed als dood, de VK is inmiddels afgegleden tot een propaganda krantje.
Goed artikel van de Volkskrant. Wel jammer dat ze aandacht aan dit soort uitschot besteden.
pi_190312444
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Het is de volkskrant, wat verwacht je anders van die troep?

Echte journalistiek is zo goed als dood, de VK is inmiddels afgegleden tot een propaganda krantje.
'' Hallo met Hassan van de Volkskrant''

Ik zou meteen ophangen :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 december 2019 @ 15:28:46 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190312455
Wat een gemekker. Die pagina's hadden wel beter besteed kunnen worden, maar goed, zo'n figuur moet vast ook weer even aandacht krijgen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190312483
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:28 schreef heywoodu het volgende:
Wat een gemekker. Die pagina's hadden wel beter besteed kunnen worden, maar goed, zo'n figuur moet vast ook weer even aandacht krijgen.
Heb je het nu over Hassan of Eva?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 december 2019 @ 15:31:03 #12
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190312488
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Heb je het nu over Hassan of Eva?
Die Eva.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190312517
Als je zegt dat je FvD stemt of PVV ben je nu eenmaal gewoon een vieze extreem rechtse racist.

Kijk eens naar de artikelen die Hassan Bah heeft geschreven.

https://www.groene.nl/auteur/hassan-bahara

quote:
Blanke mannen zijn nog steeds de baas

Diversiteit lijkt sinds een jaar of twee weer helemaal terug van weggeweest. Althans, in media en cultuur. Het viel me vooral op in Amerika waar nieuwe media-initiatieven zoals Vox.com bij lancering hevige kritiek kregen omdat ze pretendeerden een breuk met het oude te zijn, terwijl ze in samenstelling (man, blank) vooral een voortzetting lijken van wat we al kennen.

Hassan Bahara, 29 januari 2016
Dat zullen wij altijd blijven inderdaad als je al jaren lang slachtoffertje speelt. Elk stuk wat hij schrijft gaat over hoe racistisch de blanken zijn en hoe zielig minderheden zijn.

Gaaaap
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_190312538
Pvv goden _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_190312561
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die Eva.
Outrage Culture is big business
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_190312570
Met het stuk is weinig mis. Wel heeft Bahara een rare manier van werken. Geef die meid meer tijd om te reageren.

Dat ze echter klaagt dat ze geen inzage heeft gehad in de analyse van de Amerikaanse hoogleraar, is daarentegen weer onzin. Er is geen enkele reden om haar dat voor publicatie voor te leggen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190312642
https://www.volkskrant.nl(...)immigratie~b93fff3e/
Had naar aanleiding van de tweets in de OP wel iets controversiëlers en met minder clichés verwacht. Jammer dit.
pi_190312648
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
Met het stuk is weinig mis. Wel heeft Bahara een rare manier van werken. Geef die meid meer tijd om te reageren.

Dat ze echter klaagt dat ze geen inzage heeft gehad in de analyse van de Amerikaanse hoogleraar, is daarentegen weer onzin. Er is geen enkele reden om haar dat voor publicatie voor te leggen.
Koos, je zit er wéér naast. Het ging niet om een hoogleraar, maar slechts om een promovendus. Houd je nu eens keer bij de feiten.
pi_190312664
Ik heb het volkskrant artikel gelezen en het was weer lekker zuur. De eerste alinea gaat alleen maar over het feit dat ze er mooi uit zien. Lekkere opener die je nooit zal vinden bij ze over een linkse vrouw want die zijn uiteraard wel meer dan een mooi uithangbord.

Voor de rest het zoveelste artikel waarin we lekker framen zonder ooit op de argumenten in te gaan. Haat je als man echt vrouwen als je graag gelijkheid wil in bijvoorbeeld de kinderen krijgen na een scheiding, ook opvanghuizen voor mishandelde mannen wil of misschien zelfs gelijke straffen voor gelijke misdrijven vraagt?

De Volkskrant zou deze reis eens moeten ondergaan:

Ik pik nu het stukje over de Mens Rights er even tussenuit, maar eenzelfde voor de onderwerpen in het artikel. Bij bepaalde onderwerpen kun je het niet meer met elkaar oneens zijn en over de voors en tegens praten zonder meteen een culturele marxist of nazi te zijn en mensen uit beide kampen die wel een toenadering maken krijgen een dolk in de rug van het eigen kamp.
pi_190312687
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:41 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Koos, je zit er wéér naast. Het ging niet om een hoogleraar, maar slechts om een promovendus. Houd je nu eens keer bij de feiten.
Net of dat ter zake doet. Ze heeft een boek geschreven over deze materie en is daarom deskundig. Verder zegt ze weinig schokkends. Ze verklaart dat Vlaardingerbroek in haar speech hint naar de omvolkingstheorie. Een weinig schokkend inzicht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190312719
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb het volkskrant artikel gelezen en het was weer lekker zuur. De eerste alinea gaat alleen maar over het feit dat ze er mooi uit zien. Lekkere opener die je nooit zal vinden bij ze over een linkse vrouw want die zijn uiteraard wel meer dan een mooi uithangbord.
Enige wat in de eerste alinea over uiterlijk staat is dat ze 'knap, jong en blond' zijn. Dat klopt toch ook?

Daarna gaat het gelijk over hun kijk op het feminisme. En ook daar is niets aan gelogen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190312721
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
Ze verklaart dat Vlaardingerbroek in haar speech hint naar de omvolkingstheorie.
Dat is geen theorie. Kijk om je heen. Het Coudenhove Kalergi plan is in full swing.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_190312724
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Net of dat ter zake doet. Ze heeft een boek geschreven over deze materie en is daarom deskundig. Verder zegt ze weinig schokkends. Ze verklaart dat Vlaardingerbroek in haar speech hint naar de omvolkingstheorie. Een weinig schokkend inzicht.
Een boek schrijven maakt je deskundig. Het staat er echt. :')

Hier het oordeel van een andere journalist:
janzand twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 11:07:10 Als je in de Volkskrant kritisch over linkse journalisten schrijft, word je door de hoofdredacteur op staande voet ontslagen. Dat overkwam Keyvan Shahbazi. Rechtse publicisten zijn vogelvrij. Hun karaktermoord wordt als feature gebracht, niet als column. https://t.co/IMWbE90jy6… https://t.co/cok8WECNN1 reageer retweet
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_190312751
Dit getuigd eigenlijks alleen maar meer dat de Volkskrant zich heel onzeker voelt en daarom dingen roept die heel eenzijdig zijn
pi_190312926
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Enige wat in de eerste alinea over uiterlijk staat is dat ze 'knap, jong en blond' zijn. Dat klopt toch ook?

Daarna gaat het gelijk over hun kijk op het feminisme. En ook daar is niets aan gelogen.
In de foto's die ze gebruiken zitten al 2 brunettes, wat ze later ook zelf opschrijven. Knap, jong en blond is gewoon een hondenfluitje voor zie je nou wel dat het Arische nazi's zijn?

Zal het vast niet mogen quoten, maar het stukje van cultuurmarxisme is ook een mooi voorbeeld. Vooral niet aan Vlaardingerbroek vragen wat ze ermee bedoelde, maar gewoon de meest ranzige definitie geven die je kan vinden. Zie je nou wel ze is extreem rechts hoor!!
pi_190313051
quote:
Mattheis, auteur van “Schildmaagd van Witheid”,
Dat belooft een objectieve analyse te worden, nul vooringenomenheid hier!
pi_190313065
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:47 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Een boek schrijven maakt je deskundig. Het staat er echt. :')

Hier het oordeel van een andere journalist:
janzand twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 11:07:10 Als je in de Volkskrant kritisch over linkse journalisten schrijft, word je door de hoofdredacteur op staande voet ontslagen. Dat overkwam Keyvan Shahbazi. Rechtse publicisten zijn vogelvrij. Hun karaktermoord wordt als feature gebracht, niet als column. https://t.co/IMWbE90jy6… https://t.co/cok8WECNN1 reageer retweet
Hoe gaat het eigenlijk met je activisme, bloed en bodem?
pi_190313101
Ik zit zelf nou niet bepaald in de FvD-hoek (heb vorige keer D66 gestemd), maar dit artikel is wel een zeldzaam stukje karaktermoord zeg. Heb het met stijgende verbazing zitten lezen.
pi_190313176
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:15 schreef Heph844 het volgende:
Ik zit zelf nou niet bepaald in de FvD-hoek (heb vorige keer D66 gestemd), maar dit artikel is wel een zeldzaam stukje karaktermoord zeg. Heb het met stijgende verbazing zitten lezen.
WAT DOE JE ONS LAND AAN !!!! :P :P
pi_190313200
Eva is gewoon een topper
voorbeeld voor alle vrouwen in dit land
brutaal, slim, behoedzaam, conservatief, liefde voor het land

niks mis mee
pi_190313217
De meeste mensen die de VK lezen zijn toch al verloren dus heel veel kwaad zal zo'n artikel niet uitrichten.
pi_190313224
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:26 schreef -Chakotay- het volgende:
Eva is gewoon een topper
voorbeeld voor alle vrouwen in dit land
brutaal, slim, behoedzaam, progressief, liefde voor het land

niks mis mee
progressief huh ?
pi_190313240
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:29 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

progressief huh ?
typte ik dat nou serieus?
  zaterdag 7 december 2019 @ 16:31:00 #34
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_190313243
Joop kan het zo mooi zeggen
De Volkskrant

en journalisten in het algemeen

Non possumus non loqui
pi_190313254
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:41 schreef Chia het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)immigratie~b93fff3e/
Had naar aanleiding van de tweets in de OP wel iets controversiëlers en met minder clichés verwacht. Jammer dit.
quote:
Waarom deze vrouwen strijden tegen feminisme en immigratie
Mooie frame wel, newspeak gaat nog eens heel groot worden. _O_ Te bespottelijk voor woorden overigens dat immigratie per honderdduizenden vanuit brandhaarden per definitie iets positiefs/wenselijks zou zijn vandaag de dag.Alsof de oorzaak van de staat van die brandhaarden niet in die mensen, hun denkbeelden en onderlinge verhoudingen zou kunnen liggen. Alsof er vanaf dergelijke plekken enkel onschuldige slachtoffers komen die een abstract leed dat vooral ver buiten henzelf ligt zouden ontvluchten. En alsof ieder slachtoffer gegeven die kans per definitie zelf geen dader zou zijn.
pi_190313269
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:30 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

typte ik dat nou serieus?
Ah joh maakt niet, progressief is toch een grote onzin.
  zaterdag 7 december 2019 @ 17:05:39 #37
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_190313794
Daar ga ik op stemmen. Go go Eva.
pi_190314480
Ik ben verliefd op Eva
  zaterdag 7 december 2019 @ 17:58:30 #39
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190314639
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:47 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Een boek schrijven maakt je deskundig. Het staat er echt. :')

Hier het oordeel van een andere journalist:
janzand twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 11:07:10 Als je in de Volkskrant kritisch over linkse journalisten schrijft, word je door de hoofdredacteur op staande voet ontslagen. Dat overkwam Keyvan Shahbazi. Rechtse publicisten zijn vogelvrij. Hun karaktermoord wordt als feature gebracht, niet als column. https://t.co/IMWbE90jy6… https://t.co/cok8WECNN1 reageer retweet
Fakenews, volgens dat artikel is de columnist zelf opgestapt nadat de hoofdredacteur een excuusbericht heeft geschreven. De column is dus wel gepubliceerd.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_190314665
Eva _O_
Land of the free. Home of the brave.
pi_190314725
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
Met het stuk is weinig mis. Wel heeft Bahara een rare manier van werken. Geef die meid meer tijd om te reageren.

Dat ze echter klaagt dat ze geen inzage heeft gehad in de analyse van de Amerikaanse hoogleraar, is daarentegen weer onzin. Er is geen enkele reden om haar dat voor publicatie voor te leggen.
Zit toch elke keer weer raar te kijken, ben t precies met je eens.
pi_190314808
Eva is heel eng maar niet gevaarlijk.
AFCA!
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 7 december 2019 @ 18:13:32 #43
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190314842
Niet gelezen en ik ken dat wijf niet maar ze ziet er lekkerder uit dan Baudet
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 7 december 2019 @ 18:17:23 #44
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190314922
Hopelijk kan ik straks stemmen op Eva. Laat je niet kisten door die mongooltjes, meid!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 7 december 2019 @ 18:37:29 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190315201
FvDGODEN _O_ _O_ _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_190315400
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 18:13 schreef SeLang het volgende:
Niet gelezen en ik ken dat wijf niet maar ze ziet er lekkerder uit dan Baudet
:')
pi_190315437
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 december 2019 17:49 schreef Faxie het volgende:
Ik ben verliefd op Eva [ afbeelding ]
Ik ook wel, zo boreaal zie je ze niet vaak *O*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 7 december 2019 @ 18:55:45 #48
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190315554
wierdduk twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 18:44:04 1. Wat ik zo schokkend vind aan dat valse stuk van Bahara is het besef dat de aanval is geopend op het milieu waar ik uit kom: cultureel burgerdom, degelijk opgeleid, met oog voor de naasten en de samenleving, gematigd conservatief-christelijk, plichtsgetrouw, middenpartijen. reageer retweet
wierdduk twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 18:45:49 2. Dit milieu, dat deels de ruggengraat vormt van wat ik beschouw als het naoorlogse Nederland, mensen die dit land weer hebben opgebouwd, wordt door Bahara en andere SJW's verdacht gemaakt als 'radicaal-rechts' en 'racistisch'. reageer retweet
wierdduk twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 18:48:31 3. Dit is onacceptabel. Een ieder die mee heeft gewerkt aan de totstandkoming van dit Nederland - óók de gastarbeiders en hun kinderen die hun bijdrage hebben geleverd - moeten deze giftige analyse verwerpen want het is een breuk met alles waar wij als samenleving voor staan. reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_190315830
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 december 2019 18:55 schreef Nikonlover het volgende:
wierdduk twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 18:44:04 1. Wat ik zo schokkend vind aan dat valse stuk van Bahara is het besef dat de aanval is geopend op het milieu waar ik uit kom: cultureel burgerdom, degelijk opgeleid, met oog voor de naasten en de samenleving, gematigd conservatief-christelijk, plichtsgetrouw, middenpartijen. reageer retweet
wierdduk twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 18:45:49 2. Dit milieu, dat deels de ruggengraat vormt van wat ik beschouw als het naoorlogse Nederland, mensen die dit land weer hebben opgebouwd, wordt door Bahara en andere SJW's verdacht gemaakt als 'radicaal-rechts' en 'racistisch'. reageer retweet
wierdduk twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 18:48:31 3. Dit is onacceptabel. Een ieder die mee heeft gewerkt aan de totstandkoming van dit Nederland - óók de gastarbeiders en hun kinderen die hun bijdrage hebben geleverd - moeten deze giftige analyse verwerpen want het is een breuk met alles waar wij als samenleving voor staan. reageer retweet
Toch wel een beetje de essentie van de intersectioneel feministische identiteitspolitiek he Wierd? Wat had je dan gedacht, dat ze jouw vermeende voorrecht wel even als niet bestaand zouden beschouwen?

Hup, op je knieeën en snel een beetje voor iedereen die bruin en dus zielig is! EXCUSES MAKEN VOOR JE WITTE VOORRECHT EN SNEL EEN BEETJE NU!!!! o|O ~O>
pi_190315847
FVD is volgens mij niet meer te stoppen de media kan proberen de leden zwart te maken maar dat trucje werkt niet meer !!
I will do what i must !!
pi_190315880
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
FVD is volgens mij niet meer te stoppen de media kan proberen de leden zwart te maken maar dat trucje werkt niet meer !!
In dezelfde zin dat DENK niet meer te stoppen is met - ha ha - een gelijk aantal kamerzetels! Weinig zo irritant als manische forum fanboys. :')
pi_190315895
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
EXCUSES MAKEN VOOR JE WITTE VOORRECHT EN SNEL EEN BEETJE NU!!!!
Laat die blanke zelfhaat door je heenstromen! *O*
  zaterdag 7 december 2019 @ 19:12:09 #53
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_190315913
Lekker man incels kunnen nu ook een fapje doen
  zaterdag 7 december 2019 @ 19:19:50 #54
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190316079
Ok. Waarvan akte. En nu?
  zaterdag 7 december 2019 @ 19:28:10 #55
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_190316243
We kunnen ons wel druk maken om de FvD maar het is de VVD die de afgelopen 20 jaar het land stukje bij beetje aan het afbreken is.
pi_190316682
TT is nepnieuws. Deze bewering wordt niet gedaan door Hassan Bahara in het bedoelde artikel
" Eva is het gezicht van extreem rechts volgens Hassan Bahara"
  zaterdag 7 december 2019 @ 20:02:34 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190316822
Tja ik kan ook niet veel anders maken van dat filmpje dan dat het alt-right geleuter is van een of ander wijf dat vals is tot in het merg.
pi_190316971
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:02 schreef Hexagon het volgende:
Tja ik kan ook niet veel anders maken van dat filmpje dan dat het alt-right geleuter is van een of ander wijf dat vals is tot in het merg.
Fijn hè, dat vijandsbeeld en die aversie tegen 'de ander'.
pi_190317016
Populisme vermengd met een flinke scheut intellectuele pretentie O+

Blijft het altijd goed doen :Y
-
  zaterdag 7 december 2019 @ 20:18:26 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190317102
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:12 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Fijn hè, dat vijandsbeeld en die aversie tegen 'de ander'.
Niet "de ander". Gewoon specifiek deze vrouw. Die is ethisch duidelijk flink gehandicapt.
pi_190317144
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Niet "de ander". Gewoon specifiek deze vrouw. Die is ethisch duidelijk flink gehandicapt.
Maar nog altijd meer sexy dan een transvrouw die eruit ziet als jouw droomvrouw met een wereldbeeld en idealen zo goed als identiek aan de jouwe?
  zaterdag 7 december 2019 @ 20:23:02 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190317163
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Maar nog altijd meer sexy dan een transvrouw die eruit ziet als jouw droomvrouw met een wereldbeeld en idealen zo goed als identiek aan de jouwe?
Ga even iemand anders stalken met je gedram.
pi_190317190
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ga even iemand anders stalken met je gedram.
Dus ze is wel een sexy gezicht van extreem rechts? Of heb jij niet meer nodig dan een natuurlijke vagina? Valt een vrouw na een schaamlipcorrectie dan ook af voor je? Ongeacht het resultaat? Of hecht je dan toch minder aan dat "niet verbouwd" zijn?
  zaterdag 7 december 2019 @ 20:25:22 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190317202
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:24 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dus ze is wel een sexy gezicht van extreem rechts? Of heb jij niet meer nodig dan een natuurlijke vagina? Valt een vrouw na een schaamlipcorrectie dan ook af voor je? Ongeacht het resultaat? Of hecht je dan toch minder aan dat "niet verbouwd" zijn?
Ik kan mijn politieke overtuigingen en seksuele wensen prima scheiden. Zou je ook eens moeten doen.
pi_190317214
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik kan mijn politieke overtuigingen en seksuele wensen prima scheiden. Zou je ook eens moeten doen.
Je beziet transvrouwen gewoon niet als echte vrouwen. Dat mag, maar waarom lieg je daar toch zo krampachtig over?
  zaterdag 7 december 2019 @ 20:32:28 #66
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190317330
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Je beziet transvrouwen gewoon niet als echte vrouwen. Dat mag, maar waarom lieg je daar toch zo krampachtig over?
Ik herhaal. Mijn politieke overtuiging en wat ik seksueel lekker vind zijn gescheiden van elkaar. Dus ga even ergens anders trollen.
pi_190317408
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Niet "de ander". Gewoon specifiek deze vrouw. Die is ethisch duidelijk flink gehandicapt.
Leg deze eens uit? Want wat is er allemaal onethisch volgens jou?
  zaterdag 7 december 2019 @ 20:47:37 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190317576
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:36 schreef Questular het volgende:

[..]

Leg deze eens uit? Want wat is er allemaal onethisch volgens jou?
Schetst valse dillemma's, zaait angst over buitenlanders, maakt karikaturen van anderen, legt mensen meningen in de mond en doet aan persoonlijke beledigingen. Een grote alt-right propaganda.

Alleen al dat smerige valse lachje en die verwaande toon. Niet om aan te zien. Echt volledig rot van binnen.
pi_190317688
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Schetst valse dillemma's, zaait angst over buitenlanders, maakt karikaturen van anderen, legt mensen meningen in de mond en doet aan persoonlijke beledigingen. Een grote alt-right propaganda.

Alleen al dat smerige valse lachje en die verwaande toon. Niet om aan te zien. Echt volledig rot van binnen.
Jij hebt schijnbaar een heel ander filmpje gezien.
pi_190317717
FvD heeft na Ramautarsing als excuusallochtoon nu een zogenaamd intelligente excuustruus gevonden zodat de stemmer triomfantelijk (en oliedom) kan roepen "dat het FvD echt wel voor vrouwen en gelijkheid enzo is!!!".
pi_190317732
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:53 schreef Questular het volgende:

[..]

Jij hebt schijnbaar een heel ander filmpje gezien.
Of, ook nog een optie: je valt kennelijk nogal makkelijk voor dat soort retoriek.
  zaterdag 7 december 2019 @ 21:00:19 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190317810
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Of, ook nog een optie: je valt kennelijk nogal makkelijk voor dat soort retoriek.
Dit is hetzelfde type vrouw dat haar man financieel kapot maakt als ze genoeg van hem heeft. Heel ver uit de buurt blijven.
pi_190317816
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Of, ook nog een optie: je valt kennelijk nogal makkelijk voor dat soort retoriek.
Of verschillende mensen verschillende meningen, iets waar jij vaker moeite mee schijnt te hebben.
  zaterdag 7 december 2019 @ 21:02:25 #74
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190317848
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:00 schreef Questular het volgende:

[..]

Of verschillende mensen verschillende meningen, iets waar jij vaker moeite mee schijnt te hebben.
Je en mensen hebben weer meningen over die meningen
pi_190317861
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:00 schreef Questular het volgende:

[..]

Of verschillende mensen verschillende meningen, iets waar jij vaker moeite mee schijnt te hebben.
Neuh, ik heb moeite met populistische en domme retoriek. Het scoort relatief goed tegenwoordig bij een bepaalde groep.
pi_190317894
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neuh, ik heb moeite met populistische en domme retoriek. Het scoort relatief goed tegenwoordig bij een bepaalde groep.
Gelukkig ben je niet voorspelbaar :)
pi_190318214
Mooi gezicht wel.
pi_190318278
Als Wierd zich zorgen maakt over demonisering in de pers dan moet het wel serieus zijn.
pi_190318301
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Toch wel een beetje de essentie van de intersectioneel feministische identiteitspolitiek he Wierd? Wat had je dan gedacht, dat ze jouw vermeende voorrecht wel even als niet bestaand zouden beschouwen?

Hup, op je knieeën en snel een beetje voor iedereen die bruin en dus zielig is! EXCUSES MAKEN VOOR JE WITTE VOORRECHT EN SNEL EEN BEETJE NU!!!! o|O ~O>
Integendeel,ik zou er graag gebruik van maken.
pi_190318352
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:05 schreef Questular het volgende:

[..]

Gelukkig ben je niet voorspelbaar :)
Inhoudsloze jij-bak, nice.
pi_190318377
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Inhoudsloze jij-bak, nice.
Ik heb genoeg stukken tekst van je gezien om te weten dat discussies niet aan je besteedt zijn.
pi_190318507
Karaktermoord :')

Vergelijk dit stuk eens met stukken over Greta Thunberg (bijvoorbeeld) in de Telegraaf _O-
  zaterdag 7 december 2019 @ 21:47:59 #83
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190318547
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:36 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik heb genoeg stukken tekst van je gezien om te weten dat discussies niet aan je besteedt zijn.
Nog een jijbak. Als je niet kunt discussiëren, mag je dat zeggen hoor. NWS is een safe space.
pi_190318724
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:36 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik heb genoeg stukken tekst van je gezien om te weten dat discussies niet aan je besteedt zijn.
Weer een jij-bak, het is wel duidelijk dat je over jezelf aan het lullen bent.
pi_190318928
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:36 schreef Questular het volgende:
niet aan je besteedt zijn.
Taalkunstenaar van de dag! _O_ ^O^
  zaterdag 7 december 2019 @ 22:15:13 #86
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190318990
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:45 schreef bamibij het volgende:
Karaktermoord :')

Vergelijk dit stuk eens met stukken over Greta Thunberg (bijvoorbeeld) in de Telegraaf _O-
Daarbij, die vrouw doet weinig moeite te verhullen dat ze vooral bezig is met vreemdelingenhaat in een feministisch jasje stoppen.
pi_190319096
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:45 schreef bamibij het volgende:
Karaktermoord :')

Vergelijk dit stuk eens met stukken over Greta Thunberg (bijvoorbeeld) in de Telegraaf _O-
Jij wilt een academica gelijkstellen aan een vooral zeer emotionele/boze 16-jarige scholier die binnen een rondom haar opgetuigd mediacircus voor haar geschreven speeches voorleest op grond van wat, haar geslacht?
  zaterdag 7 december 2019 @ 22:25:05 #88
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190319119
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Jij wilt een academica gelijkstellen aan een vooral zeer emotionele/boze 16-jarige scholier die binnen een rondom haar opgetuigd mediacircus voor haar geschreven speeches voorleest op grond van wat, haar geslacht?
Op grond van een verrot karakter en dito standpunten
pi_190319121
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Jij wilt een academica gelijkstellen aan een vooral zeer emotionele/boze 16-jarige scholier die binnen een rondom haar opgetuigd mediacircus voor haar geschreven speeches voorleest op grond van wat, haar geslacht?
Nee, ik bedoel dat (o.a.) Wierd Duk dit stuk vol wederhoor 'karaktermoord' noemde. Terwijl het vergeleken met stukken die over ''linksen'' in (wederom, o.a.) De Telegraaf gepubliceerd worden, een zeer netjes stuk is.
pi_190319143
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:25 schreef bamibij het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat (o.a.) Wierd Duk dit stuk vol wederhoor 'karaktermoord' noemde. Terwijl het vergeleken met stukken die over ''linksen'' in (wederom, o.a.) De Telegraaf gepubliceerd worden, een zeer netjes stuk is.
Noem eens een ander voorbeeld dan Greta dan, zodat we er iets mee kunnen. Iedere kritiek op (het mondiale podium dat enkele hooggeplaatsten geven aan) die klimaatmascotte lijkt mij terecht en wenselijk.

Een volwassen academisch geschoolde vrouw met een eigen verhaal/boodschap daarmee in één adem noemen lijkt me dan weer nogal twijfelachtig. :')
pi_190319176
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Noem eens een ander voorbeeld dan Greta dan, zodat we er iets mee kunnen. Iedere kritiek op (het mondiale podium dat enkele hooggeplaatsten geven aan) die klimaatmascotte lijkt mij terecht en wenselijk.
Kies maar een van de honderden stukken over Halsema :'(

En dat jou dat terecht lijkt, daar kan ik niets mee.. Misschien lijkt mij kritiek op Vlaardingerbroek wel terecht. :7
pi_190319230
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:30 schreef bamibij het volgende:
Kies maar een van de honderden stukken over Halsema
Die burgemeester van de stad die te kampen heeft met grote vuurwapenproblematiek en waarin daarop zelfs harder gestraft gaat worden die dan zelf een zoontje blijkt te hebben dat stoer met een onklaar gemaakt illegaal wapen van pappa/manlief over straat blijkt te lopen en op de foto te gaan bedoel je?

Gek zeg, dat daarover kritisch geshreven wordt. En wat te denken van het partijleiderrschap van Groenlinks en dan zelf wel in een stinkende zware oude diesel rondkarren, heel gek dat daarover geschreven wordt. echt karaktermoord hoor. _O-
pi_190319265
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Die burgemeester die in de stad woont die te kampen heeft met grote vuurwapenproblematiek en waarin daarop zelfs harder gestrafd gaat worden die dan zelf een zoontje blijkt te hebben dat stoer met een onklaar gemaakt illegaal wapen van pappa/manlief over straat blijkt te lopen en op de foto te gaan bedoel je?

Gek zeg, dat daarover kritisch geshreven wordt. En wat te denken van het partijvoorzitterschap van Groenlinks en dan zelf wel in een stinkende zware oude diesel rondkarren, heel gek dat daarover geschreven wordt. echt karaktermoord hoor. _O-
Je lijkt net een verslaggever van de Telegraaf.

Geef eens concreet aan waar het stuk over Vlaardingerbroek de bocht uit vliegt?
  zaterdag 7 december 2019 @ 22:35:19 #94
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190319270
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Noem eens een ander voorbeeld dan Greta dan, zodat we er iets mee kunnen.
Wat is er mis met het Greta-voorbeeld?
pi_190319292
Ik ben helemaal niet van mening dat het uit de bocht vliegt, het is mijn indruk dat zij van meet af aan neergezet moest worden als "schildmaagd van witheid", wat op één of andere manier helemaal geen enorm raciale/racistische benadering is!

Oh wacht, eer er sprake kan zijn van racisme dient de pleger natuurlijk in een bevoorrechte positie te zijn, en dat kunnen alleen "witten"! 8)7 _O-
pi_190319312
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:35 schreef VoMy het volgende:

[..]

Wat is er mis met het Greta-voorbeeld?
Ga dan gelijk voor een ingezonden brief uit de Donald Duck. Alsje-fucking-blieft man. _O-
pi_190319314
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ik ben helemaal niet van mening dat het uit de bocht vliegt, het is mijn indruk dat zij van meet af aan neergezet moest worden als "schildmaagd van witheid", wat op één of andere manier helemaal geen enorm raciale/racistische benadering is!

Oh wacht, eer er sprake kan zijn van racisme dient de pleger natuurlijk in een bevoorrechte positie te zijn, en dat kunnen alleen "witten"! 8)7 _O-
'Schildmaagd van witheid' wordt alleen genoemd als boektitel van die ene promovendus, toch?
pi_190319338
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:38 schreef bamibij het volgende:

[..]

'Schildmaagd van witheid' wordt alleen genoemd als boektitel van die ene promovendus, toch?
Die doelgericht geraadpleegd is voor haar kijk op de speech van Vlaardingerbroek. Goh, wat zou die daarover toch te zeggen hebben... Dat kan echt alle kanten op, valt op voorhand niiiiiiieeets van te zeggen! _O-
pi_190319391
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Die doelgericht geraadpleegd is voor haar kijk op de speech van Vlaardingerbroek. Goh, wat zou die daarover toch te zeggen hebben... Dat kan echt alle kanten op, valt op voorhand niiiiiiieeets van te zeggen! _O-
:')

Als dit soort stukken al niet meer mogen kunnen we echt alleen nog maar kritiekloze stukjes afdrukken, van, zoals je zelf zegt, inderdaad Donald Duck niveau.

Zij kiest er voor om (overigens ook bepaald niet zachtzinnig naar 'andersdenkenden' toe) in de openbaarheid te treden met haar mening. Dan moet je ook kritiek kunnen hebben (net als, inderdaad, bijvoorbeeld Halsema of Thunberg). En de kritiek van dit Volkskrant-artikel is een stuk reëler ingestoken als menig artikel over ''linksen''... that's all wat ik bedoelde te zeggen.
pi_190319452
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:43 schreef bamibij het volgende:

[..]

:')

Als dit soort stukken al niet meer mogen kunnen we echt alleen nog maar kritiekloze stukjes afdrukken, van, zoals je zelf zegt, inderdaad Donald Duck niveau.

Zij kiest er voor om (overigens ook bepaald niet zachtzinnig naar 'andersdenkenden' toe) in de openbaarheid te treden met haar mening. Dan moet je ook kritiek kunnen hebben (net als, inderdaad, bijvoorbeeld Halsema of Thunberg). En de kritiek van dit Volkskrant-artikel is een stuk reëler ingestoken als menig artikel over ''linksen''... that's all wat ik bedoelde te zeggen.
Ik ben niet van mening dat het niet moet mogen, hoe kom je daar dan weer bij? Ik vind het onterecht dat deze dame wordt neergezet als het gezicht van extreem-rechts (waarbij ik denk aan groepen als blut und boden en de nvu) waar ze simpelweg een uithangbord van Forum is.
  zaterdag 7 december 2019 @ 22:50:28 #101
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190319498
Als ze niet extreemrechts wil worden genoemd moet ze misschien niet dat soort retoriek gebruiken.
pi_190319499
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik ben niet van mening dat het niet moet mogen, hoe kom je daar dan weer bij? Ik vind het onterecht dat deze dame wordt neergezet als het gezicht van extreem-rechts (waarbij ik denk aan groepen als blut und boden en de nvu) waar ze simpelweg een uithangbord van Forum is.
OK, dacht ik te lezen.
Definitiekwestie over extreemrechts gaan we niet uit komen, in het NL politieke landschap vind ik het wel verdedigbaar om FvD extreemrechts te noemen.
pi_190319526
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:50 schreef bamibij het volgende:

[..]

OK, dacht ik te lezen.
Definitiekwestie over extreemrechts gaan we niet uit komen, in het NL politieke landschap vind ik het wel verdedigbaar om FvD extreemrechts te noemen.
Betekent dat, dat wanneer fvd en de pvv ermee op zouden houden, de VVD ineens als extreemrechts zou gelden? Ik vind het nogal sneu wegzetten maar goed dan is Denk vanaf nu politiek islamisme in AKP smaak.
pi_190319571
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:51 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Betekent dat, dat wanneer fvd en de pvv ermee op zouden houden, de VVD ineens als extreemrechts zou gelden?
Als de VVD dan 5 meter naar rechts op schuift: ja.

quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:51 schreef van_Lamehuizen het volgende:
maar goed dan is Denk vanaf nu politiek islamisme in AKP smaak.
Zo worden ze nou nóóit genoemd in de media :')_!
pi_190319766
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:

Ik vind het onterecht dat deze dame wordt neergezet als het gezicht van extreem-rechts (
Ik ken die dame niet, maar zij wordt niet in het genoemde artikel door Hassan Bahara genoemd als extreemrechts. Wel als radicaal rechts, wat mij dus waar lijkt als ik het artikel lees
De TT is nepnieuws...
pi_190319813
BLUESDUDED!
pi_190319818
FACTCHECKED
pi_190320104
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 23:10 schreef bamibij het volgende:
FACTCHECKED
yip .. veel TT en OP van NWS moet je factchecken
Het schijnt dat ik de VK niet mag citeren of doorlinken volgens FOK-regels.. Dus mensen moeten zelf maar de link naar het artikel googlen.
pi_190320123
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 23:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

yip .. veel TT en OP van NWS moet je factchecken
Het schijnt dat ik de VK niet mag citeren of doorlinken volgens FOK-regels.. Dus mensen moeten zelf maar de link naar het artikel googlen.
Linken mag altijd.
pi_190320195
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 23:29 schreef bamibij het volgende:

[..]

Linken mag altijd.
Toch wel op FOK!??
pi_190320258
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 23:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Toch wel op FOK!??
Als je alleen een linkje neerzet? Waarom niet? Dat is geen copyright schending. Niet citeren wel linken

Denk ik hoor
pi_190320436
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 23:40 schreef bamibij het volgende:

[..]

Als je alleen een linkje neerzet? Waarom niet? Dat is geen copyright schending. Niet citeren wel linken

Denk ik hoor
citeren met bronvermelding mag juridisch volgens het citaatrecht..
maar ik begreep dat FOK! de eigen regels had tav VK
pi_190320457
Sywert twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 22:14:18 Wat laten deze Volkskrant-schrijvers zich kennen zeg:- 'Arische prinsesjes'- 'dienstmaagden van radicaal rechts'- 'een filter op Marokkaanse achternamen, dat kan natuurlijk'. En dan een ander demonisering (van minderheden) in de schoenen proberen te schuiven..? @EvaVlaar https://t.co/MOon1ErRtC reageer retweet
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 8 december 2019 @ 10:00:12 #114
168739 Red_85
'echt wel'
pi_190323168
Typische ratten actie van links wel dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FOK!Babe zondag 8 december 2019 @ 10:04:44 #115
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_190323230
Linksche fascisten doen wat linksche fascisten doen. Leuk stukje propaganda met alle bekende buzzwords voor de verwende blanke zelfhaters in de bubbel. Next. *O*
pi_190323379
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 10:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Linksche fascisten doen wat linksche fascisten doen. Leuk stukje propaganda met alle bekende buzzwords voor de verwende blanke zelfhaters in de bubbel. Next. *O*
ilnteressant...
ben jiljj dan een rechtse fascist ?
vertel ..... vertel...
pi_190323496
TT is nepnieuws
Eva Vlaardingenbroek zelf beweert dilt niet .. Ze heeft het over radicaal rechts

EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:41 (1/12) Dankzij activist, Hassan Bahara, sta ik vandaag op het zaterdagkatern van de @volkskrant als “het gestileerde gezicht van radicaal rechts”. Een item gericht op karaktermoord.Ik sta te trillen van zowel schrik als woede door deze valstrik en demonisering.Hier de feiten: https://t.co/3v20raSqlY reageer retweet
  zondag 8 december 2019 @ 10:24:31 #118
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_190323521
quote:
4s.gif Op zondag 8 december 2019 00:01 schreef SpaceOddity het volgende:
Sywert twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 22:14:18 Wat laten deze Volkskrant-schrijvers zich kennen zeg:- 'Arische prinsesjes'- 'dienstmaagden van radicaal rechts'- 'een filter op Marokkaanse achternamen, dat kan natuurlijk'. En dan een ander demonisering (van minderheden) in de schoenen proberen te schuiven..? @:EvaVlaar https://t.co/MOon1ErRtC reageer retweet
Dit is pas genot. Zo hard deugen dat je eigenlijk in een cirkeltje loopt en een vuige racist blijkt te zijn. _O_

  zondag 8 december 2019 @ 10:29:01 #119
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190323616
Jammer voor de geilerds onder ons. Eva heeft al een relatie. Natuurlijk compleet toeval dit. Met oudFront National kopstup Julien Rochedy :D, een vriendje van Baudet en werd gezien als protege van Marine le Pen . Houdt niet zo van homo's .Je kan het ook niet zelf verzinnen he



ton_aarts twitterde op zaterdag 17-08-2019 om 10:19:54 Als jullie nu denken, waar kén ik die naam van?Kan kloppen: Julien Rochedy is behalve een homofobe FN fascist & Poetin-fanboy ook een persoonlijke vriend van .. @ThierrybaudetEn Rochedy heeft relatie met 'n ander NL hoaxertje dat door Thier regelmatig retweet wordt: @evavlaar https://t.co/jRQ4ugmi9V reageer retweet
http://coc.nl/internation(...)-franse-anti-homowet
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_190323654
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 10:29 schreef gniffie het volgende:
Jammer voor de geilerds onder ons. Eva heeft al een relatie. Natuurlijk compleet toeval dit. Met oudFront National kopstup Julien Rochedy :D, een vriendje van Baudet en werd gezien als protege van Marine le Pen . Houdt niet zo van homo's .Je kan het ook niet zelf verzinnen he

[ afbeelding ]

ton_aarts twitterde op zaterdag 17-08-2019 om 10:19:54 Als jullie nu denken, waar kén ik die naam van?Kan kloppen: Julien Rochedy is behalve een homofobe FN fascist & Poetin-fanboy ook een persoonlijke vriend van .. @:ThierrybaudetEn Rochedy heeft relatie met 'n ander NL hoaxertje dat door Thier regelmatig retweet wordt: @:evavlaar https://t.co/jRQ4ugmi9V reageer retweet
http://coc.nl/internation(...)-franse-anti-homowet
Wauw ze is echt mooi.
  zondag 8 december 2019 @ 10:32:57 #121
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190323695
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 10:31 schreef rareman1 het volgende:

[..]

Wauw ze is echt mooi.
Ze wordt op dit moment geneukt door een echte man. Eva *;
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zondag 8 december 2019 @ 10:33:54 #122
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_190323711
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 10:29 schreef gniffie het volgende:
Jammer voor de geilerds onder ons. Eva heeft al een relatie. Natuurlijk compleet toeval dit. Met oudFront National kopstup Julien Rochedy :D, een vriendje van Baudet en werd gezien als protege van Marine le Pen . Houdt niet zo van homo's .Je kan het ook niet zelf verzinnen he

[ afbeelding ]

ton_aarts twitterde op zaterdag 17-08-2019 om 10:19:54 Als jullie nu denken, waar kén ik die naam van?Kan kloppen: Julien Rochedy is behalve een homofobe FN fascist & Poetin-fanboy ook een persoonlijke vriend van .. @:ThierrybaudetEn Rochedy heeft relatie met 'n ander NL hoaxertje dat door Thier regelmatig retweet wordt: @:evavlaar https://t.co/jRQ4ugmi9V reageer retweet
http://coc.nl/internation(...)-franse-anti-homowet
Kijk een knoopje of twee van je overhemd open laten kan best in een bepaalde omgeving maar dit gaat wel heul erg ver.
pi_190323728
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 10:32 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ze wordt op dit moment geneukt door een echte man. Eva *;
Zou zonde geweest zijn als dat niet zo was.Bij mooie vrouwen denk ik niet per definitie aan sex. Kan er zo ook wel van genieten.

[ Bericht 3% gewijzigd door rareman1 op 08-12-2019 10:40:50 ]
pi_190323779
quote:
6s.gif Op zondag 8 december 2019 10:33 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Kijk een knoopje of twee van je overhemd open laten kan best in een bepaalde omgeving maar dit gaat wel heul erg ver.
Denk dat het zo'n homofobe kasthomo is.
  zondag 8 december 2019 @ 10:39:19 #125
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_190323827
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 10:36 schreef Chia het volgende:

[..]

Denk dat het zo'n homofobe kasthomo is.
Ik zie hem en Thierry al staan in een dark room.
  zondag 8 december 2019 @ 10:45:12 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190323940
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 10:29 schreef gniffie het volgende:
Jammer voor de geilerds onder ons. Eva heeft al een relatie. Natuurlijk compleet toeval dit. Met oudFront National kopstup Julien Rochedy :D, een vriendje van Baudet en werd gezien als protege van Marine le Pen . Houdt niet zo van homo's .Je kan het ook niet zelf verzinnen he

[ afbeelding ]

ton_aarts twitterde op zaterdag 17-08-2019 om 10:19:54 Als jullie nu denken, waar kén ik die naam van?Kan kloppen: Julien Rochedy is behalve een homofobe FN fascist & Poetin-fanboy ook een persoonlijke vriend van .. @:ThierrybaudetEn Rochedy heeft relatie met 'n ander NL hoaxertje dat door Thier regelmatig retweet wordt: @:evavlaar https://t.co/jRQ4ugmi9V reageer retweet
http://coc.nl/internation(...)-franse-anti-homowet
Aha gewoon een extreemrechts mokkel dus.
  zondag 8 december 2019 @ 11:05:42 #127
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_190324254
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 10:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Aha gewoon een extreemrechts mokkel dus.
Guilt by association? Is Sigrid Kaag dan een Fatah terrorist?

Vind het in allebei de gevallen wel redelijk om zo je twijfels bij te hebben, maar je stelligheid klinkt wel heel erg gretig.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 8 december 2019 @ 11:11:14 #128
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190324360
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 10:23 schreef Bluesdude het volgende:
TT is nepnieuws
Eva Vlaardingenbroek zelf beweert dilt niet .. Ze heeft het over radicaal rechts
Zit daar verschil in dan? Ik heb me er nooit zo in verdiept. Clubs als antifa, afa, onkruit, groenfront en weet ik het noemen zich altijd "radicaal links".
  zondag 8 december 2019 @ 11:11:57 #129
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190324385
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:05 schreef nixxx het volgende:

[..]

Guilt by association? Is Sigrid Kaag dan een Fatah terrorist?
Nee natuurlijk niet.

Want als je pro-pallie bent, dan deug je.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 11:12:55 #130
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190324404
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:05 schreef nixxx het volgende:

[..]

Guilt by association? Is Sigrid Kaag dan een Fatah terrorist?

Vind het in allebei de gevallen wel redelijk om zo je twijfels bij te hebben, maar je stelligheid klinkt wel heel erg gretig.
Ook haar uitspraken zijn van een zodanige aard
  zondag 8 december 2019 @ 11:13:37 #131
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190324413
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 11:11 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zit daar verschil in dan?
Extreem en radicaal zijn synoniemen. :)
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 11:16:08 #132
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190324443
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 10:29 schreef gniffie het volgende:
Jammer voor de geilerds onder ons. Eva heeft al een relatie. Natuurlijk compleet toeval dit. Met oudFront National kopstup Julien Rochedy :D, een vriendje van Baudet en werd gezien als protege van Marine le Pen . Houdt niet zo van homo's .Je kan het ook niet zelf verzinnen he

[ afbeelding ]

ton_aarts twitterde op zaterdag 17-08-2019 om 10:19:54 Als jullie nu denken, waar kén ik die naam van?Kan kloppen: Julien Rochedy is behalve een homofobe FN fascist & Poetin-fanboy ook een persoonlijke vriend van .. @:ThierrybaudetEn Rochedy heeft relatie met 'n ander NL hoaxertje dat door Thier regelmatig retweet wordt: @:evavlaar https://t.co/jRQ4ugmi9V reageer retweet
http://coc.nl/internation(...)-franse-anti-homowet
Ik zit de timeline van die Ton Aarts (wie dat ook maar mag zijn) eens door te nemen maar ik geloof niet dat we die man echt serieus hoeven te nemen... Manmanman... :')
  zondag 8 december 2019 @ 11:18:13 #133
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190324477
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 11:16 schreef AchJa het volgende:
(wie dat ook maar mag zijn)
Vast iemand die enorm deugt.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 11:18:57 #134
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190324494
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2019 11:13 schreef ExTec het volgende:
Extreem en radicaal zijn synoniemen. :)
Mijn idee. Maar schijnbaar vinden sommigen het nodig om te gaan huilen over de gehanteerde termen. Het zal wel komen omdat ze verder geen argumenten hebben ofzo.
  zondag 8 december 2019 @ 11:27:11 #135
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190324658
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 11:18 schreef ExTec het volgende:

Vast iemand die enorm deugt.
Hij is boos op Trump, Musk, Wilders, Baudet, Jones, Rochedy, Vlaar, Tesla dit dat alles...

En dan lees je in zijn bio: "Heeft narcistjes rap door"...

It takes one to know one...
  zondag 8 december 2019 @ 11:27:44 #136
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190324666
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 11:18 schreef AchJa het volgende:

[..]

Mijn idee.
Ook volgens de NL taal hoor:

quote:
radicaal (bn):afdoende, breed opgezet, drastisch, extreem, grondig, groots opgezet, grootscheeps, ingrijpend, rats, totaal, uiterst, vergaand, verreikend, verstrekkend, volkomen, volslagen
quote:
Het zal wel komen omdat ze verder geen argumenten hebben ofzo.
Doen ze anders nooit hé?
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 11:33:46 #137
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190324808
Ze ziet er op de foto wel lekker uit trouwens maar als ik haar in dat filmpje zie krijg ik spontaan een slappe van een zo duidelijk rotte persoonlijkheid.
  zondag 8 december 2019 @ 11:34:07 #138
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190324818
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 11:11 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zit daar verschil in dan? Ik heb me er nooit zo in verdiept. Clubs als antifa, afa, onkruit, groenfront en weet ik het noemen zich altijd "radicaal links".
Dus? Omdat AntiFa zichzelf niet extreemlinks maar radicaal links noemt, betekent het hetzelfde? Wat een non-argument.
In politieke context zijn extreem en radicale verschillende woorden met andere associatie. Als er geen extreemrechts in de VK staat, is de TT dus onjuist.
  zondag 8 december 2019 @ 11:37:57 #139
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190324905
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:34 schreef VoMy het volgende:

Dus? Omdat AntiFa zichzelf niet extreemlinks maar radicaal links noemt, betekent het hetzelfde? Wat een non-argument.
In politieke context zijn extreem en radicale verschillende woorden met andere associatie. Als er geen extreemrechts in de VK staat, is de TT dus onjuist.
Is toch hetzelfde?

quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 11:27 schreef ExTec het volgende:
Ook volgens de NL taal hoor:

radicaal (bn):afdoende, breed opgezet, drastisch, extreem, grondig, groots opgezet, grootscheeps, ingrijpend, rats, totaal, uiterst, vergaand, verreikend, verstrekkend, volkomen, volslagen
  zondag 8 december 2019 @ 11:38:43 #140
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190324916
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:33 schreef Hexagon het volgende:
Ze ziet er op de foto wel lekker uit trouwens maar als ik haar in dat filmpje zie krijg ik spontaan een slappe van een zo duidelijk rotte persoonlijkheid.
Goed inhoudelijk weerwoord.

Zoals we gewend zijn van je.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 11:38:55 #141
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190324921
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:27 schreef AchJa het volgende:

[..]

Hij is boos op Trump, Musk, Wilders, Baudet, Jones, Rochedy, Vlaar, Tesla dit dat alles...

En dan lees je in zijn bio: "Heeft narcistjes rap door"...

It takes one to know one...
Relevant? Eva en Julien Rochedy hebben een relatie, een homohater en kopstuk van het vroegere Front National. Een extreem rechtse club.

Eva zelf zou jouw posts gericht op karaktermoord ook afkeuren als ik de OP zo lees.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zondag 8 december 2019 @ 11:39:27 #142
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190324929
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:34 schreef VoMy het volgende:

In politieke context zijn extreem en radicale verschillende woorden met andere associatie.
Misschien even een linkje geven, naar het "politieke woordenboek", anders neem ik het niet van je aan :)
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 11:40:46 #143
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190324951
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 11:38 schreef gniffie het volgende:

Eva zelf zou jouw posts gericht op karaktermoord ook afkeuren als ik de OP zo lees.
Vanzelfsprekend.

Want de mensen die aanstoot nemen aan de karaktermoord, die zijn natuurlijk het probleem, niet degene die de karaktermoord pleegt.

KOEKOEK.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 11:40:52 #144
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190324954
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 11:38 schreef gniffie het volgende:
Relevant? Eva en Julien Rochedy hebben een relatie, een homohater en kopstuk van het vroegere Front National.
Heb je zelf gelezen wat voor wartaal die Aarts aan de lopende band uitslaat?

quote:
Een extreem rechtse club.
Of radicaal rechts, wat is het nou? En wat is het verschil?
  zondag 8 december 2019 @ 11:43:34 #145
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190325009
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 11:38 schreef ExTec het volgende:

[..]

Goed inhoudelijk weerwoord.

Zoals we gewend zijn van je.
Tja wat ik al zei. Haar praatje bestaat vooral uit anti-buitenlander retoriek, karikaturen, persoonlijke aanvallen, valse dilemma's en stropopredenaties.

Tel daarbij op de valse en agressieve lichaamstaal die boekdelen spreekt.

Met zo'n mens wil je echt niks te maken hebben. Zou je haar op je date voor je hebben dan zo snel mogelijk wegrennen.
  zondag 8 december 2019 @ 11:45:20 #146
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190325036
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:43 schreef Hexagon het volgende:

Tel daarbij op de valse en agressieve lichaamstaal die boekdelen spreekt.
Of je projecteert wat minder. _O-
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 11:46:13 #147
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190325052
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:40 schreef AchJa het volgende:

[..]

Heb je zelf gelezen wat voor wartaal die Aarts aan de lopende band uitslaat?
[..]

Of radicaal rechts, wat is het nou? En wat is het verschil?
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 11:40 schreef ExTec het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend.

Want de mensen die aanstoot nemen aan de karaktermoord, die zijn natuurlijk het probleem, niet degene die de karaktermoord pleegt.

KOEKOEK.
In de ontkenningsfase dat Eva wel een echte man neukt die iets doet aan het grote immigranten en lgbht probleem ipv een gozer die op een forum zit te klessebessen?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zondag 8 december 2019 @ 11:46:40 #148
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190325061
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 11:45 schreef ExTec het volgende:

[..]

Of je projecteert wat minder. _O-
Gewoon een beetje mensenkennis.

Maar jij zou wel aanleggen met zo'n dame? Om vervolgens uitgekleed te worden, financieel dan he
pi_190325116
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Gewoon een beetje mensenkennis.

Maar jij zou wel aanleggen met zo'n dame? Om vervolgens uitgekleed te worden, financieel dan he
Mensenkennis? Apart om dat te lezen van iemand die jarenlang Alexander Pechtold achterna liep.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_190325122
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Gewoon een beetje mensenkennis.

Maar jij zou wel aanleggen met zo'n dame? Om vervolgens uitgekleed te worden, financieel dan he
Snel zeg nog even alt right om het af te maken.
  zondag 8 december 2019 @ 11:50:41 #151
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190325128
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:46 schreef gniffie het volgende:

[..]

[..]

In de ontkenningsfase dat Eva wel een echte man neukt die iets doet aan het grote immigranten en lgbht probleem ipv een gozer die op een forum zit te klessebessen?
Volstrekt uitgeluld en daarom maar op de persoon gaan zitten spelen? :)
&lt;signature here&gt;.
pi_190325129
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:33 schreef Hexagon het volgende:
Ze ziet er op de foto wel lekker uit trouwens maar als ik haar in dat filmpje zie krijg ik spontaan een slappe van een zo duidelijk rotte persoonlijkheid.
Je valt in herhaling. Wat voegen je berichten toe aan dit topic?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_190325152
Ach, sinds Baudet en partijgenoten het over boreale werelden hebben en IQ verschillen tussen rassen, was het toch wel vrij duidelijk dat de partij flirt met ideeën van clubjes zoals de NVU en Erkenbrand. Deze mevrouw is daar niet anders in en net als Baudet ontkent ze dat stellig. Het artikel zelf in de Volkskrant doet niets anders dan haar aanspreken op haar boodschap, alhoewel de beschrijving over haar uiterlijk ook wel weer een dooddoener is. We vergelijken ook niet massaal het kapsel en de haarkleur van Wilders met dat van Johnson en Trump. Of nog erger, dat er over de vermeende knapheid van de heren in kwestie wordt gesproken.
  Moderator zondag 8 december 2019 @ 11:51:33 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190325154
jeetje hey, een vrouw in het nieuws en de grootste vraag is weer of we dr zouden neuken of niet :')

ja

anyways, ze heeft hier wel een beetje gelijk volgens mij maar dan moet ze naar de rechter stappen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 8 december 2019 @ 11:52:51 #155
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190325191
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:50 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Je valt in herhaling. Wat voegen je berichten toe aan dit topic?
Alle anti-buitenlandertopics zijn ook steeds een herhaling dus wat is het probleem?
  zondag 8 december 2019 @ 11:52:55 #156
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190325193
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 11:50 schreef ExTec het volgende:

[..]

Volstrekt uitgeluld en daarom maar op de persoon gaan zitten spelen? :)
Maar je geeft dus toe dat Eva Vlaar een relatie heeft (gehad) met Julien Rochedy ? Hier overigens op de foto met Assad. Jij wekt het idee dat dit niet waar is omdat die twitter gozer MAD is over Trump en weet ik wat.

"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_190325200
quote:
6s.gif Op zondag 8 december 2019 10:24 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dit is pas genot. Zo hard deugen dat je eigenlijk in een cirkeltje loopt en een vuige racist blijkt te zijn. _O_

[ afbeelding ]
Hassan Bahara schrijft wel als een Marokkaan. Zijn schrijfsel richting Eva Vlaardingerbroek is als een sissende straatmocro.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_190325201
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:51 schreef sp3c het volgende:
jeetje hey, een vrouw in het nieuws en de grootste vraag is weer of we dr zouden neuken of niet :')

ja

anyways, ze heeft hier wel een beetje gelijk volgens mij maar dan moet ze naar de rechter stappen
Wat gaat de rechter doen dan?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 december 2019 @ 11:54:03 #159
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190325209
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:46 schreef gniffie het volgende:

In de ontkenningsfase dat Eva wel een echte man neukt die iets doet aan het grote immigranten en lgbht probleem ipv een gozer die op een forum zit te klessebessen?
Maar even, als dat radicaal/ extreem toch zo'n dingetje voor je is, waarom kom je dan zelf aan met "extreem rechts" als je het over Front National hebt?

quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 11:38 schreef gniffie het volgende:
Relevant? Eva en Julien Rochedy hebben een relatie, een homohater en kopstuk van het vroegere Front National. Een extreem rechtse club.
Terwijl de media het over radicaal rechts heeft...

quote:
Volgens de Amerikaanse politicoloog Herbert Kitschelt, die onderzoek deed naar de vorming van nieuwe politieke partijen in Europa, bevindt zich onder die kiezers een nieuwe politieke stroming: nieuw radicaal rechts. Een stroming die in Frankrijk op Le Pen stemt.
quote:
'De trend in West-Europese landen is dat er steeds minder mensen gaan stemmen. Van die kiezers stemt een groeiend aantal op rechts-radicale partijen.' De Italiaanse politicoloog Daniele Albertazzi, gespecialiseerd in Europees populisme en verbonden aan de universiteit van Birmingham, is er niet op uit gerust te stellen, daags na weer een verkiezingssucces voor een rechts-radicale partij in Europa. Het Front National (FN) wist afgelopen weekend bij regionale verkiezingen bijna zeven miljoen kiezers te trekken en mag zich daardoor opnieuw 'de grootste partij van Frankrijk' noemen. Bij de Europese verkiezingen van vorig jaar was dat ook al het geval.
quote:
Voorbeelden van radicaal-rechtse partijen zijn onder andere de PVV, Forum voor Democratie, Vlaams Belang, Rassemblement National (voorheen het Front National), de Lega Nord in Italië, Alternative für Deutschland (AfD), de Freiheitliche Partei Österreichs (FPÖ), UKIP in het Verenigd Koninkrijk, Svenska Demokraterna in Zweden en nieuwkomer Vox in Spanje.
  zondag 8 december 2019 @ 11:54:06 #160
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190325210
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Gewoon een beetje mensenkennis.
Van een of andere clown die eerst 2 decennia achter die volstrekte nietsnutten genaamd D66 aanhobbeld, sla ik mensenkennis niet echt hoog aan.

Daarbij moet je je eigen schamen, vriend :')

Je hebt zelf een verrotte persoonlijkheid, en dat hoef ik niet te bewijzen, ik heb "mensenkennis".

Ongeveer net zo inhoudelijk als wat jij hier te berde brengt.

Moet je nu niet een nieuwe, slechte politieke partij vinden, om de komende 2 decennia slaafs achteraan te hobbelen? :W
&lt;signature here&gt;.
pi_190325221
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Alle anti-buitenlandertopics zijn ook steeds een herhaling dus wat is het probleem?
Dat is dan nog verspreid over verschillende topics met een nieuwe context en nieuwe duiding. Jij bent weer in de fase beland waarin alles en iedereen wat je niet bevalt alt-right is en een rot karakter heeft.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Moderator zondag 8 december 2019 @ 11:55:18 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190325235
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat gaat de rechter doen dan?
wat is het werk van de rechter denk je?

die besluit dan of het wel of geen laster is en of daar wel of geen straf op staat

lijkt mij, tenzij rechters ook de afwas doen enzo want dan doettie dat ook lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_190325262
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat is het werk van de rechter denk je?

die besluit dan of het wel of geen laster is en of daar wel of geen straf op staat

lijkt mij, tenzij rechters ook de afwas doen enzo want dan doettie dat ook lijkt me
Waarom zou het laster zijn? Omdat ze niet radicaal rechts genoemd wil worden?

Bahara past netjes wederhoor toe dus de rechter kan hier weinig mee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zondag 8 december 2019 @ 11:57:29 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190325274
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zou het laster zijn? Omdat ze niet radicaal rechts genoemd wil worden?

Bahara past netjes wederhoor toe dus de rechter kan hier weinig mee.
ik ben niet de rechter he, dat is dr klacht volgens mij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 8 december 2019 @ 11:58:34 #165
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190325295
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Maar even, als dat radicaal/ extreem toch zo'n dingetje voor je is, waarom kom je dan zelf aan met "extreem rechts" als je het over Front National hebt?
[..]

Terwijl de media het over radicaal rechts heeft...
[..]

[..]

[..]

Hoezo is dit een dingetje voor mij? Waar heb jij het over?

En ik zal de vraag voor je versimpelen; heeft Eva Vlaar nou een relatie (gehad) met Julien Rochedy? Ja of nee?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_190325309
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik ben niet de rechter he, dat is dr klacht volgens mij
Jij stelde ze 'een beetje gelijk' heeft en dat ze daarom naar de rechter moet stappen. Nogmaals, waarom zou de rechter haar gelijk geven?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zondag 8 december 2019 @ 12:00:36 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190325322
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij stelde ze 'een beetje gelijk' heeft en dat ze daarom naar de rechter moet stappen. Nogmaals, waarom zou de rechter haar gelijk geven?
NOGMAALS IK STEL NERGENS DAT DE RECHTER HAAR GELIJK MOET GEVEN IK STEL DAT ZE ERMEE NAAR DE RECHTER MOET IPV OP TWITTER TE KUTMIEPEN ALS ZE ZO ZEKER IS VAN DR ZAAK
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 8 december 2019 @ 12:03:48 #168
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190325360
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:56 schreef KoosVogels het volgende:

Bahara past netjes wederhoor toe dus de rechter kan hier weinig mee.
Want de dame in kwestie geeft antwoord, en krijgt binnen 15 minuten het gehele stukje?

Dan lag dat stukje dus al helemaal klaar, kunnen we ook concluderen dat de excuus-allochtoon totaal geen intentie had om inhoudelijk te discussiëren, nee, einddoel stond al helemaal vast, nog snel even selectief copy pasten en stukje was af.

Maar het is allemaal ter meerdere glorie van links, dus koosvogels keek en zag dat het goed was :O

Dank voor hier blijven benadrukken wat een smerig tuig jullie links journaille in de praktijk toch zijn :W
&lt;signature here&gt;.
pi_190325361
Maar goed, ik moet wel een beetje lachen om de verontwaardiging in dit topic. Vaak zat worden figuren die iets naar links neigen op dit forum extreem-links genoemd. Hell, ik word om de haverklap weggezet als werkloos antifa-tuig.

Maar nu de wereld is te klein omdat een FvD-meiske radicaal rechts wordt genoemd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190325370
quote:
2s.gif Op zondag 8 december 2019 12:03 schreef ExTec het volgende:

[..]

Want de dame in kwestie geeft antwoord, en krijgt binnen 15 minuten het gehele stukje?

Dan lag dat stukje dus al helemaal klaar, kunnen we ook concluderen dat de excuus-allochtoon totaal geen intentie had om inhoudelijk te discussiëren, nee, einddoel stond al helemaal vast, nog snel even selectief copy pasten en stukje was af.

Maar het is allemaal ter meerdere glorie van links, dus koosvogels keek en zag dat het goed was :O

Dank voor hier blijven benadrukken wat een smerig tuig jullie links journaille in de praktijk toch zijn :W
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 december 2019 @ 12:05:16 #171
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190325378
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
Maar nu de wereld is te klein omdat een FvD-meiske radicaal rechts wordt genoemd.
Precies, deze extreme simplificatie weer.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 12:05:32 #172
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190325380
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:58 schreef gniffie het volgende:
Hoezo is dit een dingetje voor mij? Waar heb jij het over?

En ik zal de vraag voor je versimpelen; heeft Eva Vlaar nou een relatie (gehad) met Julien Rochedy? Ja of nee?
Weet ik veel, volgens Ton Aarts wel maar volgens mij is dat nou niet echt de betrouwbaarste bron.
  zondag 8 december 2019 @ 12:05:43 #173
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190325382
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.
En jij voor het bewijzen van de mijne ^O^
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 12:05:57 #174
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190325389
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Is toch hetzelfde?
[..]

Nee.
pi_190325395
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:51 schreef sp3c het volgende:
jeetje hey, een vrouw in het nieuws en de grootste vraag is weer of we dr zouden neuken of niet :')

Alsof jij 'r niet zou doen :D

Vriendje ziet er anders uit dan gedacht. Had eigenlijk een soort boreale Rutger Hauer kloon verwacht.
  zondag 8 december 2019 @ 12:06:26 #176
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190325399
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:05 schreef VoMy het volgende:

[..]

Nee.
Ja :)
&lt;signature here&gt;.
pi_190325412
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik moet wel een beetje lachen om de verontwaardiging in dit topic. Vaak zat worden figuren die iets naar links neigen op dit forum extreem-links genoemd. Hell, ik word om de haverklap weggezet als werkloos antifa-tuig.

Maar nu de wereld is te klein omdat een FvD-meiske radicaal rechts wordt genoemd.

En het leuke is dat het ook nog zo is. :D
pi_190325416
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 12:05 schreef ExTec het volgende:

[..]

Precies, deze extreme simplificatie weer.
Zoveel geks staat er niet in dat artikel. Wijs mij eens op de alinea's die in jouw ogen niet door de beugel kunnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zondag 8 december 2019 @ 12:08:13 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190325429
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik moet wel een beetje lachen om de verontwaardiging in dit topic. Vaak zat worden figuren die iets naar links neigen op dit forum extreem-links genoemd. Hell, ik word om de haverklap weggezet als werkloos antifa-tuig.

Maar nu de wereld is te klein omdat een FvD-meiske radicaal rechts wordt genoemd.
och, zo werkt het internet tegenwoordig

als ik een een lijst zou maken met wat ik allemaal naar mijn hoofd heb gekregen in de loop der jaren door links, rechts en doorhetmidden begint de helft hier spontaan te huilen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_190325433
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 12:07 schreef 01100101 het volgende:

[..]

En het leuke is dat het ook nog zo is. :D
Tsja, het geluid dat ze laat horen is inderdaad niet doorsnee rechts. Maar het mag blijkbaar weer niet gezegd worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zondag 8 december 2019 @ 12:09:09 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190325439
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:06 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Alsof jij 'r niet zou doen :D

Vriendje ziet er anders uit dan gedacht. Had eigenlijk een soort boreale Rutger Hauer kloon verwacht.
tuurlijk wel

maar het is pas relevant als ze naaktfoto's uit laat lekken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 8 december 2019 @ 12:10:16 #182
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190325459
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik moet wel een beetje lachen om de verontwaardiging in dit topic. Vaak zat worden figuren die iets naar links neigen op dit forum extreem-links genoemd. Hell, ik word om de haverklap weggezet als werkloos antifa-tuig.

Maar nu de wereld is te klein omdat een FvD-meiske radicaal rechts wordt genoemd.
Zoals je had kunnen lezen betekent het in mijn wereld hetzelfde, als ik termen als extreem en radicaal icm links of rechts lees zit daar voor mij geen verschil in "zwaarte" in.

Maar nu gaan een aantal figuren over de flits dat het allemaal niet deugt omdat er nergens in het artikel "extreem rechts" wordt geroepen... Dan ben je mij echt volledig kwijt.
pi_190325462
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, het geluid dat ze laat horen is inderdaad niet doorsnee rechts. Maar het mag blijkbaar weer niet gezegd worden.
Doet mij hier aan denken:

pi_190325484
Het is wel grappig om te zien dat links altijd zo verongelijkt reageert wanneer een vrouw niet voor stereotypische vrouwelijke politiek is: verweesde moderniteit, pro-vrouwenrechten, pro-multicul, blaadjes+diertjes en een onredelijk grote verzorgingsstaat.

Eva Vlaardingerbroek is nog jong. Desondanks heeft ze nu al een veel meer coherente kijk op de wereld dan al die zure linkse feministen. Van die types die voor vrouwenrechten zeggen te zijn maar tegelijkertijd schreeuwen om het binnenhalen van meer mannen uit patriarchale culturen.

Vlaardingerbroek springt uit de band en daarom moet ze kapot in de ogen van nijdige wijven en hun mannelijke hulpjes.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_190325485
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik moet wel een beetje lachen om de verontwaardiging in dit topic. Vaak zat worden figuren die iets naar links neigen op dit forum extreem-links genoemd. Hell, ik word om de haverklap weggezet als werkloos antifa-tuig.

Maar nu de wereld is te klein omdat een FvD-meiske radicaal rechts wordt genoemd.
Dus eigenlijk komen we tot de conclusie dat er geen enkele nuance meer is in politieke discussies, omdat beide partijen vooral lopen te schreeuwen dat het extreem rechts of links is.
  zondag 8 december 2019 @ 12:12:31 #186
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190325494
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zoveel geks staat er niet in dat artikel. Wijs mij eens op de alinea's die in jouw ogen niet door de beugel kunnen.
Nee, de ziekelijke simplificatie, dat als de een iets aangewreven wordt, het blijkbaar dan ok is om het ook een ander aan te doen, en dat je daar dan vooral maar niks over moet zeggen, want anderen gebeurt het immers ook :O :O :O
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 12:12:57 #187
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190325501
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:10 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zoals je had kunnen lezen betekent het in mijn wereld hetzelfde, als ik termen als extreem en radicaal icm links of rechts lees zit daar voor mij geen verschil in "zwaarte" in.


Maar het is niet hetzelfde.
pi_190325504
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:10 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zoals je had kunnen lezen betekent het in mijn wereld hetzelfde, als ik termen als extreem en radicaal icm links of rechts lees zit daar voor mij geen verschil in "zwaarte" in.

Maar nu gaan een aantal figuren over de flits dat het allemaal niet deugt omdat er nergens in het artikel "extreem rechts" wordt geroepen... Dan ben je mij echt volledig kwijt.
Tsja, ze is ook niet 'doorsnee' rechts. Ik snap dat je het vervelend vindt, maar er is niet gek veel mis met het labeltje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 december 2019 @ 12:13:32 #189
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190325517
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zoveel geks staat er niet in dat artikel. Wijs mij eens op de alinea's die in jouw ogen niet door de beugel kunnen.
Wat is jouw mening over het gegeven dat er mensen op zoek zijn naar adressen en contactgegevens van Eva Vlaardingerbroek en Kim Boon om hen lastig te vallen, "om ze een lesje te leren", "te verkrachten"? Ben je van mening dat een artikel als dit, dat op dubieuze wijze tot stand is gekomen, bijdraagt aan dit soort opruiend gedrag?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 8 december 2019 @ 12:15:20 #191
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190325523
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, ze is ook niet 'doorsnee' rechts.
Maar dat is een stuk genuanceerder als de originele tekst, denk je ook niet.

(Nee, natuurlijk vind die dat niet.....)
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 12:15:27 #192
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190325527
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, ze is ook niet 'doorsnee' rechts. Ik snap dat je het vervelend vindt, maar er is niet gek veel mis met het labeltje.
Definieer "doorsnee" rechts... Het wordt steeds gekker hier. Nog even en er kan een boek geschreven worden: "70 Tinten Rechts"... :')
  Moderator zondag 8 december 2019 @ 12:15:44 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190325533
lol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_190325540
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:11 schreef Oostwoud het volgende:
Het is wel grappig om te zien dat links altijd zo verongelijkt reageert wanneer een vrouw niet voor stereotypische vrouwelijke politiek is: verweesde moderniteit, pro-vrouwenrechten, pro-multicul, blaadjes+diertjes en een onredelijk grote verzorgingsstaat.

Eva Vlaardingerbroek is nog jong. Desondanks heeft ze nu al een veel meer coherente kijk op de wereld dan al die zure linkse feministen. Van die types die voor vrouwenrechten zeggen te zijn maar tegelijkertijd schreeuwen om het binnenhalen van meer mannen uit patriarchale culturen.

Vlaardingerbroek springt uit de band en daarom moet ze kapot in de ogen van nijdige wijven en hun mannelijke hulpjes.
Ze hoeft niet kapot. Maar het beestje mag toch best een naam hebben?

In het artikel gaat het over dat ze is gekant tegen modern feminisme en immigratie. Dat klopt toch ook gewoon?

Er wordt geciteerd uit haar speech van vorige week? Blijkbaar is het al 'kapot maken' om op een rijtje te zetten waar die meid voor staat. Zegt wel wat over dat gedachtegoed, vind je niet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 december 2019 @ 12:18:13 #195
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190325554
Hey Koos,

quote:
Het item dat hij zei te schrijven over “kritiek uit de rechtse hoek” ging nu ineens over mij. Het gezicht van “radicaal rechts”.
Gewoon onder valse voorwendselen, hé?

Maar ik weet het,

"Er is niks mis met het stukje, excuus-maroc heeft alleen een beetje "vreemde manier" van werken".

:')
&lt;signature here&gt;.
pi_190325555
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:14 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Wat is jouw mening over het gegeven dat er mensen op zoek zijn naar adressen en contactgegevens van Eva Vlaardingerbroek en Kim Boon om hen lastig te vallen, "om ze een lesje te leren", "te verkrachten"? Ben je van mening dat een artikel als dit, dat op dubieuze wijze tot stand is gekomen, bijdraagt aan dit soort opruiend gedrag?
Nope.

Media moeten duiding bieden. Dat kutvolk ermee aan de haal gaat is geen reden om zelfcensuur toe te passen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190325587
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ze hoeft niet kapot. Maar het beestje mag toch best een naam hebben?

In het artikel gaat het over dat ze is gekant tegen modern feminisme en immigratie. Dat klopt toch ook gewoon?

Er wordt geciteerd uit haar speech van vorige week? Blijkbaar is het al 'kapot maken' om op een rijtje te zetten waar die meid voor staat. Zegt wel wat over dat gedachtegoed, vind je niet?
Hassanetje heeft immoreel gewerkt. Dat gaat niet alleen om labels. Als mensen wie dan ook een label op willen plakken dan moeten ze dat zelf weten. Het gaat ook om meer dan citeren uit een toespraak.

Het is juist de duiding door de journalist en de verdere inkleuring door 'deskundigen' die het artikel kwaadaardig maken.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_190325599
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:15 schreef AchJa het volgende:

[..]

Definieer "doorsnee" rechts... Het wordt steeds gekker hier. Nog even en er kan een boek geschreven worden: "70 Tinten Rechts"... :')
Neem partijen als de VVD en het CDA. Dat is doorsnee rechts. Eigen verantwoordelijkheid, marktdenken, laissez faire, etc.

Deze meid lult over cultuurmarxisme, een complot om het westen kapot te maken. Dan neig je naar de extreme varianten van de rechtse ideologie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190325614
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:20 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Hassanetje heeft immoreel gewerkt. Dat gaat niet alleen om labels. Als mensen wie dan ook een label op willen plakken dan moeten ze dat zelf weten. Het gaat ook om meer dan citeren uit een toespraak.

Het is juist de duiding door de journalist en de verdere inkleuring door 'deskundigen' die het artikel kwaadaardig maken.
Tsja, dat is nou eenmaal hoe die deskundige haar speech duidt. Maar dat mag volgens jou niet gepubliceerd worden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190325616
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:11 schreef Oostwoud het volgende:
Het is wel grappig om te zien dat links altijd zo verongelijkt reageert wanneer een vrouw niet voor stereotypische vrouwelijke politiek is: verweesde moderniteit, pro-vrouwenrechten, pro-multicul, blaadjes+diertjes en een onredelijk grote verzorgingsstaat.

Eva Vlaardingerbroek is nog jong. Desondanks heeft ze nu al een veel meer coherente kijk op de wereld dan al die zure linkse feministen. Van die types die voor vrouwenrechten zeggen te zijn maar tegelijkertijd schreeuwen om het binnenhalen van meer mannen uit patriarchale culturen.

Vlaardingerbroek springt uit de band en daarom moet ze kapot in de ogen van nijdige wijven en hun mannelijke hulpjes.
Er lopen zat vrouwen bij de VVD rond die er andere idealen op nahouden dan de vrouwen bij Groenlinks bijvoorbeeld. Het punt bij FvD-partijleden is dat ze ideeën aanhangen die verdacht veel overeenkomen met de altright. Zelfs Wilders heeft het nog niet eens over homeopathische verdunningen binnen de samenleving of begint plat te gaan op IQ verschillen tussen rassen. :') Natuurlijk wordt die vrouw eruit gepakt, omdat ze onlangs een dubieuze voordracht had op een FvD congress.
  zondag 8 december 2019 @ 12:26:50 #201
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190325681
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
Neem partijen als de VVD en het CDA. Dat is doorsnee rechts. Eigen verantwoordelijkheid, marktdenken, laissez faire, etc.

Deze meid lult over cultuurmarxisme, een complot om het westen kapot te maken. Dan neig je naar de extreme varianten van de rechtse ideologie.
Als je zegt "radicale varianten", wordt dat ook goed gerekend?
  zondag 8 december 2019 @ 12:28:17 #202
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190325734
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
Dat kutvolk ermee aan de haal gaat is geen reden om zelfcensuur toe te passen.
Nee, want zelfcensuur, dat passen we immers alleen toe op misdaadcijfers etc, weetjewel, al die dingen waar we wilders mee in de kaart spelen.

Tot zo ver Koos zijn "duiding".
&lt;signature here&gt;.
pi_190325759
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 12:26 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als je zegt "radicale varianten", wordt dat ook goed gerekend?
Snap niet waarom je zo driftig wordt van dat labeltje. Haar uitspraken zijn ook gewoon extreem. Maar dan kun je alsnog vinden dat ze gelijk heeft. Dat moet je echt helemaal zelf weten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190325790
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 12:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, want zelfcensuur, dat passen we immers alleen toe op misdaadcijfers etc, weetjewel, al die dingen waar we wilders mee in de kaart spelen.

Tot zo ver Koos zijn "duiding".
Bedwing je tranen, knul. Dat geëmotioneerd reageren van je begint een beetje gek te worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zondag 8 december 2019 @ 12:32:16 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190325807
ik vind de gebruikte term sowieso niet zo boeiend, als zo iemand tot die conclusie komt dan moet hij dat maar schrijven denk ik maar de manier waarop dit artikel tot stand komt klinkt toch wat schimmig imo

mits we de dame geloven, de waarheid zal wel in het midden liggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 8 december 2019 @ 12:32:52 #206
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190325814
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Snap niet waarom je zo driftig wordt van dat labeltje.
Omdat niet iedereen er op zit te wachten om door beroeps-links volk zoals jij voor rotte vis uitgemaakt te worden.

Een beetje zoals jij het wellicht ook niet leuk vind om door mij voor tuig uitgemaakt te worden.

En de discussie dat je "vind" dat je gelijk hebt, en het daarom ok is, is zinloos.

Ik vind ook dat ik gelijk heb.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 12:33:01 #207
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190325816
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
Snap niet waarom je zo driftig wordt van dat labeltje.
Het probleem met dat "labeltje" is dat een aantal figuren hier meteen in de "nepnieuws" stuip schieten omdat het heul niet over "extreem rechts" gaat maar slechts over "radicaal rechts"... (voor mij betekenen ze hetzelfde zoals je kon lezen). Prima verder, maar leg het maar uit dan. En dan blijft het stil.
  zondag 8 december 2019 @ 12:33:24 #208
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190325822
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bedwing je tranen, knul. Dat geëmotioneerd reageren van je begint een beetje gek te worden.
Geef maar inhoudelijk antwoord, fossiel.
&lt;signature here&gt;.
pi_190325830
Och, weer die vermoeiende links-rechts discussie :O

Laat iedereen toch in zijn waarde.

Als jij de Nederlandse cultuur en tradities wil bewaren, stem je PVV dan wel FvD.

Als jij er weinig moeite mee hebt dat je landgenoten worden afgeslacht door iemand die 'Allahu akbar' schreeuwt, stem je toch lekker GroenLinks.
pi_190325833
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:32 schreef sp3c het volgende:
ik vind de gebruikte term sowieso niet zo boeiend, als zo iemand tot die conclusie komt dan moet hij dat maar schrijven denk ik maar de manier waarop dit artikel tot stand komt klinkt toch wat schimmig imo

mits we de dame geloven, de waarheid zal wel in het midden liggen
Tsja, ze had wellicht liever een artikel gezien waarin haar uitspraken uitgebreid werden geprezen. Jammer maar helaas.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190325865
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 12:33 schreef ExTec het volgende:

[..]

Geef maar inhoudelijk antwoord, fossiel.
Inhoudelijk antwoord? Knul, je reacties op mij in dit topic zijn een lange persoonlijke aanval. Er valt nergens inhoudelijk op te reageren. En kom, droog die traantjes.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190325897
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:33 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het probleem met dat "labeltje" is dat een aantal figuren hier meteen in de "nepnieuws" stuip schieten omdat het heul niet over "extreem rechts" gaat maar slechts over "radicaal rechts"... (voor mij betekenen ze hetzelfde zoals je kon lezen). Prima verder, maar leg het maar uit dan. En dan blijft het stil.
Ik heb net uitgelegd waarom het label radicaal rechts correct is (cultuurmarxisme en zulks). Dat het meiske het niet leuk vindt radicaal te worden genoemd, snap ik wel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 december 2019 @ 12:37:57 #213
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190325899
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:32 schreef sp3c het volgende:
maar de manier waarop dit artikel tot stand komt klinkt toch wat schimmig imo
Welnee.

Vraag maar aan Koos.

Er is niks mis met het stukje, maroc heeft alleen een beetje een vreemde manier van werken.

:')
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 12:41:19 #214
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190325968
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Inhoudelijk antwoord? Knul, je reacties op mij in dit topic zijn een lange persoonlijke aanval. Er valt nergens inhoudelijk op te reageren. En kom, droog die traantjes.
Ja, dat kan wel, maar jij kiest er gewoon voor om dat niet te doen.

Hier:

quote:
Dat kutvolk ermee aan de haal gaat is geen reden om zelfcensuur toe te passen.
Maar er word dus genoeg ge-zelfcensureert. Blijkbaar geld dat als het 'kutvolk' in kwestie wilders heet, er ineens wel reden is om zelfcensuur toe te passen.

Maar ik snap dat je daar 0,0 weerwoord op hebt, dus blijf je maar dom roepen dat er niks inhoudelijks word gezegd.

:z
&lt;signature here&gt;.
pi_190326014
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 12:41 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, dat kan wel, maar jij kiest er gewoon voor om dat niet te doen.

Hier:
[..]

Maar er word dus genoeg ge-zelfcensureert. Blijkbaar geld dat als het 'kutvolk' in kwestie wilders heet, er ineens wel reden is om zelfcensuur toe te passen.

Maar ik snap dat je daar 0,0 weerwoord op hebt, dus blijf je maar dom roepen dat er niks inhoudelijks word gezegd.

:z
Ik zou niet weten wat ik daarmee te schaften heb. Moet ik mij aangesproken voelen door jouw opmerkingen over andere vormen van zelfcensuur?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190326028
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Het is de volkskrant, wat verwacht je anders van die troep?

Echte journalistiek is zo goed als dood, de VK is inmiddels afgegleden tot een propaganda krantje.
Het verbaast mij allang niet meer. Dergelijke journalisten publiceren meuk waar ze volgens mij apriori niet eens achter staan. Maar wat boeit het hen. Zij hebben een baangarantie, zolang ze maar schrijven wat van hogere hand wordt opgelegd, schrijven ze blind wat hen wordt opgedragen.
Zijn vaak elitair universitair afgestudeerde journalistjes veelal getrouwd met feministische academici en een klein gezinnetje. Gaan met "de stroming" mee, anders worden ze uitgesloten.
Maar je merkt steeds vaker dat de veranderingen niet meer van bovenaf komen, maar van ondeaf. Het gaat weliswaar zo traag als dikke vla door broos hout, maar er komt een moment dat het een onomkeerbaar proces is. Dan zul je merken dat het record WK domino is verbroken.
Als deze journalistisjes zonder werk komen te zitten, moeten zij hun handje ophouden bij moeder UWV en dat willen ze natuurlijk kosten wat kost zien te vermijden.
Mensen zijn tot zeer slechte dingen in staat, zolang zij er maar voor betaald worden.
Je heb er dan iig een zieltje bij.
Het gezonde verstand moet eens te meer terug komen.
Waarbij propaganda, demonisering en framing per direct de kop moet worden ingedrukt.
  zondag 8 december 2019 @ 12:45:55 #217
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190326060
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb net uitgelegd waarom het label radicaal rechts correct is (cultuurmarxisme en zulks). Dat het meiske het niet leuk vindt radicaal te worden genoemd, snap ik wel.
Ergo, @Bluesdude kan ook zijn hok weer in met zijn "nepnieuws".
pi_190326087
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:44 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Het verbaast mij allang niet meer. Dergelijke journalisten publiceren meuk waar ze volgens mij apriori niet eens achter staan. Maar wat boeit het hen. Zij hebben een baangarantie, zolang ze maar schrijven wat van hogere hand wordt opgelegd, schrijven ze blind wat hen wordt opgedragen.
Zijn vaak elitair universitair afgestudeerde journalistjes veelal getrouwd met feministische academici en een klein gezinnetje. Gaan met "de stroming" mee, anders worden ze uitgesloten.
Maar je merkt steeds vaker dat de veranderingen niet meer van bovenaf komen, maar van ondeaf. Het gaat weliswaar zo traag als dikke vla door broos hout, maar er komt een moment dat het een onomkeerbaar proces is. Dan zul je merken dat het record WK domino is verbroken.
Als deze journalistisjes zonder werk komen te zitten, moeten zij hun handje ophouden bij moeder UWV en dat willen ze natuurlijk kosten wat kost zien te vermijden.
Mensen zijn tot zeer slechte dingen in staat, zolang zij er maar voor betaald worden.
Je heb er dan iig een zieltje bij.
Het gezonde verstand moet eens te meer terug komen.
Waarbij propaganda, demonisering en framing per direct de kop moet worden ingedrukt.
Ik kan je verzekeren dat dit onderwerp door niemand is opgelegd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 december 2019 @ 12:48:32 #219
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190326104
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat ik daarmee te schaften heb.
:')

Volgens mij zei je dit:

quote:
Dat kutvolk ermee aan de haal gaat is geen reden om zelfcensuur toe te passen.
Waarop ik je er dus op wijs, dat dit een nogal hypocriete opmerking is, komen van journaille.

Omdat we dus allemaal weten, dat jouw type volk graag zelfcensuur toepast.

Als het maar in je linkse straatje past, dan gaan al die mooie illusies over een onafhankelijke pers gewoon integraal het raam uit, en vertellen jullie gewoon precies dat, wat de linkse politiek wil.
&lt;signature here&gt;.
pi_190326129
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2019 12:48 schreef ExTec het volgende:

[..]

:')

Volgens mij zei je dit:
[..]

Waarop ik je er dus op wijs, dat dit een nogal hypocriete opmerking is, komen van journaille.

Omdat we dus allemaal weten, dat jou type volk graag zelfcensuur toepast.

Als het maar in je linkse straatje past, dan gaan al die mooie illusies over een onafhankelijke pers gewoon integraal het raam uit, en vertellen jullie gewoon precies dat, wat de linkse politiek wil.
Maar wat heb ik precies te bouten met journalisten die op andere terreinen zelfcensuur toepassen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190326160
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is geen theorie. Kijk om je heen. Het Coudenhove Kalergi plan is in full swing.
die naam was ik even vergeten..
moet dan gelijk aan dat filmpje van Flans Timmerhans denken
  Moderator zondag 8 december 2019 @ 12:51:16 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190326162
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, ze had wellicht liever een artikel gezien waarin haar uitspraken uitgebreid werden geprezen. Jammer maar helaas.
als het allemaal zo on the level is hoeft hij er niet zo geheimzinnig over te doen lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 8 december 2019 @ 12:51:31 #223
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190326167
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar wat heb ik precies te bouten met journalisten die op andere terreinen zelfcensuur toepassen?
Ow, precies,

Een combo van: Het gebeurt wel, maar ikzelf doe dat natuurlijk niet!!!!,

En/Of: ik neem totaal geen verantwoordelijkheid voor wat de beroepsgroep waar ik deel van uit maak uitvoert.

Netjes :)
&lt;signature here&gt;.
  Moderator zondag 8 december 2019 @ 12:51:34 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190326170
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 12:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Welnee.

Vraag maar aan Koos.

Er is niks mis met het stukje, maroc heeft alleen een beetje een vreemde manier van werken.

:')
Koos kan prima voor zichzelf spreken dus doe alstublieft niet zo kinderachtig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_190326218
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 12:51 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ow, precies,

Een combo van: Het gebeurt wel, maar ikzelf doe dat natuurlijk niet!!!!,

En/Of: ik neem totaal geen verantwoordelijkheid voor wat de beroepsgroep waar ik deel van uit maak uitvoert.

Netjes :)
Dus ik ben verantwoordelijk voor wat andere journalisten doen? Lijkt mij wat gek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190326263
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:51 schreef sp3c het volgende:

[..]

als het allemaal zo on the level is hoeft hij er niet zo geheimzinnig over te doen lijkt me
Zou haar zelf meer tijd geven om te reageren. Ik zou haar daarentegen geen inzage geven in de hele tekst. Want dat gaat haar geen reet aan.

Hij had ook een artikel kunnen schrijven op basis van alleen haar speech. Dat is het risico van spreken voor een groot publiek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 december 2019 @ 12:56:10 #227
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190326266
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:13 schreef AchJa het volgende:

[..]

[..]

Ben je hier nou niet een beetje te oud voor?
Als jij nou met een beter argument komt dan 'ik vind AntiFa extreemlinks, zij vinden zichzelf radicaal links, dus extreem=radicaal', dan zou het niveau van dit draadje omhoog gaan. Maar nee, de calimero-act van de beroepsgekwetsten werkt natuurlijk beter als er 'extreem' in de TT staat en dan ben jij altijd wel bereid om een oogje dicht te knijpen en ze daarin te ondersteunen.
pi_190326275
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik kan je verzekeren dat dit onderwerp door niemand is opgelegd.
janzand twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 11:07:10 Als je in de Volkskrant kritisch over linkse journalisten schrijft, word je door de hoofdredacteur op staande voet ontslagen. Dat overkwam Keyvan Shahbazi. Rechtse publicisten zijn vogelvrij. Hun karaktermoord wordt als feature gebracht, niet als column. https://t.co/IMWbE90jy6…; https://t.co/cok8WECNN1 reageer retweet
pi_190326309
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
We kunnen ons wel druk maken om de FvD maar het is de VVD die de afgelopen 20 jaar het land stukje bij beetje aan het afbreken is.
klopt
beantwoord de volgende vraag maar eens:
Wat heeft Rutte nou echt betekend voor ons land?
  zondag 8 december 2019 @ 12:58:53 #230
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190326313
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus ik ben verantwoordelijk voor wat andere journalisten doen? Lijkt mij wat gek.
Ik vergat nog een stukje:

Een combo van: Het gebeurt wel, maar ikzelf doe dat natuurlijk niet!!!!,

En/Of: ik neem totaal geen verantwoordelijkheid voor wat de beroepsgroep waar ik deel van uit maak uitvoert.

Maar ik verwacht wel dat als ik met hoogdravende zinsneden ga smijten a'la "geen zelfcencuur toepassen" dat mensen daar in mee gaan, al hebben diezelfde mensen meer dan eens zelf gezien dat dit maar zeer selectief word toegepast.

:)
&lt;signature here&gt;.
pi_190326321
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:56 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

janzand twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 11:07:10 Als je in de Volkskrant kritisch over linkse journalisten schrijft, word je door de hoofdredacteur op staande voet ontslagen. Dat overkwam Keyvan Shahbazi. Rechtse publicisten zijn vogelvrij. Hun karaktermoord wordt als feature gebracht, niet als column. https://t.co/IMWbE90jy6…; https://t.co/cok8WECNN1 reageer retweet
Ik bedoel Bahara dit onderwerp (alt/radicaal rechts) heeft geclaimd. Hij is hier gewoon zelf mee gekomen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 december 2019 @ 12:59:35 #232
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190326335
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:56 schreef VoMy het volgende:

[..]

Als jij nou met een beter argument komt
Look who's talking :')
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 13:00:24 #233
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_190326351
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:11 schreef Oostwoud het volgende:
Het is wel grappig om te zien dat links altijd zo verongelijkt reageert wanneer een vrouw niet voor stereotypische vrouwelijke politiek is: verweesde moderniteit, pro-vrouwenrechten, pro-multicul, blaadjes+diertjes en een onredelijk grote verzorgingsstaat.

Eva Vlaardingerbroek is nog jong. Desondanks heeft ze nu al een veel meer coherente kijk op de wereld dan al die zure linkse feministen. Van die types die voor vrouwenrechten zeggen te zijn maar tegelijkertijd schreeuwen om het binnenhalen van meer mannen uit patriarchale culturen.

Vlaardingerbroek springt uit de band en daarom moet ze kapot in de ogen van nijdige wijven en hun mannelijke hulpjes.
Ik heb het VK-artikel gelezen.

Die rare mindfuck van die feministen; anti BWM, maar pro immigrant (terwijl die immigranten eigenlijk een paar graden erger zijn, wat betreft hun beeld van vrouwen) is inderdaad overduidelijk.

Maar een goed antwoord hierop heb ik nog nergens gelezen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_190326376
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 12:58 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik vergat nog een stukje:

Een combo van: Het gebeurt wel, maar ikzelf doe dat natuurlijk niet!!!!,

En/Of: ik neem totaal geen verantwoordelijkheid voor wat de beroepsgroep waar ik deel van uit maak uitvoert.

Maar ik verwacht wel dat als ik met hoogdravende zinsneden ga smijten a'la "geen zelfcencuur toepassen" dat mensen daar in mee gaan, al hebben diezelfde mensen meer dan eens zelf gezien dat dit maar zeer selectief word toegepast.

:)
Nogmaals, wat heb ik met andere journalisten te maken. Ik ben geen voorstander van het toepassen van zelfcensuur. Meer valt daar niet over te zeggen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 december 2019 @ 13:01:35 #235
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190326379
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:54 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat is dan nog verspreid over verschillende topics met een nieuwe context en nieuwe duiding. Jij bent weer in de fase beland waarin alles en iedereen wat je niet bevalt alt-right is en een rot karakter heeft.
Ik herhaal me zo vaak als de betreffende figuren dat doen. Dus het zal nog wel vaak herhaald moeten worden.

En in discussie gaan heeft niet zoveel zin want het is ieder topic dezelfde propaganda elpee. Dan maar steeds hetzelfde antwoord
  zondag 8 december 2019 @ 13:02:20 #236
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190326393
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zou haar daarentegen geen inzage geven in de hele tekst.
Maar dat werd haar wel toegezegd? :)

quote:
Hij vroeg mij 3 vragen schriftelijk te beantwoorden, ik behield het recht het item op onjuistheden te controleren
Maar misschien moet je nog een keertje uitleggen dat er niks mis is het met het stukje, maar dat het beroeps-slachtoffer er alleen een vreemde manier van werken op na hield :')
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 13:02:35 #237
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190326398
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 12:59 schreef ExTec het volgende:

[..]

Look who's talking :')
Ik. Ik heb jou behavle persoonlijke aanvallen nog niets inhoudelijks zien zeggen, maar dat zal wel komen omdat je niets inhoudelijks te zeggen hebt.
  zondag 8 december 2019 @ 13:03:55 #238
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190326415
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben geen voorstander van het toepassen van zelfcensuur. Meer valt daar niet over te zeggen.
Dat zal best zo zijn.

Maar ondertussen, pleegt met name links journaille op grote schaal zelfcensuur. Meer valt daar niet over te zeggen.

Je potsierlijke hoogdravende woorden, zijn daarom dus inderdaad potsierlijk.
&lt;signature here&gt;.
pi_190326431
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 13:02 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maar dat werd haar wel toegezegd? :)
[..]

Maar misschien moet je nog een keertje uitleggen dat er niks mis is het met het stukje, maar dat het beroeps-slachtoffer er alleen een vreemde manier van werken op na hield :')
De feitelijke onjuistheden slaan alleen op haar antwoorden. En aangezien Bahara haar antwoorden op de drie vragen niet in de tekst heeft verwerkt, is het niet nodig haar inzage te geven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 december 2019 @ 13:05:01 #240
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190326438
De titel van het stuk had moeten zijn: 'Eva van de FvD valt op homofoben' en dan was er niets onjuist geweest.
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 13:03 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat zal best zo zijn.

Maar ondertussen, pleegt met name links journaille op grote schaal zelfcensuur. Meer valt daar niet over te zeggen.

Behalve dat het niet waar is.
quote:
Je potsierlijke hoogdravende woorden, zijn daarom dus inderdaad potsierlijk.
Jouw scheldpartijen zijn daarentegen gewoon sneu en een teken van armoede.
  zondag 8 december 2019 @ 13:06:09 #241
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190326459
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:02 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ik. Ik heb jou behavle persoonlijke aanvallen nog niets inhoudelijks zien zeggen, maar dat zal wel komen omdat je niets inhoudelijks te zeggen hebt.
Ik had je gevraagd om aannemelijk te maken dat radicaal en extreem in het politieke lexicon blijkbaar andere begrippen zijn dan in het standaard lexicon.

Maar anders dan dit soort argumentatieve pareltjes:

quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:05 schreef VoMy het volgende:

[..]

Nee.
Heb ik nog niks gezien :W
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 13:06:28 #242
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190326470
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 13:02 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maar dat werd haar wel toegezegd? :)
[..]

Maar misschien moet je nog een keertje uitleggen dat er niks mis is het met het stukje, maar dat het beroeps-slachtoffer er alleen een vreemde manier van werken op na hield :')
Dat werd haar dus niet toegezegd (het héle artikel te mogen lezen). Haar werd toegezegd dat ze het deel vh artikel waar haar antwoorden in verwerkt waren vooraf mocht lezen etc.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 december 2019 @ 13:07:39 #243
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190326491
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:05 schreef VoMy het volgende:

Jouw scheldpartijen zijn daarentegen gewoon sneu en een teken van armoede.
Ten einde raad maar woorden gaan proberen te herdefiniëren, dat is pas intellectuele armoede.
&lt;signature here&gt;.
pi_190326497
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 13:03 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat zal best zo zijn.

Maar ondertussen, pleegt met name links journaille op grote schaal zelfcensuur. Meer valt daar niet over te zeggen.

Je potsierlijke hoogdravende woorden, zijn daarom dus inderdaad potsierlijk.
Nogmaals, wat heb ik met anderen te bouten?

Wij schrijven net zo makkelijk stukken over asielzoekers die zich misdragen als autochtonen die rottigheid uithalen.

Ik voel mij dus niet aangesproken. En doe niet zo geëmotioneerd, knul. Je zit je helemaal op te vreten, terwijl je mij niet eens kent. Rustig, ventje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190326527
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dit is hetzelfde type vrouw dat haar man financieel kapot maakt als ze genoeg van hem heeft. Heel ver uit de buurt blijven.
Ik lees je reacties en kom tot de conclusie dat jouw beeld van de wereld en van mensen wel erg verrot en beperkt is.
Dit is juist een type vrouw die prima in staat is voor haarzelf op te komen en die ook het lef heeft om zaken vanuit een ander perspectief te benoemen.
Ik denk juist dat dit meisje goudeerlijk is, lief en integer. Ze is slim genoeg om haarzelf niet afhankelijk op te stellen van de financiële positie van de man.
  zondag 8 december 2019 @ 13:09:55 #246
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190326538
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogmaals, wat heb ik met anderen te bouten?
Maar ik wist al "dat jij dat niet deed, want anderen doen dat!" ;)
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 13:10:26 #247
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190326549
Zo te zien is alt right weer eens bezig met z'n anti vrije media oorlog

Iedereen die niet alleen maar lieve dingetjes zegt over hun helden moet zwijgen
pi_190326556
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:11 schreef Oostwoud het volgende:
Het is wel grappig om te zien dat links altijd zo verongelijkt reageert wanneer een vrouw niet voor stereotypische vrouwelijke politiek is: verweesde moderniteit, pro-vrouwenrechten, pro-multicul, blaadjes+diertjes en een onredelijk grote verzorgingsstaat.

Eva Vlaardingerbroek is nog jong. Desondanks heeft ze nu al een veel meer coherente kijk op de wereld dan al die zure linkse feministen. Van die types die voor vrouwenrechten zeggen te zijn maar tegelijkertijd schreeuwen om het binnenhalen van meer mannen uit patriarchale culturen.

Vlaardingerbroek springt uit de band en daarom moet ze kapot in de ogen van nijdige wijven en hun mannelijke hulpjes.
Ze springt juist niet uit de band en blaat een beetje de al veelgebruikte retoriek na.
  zondag 8 december 2019 @ 13:11:48 #249
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190326570
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 13:06 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik had je gevraagd om aannemelijk te maken dat radicaal en extreem in het politieke lexicon blijkbaar andere begrippen zijn dan in het standaard lexicon.

Maar anders dan dit soort argumentatieve pareltjes:
[..]

Heb ik nog niks gezien :W
'Radicale midden'. Zoek maar eens op. 'Radicaal' slaat in de politieke context veel meer op een veranderingsgezinde agenda dan op de extremiteit van je standpunten. Daarom zou ik Eva Vlaardingen ook geen gezicht van radicaal rechts noemen, aangezien FvD een soort oerconservatieve homofobe partij is, zonder noemenswaardige politieke veranderagenda.

Als ik Hassan Bahara was, had ik het artikel ingestoken met: Eva Vlaardingerbroek van de FvD valt op mannen die homofoob zijn, en dan was er geen reden tot verontwaardigng geweest. >:)
pi_190326574
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 13:09 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maar ik wist al "dat jij dat niet deed, want anderen doen dat!" ;)
Dus je loopt hier boos te worden en wild om je heen te slaan omdat jij iets verwijt waar ik niks mee heb te schaften? Ik snap je wanhopig op zoek bent naar een stok om mee te slaan, maar dit gaat natuurlijk nergens over.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 december 2019 @ 13:12:21 #251
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190326577
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:09 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Ik lees je reacties en kom tot de conclusie dat jouw beeld van de wereld en van mensen wel erg verrot en beperkt is.
Dit is juist een type vrouw die prima in staat is voor haarzelf op te komen en die ook het lef heeft om zaken vanuit een ander perspectief te benoemen.
Ik denk juist dat dit meisje goudeerlijk is, lief en integer. Ze is slim genoeg om haarzelf niet afhankelijk op te stellen van de financiële positie van de man.
Haha hahahaha Hahaha, alleen die grijns van dr al straalt uit "vertrouw mij niet, ren weg!!"
  zondag 8 december 2019 @ 13:12:33 #252
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190326579
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogmaals, wat heb ik met anderen te bouten?
En nee, je hebt niks met ze "te bouten", maar snap je überhaupt dat het holle woorden zijn? Gewoon 0,0 waard.

Zelfcensuur is all around. Fijn voor koosvogels dat hij zegt dat hij het niet doet.

Kopen we 0,0 voor.

quote:
En doe niet zo geëmotioneerd, knul. Je zit je helemaal op te vreten, terwijl je mij niet eens kent. Rustig, ventje.
Ik ben niet geëmotioneerd, fossiel :)
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 13:12:53 #253
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190326588
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 13:07 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ten einde raad maar woorden gaan proberen te herdefiniëren, dat is pas intellectuele armoede.
Is goed joh, fossiel.
  zondag 8 december 2019 @ 13:13:18 #254
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190326596
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:56 schreef VoMy het volgende:

Als jij nou met een beter argument komt dan 'ik vind AntiFa extreemlinks, zij vinden zichzelf radicaal links, dus extreem=radicaal', dan zou het niveau van dit draadje omhoog gaan. Maar nee, de calimero-act van de beroepsgekwetsten werkt natuurlijk beter als er 'extreem' in de TT staat en dan ben jij altijd wel bereid om een oogje dicht te knijpen en ze daarin te ondersteunen.
Ik? Extreem=radicaal, klaar. Zo ingewikkeld is het toch niet?
  zondag 8 december 2019 @ 13:13:20 #255
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190326597
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus je loopt hier boos te worden en wild om je heen te slaan omdat jij iets verwijt waar ik niks mee heb te schaften?
Maak jij deel uit van de beroepsgroep die we journalisten noemen?
&lt;signature here&gt;.
pi_190326598
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:50 schreef Hexagon het volgende:
Als ze niet extreemrechts wil worden genoemd moet ze misschien niet dat soort retoriek gebruiken.
Noem eens 1 aspect van haar zegje waaruit jij rechts extremisme ziet.
Als je mij weet te overtuigen, dan ben ik bereid je gelijk te geven.
Definieer vervolgens ook eens wat rechts extremisme betekent/inhoudt.
Als je hier niet inhoudelijk op weet te reageren, wil ik je verzoeken gewoon je bakkus te houden :)
  zondag 8 december 2019 @ 13:14:26 #257
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190326615
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:11 schreef VoMy het volgende:

'Radicale midden'. Zoek maar eens op. 'Radicaal' slaat in de politieke context veel meer op een veranderingsgezinde agenda dan op de extremiteit van je standpunten. Daarom zou ik Eva Vlaardingen ook geen gezicht van radicaal rechts noemen, aangezien FvD een soort oerconservatieve homofobe partij is, zonder noemenswaardige politieke veranderagenda.
"Radicale midden"... gvd... :')
pi_190326619
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 13:12 schreef ExTec het volgende:

[..]

En nee, je hebt niks met ze "te bouten", maar snap je überhaupt dat het holle woorden zijn? Gewoon 0,0 waard.

Zelfcensuur is all around. Fijn voor koosvogels dat hij zegt dat hij het niet doet.

Kopen we 0,0 voor.
[..]

Ik ben niet geëmotioneerd, fossiel :)
Juist. Je begint te schelden, mij verwijten te maken en moet bijna huilen, maar je bent niet geëmotioneerd. Doe nou toch eens rustig, knul.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 december 2019 @ 13:14:36 #259
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190326621
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:13 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik? Extreem=radicaal, klaar. Zo ingewikkeld is het toch niet?
Maar dat is dus niet hetzelfde, en de woordkeuze in de TT is natuurlijk expres 'extreem', want dat levert meer verontwaardiging op dan 'radicaal', terwijl er in het artikel enkel 'radicaal' staat en nergens 'extreem'. Zo moeilijk is het toch niet?
  zondag 8 december 2019 @ 13:14:57 #260
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190326627
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 13:14 schreef AchJa het volgende:

[..]

"Radicale midden"... gvd... :')
Een daadwerkelijk bestaand begrip. Heel vervelend voor je ja.
  zondag 8 december 2019 @ 13:15:15 #261
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190326635
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:13 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Noem eens 1 aspect van haar zegje waaruit jij rechts extremisme ziet.
Als je mij weet te overtuigen, dan ben ik bereid je gelijk te geven.
Definieer vervolgens ook eens wat rechts extremisme betekent/inhoudt.
Als je hier niet inhoudelijk op weet te reageren, wil ik je verzoeken gewoon je bakkus te houden :)
Kijk het filmpje en ze strooit duidelijk een hoop vreemdeling haat retoriek en blanke mannen zijn zielig taal. Hoe alt right wil je het hebbeb
  zondag 8 december 2019 @ 13:15:30 #262
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190326639
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Juist. Je begint te schelden, mij verwijten te maken en moet bijna huilen, maar je bent niet geëmotioneerd. Doe nou toch eens rustig, knul.
Wat minder projecteren, gast :)
&lt;signature here&gt;.
pi_190326653
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2019 13:13 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maak jij deel uit van de beroepsgroep die we journalisten noemen?
De boodschap komt blijkbaar niet over. Maar wel grappig dat guilty by association blijkbaar bruikbaar is als het zo uitkomt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190326672
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 13:15 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wat minder projecteren, gast :)
Knul, we kunnen hier allemaal lezen dat jij degene bent die scheldt en verwijten maakt. Daar verandert hard 'projecteren' roepen natuurlijk niets aan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190326709
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Haha hahahaha Hahaha, alleen die grijns van dr al straalt uit "vertrouw mij niet, ren weg!!"
goed verhaal man.. blijf maar lekker zwemmen in modder met de overtuiging dat je er niet vies van wordt
  zondag 8 december 2019 @ 13:20:14 #266
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190326710
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:14 schreef VoMy het volgende:

Maar dat is dus niet hetzelfde, en de woordkeuze in de TT is natuurlijk expres 'extreem', want dat levert meer verontwaardiging op dan 'radicaal', terwijl er in het artikel enkel 'radicaal' staat en nergens 'extreem'. Zo moeilijk is het toch niet?
Er bestaat bij jou alleen verschil in de termen als het rechts van het radicale midden is... :')
  zondag 8 december 2019 @ 13:21:40 #267
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 8 december 2019 @ 13:23:10 #268
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190326754
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
Maar wel grappig dat guilty by association blijkbaar bruikbaar is als het zo uitkomt.
Precies. Een vermeende relatie, zolang het zich aan de rechterkant afspeelt, tenminste, word opgedist als bewijs.

Maar als je bommen maakt voor GL, dan belet niets je om verder een ronkende carrière in politieke kringen op te bouwen.

Want da's immers links ;)

Dus idd precies wat je zegt, als het jullie journaille uitkomt, is guilty by association inderdaad een zeer nuttig stukje gereedschap.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 8 december 2019 @ 13:24:20 #269
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_190326768
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Knul, we kunnen hier allemaal lezen dat jij degene bent die scheldt en verwijten maakt. Daar verandert hard 'projecteren' roepen natuurlijk niets aan.
Daar refereer ik ook niet aan.

Ik refereer aan je illusie dat ik me blijkbaar enorm op zit te winden. :)

Hier posten is tijdverdrijf hé, niks meer.
&lt;signature here&gt;.
pi_190326826
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 13:23 schreef ExTec het volgende:

[..]

Precies. Een vermeende relatie, zolang het zich aan de rechterkant afspeelt, tenminste, word opgedist als bewijs.
Die relatie is niet 'vermeend'.
  zondag 8 december 2019 @ 13:30:24 #271
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190326887
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 13:30 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zijn er ook nog andere bronnen dan het verhaal van boosmeneer Ton Aarts?
Instagram, bijvoorbeeld.
pi_190326952
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 13:23 schreef ExTec het volgende:

[..]

Precies. Een vermeende relatie, zolang het zich aan de rechterkant afspeelt, tenminste, word opgedist als bewijs.
Wederom wrijf je mij iets aan dat door anderen is gezegd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 december 2019 @ 13:42:23 #274
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 8 december 2019 @ 13:44:06 #275
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190327102
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:42 schreef AchJa het volgende:

[..]

Okee...

Dus dat is ook al een "bron" tegenwoordig... :')
Waarom zou haar (of zijn) Instagram geen bron zijn in dit geval?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190327123
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:42 schreef AchJa het volgende:

[..]

Okee...

Dus dat is ook al een "bron" tegenwoordig... :')
Je moet het eerst kunnen lezen op Wikipedia, ofzo?
  zondag 8 december 2019 @ 13:49:42 #277
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190327186
De Volkskrant is echt zuur _O-
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 8 december 2019 @ 13:51:29 #278
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_190327211
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Die Volkskrant is echt zuur _O-
Het is ook niet voor niets de Azijnbode. |:)
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  zondag 8 december 2019 @ 13:53:14 #279
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190327230
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:51 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Het is ook niet voor niets de Azijnbode. |:)
En dit topic zit vol radicale midden-linksen die dat verdedigen :D mooi om te zien
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_190327237
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ergo, @:Bluesdude kan ook zijn hok weer in met zijn "nepnieuws".
TT is nepnieuws .
Of je hebt het bedoelde artikel niet gelezen of je wil perse niet het ongelijk van de TT toegeven.

What's in a name?
Hoe definieer je begrippen ?
Onderstaande citaat is een poging tot omschrijving van verschil tussen radicaal en extreem ter rechterzijde
quote:
Radicaal-rechtse groepen verwerpen doorgaans geweld en proberen binnen de parlementaire democratie macht te verkrijgen. De democratie als politiek systeem staat niet ter discussie, maar wel de liberale interpretatie daarvan. Bijvoorbeeld het respecteren van de rechten van minderheden.

(...)
Extreemrechtse partijen en groepen delen in grote lijnen de ideologie van radicaal-rechtse partijen, maar gaan een paar stappen verder. Het racisme is vaak veel openlijker. Sommige partijen zijn geïnspireerd door het nationaalsocialisme. Het belangrijkste verschil is dat extreemrechts de parlementaire democratie verwerpt. Die moet, al dan niet met geweld, worden vervangen door bijvoorbeeld een dictatuur
https://decorrespondent.n(...)e/461306681-86ef641e
pi_190327341
dit wordt inderdaad de hele tijd geroepen 'Van die types die voor vrouwenrechten zeggen te zijn maar tegelijkertijd schreeuwen om het binnenhalen van meer mannen uit patriarchale culturen.'
Wat een aanname, maar goed keer op keer blijkt dat misogynie en xenofobie hand in hand gaan.
met her in the burgerking, fell in love at the soda-machine
  zondag 8 december 2019 @ 14:09:05 #282
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190327484
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:15 schreef Heph844 het volgende:
Ik zit zelf nou niet bepaald in de FvD-hoek (heb vorige keer D66 gestemd), maar dit artikel is wel een zeldzaam stukje karaktermoord zeg. Heb het met stijgende verbazing zitten lezen.
Hoe dan? Ik zie voornamelijk veel quotes van de dames zelf. Verder niet heel interessant ofzo, dezelfde onzin die al jaren op internet wordt verspreid door allerhande zwakzinnigen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_190327493
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 14:00 schreef galatea het volgende:
dit wordt inderdaad de hele tijd geroepen 'Van die types die voor vrouwenrechten zeggen te zijn maar tegelijkertijd schreeuwen om het binnenhalen van meer mannen uit patriarchale culturen.'
Wat een aanname, maar goed keer op keer blijkt dat misogynie en xenofobie hand in hand gaan.
En dan tegelijkertijd een relatie hebben met een homofoob. En het domme gepeupel valt er als een blok voor.

Dit scenario zou het goed doen in een aflevering van South Park.
pi_190327495
Nog steeds over 'karaktermoord' :')
pi_190327514
Het is wel weer erg duidelijk hoe ranzig en hoe mainstream (activistisch) links kan werken.

Alles om de ''fascist!'' en ''nazi!'' stempeltjes binnen handbereik te hebben.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_190327529
quote:
4s.gif Op zondag 8 december 2019 14:10 schreef SpaceOddity het volgende:
Het is wel weer erg duidelijk hoe ranzig en hoe mainstream (activistisch) links kan werken.

Alles om de ''fascist!'' en ''nazi!'' stempeltjes binnen handbereik te hebben.
Het wordt 'mainstream activistisch links' dan ook wel erg gemakkelijk gemaakt met types als Eva Vlaardingerbroek.
  zondag 8 december 2019 @ 14:12:55 #287
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190327540
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 13:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

Er bestaat bij jou alleen verschil in de termen als het rechts van het radicale midden is... :')
Zwak hoor :'). Radicaal is toch echt wat anders dan extreem, als je dat niet kunt toegeven ben je ver heen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 8 december 2019 @ 14:13:53 #288
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190327559
quote:
4s.gif Op zondag 8 december 2019 14:10 schreef SpaceOddity het volgende:

Alles om de ''fascist!'' en ''nazi!'' stempeltjes binnen handbereik te hebben.
Wat is dit nou weer voor stropop :?? Waarom zijn er zoveel mannetjes ineens zo opgefokt over dit artikeltje?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_190327613
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 13:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Kijk het filmpje en ze strooit duidelijk een hoop vreemdeling haat retoriek en blanke mannen zijn zielig taal. Hoe alt right wil je het hebbeb
Ik denk al te weten wat jou probleem is.
Je hebt gewoon een hekel aan goed verzorgde + uitziende hollandse vrouwen die veel zelfvertrouwen en zelfrespect hebben.

Het is de stereotypering van dit soort vrouwen die jij verafschuwt.
Volgens mij ben jij in het verleden te vaak afgewezen door dit soort dames :)
pi_190327622
quote:
5s.gif Op zondag 8 december 2019 14:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor stropop :?? Waarom zijn er zoveel mannetjes ineens zo opgefokt over dit artikeltje?
Omdat;

quote:
Het is wel weer erg duidelijk hoe ranzig en hoe mainstream (activistisch) links kan werken.
(Van dezelfde quote :') )
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 8 december 2019 @ 14:20:00 #291
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190327683
quote:
4s.gif Op zondag 8 december 2019 14:17 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Omdat;
[..]

(Van dezelfde quote :') )
Dat is geen antwoord op mijn vraag: waarom dan met irrelevante termen als nazi en fascist smijten?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 8 december 2019 @ 14:45:30 #292
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190327980
quote:
14s.gif Op zondag 8 december 2019 14:12 schreef Fir3fly het volgende:

Zwak hoor :'). Radicaal is toch echt wat anders dan extreem, als je dat niet kunt toegeven ben je ver heen.
Zoals al eerder werd gezegd zijn het synoniemen. Maar goed, wat jij verder wil hoor.
pi_190328007
quote:
5s.gif Op zondag 8 december 2019 14:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom zijn er zoveel mannetjes ineens zo opgefokt over dit artikeltje?
Blijkbaar is het wat confronterend voor de alt-right kliek hier. De waarheid mag blijkbaar niet gezegd worden van de extreemrechtse wegkijkers.

Terwijl het toch echt haar eigen schuld is. En anders hadden Baudet of dat vriendje van d'r haar maar wat mediatraining moeten geven: "Als de Volkskrant belt; OPHANGEN!".

Ik bedoel; hoe ijdel ( en vooral naïef) moet je zijn om te denken dat de Volkskrant géén hit piece over je gaat schrijven als je het jonge, frisse gezicht van een zeer onfrisse partij bent. Jesse Klaver en Rob Jetten zouden zich nooit zo laten pakken door bijvoorbeeld de Telegraaf of de Elsevier. Stukje ervaring.

Nou ja, goede leer voor de volgende keer. Het zal frau Helga geen tweede keer overkomen, mag ik hopen.
  zondag 8 december 2019 @ 14:53:34 #294
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 8 december 2019 @ 14:55:32 #295
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_190328099
Goed dat we in Nederland eens een realistischer gezicht van rechts te zien krijgen in plaats van Trump/Wilders.
pi_190328151
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 14:53 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik zal hem onthouden.
Ja, pluk jij de volgende keer maar iets van Instagram om e.o.a. boude stelling te onderbouwen. Dan kun je triomfantelijk roepen "ja, maar hullie deden dat ook!!!". Het zou een koddige en tamelijk domme zet zijn, maar soit.

Maar vertel eens, welke bron vind je dan precies wel legitiem als het om relaties gaat? Ze heeft foto's op haar Instagram staan met Julien Rochedy, die ze allerlei troetelnaampjes geeft. Maar Instagram is wat dat betreft dus geen goeie bron? Wat dan precies wel?
pi_190328153
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 14:48 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Blijkbaar is het wat confronterend voor de alt-right kliek hier. De waarheid mag blijkbaar niet gezegd worden van de extreemrechtse wegkijkers.

Terwijl het toch echt haar eigen schuld is. En anders hadden Baudet of dat vriendje van d'r haar maar wat mediatraining moeten geven: "Als de Volkskrant belt; OPHANGEN!".

Ik bedoel; hoe ijdel ( en vooral naïef) moet je zijn om te denken dat de Volkskrant géén hit piece over je gaat schrijven als je het jonge, frisse gezicht van een zeer onfrisse partij bent. Jesse Klaver en Rob Jetten zouden zich nooit zo laten pakken door bijvoorbeeld de Telegraaf of de Elsevier. Stukje ervaring.

Nou ja, goede leer voor de volgende keer. Het zal frau Helga geen tweede keer overkomen, mag ik hopen.
zit er wat jou betreft een verschil in rechts en extreem rechs? zo ja, kan je die dan ook benoemen?
of loop je gewoon de schaap tussen de schapen te zijn?
  zondag 8 december 2019 @ 15:02:08 #298
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190328182
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 14:53 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik zal hem onthouden.
Het was een vraag aan jou. Ik zal hem anders nog even verduidelijken: waarom zou iemands Instagram-account (bijv. die van Eva Vlaardingerbroek) geen bron kunnen zijn van het hebben van een relatie met iemand (bijvoorbeeld Julien Rochedy)?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 december 2019 @ 15:02:36 #299
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190328191
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:53 schreef Bluesdude het volgende:

TT is nepnieuws .
Of je hebt het bedoelde artikel niet gelezen of je wil perse niet het ongelijk van de TT toegeven.
Zoals ik al eerder zei, in mijn wereld bestaat er geen verschil tussen radicaal en extreem, hoe vaak moet ik dat nog herhalen?

quote:
What's in a name?
Hoe definieer je begrippen ?
Onderstaande citaat is een poging tot omschrijving van verschil tussen radicaal en extreem ter rechterzijde

https://decorrespondent.n(...)e/461306681-86ef641e
Als jij in het verhaal van de Correspondent meegaat (ik niet iig) dan kan de term "extreem rechts" wel een stuk minder gebruikt worden hier op Fok! _O-
pi_190328216
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 14:53 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik zal hem onthouden.
Dat is in dit geval toch gewoon een primaire bron; rechtstreeks uit de hand van degene die iets probeert te vertellen?

Waar het bij 'twitter als bron' wel vaker mis gaat, is wanneer het een tweet is over de mening van een ander.

Maar dat snap je volgens mij best.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 8 december 2019 @ 15:06:02 #301
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190328251
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:04 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat is in dit geval toch gewoon een primaire bron; rechtstreeks uit de hand van degene die iets probeert te vertellen?

Waar het bij 'twitter als bron' wel vaker mis gaat, is wanneer het een tweet is over de mening van een ander.

Maar dat snap je volgens mij best.
De bron was brullertje Aarts... En dat is dus gebaseerd op instagram...

Nou, goed verhaal. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')