Bedoel je o.us? Want dat is onbegonnen werkquote:Op woensdag 4 december 2019 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is wel fijn om te zien wat mijn concurrentie is
Nee, de lieve man op de fotoquote:Op woensdag 4 december 2019 12:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bedoel je o.us? Want dat is onbegonnen werk
Waarom kijk je naar hem als ik erop staquote:
Je weet niet hoe lang ik naar die foto heb gestaard natuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2019 12:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar hem als ik erop sta
F1 topic ervan maken dan?quote:Op woensdag 4 december 2019 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is al te vaak voorgekomen
Hoe lang is een Chineesquote:Op woensdag 4 december 2019 13:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je weet niet hoe lang ik naar die foto heb gestaard natuurlijk
Nu pasquote:Op woensdag 4 december 2019 14:39 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga vanavond m'n kerstboom opzetten
Ik doe niet aan kerstbomen.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:39 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga vanavond m'n kerstboom opzetten
Doe zosk de groeten van mequote:Op woensdag 4 december 2019 14:52 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hoe Lang frituurt de beste mexicano's hiero
Zijn de gekko’s alweer doodquote:Op woensdag 4 december 2019 17:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begin ik ook niet aan met een kat in huis.
Nee maar ben niet zo bang dat die in de kerstboom gaan hangen.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zijn de gekko’s alweer dood
DM gestuurdquote:Op woensdag 4 december 2019 17:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Doe zosk de groeten van me
quote:Op woensdag 4 december 2019 17:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begin ik ook niet aan met een kat in huis.
Mijn ex-vriendin had een kat. Met kerstboom. Ik snap het heel goed.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vooral lachen in combi met kerstboom.
Mijn vorige kat sprong gewoon in de kerstboom, boom op de grond en alles naar de tering. Leukquote:Op woensdag 4 december 2019 17:33 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin had een kat. Met kerstboom. Ik snap het heel goed.
Alle kerstballen en versieringen die er van af tyfen.
Ik kocht ooit een dvd speler met 5.1 surround set, ergens 2001quote:Op woensdag 4 december 2019 17:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vorige kat sprong gewoon in de kerstboom, boom op de grond en alles naar de tering. Leuk
Waarom doe je zo tof iets erbij vermelden over je surround set, dat heeft niks met het verhaal te maken.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik kocht ooit een dvd speler met 5.1 surround set, ergens 2001
Tweede DVD wilde ik erin doen en toen spong mijn debiele dikke kater zo hop via het laatje op de tv
Overal stukjes dvd speler
Was ik echt bedroefd over
Nou dit was wel mijn spreekbeurt
Tips en tops?
Kan je zelf doen toch meid in je zelfpijperij kneuzendiscordquote:Op woensdag 4 december 2019 17:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Doe zosk de groeten van me
Ohja true hahaquote:Op woensdag 4 december 2019 17:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je zelf doen toch meid in je zelfpijperij kneuzendiscord
Gaat bij ons goed alleen vreet ie die plastic slingers op.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vooral lachen in combi met kerstboom.
Heyyyy minst maagdelijke forumvriendquote:
Eensquote:Op woensdag 4 december 2019 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laten we even op onze taal letten.
Misschien origineel als kerstdiner? Is eens iets anders dan kalkoen.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gaat bij ons goed alleen vreet ie die plastic slingers op.
Ieder jaar weer, in de kattenbak ligt dan kattenstront met stukken gekleurde slingers erin.
Hij bedoelde met kk natuurlijk kappa knoffoquote:Op woensdag 4 december 2019 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
Mijn complimenten voor je zeer adequate en correcte handelen.quote:
Een vinger naar me poes jongen en ik ram een hele kerst kalkoen in je reetquote:Op woensdag 4 december 2019 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien origineel als kerstdiner? Is eens iets anders dan kalkoen.
Lijkt me in die context wat sterk, zo gemakkelijk ben ik niet te foppen vriend.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hij bedoelde met kk natuurlijk kappa knoffo
En wat als ik dat nou zeer aangenaam vind?quote:Op woensdag 4 december 2019 17:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Een vinger naar me poes jongen en ik ram een hele kerst kalkoen in je reet![]()
Omdat ik dus het hele setje integraal kon weggooienquote:Op woensdag 4 december 2019 17:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom doe je zo tof iets erbij vermelden over je surround set, dat heeft niks met het verhaal te maken.
Wat waren ze dom toen om dat zo te ontwerpenquote:Op woensdag 4 december 2019 18:04 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Omdat ik dus het hele setje integraal kon weggooien
Ja die van ons is paar jaar terug omgevallen wegens drie katten tegelijk in de boom.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vorige kat sprong gewoon in de kerstboom, boom op de grond en alles naar de tering. Leuk
Was gewoon alles in 1, radio ook geloof ik.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat waren ze dom toen om dat zo te ontwerpen
Was pas een stukje kapot en heb gewoon een vervangend onderdeel besteld vanuit China. Ben ineens wel allergisch voor varkensvlees.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Gewoon een 1 ding stuk alles stuk gedrocht, zoals jij
Klote voor je wijfquote:Op woensdag 4 december 2019 18:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was pas een stukje kapot en heb gewoon een vervangend onderdeel besteld vanuit China. Ben ineens wel allergisch voor varkensvlees.
ik vind Zeer ook aangenaamquote:Op woensdag 4 december 2019 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt me in die context wat sterk, zo gemakkelijk ben ik niet te foppen vriend.
[..]
En wat als ik dat nou zeer aangenaam vind?
Horizontaal?quote:Op woensdag 4 december 2019 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
De horizontale tango met je moeder.quote:
Ik wil je wel zeer doen hahahhahahahahaquote:Op woensdag 4 december 2019 18:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
ik vind Zeer ook aangenaam
Denk niet dat dat echt lukt met dat kleuterlichaampje van jequote:Op woensdag 4 december 2019 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wil je wel zeer doen hahahhahahahaha
Moet jij eens opletten tijger.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Denk niet dat dat echt lukt met dat kleuterlichaampje van je
Dat heb je ook wel nodig in Monaco. Die baan kent meer bochten en obstakels dan de persoonlijkheid van Noelquote:Op woensdag 4 december 2019 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Mijn complimenten voor je zeer adequate en correcte handelen.
Ik wil je ook wel zeer doenquote:Op woensdag 4 december 2019 18:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Denk niet dat dat echt lukt met dat kleuterlichaampje van je
Dat is ze zeker.quote:
RUSTAAAAAAAGquote:Op woensdag 4 december 2019 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De horizontale tango met je moeder.
De wat?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is moeilijk rustig te blijven wetende dat volgende week de nieuwe HS uitbreiding komt
Nee man.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens hou het lekker bij F1 en Assetto Corsa
Misschien ga ik ook wel andere spellen proberen als mijn VR genot straks binnen is.quote:
Wel verleidelijk maar heb met mezelf afgesproken dat ik geen fokkers meer dichtbij laat komenquote:
Nooit gespeeld, wel veel gebruikt in WoWquote:
Leuk!!!!!quote:Op woensdag 4 december 2019 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien ga ik ook wel andere spellen proberen als mijn VR genot straks binnen is.
Bijvoorbeeld Pussyslayer deel 13 of zo hahahaquote:
Haha jij stouterd.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Pussyslayer deel 13 of zo hahaha
Klootzak he die Drugquote:Op woensdag 4 december 2019 18:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wel verleidelijk maar heb met mezelf afgesproken dat ik geen fokkers meer dichtbij laat komen
Mag eigenlijk niet van m'n moeder maar ik doe het lekker tochquote:
Super geil moedertje heb jijquote:Op woensdag 4 december 2019 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet van m'n moeder maar ik doe het lekker toch
Daar kan ik helaas geen verdere uitspraken over doen.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Super geil moedertje heb jij
Ik was er zelf bij dus jokes on mequote:Op woensdag 4 december 2019 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die waardeloze kunstenaar die jou heeft meegetrokken in zijn negatieve spiraal
Kunstgebit bleef alleen hangenquote:Op woensdag 4 december 2019 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas geen verdere uitspraken over doen.
Als ik stop met fok, telt het dan nog?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wel verleidelijk maar heb met mezelf afgesproken dat ik geen fokkers meer dichtbij laat komen
Ik laat de laatste ronde de bolide lekker leegtrekken zodat ik vol gas kan aanvallenquote:Op woensdag 4 december 2019 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moet misschien wel een andere voeding hebben want die 450 fantastische Watt van mij zijn misschien niet voldoende verdomme.
Zonde vriend. Enige dat leuker is in het leven dan HS is F1 en Fifa 2k19. Dat zijn dus niet veel andere optiesquote:Op woensdag 4 december 2019 18:49 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, wel veel gebruikt in WoW
In ieder geval realistische film dusquote:Op woensdag 4 december 2019 19:42 schreef TTSS het volgende:
Ik kijk een film over seks en het is zo tering saai
Praat niet over dingen waar je geen ervaring mee hebtquote:Op woensdag 4 december 2019 19:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
In ieder geval realistische film dus
Wat een megool héquote:Op woensdag 4 december 2019 18:28 schreef Solotovski het volgende:
Zit die Chevy hier nu alweer te zeggen dat jullie op je woorden moeten letten
HahaahHahahHHzhhudjdvwgsu
Ik praat graag mee met het onderwerp van vandaag vriendquote:Op woensdag 4 december 2019 19:55 schreef TTSS het volgende:
[..]
Praat niet over dingen waar je geen ervaring mee hebt
Ik mag hem wel. Tenminste niet iemand die achterbaks in je dm gaat jankenquote:Op woensdag 4 december 2019 20:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat een megool hé
Hij kanjert maar lekker op
Bevel is bevel hequote:
Iedere user gaat gebukt onder de druk van bovenaf. Denk dat alleen wij er goed mee om zouden gaanquote:
Ja k moet wel wat doen he. Kan m'n collega niet uit laten schelden voor wat er stond.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Bericht 0% gewijzigd door Solotovski op 04-12-2019 20:36:57
Wat aardig, vast voor het eerst dat jij het voor het lulletje in het bedrijf opneemt.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja k moet wel wat doen he. Kan m'n collega niet uit laten schelden voor wat er stond.
Maar zat wel kern van waarheid in ja
Duurt al een dik half uur voordat ik hem eindelijk stijf heb met mijn libidoquote:
Iedereen is hier welkomquote:Op woensdag 4 december 2019 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat aardig, vast voor het eerst dat jij het voor het lulletje in het bedrijf opneemt.
Duurt bij mij ook een halfuur maar dat is omdat ik liever wat anders doequote:Op woensdag 4 december 2019 20:43 schreef TTSS het volgende:
[..]
Duurt al een dik half uur voordat ik hem eindelijk stijf heb met mijn libido
quote:Op woensdag 4 december 2019 20:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Duurt bij mij ook een halfuur maar dat is omdat ik lieveraltijd wat anders doe
Oke fair enoughquote:Op woensdag 4 december 2019 20:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja k moet wel wat doen he. Kan m'n collega niet uit laten schelden voor wat er stond.
Maar zat wel kern van waarheid in ja
Ik twijfel of ik vanavond F1 ga spelen, cod of Fifa. Wat zou jij doen als je mij was? Heb wel een belangrijke qualy staan in Belgiëquote:
We pakken liever jouquote:Op woensdag 4 december 2019 20:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oke fair enough
Kom jongens we pakken chevy
@ChevyCapricequote:Op woensdag 4 december 2019 20:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oke fair enough
Maar je hebt geen antwoord gegeven op mijn oplossing voor het probleem. Zou mezelf anoniem maken en nooit meer achterom kijkenquote:
Je kan de fokker wel van fok halen maar fok niet uit de fokkerquote:Op woensdag 4 december 2019 20:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar je hebt geen antwoord gegeven op mijn oplossing voor het probleem. Zou mezelf anoniem maken en nooit meer achterom kijken
Daar heb je wel een punt )=quote:Op woensdag 4 december 2019 20:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je kan de fokker wel van fok halen maar fok niet uit de fokker
Pak me maar aan hoor vriendin.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oke fair enough
Koop F1 en een stuur, dan kan je pas echt genieten.quote:
Ben jij niet waardquote:Op woensdag 4 december 2019 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pak me maar aan hoor vriendin.
Vergeet de playseat niet zodat je je een echte coureur waant. Inmiddels weet ik niet beter dan met 300km/u over de straten te scheurenquote:Op woensdag 4 december 2019 20:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Koop F1 en een stuur, dan kan je pas echt genieten.
Nou net mocht ik nog gepakt worden.quote:
Voegt dat echt iets toe? Ik gebruik gewoon m'n bureaustoel en bureautje.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vergeet de playseat niet zodat je je een echte coureur waant. Inmiddels weet ik niet beter dan met 300km/u over de straten te scheuren
Die teringspelletjes het raam uit flikkeren en wat nuttigs gaan doen.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik vanavond F1 ga spelen, cod of Fifa. Wat zou jij doen als je mij was? Heb wel een belangrijke qualy staan in België
F1 is geen spel vriend. Dat is een belevenis die zijn weerga niet kent. Dat moet je gewoon eens beleven om mij te snappenquote:Op woensdag 4 december 2019 21:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Die teringspelletjes het raam uit flikkeren en wat nuttigs gaan doen.
Hoeft niet, maar is wel leuker denk ikquote:Op woensdag 4 december 2019 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou net mocht ik nog gepakt worden.
[..]
Voegt dat echt iets toe? Ik gebruik gewoon m'n bureaustoel en bureautje.
Ach joh die simpele boekenwurm snapt dat niet.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
F1 is geen spel vriend. Dat is een belevenis die zijn weerga niet kent. Dat moet je gewoon eens beleven om mij te snappen
Geen ruimte. Speel ook op PC dan is dat sowieso al wat kutterquote:Op woensdag 4 december 2019 21:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar is wel leuker denk ik
Surequote:Op woensdag 4 december 2019 21:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mag ik het een keertje bij je komen spelen? Gewoon als vrienden
hear.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Die teringspelletjes het raam uit flikkeren en wat nuttigs gaan doen.
Rot jij toch helemaal op man met je fantasielevenquote:
Neuk haar gewoon dan man, fucking beta. Zo kom je nooit ergens.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mag ik het een keertje bij je komen spelen? Gewoon als vrienden
Die piemel was toch wel echt hoorquote:Op woensdag 4 december 2019 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Rot jij toch helemaal op man met je fantasieleven
quote:Op woensdag 4 december 2019 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Rot jij toch helemaal op man met je fantasieleven
Wat vind je van David tonizzaquote:Op woensdag 4 december 2019 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
ONZ / Vreemde alien geluiden Youtube video
Vote je?quote:Op woensdag 4 december 2019 22:14 schreef TTSS het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)we-zijn-alles-kwijt/
Dit is toch ongelofelijk, wat een land man.
Daar voel ik mij niet prettig bijquote:Op woensdag 4 december 2019 22:05 schreef TTSS het volgende:
[..]
Neuk haar gewoon dan man, fucking beta. Zo kom je nooit ergens.
Ja. Ik zie die muur wel zitten. Zou ook wat zijn om de massa migratie in NL te stoppen. Sluit de sluizenquote:Op woensdag 4 december 2019 22:35 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Echt? Vind je daar niet 't tiep voor? Echt?
Kende hem niet. Maar zag dat hij Spa in 1:41.7 aflegt. Dan kan je wel een potje sturen dacht ik zo.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat vind je van David tonizza
Pffff, als ik daar 2 seconden erboven zou kunnen rijden dan zou ik mij de gelukkigste man op aarde wanen.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kende hem niet. Maar zag dat hij Spa in 1:41.7 aflegt. Dan kan je wel een potje sturen dacht ik zo.
Gl? Want dit is sarcastisch.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja. Ik zie die muur wel zitten. Zou ook wat zijn om de massa migratie in NL te stoppen. Sluit de sluizen
Mij lukte het ooit in 1:44. Alleen al die eerste bocht is zo cruciaal.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pffff, als ik daar 2 seconden erboven zou kunnen rijden dan zou ik mij de gelukkigste man op aarde wanen.
Niet echt broer. Ben riel met jequote:Op woensdag 4 december 2019 22:41 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Gl? Want dit is sarcastisch.
Zijn van die momenten waar je 10 later nog op terug bliktquote:Op woensdag 4 december 2019 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mij lukte het ooit in 1:44. Alleen al die eerste bocht is zo cruciaal.
Trump wil de Mexicanen buiten sluiten en jij probeert juist bij een mexicaanse naar binnen te komen. Dat matcht ook nietquote:Op woensdag 4 december 2019 22:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik kan niet eens op Trump voten
vroeg me af waar je hier op zou vote maar dbz begon toen over usa. Vote je rem en op wie?quote:Op woensdag 4 december 2019 22:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik kan niet eens op Trump voten
Ik stem alleen op Thierryquote:Op woensdag 4 december 2019 22:48 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
d66? want anders zou je niet riel zegge.
Dwars door de muur heenquote:Op woensdag 4 december 2019 22:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Trump wil de Mexicanen buiten sluiten en jij probeert juist bij een mexicaanse naar binnen te komen. Dat matcht ook niet
Ik vond de Japanse dbz altijd beter. De voice overs zit meer beleving in tegenover de Engelse voice over. Al is het wel gek dat een oud vrouwtje de stem inspreekt van Gokuquote:Op woensdag 4 december 2019 22:49 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
vroeg me af waar je hier op zou vote maar dbz begon toen over usa. Vote je rem en op wie?
Oh in dat geval vote ik nietquote:Op woensdag 4 december 2019 22:49 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
vroeg me af waar je hier op zou vote maar dbz begon toen over usa. Vote je rem en op wie?
omg manquote:Op woensdag 4 december 2019 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kende hem niet. Maar zag dat hij Spa in 1:41.7 aflegt. Dan kan je wel een potje sturen dacht ik zo.
o dacht dat lag aan japanse taal. Verder oneens, dbz in English is nostalgie.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vond de Japanse dbz altijd beter. De voice overs zit meer beleving in tegenover de Engelse voice over. Al is het wel gek dat een oud vrouwtje de stem inspreekt van Goku
Bewust? En als je in usa zat?quote:Op woensdag 4 december 2019 22:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Oh in dat geval vote ik niet
Het is nostalgie, maar de belevenis is heel anders in het Japans. De Engelse variant is Europa League en Japans is Champions Leaguequote:Op woensdag 4 december 2019 22:54 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
o dacht dat lag aan japanse taal. Verder oneens, dbz in English is nostalgie.
Oh. Ja zag er wel wat van.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omg man
Wat een sukkelnoob ben je
Niet te geloven
Hij is zojuist official F1 2019 esports kampioen geworden
Hoezo keek niet naar de livestream ze deden 3 races deze avond man
Cell is wel op een bazenmanier verslagen. Ik zie Goku nog die senzu been naar hem gooien. Laatste keer dat ik zo geschokt werd was de dag dat ik ter aarde kwamquote:
'mannen' die voetbal watche.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is nostalgie, maar de belevenis is heel anders in het Japans. De Engelse variant is Europa League en Japans is Champions League
Je boy speelt liever zelf dan dat ik ga zitten kijken hoe een ander hetzelfde spelletje speeltquote:Op woensdag 4 december 2019 22:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omg man
Wat een sukkelnoob ben je
Niet te geloven
Hij is zojuist official F1 2019 esports kampioen geworden
Hoezo keek niet naar de livestream ze deden 3 races deze avond man
Ja bewust, en als ik in USA zat, dan verblijf ik daar als toerist.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:54 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Bewust? En als je in usa zat?
Alleen goed voetbalquote:Op woensdag 4 december 2019 22:55 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
'mannen' die voetbal watche.
je Wordt er zelf sneller van hèquote:Op woensdag 4 december 2019 22:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je boy speelt liever zelf dan dat ik ga zitten kijken hoe een ander hetzelfde spelletje speelt
Je wordt beter door oefeningquote:Op woensdag 4 december 2019 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je Wordt er zelf sneller van hè
Blijkbaar heb je die ambitie niet
en toen buu gogeta in chocola veranderde?quote:Op woensdag 4 december 2019 22:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Cell is wel op een bazenmanier verslagen. Ik zie Goku nog die senzu been naar hem gooien. Laatste keer dat ik zo geschokt werd was de dag dat ik ter aarde kwam
Lolquote:Op woensdag 4 december 2019 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh. Ja zag er wel wat van.
Boeit me verder geen moer. Geef mij een playseat met een Fantec stuurtje en ik rij ze allemaal zoek.
Wel eens naartoe gegaan? Waarom wil je er niet wonen? Waarom. Vote je niet?quote:Op woensdag 4 december 2019 22:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ja bewust, en als ik in USA zat, dan verblijf ik daar als toerist.
Zal er ook echt niet willen wonen
Goed verwoord vriend.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je boy speelt liever zelf dan dat ik ga zitten kijken hoe een ander hetzelfde spelletje speelt
Dan kan je beter iemand kijken die hem de hele tijd op onboard view heeft. En dan vind ik het nog saaiquote:Op woensdag 4 december 2019 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je Wordt er zelf sneller van hè
Blijkbaar heb je die ambitie niet
Heb je het spel op PC dan? Dan wil ik je wel even les geven hoor.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lol
Ik boek jou er zelfs uit met keyboard
Wss kan je niet eens trailbraken jijquote:
Dit is onrealistisch dus dat doe ik nooit.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Of met lagere gears in bocht voor extra rotation
Ik wacht gewoon geduldig mijn kans af tot ik mijn DRS open kan knallen en ik vlieg er voorbijquote:Op woensdag 4 december 2019 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wss kan je niet eens trailbraken jij
Of met lagere gears in bocht voor extra rotation
En short shifts
Etc
Hij weet waarschijnlijk niet eens waar het DRS knopje zitquote:Op woensdag 4 december 2019 23:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon geduldig mijn kans af tot ik mijn DRS open kan knallen en ik vlieg er voorbij
Neequote:Op woensdag 4 december 2019 23:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je het spel op PC dan? Dan wil ik je wel even les geven hoor.
Lol nerdjequote:Op woensdag 4 december 2019 23:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is onrealistisch dus dat doe ik nooit.
Of wat het überhaupt is. Dat leer je niet als je louter naar streams van minderjarigenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij weet waarschijnlijk niet eens waar het DRS knopje zit
Ja zo ken ik er nog wel tien. Je kan er gewoon geen moer vanquote:Op woensdag 4 december 2019 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee
Heb ook geen internet op m’n pc
Maar bro
Ik heb in de halve finale gestreden in simracing
Maar ik kon niet wennen aan de pedalen en stuur en reed dus geen deuk in een pakje boter
Was 4 sec van m’n pace af
Ik had de pace voor p1 en dus de finale gezien m’n rondetijden tijdens het oefenen thuis
Ja klopt, dat gehannes steeds voor die 5 laps. En ik heb de lijn aan in de bochten. Verder geen assists want daar lach ik natuurlijk omquote:Op woensdag 4 december 2019 23:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Je hebt ERS zeker ook op otomatic deploy staan ipv manual control
Dan ben je een dief van je eigen portemonnee. Net als iemand die zijn fuel game niet in orde heeftquote:Op woensdag 4 december 2019 23:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Je hebt ERS zeker ook op otomatic deploy staan ipv manual control
:’)quote:Op woensdag 4 december 2019 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt, dat gehannes steeds voor die 5 laps. En ik heb de lijn aan in de bochten. Verder geen assists want daar lach ik natuurlijk om
Wat is dat voor middeleeuws Commodore 64 spelquote:
Paar keer geweest, leuk om het gezien te hebben, meer ook nietquote:Op woensdag 4 december 2019 22:59 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Wel eens naartoe gegaan? Waarom wil je er niet wonen? Waarom. Vote je niet?
Das een echte Simquote:Op woensdag 4 december 2019 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is dat voor middeleeuws Commodore 64 spel
In welk tijdperk leef jijquote:Op woensdag 4 december 2019 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb zo zin om te racen tegen je hè
Maar geen internet kutzooi
Ik speel tegenwoordig ook van Assetto Corsa. Heb je dat?quote:Op woensdag 4 december 2019 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Das een echte Sim
Niet zo arcade rotzooitje als f1
Doe rondje Silverstone en laat me de ronde tijd zien vriendquote:Op woensdag 4 december 2019 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb zo zin om te racen tegen je hè
Maar geen internet kutzooi
Neequote:Op woensdag 4 december 2019 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik speel tegenwoordig ook van Assetto Corsa. Heb je dat?
Wat wil je weten? Het is nu einde seizoen dus we zitten zelf ook in onzekerheid. Verwachting blijft wel dat de Mercs blijven dominerenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:10 schreef 00wildchild het volgende:
Mijn yoni erosideert helemaal kapotdood van deze onderwerpen en jullie zijn van jezelf al zo seksueel aantrekkelijk.
Vertel meer over F1 jezus.
quote:Op woensdag 4 december 2019 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee
Ik heb niet eens een stuur
M’n ouders hebben weggegooid ;s
Ik stuur je nu baddy shower picquote:Op woensdag 4 december 2019 23:10 schreef 00wildchild het volgende:
Mijn yoni erosideert helemaal kapotdood van deze onderwerpen en jullie zijn van jezelf al zo seksueel aantrekkelijk.
Vertel meer over F1 jezus.
Braddie? Leeft die gozer nog? Dacht dat zijn hart het inmiddels wel een keer zoi begevenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik stuur je nu braddy shower pic
:’)quote:Op woensdag 4 december 2019 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Was je te veel aan het ragen of zo
Verbaast me niks met die beperkte kunde
Het gaat er niet om wat het kost, maar wat het oplevert. Die beleving is geen geld tegen opgewassen.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
:’)
Ik moet nu nieuwe pc kopen
Fanatic dd wheel
cell loaded pedals
Playseat
Monitor
Gaat me duizenden euro’s kosten..
Nou roep maar als je zo ver bent. Lijkt me wel ludiek om rondjes om je heen te rijden.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Fanatic dd wheel
cell loaded pedals
Playseat
Monitor
Oke boomerquote:Op woensdag 4 december 2019 23:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Fanatic dd wheel
cell loaded pedals
Playseat
Monitor
Ja thanks mijn poes is hem zojuist naar binnen gepeerd en je weet hoe dat gaat hè, het ontstaan van zwarte gaten. Alle materie zoals we die kennen is straks verdwenen en dat is allemaal te danken aan jou.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Het is nu einde seizoen dus we zitten zelf ook in onzekerheid. Verwachting blijft wel dat de Mercs blijven domineren
Is goed babby stuur noodsquote:Op woensdag 4 december 2019 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik stuur je nu baddy shower pic
Quali. Ik beoordeel je tijd naderhand wel even.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:17 schreef Kiid het volgende:
Zal ik nog ff zieke qualy rijden of potje knallen in cod vrienden?
Wat wil je doen dan hè ??quote:
Vraag me af hoeveel je werkelijk gamed want je zit 24/7 hier?quote:Op woensdag 4 december 2019 23:17 schreef Kiid het volgende:
Zal ik nog ff zieke qualy rijden of potje knallen in cod vrienden?
:’) :’) :’)quote:Op woensdag 4 december 2019 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Quali. Ik beoordeel je tijd naderhand wel even.
Hij lult, enige wat hij heeft is een oude gameboy colour.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel je werkelijk gamed want je zit 24/7 hier?
Ik doe wat ik kanquote:Op woensdag 4 december 2019 23:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel je werkelijk gamed want je zit 24/7 hier?
Ik heb nou eenmaal de bevoegdheid. Met mijn anderhalfjaar lange ervaring weet ik ongeveer wel hoe het hemelse spelletje in elkaar zit.quote:
Zijn we mooi van de hele kutzooi af vriendin. Zolang ik maar mijn F1 heb en de mooie herinneringen aan Gogeta vs Broly kan de wereld mij gestolen worden. Laat dat zwart gat maar komen. Sterker nog, hoop dat de zon er 1 wordtquote:Op woensdag 4 december 2019 23:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja thanks mijn poes is hem zojuist naar binnen gepeerd en je weet hoe dat gaat hè, het ontstaan van zwarte gaten. Alle materie zoals we die kennen is straks verdwenen en dat is allemaal te danken aan jou.
Prepare to be unprepared vriendquote:Op woensdag 4 december 2019 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Quali. Ik beoordeel je tijd naderhand wel even.
Ik doe Al 10 jaar simracen knulquote:Op woensdag 4 december 2019 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal de bevoegdheid. Met mijn anderhalfjaar lange ervaring weet ik ongeveer wel hoe het hemelse spelletje in elkaar zit.
Kom TT doen dan broerquote:Op woensdag 4 december 2019 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik doe Al 10 jaar simracen knul
Niet die arcadeshit ook
Waar zoal? abq? waarom reageerde je niet op m'n BrBa-ref post gister?quote:Op woensdag 4 december 2019 23:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Paar keer geweest, leuk om het gezien te hebben, meer ook niet
Weltrusten lieve Myrr. Vergeet het rubbertje niet. En dan bedoel ik niet de bandenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:31 schreef 00wildchild het volgende:
Lees nog liever spuitbusetiketten dan deze tyfusbagger van jullie doei
Broli bestaat niet.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn we mooi van de hele kutzooi af vriendin. Zolang ik maar mijn F1 heb en de mooie herinneringen aan Gogeta vs Broly kan de wereld mij gestolen worden. Laat dat zwart gat maar komen. Sterker nog, hoop dat de zon er 1 wordt
Nou nou heb gemiddeld evenveel seks als jij. Vrijwel nooit dus.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weltrusten lieve Myrr. Vergeet het rubbertje niet. En dan bedoel ik niet de banden
Waarom heb je het net dan over die e sports onzinquote:Op woensdag 4 december 2019 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik doe Al 10 jaar simracen knul
Niet die arcadeshit ook
Condoom? Heb 't slechts een x gedaan met, srs, hoe doen jullie met?quote:Op woensdag 4 december 2019 23:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weltrusten lieve Myrr. Vergeet het rubbertje niet. En dan bedoel ik niet de banden
Harde bandenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:28 schreef Kiid het volgende:
Regen, Monaco op harde banden. Niemand die zich kan verstoppen. May the best driver win
Seks is dan ook nutteloos tijdsverdrijf dus niks om je voor te schamenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou nou heb gemiddeld evenveel seks als jij. Vrijwel nooit dus.
Daarmee kan je de jongens van de mannen onderscheidenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Harde bandenNou dan wens ik de vangrails veel sterkte.
Mij te duurquote:Op woensdag 4 december 2019 23:35 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Condoom? Heb 't slechts een x gedaan met, srs, hoe doen jullie met?
Kan je dan niet beter op intermediates? Of is het lichte regenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarmee kan je de jongens van de mannen onderscheiden
Als je dit zegt dan snap je het niet helemaal. Broli is meer cannon gemaakt dan de kanon zelf vriendquote:
Het gaat er niet om wat beter is. Het gaat erom wie er het beste kan omgaan met moeilijke omstandigheden. Dat maakt je een GOAT op wielenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter op intermediates? Of is het lichte regen
Dat is helemaal waar vriend. Nou kijk uit dat je de goede lijn pakt in de tunnel daar ging ik nog weleens de fout in.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat beter is. Het gaat erom wie er het beste kan omgaan met moeilijke omstandigheden. Dat maakt je een GOAT op wielen
NY, Chicago, Yellowstone, Las Vegas, California. Maar geen ABQ.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:32 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Waar zoal? abq? waarom reageerde je niet op m'n BrBa-ref post gister?
abq-trip?quote:Op woensdag 4 december 2019 23:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
NY, Chicago, Yellowstone, Las Vegas, California. Maar been ABQ.
Zal die post wel gemist hebben.
canon?quote:Op woensdag 4 december 2019 23:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je dit zegt dan snap je het niet helemaal. Broli is meer cannon gemaakt dan de kanon zelf vriend
Kon ie het gatje niet vinden ahahahhhquote:Op woensdag 4 december 2019 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar vriend. Nou kijk uit dat je de goede lijn pakt in de tunnel daar ging ik nog weleens de fout in.
HAHAHAHA LEUKE GRAPquote:Op woensdag 4 december 2019 23:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kon ie het gatje niet vinden ahahahhh
Valt ook niet mee van achterenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kon ie het gatje niet vinden ahahahhh
Ooit mssquote:
arabiere en belge, moet er maar zin in hebbe.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Algerije
België
Qatar
Trip. Best een leuk reisje
België zit al vol arabieren dus echt een keuze heb je al nietquote:Op woensdag 4 december 2019 23:49 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
arabiere en belge, moet er maar zin in hebbe.
Richt je gewoon tot Nederland.quote:Op donderdag 5 december 2019 00:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
België zit al vol arabieren dus echt een keuze heb je al niet
waarom bestaat Broli?quote:Op donderdag 5 december 2019 00:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
België zit al vol arabieren dus echt een keuze heb je al niet
Is dat een nieuw broodje bij de plaatselijke fastfoodrestaurant?quote:
Ha Remqo!quote:Op donderdag 5 december 2019 00:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Is dat een nieuw broodje bij de plaatselijke fastfoodrestaurant?
Let even op je taal graag.quote:
dBZ-pers.quote:Op donderdag 5 december 2019 00:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Is dat een nieuw broodje bij de plaatselijke fastfoodrestaurant?
Oh, iets voor in de happy mealquote:
Heyquote:Op woensdag 4 december 2019 23:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou nou heb gemiddeld evenveel seks als jij. Vrijwel nooit dus.
Sorry hoerenzoonquote:
Jezus, herken de dikkequote:Op donderdag 5 december 2019 08:50 schreef Solotovski het volgende:
Ff McDonald's app op werktelefoon zetten
2 keer deal van de dag
Sinds wanneer heeft hij een werktelefoon danquote:Op donderdag 5 december 2019 08:54 schreef Rozevla het volgende:
Waarom hebben jullie in jezusnaam braddie mod gemaakt
Xdquote:Op donderdag 5 december 2019 09:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft hij een werktelefoon dan
I salute you.quote:Op donderdag 5 december 2019 08:50 schreef Solotovski het volgende:
Ff McDonald's app op werktelefoon zetten
2 keer deal van de dag
Vier jij Sint vanavond?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:10 schreef 00wildchild het volgende:
En nu wil ik macdonalds. Want ik heb nog niet ontbeten en ik wil makkelijk voer. liefst ook gebracht hier naar de bank.
sorry, te ver weg.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:10 schreef 00wildchild het volgende:
En nu wil ik macdonalds. Want ik heb nog niet ontbeten en ik wil makkelijk voer. liefst ook gebracht hier naar de bank.
Nee al gevierd. Blijft geen feest. Straks kerst en dan is hij jarig.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vier jij Sint vanavond?
2 cheeseburgers voor 2 euquote:
Is ongezondquote:Op donderdag 5 december 2019 09:10 schreef 00wildchild het volgende:
Ja precies.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee al gevierd. Blijft geen feest. Straks kerst en dan is hij jarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |