Ik plas nog steeds staand (en zonder handenquote:Op woensdag 4 december 2019 10:01 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
He ous vanwaar de sexchange?
Hoe is het met de verbouwing op Kijkduin? Kan je werkelijk geen visje of pizza meer eten aan de boulevard?quote:
autocorrect.quote:Op woensdag 4 december 2019 10:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik plas nog steeds staand (en zonder handen), dus geen sexchange
[..]
Hoe is het met de verbouwing op Kijkduin? Kan je werkelijk geen visje of pizza meer eten aan de boulevard?
jij denkt dat er maar 1 boulevard in Nederland is?quote:Op woensdag 4 december 2019 10:20 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
autocorrect.
Is Boulevard niet in Scheveningen?
Hey o.us2.0 hoe vind je mijn nieuwe fotoquote:
RTL boulevardquote:Op woensdag 4 december 2019 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij denkt dat er maar 1 boulevard in Nederland is?
Terechte fotoquote:Op woensdag 4 december 2019 10:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hey o.us2.0 hoe vind je mijn nieuwe foto
waarom deel je die niet met al je FOK!vrienden?quote:Op woensdag 4 december 2019 10:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jawel maar het is karigquote:Op woensdag 4 december 2019 10:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik plas nog steeds staand (en zonder handen), dus geen sexchange
[..]
Hoe is het met de verbouwing op Kijkduin? Kan je werkelijk geen visje of pizza meer eten aan de boulevard?
Heb ik gedaanquote:Op woensdag 4 december 2019 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom deel je die niet met al je FOK!vrienden?
quote:Op woensdag 4 december 2019 10:20 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
autocorrect.
Is Boulevard niet in Scheveningen?
Vraag het lekker in DM dan joh Hanshatende aandachtssnolquote:
Hahahquote:Op woensdag 4 december 2019 10:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vraag het lekker in DM dan joh Hanshatende aandachtssnol
Haha jellyquote:Op woensdag 4 december 2019 10:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vraag het lekker in DM dan joh Hanshatende aandachtssnol
Hoe dat je dit toch, je kijkt altijd recht door mij heen.quote:
en een brandstapel?quote:Op woensdag 4 december 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Kijkduin een boulevard.
waarom is kijkduin achtergesteld t.o.v. de andere pauperbuurten?quote:
quote:Op woensdag 4 december 2019 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom is kijkduin achtergesteld t.o.v. de andere pauperbuurten?
Is wel fijn om te zien wat mijn concurrentie isquote:Op woensdag 4 december 2019 10:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |