Dat betwijfel ik. Maar we gaan maar weer.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je klaar voor deze dag?
Om hier nou weer joden bij te betrekken vind ik wat vergaand. Als het nou oeigoeren waren.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hahaaaatjes.
Wil je een paar joden knallen?? Zo praat je niet over mijn fluffy pluizen bolletje vriend.
Bikkelquote:Op woensdag 4 december 2019 08:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Maar we gaan maar weer.
Wat aardig. Ik ben die van mij de hele tijd van me af aan het duwen omdat ik het even irritant vind als ze op mijn borst gaan liggen chillen en ik niet kan ademen en vacht in m’n gezicht heb.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:05 schreef Rozevla het volgende:
IK BEN LEKKER VOOR ME POESSESNOESJE EEN STUKJE VIS AAN HET BAKKEN
Hij staat al met zijn poten tegen het keukenblok aan
Beetje het idee wat wij als mannen mee moeten maken als er weer eens een ongeschoren vrouw op je gezicht gaat zitten hupsen.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat aardig. Ik ben die van mij de hele tijd van me af aan het duwen omdat ik het even irritant vind als ze op mijn borst gaan liggen chillen en ik niet kan ademen en vacht in m’n gezicht heb.
Terwijl jullie 9 van de 10 keer degenen zijn die met die wetenschap haar koste wat het kost alsnog op jullie gezicht moeten trekken.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het idee wat wij als mannen mee moeten maken als er weer eens een ongeschoren vrouw op je gezicht gaat zitten hupsen.
Myyyyyrrrrrrquote:Op woensdag 4 december 2019 08:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Terwijl jullie 9 van de 10 keer degenen zijn die met die wetenschap haar koste wat het kost alsnog op jullie gezichten moeten trekken.
Ja dat doe je dan jezelf aan hoor.
Ik ben door de jaren heen wel wat wijzer geworden hoor, eerst even vingertje erin en sniffen voordat ze mag gezichtzitten.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Terwijl jullie 9 van de 10 keer degenen zijn die met die wetenschap haar koste wat het kost alsnog op jullie gezicht moeten trekken.
Ja dat doe je dan jezelf aan hoor.![]()
Het ging over haren.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben door de jaren heen wel wat wijzer geworden hoor, eerst even vingertje erin en sniffen voordat ze mag gezichtzitten.
Slaap je veelal niet of weinig? Heeft pep daar iets mee van doen? Verneukt dat je ritme of kun je dat prima gebruiken om af en toe door te halen? Wat gebeurt er met je concentratie?quote:Op woensdag 4 december 2019 09:07 schreef Solotovski het volgende:
Zo dat was wel even lekker om eens een nachtje te slapen
Pep? Wasdaquote:Op woensdag 4 december 2019 09:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Slaap je veelal niet of weinig? Heeft pep daar iets mee van doen? Verneukt dat je ritme of kun je dat prima gebruiken om af en toe door te halen? Wat gebeurt er met je concentratie?
heb je m'n post in 't stemtopic gelezen?
Lol.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:07 schreef Solotovski het volgende:
Zo dat was wel even lekker om eens een nachtje te slapen
Drug? Of random andere drug behalve coqe.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pep? Wasda
En ja bedankt lieverd
Ik gebruik alleen ghb.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:35 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Drug? Of random andere drug behalve coqe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |