Stem ook ff op mij aubquote:Op woensdag 4 december 2019 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als jullie op mij stemmen kom ik vaker langs jongens
Oke doeidoei kusjes
Koekoekjes hahaquote:Op woensdag 4 december 2019 00:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het moet wel haalbaar zijn he. Ik kan jou ook wel een kratje bier aanbieden als je ervoor zorgt dat Noel van de witte sneeuw afblijft. Maar dat is minstens net zo haalbaar als 1:45 rijden op softs 40 rondes lang
Gewoon ff een flashbackie om de boel weer op de rit te krijgen. Maar een volledige rit uitrijden zonder hulpmiddelen en vol sim is net als het beklimmen van de Mount Everest. Dat zijn prestaties waar je je (klein)kinderen later nog over verteltquote:Op woensdag 4 december 2019 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Koekoekjes haha
Ik heb ooit een hele race op 1 set werd gereden. Vlak voor de finish begon het hele wiel te trillen en vlak erna knalde die er helemaal af
Heb er zelf ooit één gewonnen zonder enige assists. Volgens mij zelfs zonder herstart.quote:Op woensdag 4 december 2019 00:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon ff een flashbackie om de boel weer op de rit te krijgen. Maar een volledige rit uitrijden zonder hulpmiddelen en vol sim is net als het beklimmen van de Mount Everest. Dat zijn prestaties waar je je (klein)kinderen later nog over vertelt
Wat fijn dat jij dit zo waardeert. Dat doet mij deugd op deze koude nacht.quote:Op woensdag 4 december 2019 00:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het geeft mij een warm gevoel van binnen als je op mij reageert. Mooi om te zijn en fijn te mogen ervaren
Hoeren neuken nooit meer werkenquote:
Dagelijksquote:Op woensdag 4 december 2019 07:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2019 08:05 schreef Rozevla het volgende:
IK BEN LEKKER VOOR ME POESSESNOESJE EEN STUKJE VIS AAN HET BAKKEN
Hij staat al met zijn poten tegen het keukenblok aan
Zou dat ding gewoon zelf een keer bakken.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:05 schreef Rozevla het volgende:
IK BEN LEKKER VOOR ME POESSESNOESJE EEN STUKJE VIS AAN HET BAKKEN
Hij staat al met zijn poten tegen het keukenblok aan
Ben je klaar voor deze dag?quote:Op woensdag 4 december 2019 08:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou dat ding gewoon zelf een keer bakken.![]()
Hahaaaatjes.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou dat ding gewoon zelf een keer bakken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |