ZIEDENDquote:Op woensdag 4 december 2019 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat denkt die hond van een noel
Is blauw en denkt ineens dat ie alles kan maken hso niet stemmen op mij dan he gvd heb je groot gemaakt joh
duidelijk dat je geen cl bent, meer jupiler league
Die gozer ligt allang out op zijn kamertje vriend. Verspilde moeitequote:Op woensdag 4 december 2019 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat denkt die hond van een noel
Is blauw en denkt ineens dat ie alles kan maken hso niet stemmen op mij dan he gvd heb je groot gemaakt joh
duidelijk dat je geen cl bent, meer jupiler league
Ik wou een belgenmopje maken, eigenlijk.quote:
Hahaquote:Op woensdag 4 december 2019 00:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die gozer ligt allang out op zijn kamertje vriend. Verspilde moeite
Niet de kutten die ik heb gezien. Die zijn nog meer gesloten dan Noel tijdens een interventiequote:Op woensdag 4 december 2019 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en een kut zal altijd werken zijn vriend
heb je deze bedacht of spontaanquote:Op woensdag 4 december 2019 00:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet de kutten die ik heb gezien. Die zijn nog meer gesloten dan Noel tijdens een interventie
Spontaan bedachtquote:Op woensdag 4 december 2019 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je deze bedacht of spontaan
Als je dat doet met een gemiddelde van 1:45 per ronde krijg je van mij een krat bier.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geef mij een set softs en ik rijd 50 keer België rond
Het geeft mij een warm gevoel van binnen als je op mij reageert. Mooi om te zijn en fijn te mogen ervarenquote:
Het moet wel haalbaar zijn he. Ik kan jou ook wel een kratje bier aanbieden als je ervoor zorgt dat Noel van de witte sneeuw afblijft. Maar dat is minstens net zo haalbaar als 1:45 rijden op softs 40 rondes langquote:Op woensdag 4 december 2019 00:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je dat doet met een gemiddelde van 1:45 per ronde krijg je van mij een krat bier.
Hekel aan. Snap sowieso niet waarom je 9.99 zou willen verspillen aan een overhemd. Kan je ook besteden aan 5 Fifa Gold Premium Packsquote:Op woensdag 4 december 2019 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
reclame van h&m is er op, overhemd 9,99¤ en dan twee kussende metromannen
🧐
Heequote:Op woensdag 4 december 2019 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
reclame van h&m is er op, overhemd 9,99¤ en dan twee kussende metromannen
🧐
Stem ook ff op mij aubquote:Op woensdag 4 december 2019 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als jullie op mij stemmen kom ik vaker langs jongens
Oke doeidoei kusjes
Koekoekjes hahaquote:Op woensdag 4 december 2019 00:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het moet wel haalbaar zijn he. Ik kan jou ook wel een kratje bier aanbieden als je ervoor zorgt dat Noel van de witte sneeuw afblijft. Maar dat is minstens net zo haalbaar als 1:45 rijden op softs 40 rondes lang
Gewoon ff een flashbackie om de boel weer op de rit te krijgen. Maar een volledige rit uitrijden zonder hulpmiddelen en vol sim is net als het beklimmen van de Mount Everest. Dat zijn prestaties waar je je (klein)kinderen later nog over verteltquote:Op woensdag 4 december 2019 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Koekoekjes haha
Ik heb ooit een hele race op 1 set werd gereden. Vlak voor de finish begon het hele wiel te trillen en vlak erna knalde die er helemaal af
Heb er zelf ooit één gewonnen zonder enige assists. Volgens mij zelfs zonder herstart.quote:Op woensdag 4 december 2019 00:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon ff een flashbackie om de boel weer op de rit te krijgen. Maar een volledige rit uitrijden zonder hulpmiddelen en vol sim is net als het beklimmen van de Mount Everest. Dat zijn prestaties waar je je (klein)kinderen later nog over vertelt
Wat fijn dat jij dit zo waardeert. Dat doet mij deugd op deze koude nacht.quote:Op woensdag 4 december 2019 00:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het geeft mij een warm gevoel van binnen als je op mij reageert. Mooi om te zijn en fijn te mogen ervaren
Hoeren neuken nooit meer werkenquote:
Dagelijksquote:Op woensdag 4 december 2019 07:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2019 08:05 schreef Rozevla het volgende:
IK BEN LEKKER VOOR ME POESSESNOESJE EEN STUKJE VIS AAN HET BAKKEN
Hij staat al met zijn poten tegen het keukenblok aan
Zou dat ding gewoon zelf een keer bakken.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:05 schreef Rozevla het volgende:
Ben je klaar voor deze dag?quote:Op woensdag 4 december 2019 08:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou dat ding gewoon zelf een keer bakken.![]()
Hahaaaatjes.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou dat ding gewoon zelf een keer bakken.![]()
Dat betwijfel ik. Maar we gaan maar weer.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je klaar voor deze dag?
Om hier nou weer joden bij te betrekken vind ik wat vergaand. Als het nou oeigoeren waren.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hahaaaatjes.
Wil je een paar joden knallen?? Zo praat je niet over mijn fluffy pluizen bolletje vriend.
Bikkelquote:Op woensdag 4 december 2019 08:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Maar we gaan maar weer.
Wat aardig. Ik ben die van mij de hele tijd van me af aan het duwen omdat ik het even irritant vind als ze op mijn borst gaan liggen chillen en ik niet kan ademen en vacht in m’n gezicht heb.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:05 schreef Rozevla het volgende:
Beetje het idee wat wij als mannen mee moeten maken als er weer eens een ongeschoren vrouw op je gezicht gaat zitten hupsen.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat aardig. Ik ben die van mij de hele tijd van me af aan het duwen omdat ik het even irritant vind als ze op mijn borst gaan liggen chillen en ik niet kan ademen en vacht in m’n gezicht heb.
Terwijl jullie 9 van de 10 keer degenen zijn die met die wetenschap haar koste wat het kost alsnog op jullie gezicht moeten trekken.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het idee wat wij als mannen mee moeten maken als er weer eens een ongeschoren vrouw op je gezicht gaat zitten hupsen.
Myyyyyrrrrrrquote:Op woensdag 4 december 2019 08:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Terwijl jullie 9 van de 10 keer degenen zijn die met die wetenschap haar koste wat het kost alsnog op jullie gezichten moeten trekken.
Ja dat doe je dan jezelf aan hoor.
Ik ben door de jaren heen wel wat wijzer geworden hoor, eerst even vingertje erin en sniffen voordat ze mag gezichtzitten.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Terwijl jullie 9 van de 10 keer degenen zijn die met die wetenschap haar koste wat het kost alsnog op jullie gezicht moeten trekken.
Ja dat doe je dan jezelf aan hoor.![]()
Het ging over haren.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben door de jaren heen wel wat wijzer geworden hoor, eerst even vingertje erin en sniffen voordat ze mag gezichtzitten.
Slaap je veelal niet of weinig? Heeft pep daar iets mee van doen? Verneukt dat je ritme of kun je dat prima gebruiken om af en toe door te halen? Wat gebeurt er met je concentratie?quote:Op woensdag 4 december 2019 09:07 schreef Solotovski het volgende:
Zo dat was wel even lekker om eens een nachtje te slapen
Pep? Wasdaquote:Op woensdag 4 december 2019 09:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Slaap je veelal niet of weinig? Heeft pep daar iets mee van doen? Verneukt dat je ritme of kun je dat prima gebruiken om af en toe door te halen? Wat gebeurt er met je concentratie?
heb je m'n post in 't stemtopic gelezen?
Lol.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:07 schreef Solotovski het volgende:
Zo dat was wel even lekker om eens een nachtje te slapen
Drug? Of random andere drug behalve coqe.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pep? Wasda
En ja bedankt lieverd
Ik gebruik alleen ghb.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:35 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Drug? Of random andere drug behalve coqe.
Ik plas nog steeds staand (en zonder handenquote:Op woensdag 4 december 2019 10:01 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
He ous vanwaar de sexchange?
Hoe is het met de verbouwing op Kijkduin? Kan je werkelijk geen visje of pizza meer eten aan de boulevard?quote:
autocorrect.quote:Op woensdag 4 december 2019 10:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik plas nog steeds staand (en zonder handen), dus geen sexchange
[..]
Hoe is het met de verbouwing op Kijkduin? Kan je werkelijk geen visje of pizza meer eten aan de boulevard?
jij denkt dat er maar 1 boulevard in Nederland is?quote:Op woensdag 4 december 2019 10:20 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
autocorrect.
Is Boulevard niet in Scheveningen?
Hey o.us2.0 hoe vind je mijn nieuwe fotoquote:
RTL boulevardquote:Op woensdag 4 december 2019 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij denkt dat er maar 1 boulevard in Nederland is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |