Tja, als je denkt dat condooms van plastic zijn heb je nog een lange weg te gaanquote:
Dat is wat de rabobank je wilt doen laten gelovenquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:29 schreef TTSS het volgende:
[..]
Tja, als je denkt dat condooms van plastic zijn heb je nog een lange weg te gaan
Goede oplossing juistquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:30 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als je daar last van hebt, denk je dan dat het verstandig is om naar Jemen te gaan?
Mooie tijd was datquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan moeten we terug naar een tijdperk voor vanillekwakje
Heb je al een time trial gedaan?quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:35 schreef Kiid het volgende:
Mijn grootste droom is een recordtijd te zetten op F1 2k19
Stap voor stap vriendquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je al een time trial gedaan?
Dit is het tijdperk na VK.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan moeten we terug naar een tijdperk voor vanillekwakje
Tire management vond ik in het begin nog wel teringlastig soms maar ik speel nu zo’n anderhalf jaar dus dat is nu een makkie. Tegenwoordig met die 5 laps per race rook ik die bandjes mooi op haha dat zal pirelli lerenquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:45 schreef Kiid het volgende:
Ik blink juist uit in tire en fuel management en dat wordt teniet gedaan in TT. Mijn talent wordt dan niet goed benut
Geef mij een set softs en ik rijd 50 keer België rondquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tire management vond ik in het begin nog wel teringlastig soms maar ik speel nu zo’n anderhalf jaar dus dat is nu een makkie. Tegenwoordig met die 5 laps per race rook ik die bandjes mooi op haha dat zal pirelli leren
Past wel beter in een tijdperk waarbij iedereen een softie lijkt te zijnquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dit is het tijdperk na VK.
Wel een stuk rustiger.
België is langer dan 6.4 km. Geloof ergens rond de 7+kmquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:53 schreef FernandoMartinez het volgende:
Is België al 64bit op de console?
Met hoeveel pixels per cm^2?quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
België is langer dan 6.4 km. Geloof ergens rond de 7+km
Hoe bevalt je nieuwe baan eigk?quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
België is langer dan 6.4 km. Geloof ergens rond de 7+km
Achja, werk is werkquote:Op woensdag 4 december 2019 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe baan eigk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |