Dan ervaar je tenminste nog genot.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is slimmer om te neuken zonder condoom
Ik doe het ook niet met hoor. Met hoesje kom ik niet in je poesjequote:Op dinsdag 3 december 2019 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan ervaar je tenminste nog genot.
Misschien dat ik het wel mis heb, maar dit nr:quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe bedoel je huidige versie?
[..]
Ik had ooit het briljante idee om in Monaco voor het eerst ABS uit te schakelen. Niet een van m’n beste ideeën.
Als ik Toto lees dan moet ik denken aan die anonieme sneeuwvlok met de grote neusquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:20 schreef TTSS het volgende:
Alleen zielloze tyfusmongolen vinden Toto - Africa een goed nummer.
Heel verstandig vriend. Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet met hoor. Met hoesje kom ik niet in je poesje
Dat is gewoon de LP versie ja. Die je altijd op de radio hoort.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:19 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Misschien dat ik het wel mis heb, maar dit nr:
Klinkt net iets anders, maar ik weet niet of dat het originele nummer is, dat zou eigenlijk wel kunnen. Maar die vind ik in ieder geval erg lekker klinken
Nou ook leuk om jou te zien HAHAHAquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:20 schreef TTSS het volgende:
Alleen zielloze tyfusmongolen vinden Toto - Africa een goed nummer.
Ja ik had het over dat neuken zonder condoomquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gemiddelde pot F1 ben je wel een uurtje of anderhalf zoet mee vriend
Jammer ga liever rawquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet met hoor. Met hoesje kom ik niet in je poesje
Haha, en z'n kuifquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik Toto lees dan moet ik denken aan die anonieme sneeuwvlok met de grote neus
De keren dat ik de 10 minuten daarmee heb kunnen aantikken is op 0 vingers te tellenquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ook leuk om jou te zien HAHAHA
[..]
Ja ik had het over dat neuken zonder condoom
Zo wat een maagdelijke opmerking is dit zeg.quote:
Ben daar trots opquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:25 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zo wat een maagdelijke opmerking is dit zeg.
Niet echtquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik jou daarmee een plezier kan doen
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
De keren dat ik de 10 minuten daarmee heb kunnen aantikken is op 0 vingers te tellen
En de keren minder dan 10 minuten ook?quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
De keren dat ik de 10 minuten daarmee heb kunnen aantikken is op 0 vingers te tellen
Moet dit eerst googelenquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Maar ben sws nogal dysthym dus weet niet of het verschil maakt
quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En de keren minder dan 10 minuten ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |