Maar ik zit nu aan de chili con carnequote:
Sterkte aan je collega's morgenquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:26 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar ik zit nu aan de chili con carne
Zal wel meevallen, ik heb m'n eigen hoekjequote:Op dinsdag 3 december 2019 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sterkte aan je collega's morgen
G E N O Tquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, ik heb m'n eigen hoekje
Nou nou heb jarenlang hetzelfde potje gespeeld terwijl jij ieder jaar upgrade mag ik ook een keer.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk. Wat jij hebt met vreemde mannen in bed heb ik met een goede pot F1 2019. Je kan niet zonder en die spanning is waar je voor leeft
Ik reed vandaag in Monaco. Raakte steeds m’n kont kwijt in die bocht 4, die lange naar beneden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk. Wat jij hebt met vreemde mannen in bed heb ik met een goede pot F1 2019. Je kan niet zonder en die spanning is waar je voor leeft
BrBa-ref toen walt bij gus at?quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:26 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar ik zit nu aan de chili con carne
In 1982 waren wij allen nog vloeibaar hierquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:01 schreef Anton91 het volgende:
Hebben jullie ooit het nr van Toto - Africa live gehoord toen het nr net uit kwam?Om te huilen dit nr:
Beetje vals af en toe maar zo erg is het niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:01 schreef Anton91 het volgende:
Hebben jullie ooit het nr van Toto - Africa live gehoord toen het nr net uit kwam?Om te huilen dit nr:
Ik ookquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In 1982 waren wij allen nog vloeibaar hier
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In 1982 waren wij allen nog vloeibaar hier
Vind het wel meer dan een beetje vals...quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje vals af en toe maar zo erg is het niet.
Dat is waar ja. Als leeftijdsgenootje gun ik jou de wereldquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou nou heb jarenlang hetzelfde potje gespeeld terwijl jij ieder jaar upgrade mag ik ook een keer.
Bobby was wel echt slecht maar voor de rest vrij prima.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:07 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Vind het wel meer dan een beetje vals...
Broquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Als leeftijdsgenootje gun ik jou de wereld
Als je de huidige versie hoort is het ook gewoon een prima nummer, maar gewoon dat nummer vond ik erg slecht. Dit klinkt inderdaad ook wel lekker.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bobby was wel echt slecht maar voor de rest vrij prima.
Deze is wel stukken beter maar dat refrein schijnt playback te zijn
Monaco is niet voor de faint hearted vriend. Ik heb daar ook nog stukken liggen van mijn voorvleugelquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik reed vandaag in Monaco. Raakte steeds m’n kont kwijt in die bocht 4, die lange naar beneden.
Sowieso een ruk bandquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:01 schreef Anton91 het volgende:
Hoe bedoel je huidige versie?quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als je de huidige versie hoort is het ook gewoon een prima nummer, maar gewoon dat nummer vond ik erg slecht. Dit klinkt inderdaad ook wel lekker.
Ik had ooit het briljante idee om in Monaco voor het eerst ABS uit te schakelen. Niet een van m’n beste ideeën.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Monaco is niet voor de faint hearted vriend. Ik heb daar ook nog stukken liggen van mijn voorvleugel
Ik ken alleen Afrika vanwege de pieten talentenpoolquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:14 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het nummer Africa vind ik wel goed, verder luister ik er niet zoveel naar.
Het is slimmer om te neuken zonder condoomquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe bedoel je huidige versie?
[..]
Ik had ooit het briljante idee om in Monaco voor het eerst ABS uit te schakelen. Niet een van m’n beste ideeën.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Monaco is niet voor de faint hearted vriend. Ik heb daar ook nog stukken liggen van mijn voorvleugel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |