Zou gewoon bestellen anders komt er niks van hè haha. Niemandskinderen kost een tientje. Gaat over onveilige hechting en onbehandelde trauma’s.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zal het even noteren op een papiertje.
Wil je ook wat voor je boy kopenquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zal het even noteren op een papiertje.
we hebben hier r&p tochquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zou gewoon bestellen anders komt er niks van hè haha. Niemandskinderen kost een tientje. Gaat over onveilige hechting en onbehandelde trauma’s.
sorry hou mn bek wel je hebt gelijkquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja er zou hier eens inhoud gepost worden.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
sorry hou mn bek wel je hebt gelijk
Cuckjequote:Op dinsdag 3 december 2019 22:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
sorry hou mn bek wel je hebt gelijk
Yasmin is dan ook een soort myrr maar dan de r&p variantquote:
Wel een tikje extremer want Yasmin houdt nog geen handjes vast van een vreemde en Myrr duikt ermee in bedquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Yasmin is dan ook een soort myrr maar dan de r&p variant
quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel een tikje extremer want Yasmin houdt nog geen handjes vast van een vreemde en Myrr duikt ermee in bed
Zo heeft iedereen weer een andere manier van copingquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel een tikje extremer want Yasmin houdt nog geen handjes vast van een vreemde en Myrr duikt ermee in bed
Ik geef je geen ongelijk. Wat jij hebt met vreemde mannen in bed heb ik met een goede pot F1 2019. Je kan niet zonder en die spanning is waar je voor leeftquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
En goed dat het isloop dagenlang lachend rond. Maar ja de meesten raak ik met een stok nog niet aan.
Opkrassen jij!quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boerenkool is sowieso niet te vreten
quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boerenkool is sowieso niet te vreten
Maar ik ben er netquote:
Dankjewel.quote:
Ik lag net nog in de bosjes een stel holbewoners te begluren toen er ineens een gier op me sprongquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk. Wat jij hebt met vreemde mannen in bed heb ik met een goede pot F1 2019. Je kan niet zonder en die spanning is waar je voor leeft
Log uitquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dankjewel.
Van het weekend weer boerenkool maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |