De ene situatie is de ander ook niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bij myrr kan het allemaal
Nou nou gewoon via school geregeld natuurlijk, toen ik bij leerplicht op moest draven.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bij myrr kan het allemaal
Lees je?quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De ene situatie is de ander ook niet natuurlijk.
Als er bij mij veel geweld was geweest bijvoorbeeld dan was het helemaal uit de klauwen gelopen.
Ben je trots op hoe het je heeft gemaaktquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou nou gewoon via school geregeld natuurlijk, toen ik bij leerplicht op moest draven.
Intrinsieke motivatie brengt een mens ergens.
Draag ik op aan #anoniemquote:
Heb Niemandskinderen besteld maar moet nog beginnen. En er is nog een boek maar dat vind ik nu even te duur. In het Engels heet het Bodycount, Nederlands is ie 41 eu.quote:
Het had veel erger gekund dus ja.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ben je trots op hoe het je heeft gemaakt
Ik zal het even noteren op een papiertje.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb Niemandskinderen besteld maar moet nog beginnen. En er is nog een boek maar dat vind ik nu even te duur. In het Engels heet het Bodycount, Nederlands is ie 41 eu.
Denk het niet maar okequote:Op dinsdag 3 december 2019 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
#anoniem zal zich vereerd voelen
sinds een aantal dagenquote:
Hahahahahahahhahahahahaquote:
weltrusten scrup droom zachtquote:
Dat boek is echt saai vriendquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb Niemandskinderen besteld maar moet nog beginnen. En er is nog een boek maar dat vind ik nu even te duur. In het Engels heet het Bodycount, Nederlands is ie 41 eu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |