Maar je hebt geen antwoord gegeven op mijn oplossing voor het probleem. Zou mezelf anoniem maken en nooit meer achterom kijkenquote:
Je kan de fokker wel van fok halen maar fok niet uit de fokkerquote:Op woensdag 4 december 2019 20:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar je hebt geen antwoord gegeven op mijn oplossing voor het probleem. Zou mezelf anoniem maken en nooit meer achterom kijken
Daar heb je wel een punt )=quote:Op woensdag 4 december 2019 20:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je kan de fokker wel van fok halen maar fok niet uit de fokker
Pak me maar aan hoor vriendin.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oke fair enough
Kom jongens we pakken chevy
Koop F1 en een stuur, dan kan je pas echt genieten.quote:
Ben jij niet waardquote:Op woensdag 4 december 2019 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pak me maar aan hoor vriendin.
Vergeet de playseat niet zodat je je een echte coureur waant. Inmiddels weet ik niet beter dan met 300km/u over de straten te scheurenquote:Op woensdag 4 december 2019 20:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Koop F1 en een stuur, dan kan je pas echt genieten.
Nou net mocht ik nog gepakt worden.quote:
Voegt dat echt iets toe? Ik gebruik gewoon m'n bureaustoel en bureautje.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vergeet de playseat niet zodat je je een echte coureur waant. Inmiddels weet ik niet beter dan met 300km/u over de straten te scheuren
Die teringspelletjes het raam uit flikkeren en wat nuttigs gaan doen.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik vanavond F1 ga spelen, cod of Fifa. Wat zou jij doen als je mij was? Heb wel een belangrijke qualy staan in België
F1 is geen spel vriend. Dat is een belevenis die zijn weerga niet kent. Dat moet je gewoon eens beleven om mij te snappenquote:Op woensdag 4 december 2019 21:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Die teringspelletjes het raam uit flikkeren en wat nuttigs gaan doen.
Hoeft niet, maar is wel leuker denk ikquote:Op woensdag 4 december 2019 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou net mocht ik nog gepakt worden.
[..]
Voegt dat echt iets toe? Ik gebruik gewoon m'n bureaustoel en bureautje.
Ach joh die simpele boekenwurm snapt dat niet.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
F1 is geen spel vriend. Dat is een belevenis die zijn weerga niet kent. Dat moet je gewoon eens beleven om mij te snappen
Geen ruimte. Speel ook op PC dan is dat sowieso al wat kutterquote:Op woensdag 4 december 2019 21:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar is wel leuker denk ik
Surequote:Op woensdag 4 december 2019 21:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mag ik het een keertje bij je komen spelen? Gewoon als vrienden
hear.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Die teringspelletjes het raam uit flikkeren en wat nuttigs gaan doen.
Rot jij toch helemaal op man met je fantasielevenquote:
Neuk haar gewoon dan man, fucking beta. Zo kom je nooit ergens.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mag ik het een keertje bij je komen spelen? Gewoon als vrienden
Die piemel was toch wel echt hoorquote:Op woensdag 4 december 2019 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Rot jij toch helemaal op man met je fantasieleven
quote:Op woensdag 4 december 2019 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Rot jij toch helemaal op man met je fantasieleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |