In ieder geval realistische film dusquote:Op woensdag 4 december 2019 19:42 schreef TTSS het volgende:
Ik kijk een film over seks en het is zo tering saai
Praat niet over dingen waar je geen ervaring mee hebtquote:Op woensdag 4 december 2019 19:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
In ieder geval realistische film dus
Wat een megool héquote:Op woensdag 4 december 2019 18:28 schreef Solotovski het volgende:
Zit die Chevy hier nu alweer te zeggen dat jullie op je woorden moeten letten
HahaahHahahHHzhhudjdvwgsu
Ik praat graag mee met het onderwerp van vandaag vriendquote:Op woensdag 4 december 2019 19:55 schreef TTSS het volgende:
[..]
Praat niet over dingen waar je geen ervaring mee hebt
Ik mag hem wel. Tenminste niet iemand die achterbaks in je dm gaat jankenquote:Op woensdag 4 december 2019 20:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat een megool hé
Hij kanjert maar lekker op
Bevel is bevel hequote:
Iedere user gaat gebukt onder de druk van bovenaf. Denk dat alleen wij er goed mee om zouden gaanquote:
Ja k moet wel wat doen he. Kan m'n collega niet uit laten schelden voor wat er stond.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Bericht 0% gewijzigd door Solotovski op 04-12-2019 20:36:57
Wat aardig, vast voor het eerst dat jij het voor het lulletje in het bedrijf opneemt.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja k moet wel wat doen he. Kan m'n collega niet uit laten schelden voor wat er stond.
Maar zat wel kern van waarheid in ja
Duurt al een dik half uur voordat ik hem eindelijk stijf heb met mijn libidoquote:
Iedereen is hier welkomquote:Op woensdag 4 december 2019 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat aardig, vast voor het eerst dat jij het voor het lulletje in het bedrijf opneemt.
Duurt bij mij ook een halfuur maar dat is omdat ik liever wat anders doequote:Op woensdag 4 december 2019 20:43 schreef TTSS het volgende:
[..]
Duurt al een dik half uur voordat ik hem eindelijk stijf heb met mijn libido
quote:Op woensdag 4 december 2019 20:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Duurt bij mij ook een halfuur maar dat is omdat ik lieveraltijd wat anders doe
Oke fair enoughquote:Op woensdag 4 december 2019 20:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja k moet wel wat doen he. Kan m'n collega niet uit laten schelden voor wat er stond.
Maar zat wel kern van waarheid in ja
Ik twijfel of ik vanavond F1 ga spelen, cod of Fifa. Wat zou jij doen als je mij was? Heb wel een belangrijke qualy staan in Belgiëquote:
We pakken liever jouquote:Op woensdag 4 december 2019 20:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oke fair enough
Kom jongens we pakken chevy
@ChevyCapricequote:Op woensdag 4 december 2019 20:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oke fair enough
Kom jongens we pakken chevy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |