Dan ben je een dief van je eigen portemonnee. Net als iemand die zijn fuel game niet in orde heeftquote:Op woensdag 4 december 2019 23:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Je hebt ERS zeker ook op otomatic deploy staan ipv manual control
:’)quote:Op woensdag 4 december 2019 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt, dat gehannes steeds voor die 5 laps. En ik heb de lijn aan in de bochten. Verder geen assists want daar lach ik natuurlijk om
Wat is dat voor middeleeuws Commodore 64 spelquote:
Paar keer geweest, leuk om het gezien te hebben, meer ook nietquote:Op woensdag 4 december 2019 22:59 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Wel eens naartoe gegaan? Waarom wil je er niet wonen? Waarom. Vote je niet?
Das een echte Simquote:Op woensdag 4 december 2019 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is dat voor middeleeuws Commodore 64 spel
In welk tijdperk leef jijquote:Op woensdag 4 december 2019 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb zo zin om te racen tegen je hè
Maar geen internet kutzooi
Ik speel tegenwoordig ook van Assetto Corsa. Heb je dat?quote:Op woensdag 4 december 2019 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Das een echte Sim
Niet zo arcade rotzooitje als f1
Doe rondje Silverstone en laat me de ronde tijd zien vriendquote:Op woensdag 4 december 2019 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb zo zin om te racen tegen je hè
Maar geen internet kutzooi
Neequote:Op woensdag 4 december 2019 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik speel tegenwoordig ook van Assetto Corsa. Heb je dat?
Wat wil je weten? Het is nu einde seizoen dus we zitten zelf ook in onzekerheid. Verwachting blijft wel dat de Mercs blijven dominerenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:10 schreef 00wildchild het volgende:
Mijn yoni erosideert helemaal kapotdood van deze onderwerpen en jullie zijn van jezelf al zo seksueel aantrekkelijk.
Vertel meer over F1 jezus.
quote:Op woensdag 4 december 2019 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee
Ik heb niet eens een stuur
M’n ouders hebben weggegooid ;s
Ik stuur je nu baddy shower picquote:Op woensdag 4 december 2019 23:10 schreef 00wildchild het volgende:
Mijn yoni erosideert helemaal kapotdood van deze onderwerpen en jullie zijn van jezelf al zo seksueel aantrekkelijk.
Vertel meer over F1 jezus.
Braddie? Leeft die gozer nog? Dacht dat zijn hart het inmiddels wel een keer zoi begevenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik stuur je nu braddy shower pic
:’)quote:Op woensdag 4 december 2019 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Was je te veel aan het ragen of zo
Verbaast me niks met die beperkte kunde
Het gaat er niet om wat het kost, maar wat het oplevert. Die beleving is geen geld tegen opgewassen.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
:’)
Ik moet nu nieuwe pc kopen
Fanatic dd wheel
cell loaded pedals
Playseat
Monitor
Gaat me duizenden euro’s kosten..
Nou roep maar als je zo ver bent. Lijkt me wel ludiek om rondjes om je heen te rijden.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Fanatic dd wheel
cell loaded pedals
Playseat
Monitor
Oke boomerquote:Op woensdag 4 december 2019 23:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Fanatic dd wheel
cell loaded pedals
Playseat
Monitor
Ja thanks mijn poes is hem zojuist naar binnen gepeerd en je weet hoe dat gaat hè, het ontstaan van zwarte gaten. Alle materie zoals we die kennen is straks verdwenen en dat is allemaal te danken aan jou.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Het is nu einde seizoen dus we zitten zelf ook in onzekerheid. Verwachting blijft wel dat de Mercs blijven domineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |