Bedoel je o.us? Want dat is onbegonnen werkquote:Op woensdag 4 december 2019 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is wel fijn om te zien wat mijn concurrentie is
Nee, de lieve man op de fotoquote:Op woensdag 4 december 2019 12:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bedoel je o.us? Want dat is onbegonnen werk
Waarom kijk je naar hem als ik erop staquote:
Je weet niet hoe lang ik naar die foto heb gestaard natuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2019 12:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar hem als ik erop sta
F1 topic ervan maken dan?quote:Op woensdag 4 december 2019 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is al te vaak voorgekomen
Hoe lang is een Chineesquote:Op woensdag 4 december 2019 13:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je weet niet hoe lang ik naar die foto heb gestaard natuurlijk
Nu pasquote:Op woensdag 4 december 2019 14:39 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga vanavond m'n kerstboom opzetten
Ik doe niet aan kerstbomen.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:39 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga vanavond m'n kerstboom opzetten
Doe zosk de groeten van mequote:Op woensdag 4 december 2019 14:52 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hoe Lang frituurt de beste mexicano's hiero
Zijn de gekko’s alweer doodquote:Op woensdag 4 december 2019 17:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begin ik ook niet aan met een kat in huis.
Nee maar ben niet zo bang dat die in de kerstboom gaan hangen.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zijn de gekko’s alweer dood
DM gestuurdquote:Op woensdag 4 december 2019 17:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Doe zosk de groeten van me
quote:Op woensdag 4 december 2019 17:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begin ik ook niet aan met een kat in huis.
Mijn ex-vriendin had een kat. Met kerstboom. Ik snap het heel goed.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vooral lachen in combi met kerstboom.
Mijn vorige kat sprong gewoon in de kerstboom, boom op de grond en alles naar de tering. Leukquote:Op woensdag 4 december 2019 17:33 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin had een kat. Met kerstboom. Ik snap het heel goed.
Alle kerstballen en versieringen die er van af tyfen.
Ik kocht ooit een dvd speler met 5.1 surround set, ergens 2001quote:Op woensdag 4 december 2019 17:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vorige kat sprong gewoon in de kerstboom, boom op de grond en alles naar de tering. Leuk
Waarom doe je zo tof iets erbij vermelden over je surround set, dat heeft niks met het verhaal te maken.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik kocht ooit een dvd speler met 5.1 surround set, ergens 2001
Tweede DVD wilde ik erin doen en toen spong mijn debiele dikke kater zo hop via het laatje op de tv
Overal stukjes dvd speler
Was ik echt bedroefd over
Nou dit was wel mijn spreekbeurt
Tips en tops?
Kan je zelf doen toch meid in je zelfpijperij kneuzendiscordquote:Op woensdag 4 december 2019 17:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Doe zosk de groeten van me
Ohja true hahaquote:Op woensdag 4 december 2019 17:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je zelf doen toch meid in je zelfpijperij kneuzendiscord
Gaat bij ons goed alleen vreet ie die plastic slingers op.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vooral lachen in combi met kerstboom.
Heyyyy minst maagdelijke forumvriendquote:
Eensquote:Op woensdag 4 december 2019 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laten we even op onze taal letten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |