Bedoel je o.us? Want dat is onbegonnen werkquote:Op woensdag 4 december 2019 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is wel fijn om te zien wat mijn concurrentie is
Nee, de lieve man op de fotoquote:Op woensdag 4 december 2019 12:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bedoel je o.us? Want dat is onbegonnen werk
Waarom kijk je naar hem als ik erop staquote:
Je weet niet hoe lang ik naar die foto heb gestaard natuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2019 12:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar hem als ik erop sta
F1 topic ervan maken dan?quote:Op woensdag 4 december 2019 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is al te vaak voorgekomen
Hoe lang is een Chineesquote:Op woensdag 4 december 2019 13:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je weet niet hoe lang ik naar die foto heb gestaard natuurlijk
Nu pasquote:Op woensdag 4 december 2019 14:39 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga vanavond m'n kerstboom opzetten
Ik doe niet aan kerstbomen.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:39 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga vanavond m'n kerstboom opzetten
Doe zosk de groeten van mequote:Op woensdag 4 december 2019 14:52 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hoe Lang frituurt de beste mexicano's hiero
Zijn de gekko’s alweer doodquote:Op woensdag 4 december 2019 17:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begin ik ook niet aan met een kat in huis.
Nee maar ben niet zo bang dat die in de kerstboom gaan hangen.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zijn de gekko’s alweer dood
DM gestuurdquote:Op woensdag 4 december 2019 17:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Doe zosk de groeten van me
quote:Op woensdag 4 december 2019 17:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begin ik ook niet aan met een kat in huis.
Mijn ex-vriendin had een kat. Met kerstboom. Ik snap het heel goed.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vooral lachen in combi met kerstboom.
Mijn vorige kat sprong gewoon in de kerstboom, boom op de grond en alles naar de tering. Leukquote:Op woensdag 4 december 2019 17:33 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin had een kat. Met kerstboom. Ik snap het heel goed.
Alle kerstballen en versieringen die er van af tyfen.
Ik kocht ooit een dvd speler met 5.1 surround set, ergens 2001quote:Op woensdag 4 december 2019 17:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vorige kat sprong gewoon in de kerstboom, boom op de grond en alles naar de tering. Leuk
Waarom doe je zo tof iets erbij vermelden over je surround set, dat heeft niks met het verhaal te maken.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik kocht ooit een dvd speler met 5.1 surround set, ergens 2001
Tweede DVD wilde ik erin doen en toen spong mijn debiele dikke kater zo hop via het laatje op de tv
Overal stukjes dvd speler
Was ik echt bedroefd over
Nou dit was wel mijn spreekbeurt
Tips en tops?
Kan je zelf doen toch meid in je zelfpijperij kneuzendiscordquote:Op woensdag 4 december 2019 17:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Doe zosk de groeten van me
Ohja true hahaquote:Op woensdag 4 december 2019 17:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je zelf doen toch meid in je zelfpijperij kneuzendiscord
Gaat bij ons goed alleen vreet ie die plastic slingers op.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vooral lachen in combi met kerstboom.
Heyyyy minst maagdelijke forumvriendquote:
Eensquote:Op woensdag 4 december 2019 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laten we even op onze taal letten.
Misschien origineel als kerstdiner? Is eens iets anders dan kalkoen.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gaat bij ons goed alleen vreet ie die plastic slingers op.
Ieder jaar weer, in de kattenbak ligt dan kattenstront met stukken gekleurde slingers erin.
Hij bedoelde met kk natuurlijk kappa knoffoquote:Op woensdag 4 december 2019 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
Mijn complimenten voor je zeer adequate en correcte handelen.quote:
Een vinger naar me poes jongen en ik ram een hele kerst kalkoen in je reetquote:Op woensdag 4 december 2019 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien origineel als kerstdiner? Is eens iets anders dan kalkoen.
Lijkt me in die context wat sterk, zo gemakkelijk ben ik niet te foppen vriend.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hij bedoelde met kk natuurlijk kappa knoffo
En wat als ik dat nou zeer aangenaam vind?quote:Op woensdag 4 december 2019 17:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Een vinger naar me poes jongen en ik ram een hele kerst kalkoen in je reet![]()
Omdat ik dus het hele setje integraal kon weggooienquote:Op woensdag 4 december 2019 17:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom doe je zo tof iets erbij vermelden over je surround set, dat heeft niks met het verhaal te maken.
Wat waren ze dom toen om dat zo te ontwerpenquote:Op woensdag 4 december 2019 18:04 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Omdat ik dus het hele setje integraal kon weggooien
Ja die van ons is paar jaar terug omgevallen wegens drie katten tegelijk in de boom.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vorige kat sprong gewoon in de kerstboom, boom op de grond en alles naar de tering. Leuk
Was gewoon alles in 1, radio ook geloof ik.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat waren ze dom toen om dat zo te ontwerpen
Was pas een stukje kapot en heb gewoon een vervangend onderdeel besteld vanuit China. Ben ineens wel allergisch voor varkensvlees.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Gewoon een 1 ding stuk alles stuk gedrocht, zoals jij
Klote voor je wijfquote:Op woensdag 4 december 2019 18:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was pas een stukje kapot en heb gewoon een vervangend onderdeel besteld vanuit China. Ben ineens wel allergisch voor varkensvlees.
ik vind Zeer ook aangenaamquote:Op woensdag 4 december 2019 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt me in die context wat sterk, zo gemakkelijk ben ik niet te foppen vriend.
[..]
En wat als ik dat nou zeer aangenaam vind?
Horizontaal?quote:Op woensdag 4 december 2019 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
De horizontale tango met je moeder.quote:
Ik wil je wel zeer doen hahahhahahahahaquote:Op woensdag 4 december 2019 18:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
ik vind Zeer ook aangenaam
Denk niet dat dat echt lukt met dat kleuterlichaampje van jequote:Op woensdag 4 december 2019 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wil je wel zeer doen hahahhahahahaha
Moet jij eens opletten tijger.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Denk niet dat dat echt lukt met dat kleuterlichaampje van je
Dat heb je ook wel nodig in Monaco. Die baan kent meer bochten en obstakels dan de persoonlijkheid van Noelquote:Op woensdag 4 december 2019 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Mijn complimenten voor je zeer adequate en correcte handelen.
Ik wil je ook wel zeer doenquote:Op woensdag 4 december 2019 18:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Denk niet dat dat echt lukt met dat kleuterlichaampje van je
Dat is ze zeker.quote:
RUSTAAAAAAAGquote:Op woensdag 4 december 2019 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De horizontale tango met je moeder.
De wat?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is moeilijk rustig te blijven wetende dat volgende week de nieuwe HS uitbreiding komt
Nee man.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens hou het lekker bij F1 en Assetto Corsa
Misschien ga ik ook wel andere spellen proberen als mijn VR genot straks binnen is.quote:
Wel verleidelijk maar heb met mezelf afgesproken dat ik geen fokkers meer dichtbij laat komenquote:
Nooit gespeeld, wel veel gebruikt in WoWquote:
Leuk!!!!!quote:Op woensdag 4 december 2019 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien ga ik ook wel andere spellen proberen als mijn VR genot straks binnen is.
Bijvoorbeeld Pussyslayer deel 13 of zo hahahaquote:
Haha jij stouterd.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Pussyslayer deel 13 of zo hahaha
Klootzak he die Drugquote:Op woensdag 4 december 2019 18:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wel verleidelijk maar heb met mezelf afgesproken dat ik geen fokkers meer dichtbij laat komen
Mag eigenlijk niet van m'n moeder maar ik doe het lekker tochquote:
Super geil moedertje heb jijquote:Op woensdag 4 december 2019 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet van m'n moeder maar ik doe het lekker toch
Daar kan ik helaas geen verdere uitspraken over doen.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Super geil moedertje heb jij
Ik was er zelf bij dus jokes on mequote:Op woensdag 4 december 2019 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die waardeloze kunstenaar die jou heeft meegetrokken in zijn negatieve spiraal
Kunstgebit bleef alleen hangenquote:Op woensdag 4 december 2019 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas geen verdere uitspraken over doen.
Als ik stop met fok, telt het dan nog?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wel verleidelijk maar heb met mezelf afgesproken dat ik geen fokkers meer dichtbij laat komen
Ik laat de laatste ronde de bolide lekker leegtrekken zodat ik vol gas kan aanvallenquote:Op woensdag 4 december 2019 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moet misschien wel een andere voeding hebben want die 450 fantastische Watt van mij zijn misschien niet voldoende verdomme.
Zonde vriend. Enige dat leuker is in het leven dan HS is F1 en Fifa 2k19. Dat zijn dus niet veel andere optiesquote:Op woensdag 4 december 2019 18:49 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, wel veel gebruikt in WoW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |