Is goed babby stuur noodsquote:Op woensdag 4 december 2019 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik stuur je nu baddy shower pic
Quali. Ik beoordeel je tijd naderhand wel even.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:17 schreef Kiid het volgende:
Zal ik nog ff zieke qualy rijden of potje knallen in cod vrienden?
Wat wil je doen dan hè ??quote:
Vraag me af hoeveel je werkelijk gamed want je zit 24/7 hier?quote:Op woensdag 4 december 2019 23:17 schreef Kiid het volgende:
Zal ik nog ff zieke qualy rijden of potje knallen in cod vrienden?
:’) :’) :’)quote:Op woensdag 4 december 2019 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Quali. Ik beoordeel je tijd naderhand wel even.
Hij lult, enige wat hij heeft is een oude gameboy colour.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel je werkelijk gamed want je zit 24/7 hier?
Ik doe wat ik kanquote:Op woensdag 4 december 2019 23:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel je werkelijk gamed want je zit 24/7 hier?
Ik heb nou eenmaal de bevoegdheid. Met mijn anderhalfjaar lange ervaring weet ik ongeveer wel hoe het hemelse spelletje in elkaar zit.quote:
Zijn we mooi van de hele kutzooi af vriendin. Zolang ik maar mijn F1 heb en de mooie herinneringen aan Gogeta vs Broly kan de wereld mij gestolen worden. Laat dat zwart gat maar komen. Sterker nog, hoop dat de zon er 1 wordtquote:Op woensdag 4 december 2019 23:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja thanks mijn poes is hem zojuist naar binnen gepeerd en je weet hoe dat gaat hè, het ontstaan van zwarte gaten. Alle materie zoals we die kennen is straks verdwenen en dat is allemaal te danken aan jou.
Prepare to be unprepared vriendquote:Op woensdag 4 december 2019 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Quali. Ik beoordeel je tijd naderhand wel even.
Ik doe Al 10 jaar simracen knulquote:Op woensdag 4 december 2019 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal de bevoegdheid. Met mijn anderhalfjaar lange ervaring weet ik ongeveer wel hoe het hemelse spelletje in elkaar zit.
Kom TT doen dan broerquote:Op woensdag 4 december 2019 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik doe Al 10 jaar simracen knul
Niet die arcadeshit ook
Waar zoal? abq? waarom reageerde je niet op m'n BrBa-ref post gister?quote:Op woensdag 4 december 2019 23:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Paar keer geweest, leuk om het gezien te hebben, meer ook niet
Weltrusten lieve Myrr. Vergeet het rubbertje niet. En dan bedoel ik niet de bandenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:31 schreef 00wildchild het volgende:
Lees nog liever spuitbusetiketten dan deze tyfusbagger van jullie doei
Broli bestaat niet.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn we mooi van de hele kutzooi af vriendin. Zolang ik maar mijn F1 heb en de mooie herinneringen aan Gogeta vs Broly kan de wereld mij gestolen worden. Laat dat zwart gat maar komen. Sterker nog, hoop dat de zon er 1 wordt
Nou nou heb gemiddeld evenveel seks als jij. Vrijwel nooit dus.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weltrusten lieve Myrr. Vergeet het rubbertje niet. En dan bedoel ik niet de banden
Waarom heb je het net dan over die e sports onzinquote:Op woensdag 4 december 2019 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik doe Al 10 jaar simracen knul
Niet die arcadeshit ook
Condoom? Heb 't slechts een x gedaan met, srs, hoe doen jullie met?quote:Op woensdag 4 december 2019 23:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weltrusten lieve Myrr. Vergeet het rubbertje niet. En dan bedoel ik niet de banden
Harde bandenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:28 schreef Kiid het volgende:
Regen, Monaco op harde banden. Niemand die zich kan verstoppen. May the best driver win
Seks is dan ook nutteloos tijdsverdrijf dus niks om je voor te schamenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou nou heb gemiddeld evenveel seks als jij. Vrijwel nooit dus.
Daarmee kan je de jongens van de mannen onderscheidenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Harde bandenNou dan wens ik de vangrails veel sterkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |