Dan ben je een dief van je eigen portemonnee. Net als iemand die zijn fuel game niet in orde heeftquote:Op woensdag 4 december 2019 23:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Je hebt ERS zeker ook op otomatic deploy staan ipv manual control
:’)quote:Op woensdag 4 december 2019 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt, dat gehannes steeds voor die 5 laps. En ik heb de lijn aan in de bochten. Verder geen assists want daar lach ik natuurlijk om
Wat is dat voor middeleeuws Commodore 64 spelquote:
Paar keer geweest, leuk om het gezien te hebben, meer ook nietquote:Op woensdag 4 december 2019 22:59 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Wel eens naartoe gegaan? Waarom wil je er niet wonen? Waarom. Vote je niet?
Das een echte Simquote:Op woensdag 4 december 2019 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is dat voor middeleeuws Commodore 64 spel
In welk tijdperk leef jijquote:Op woensdag 4 december 2019 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb zo zin om te racen tegen je hè
Maar geen internet kutzooi
Ik speel tegenwoordig ook van Assetto Corsa. Heb je dat?quote:Op woensdag 4 december 2019 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Das een echte Sim
Niet zo arcade rotzooitje als f1
Doe rondje Silverstone en laat me de ronde tijd zien vriendquote:Op woensdag 4 december 2019 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb zo zin om te racen tegen je hè
Maar geen internet kutzooi
Neequote:Op woensdag 4 december 2019 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik speel tegenwoordig ook van Assetto Corsa. Heb je dat?
Wat wil je weten? Het is nu einde seizoen dus we zitten zelf ook in onzekerheid. Verwachting blijft wel dat de Mercs blijven dominerenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:10 schreef 00wildchild het volgende:
Mijn yoni erosideert helemaal kapotdood van deze onderwerpen en jullie zijn van jezelf al zo seksueel aantrekkelijk.
Vertel meer over F1 jezus.
quote:Op woensdag 4 december 2019 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee
Ik heb niet eens een stuur
M’n ouders hebben weggegooid ;s
Ik stuur je nu baddy shower picquote:Op woensdag 4 december 2019 23:10 schreef 00wildchild het volgende:
Mijn yoni erosideert helemaal kapotdood van deze onderwerpen en jullie zijn van jezelf al zo seksueel aantrekkelijk.
Vertel meer over F1 jezus.
Braddie? Leeft die gozer nog? Dacht dat zijn hart het inmiddels wel een keer zoi begevenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik stuur je nu braddy shower pic
:’)quote:Op woensdag 4 december 2019 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Was je te veel aan het ragen of zo
Verbaast me niks met die beperkte kunde
Het gaat er niet om wat het kost, maar wat het oplevert. Die beleving is geen geld tegen opgewassen.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
:’)
Ik moet nu nieuwe pc kopen
Fanatic dd wheel
cell loaded pedals
Playseat
Monitor
Gaat me duizenden euro’s kosten..
Nou roep maar als je zo ver bent. Lijkt me wel ludiek om rondjes om je heen te rijden.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Fanatic dd wheel
cell loaded pedals
Playseat
Monitor
Oke boomerquote:Op woensdag 4 december 2019 23:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Fanatic dd wheel
cell loaded pedals
Playseat
Monitor
Ja thanks mijn poes is hem zojuist naar binnen gepeerd en je weet hoe dat gaat hè, het ontstaan van zwarte gaten. Alle materie zoals we die kennen is straks verdwenen en dat is allemaal te danken aan jou.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Het is nu einde seizoen dus we zitten zelf ook in onzekerheid. Verwachting blijft wel dat de Mercs blijven domineren
Is goed babby stuur noodsquote:Op woensdag 4 december 2019 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik stuur je nu baddy shower pic
Quali. Ik beoordeel je tijd naderhand wel even.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:17 schreef Kiid het volgende:
Zal ik nog ff zieke qualy rijden of potje knallen in cod vrienden?
Wat wil je doen dan hè ??quote:
Vraag me af hoeveel je werkelijk gamed want je zit 24/7 hier?quote:Op woensdag 4 december 2019 23:17 schreef Kiid het volgende:
Zal ik nog ff zieke qualy rijden of potje knallen in cod vrienden?
:’) :’) :’)quote:Op woensdag 4 december 2019 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Quali. Ik beoordeel je tijd naderhand wel even.
Hij lult, enige wat hij heeft is een oude gameboy colour.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel je werkelijk gamed want je zit 24/7 hier?
Ik doe wat ik kanquote:Op woensdag 4 december 2019 23:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel je werkelijk gamed want je zit 24/7 hier?
Ik heb nou eenmaal de bevoegdheid. Met mijn anderhalfjaar lange ervaring weet ik ongeveer wel hoe het hemelse spelletje in elkaar zit.quote:
Zijn we mooi van de hele kutzooi af vriendin. Zolang ik maar mijn F1 heb en de mooie herinneringen aan Gogeta vs Broly kan de wereld mij gestolen worden. Laat dat zwart gat maar komen. Sterker nog, hoop dat de zon er 1 wordtquote:Op woensdag 4 december 2019 23:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja thanks mijn poes is hem zojuist naar binnen gepeerd en je weet hoe dat gaat hè, het ontstaan van zwarte gaten. Alle materie zoals we die kennen is straks verdwenen en dat is allemaal te danken aan jou.
Prepare to be unprepared vriendquote:Op woensdag 4 december 2019 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Quali. Ik beoordeel je tijd naderhand wel even.
Ik doe Al 10 jaar simracen knulquote:Op woensdag 4 december 2019 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal de bevoegdheid. Met mijn anderhalfjaar lange ervaring weet ik ongeveer wel hoe het hemelse spelletje in elkaar zit.
Kom TT doen dan broerquote:Op woensdag 4 december 2019 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik doe Al 10 jaar simracen knul
Niet die arcadeshit ook
Waar zoal? abq? waarom reageerde je niet op m'n BrBa-ref post gister?quote:Op woensdag 4 december 2019 23:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Paar keer geweest, leuk om het gezien te hebben, meer ook niet
Weltrusten lieve Myrr. Vergeet het rubbertje niet. En dan bedoel ik niet de bandenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:31 schreef 00wildchild het volgende:
Lees nog liever spuitbusetiketten dan deze tyfusbagger van jullie doei
Broli bestaat niet.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn we mooi van de hele kutzooi af vriendin. Zolang ik maar mijn F1 heb en de mooie herinneringen aan Gogeta vs Broly kan de wereld mij gestolen worden. Laat dat zwart gat maar komen. Sterker nog, hoop dat de zon er 1 wordt
Nou nou heb gemiddeld evenveel seks als jij. Vrijwel nooit dus.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weltrusten lieve Myrr. Vergeet het rubbertje niet. En dan bedoel ik niet de banden
Waarom heb je het net dan over die e sports onzinquote:Op woensdag 4 december 2019 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik doe Al 10 jaar simracen knul
Niet die arcadeshit ook
Condoom? Heb 't slechts een x gedaan met, srs, hoe doen jullie met?quote:Op woensdag 4 december 2019 23:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weltrusten lieve Myrr. Vergeet het rubbertje niet. En dan bedoel ik niet de banden
Harde bandenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:28 schreef Kiid het volgende:
Regen, Monaco op harde banden. Niemand die zich kan verstoppen. May the best driver win
Seks is dan ook nutteloos tijdsverdrijf dus niks om je voor te schamenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou nou heb gemiddeld evenveel seks als jij. Vrijwel nooit dus.
Daarmee kan je de jongens van de mannen onderscheidenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Harde bandenNou dan wens ik de vangrails veel sterkte.
Mij te duurquote:Op woensdag 4 december 2019 23:35 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Condoom? Heb 't slechts een x gedaan met, srs, hoe doen jullie met?
Kan je dan niet beter op intermediates? Of is het lichte regenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarmee kan je de jongens van de mannen onderscheiden
Als je dit zegt dan snap je het niet helemaal. Broli is meer cannon gemaakt dan de kanon zelf vriendquote:
Het gaat er niet om wat beter is. Het gaat erom wie er het beste kan omgaan met moeilijke omstandigheden. Dat maakt je een GOAT op wielenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter op intermediates? Of is het lichte regen
Dat is helemaal waar vriend. Nou kijk uit dat je de goede lijn pakt in de tunnel daar ging ik nog weleens de fout in.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat beter is. Het gaat erom wie er het beste kan omgaan met moeilijke omstandigheden. Dat maakt je een GOAT op wielen
NY, Chicago, Yellowstone, Las Vegas, California. Maar geen ABQ.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:32 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Waar zoal? abq? waarom reageerde je niet op m'n BrBa-ref post gister?
abq-trip?quote:Op woensdag 4 december 2019 23:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
NY, Chicago, Yellowstone, Las Vegas, California. Maar been ABQ.
Zal die post wel gemist hebben.
canon?quote:Op woensdag 4 december 2019 23:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je dit zegt dan snap je het niet helemaal. Broli is meer cannon gemaakt dan de kanon zelf vriend
Kon ie het gatje niet vinden ahahahhhquote:Op woensdag 4 december 2019 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar vriend. Nou kijk uit dat je de goede lijn pakt in de tunnel daar ging ik nog weleens de fout in.
HAHAHAHA LEUKE GRAPquote:Op woensdag 4 december 2019 23:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kon ie het gatje niet vinden ahahahhh
Valt ook niet mee van achterenquote:Op woensdag 4 december 2019 23:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kon ie het gatje niet vinden ahahahhh
Ooit mssquote:
arabiere en belge, moet er maar zin in hebbe.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Algerije
België
Qatar
Trip. Best een leuk reisje
België zit al vol arabieren dus echt een keuze heb je al nietquote:Op woensdag 4 december 2019 23:49 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
arabiere en belge, moet er maar zin in hebbe.
Richt je gewoon tot Nederland.quote:Op donderdag 5 december 2019 00:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
België zit al vol arabieren dus echt een keuze heb je al niet
waarom bestaat Broli?quote:Op donderdag 5 december 2019 00:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
België zit al vol arabieren dus echt een keuze heb je al niet
Is dat een nieuw broodje bij de plaatselijke fastfoodrestaurant?quote:
Ha Remqo!quote:Op donderdag 5 december 2019 00:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Is dat een nieuw broodje bij de plaatselijke fastfoodrestaurant?
Let even op je taal graag.quote:
dBZ-pers.quote:Op donderdag 5 december 2019 00:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Is dat een nieuw broodje bij de plaatselijke fastfoodrestaurant?
Oh, iets voor in de happy mealquote:
Heyquote:Op woensdag 4 december 2019 23:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou nou heb gemiddeld evenveel seks als jij. Vrijwel nooit dus.
Sorry hoerenzoonquote:
Jezus, herken de dikkequote:Op donderdag 5 december 2019 08:50 schreef Solotovski het volgende:
Ff McDonald's app op werktelefoon zetten
2 keer deal van de dag
Sinds wanneer heeft hij een werktelefoon danquote:Op donderdag 5 december 2019 08:54 schreef Rozevla het volgende:
Waarom hebben jullie in jezusnaam braddie mod gemaakt
Xdquote:Op donderdag 5 december 2019 09:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft hij een werktelefoon dan
I salute you.quote:Op donderdag 5 december 2019 08:50 schreef Solotovski het volgende:
Ff McDonald's app op werktelefoon zetten
2 keer deal van de dag
Vier jij Sint vanavond?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:10 schreef 00wildchild het volgende:
En nu wil ik macdonalds. Want ik heb nog niet ontbeten en ik wil makkelijk voer. liefst ook gebracht hier naar de bank.
sorry, te ver weg.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:10 schreef 00wildchild het volgende:
En nu wil ik macdonalds. Want ik heb nog niet ontbeten en ik wil makkelijk voer. liefst ook gebracht hier naar de bank.
Nee al gevierd. Blijft geen feest. Straks kerst en dan is hij jarig.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vier jij Sint vanavond?
2 cheeseburgers voor 2 euquote:
Is ongezondquote:Op donderdag 5 december 2019 09:10 schreef 00wildchild het volgende:
Ja precies.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee al gevierd. Blijft geen feest. Straks kerst en dan is hij jarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |