Wat vreemd hequote:
quote:bodhid
2 jaar geleden
What the fuck is going on with the sound here?! It's like two supermarket scanner in conversation! A series of beeps
quote:Don't worry about it
4 maanden geleden
My laptop couldn't render this and is making funny noises no joke, I'm listening to it on my phone
Ah nog niet eerder gezien. Wel snel doorgelezen maar ze vonden het allemaal prachtig.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:03 schreef Woelwater het volgende:
Je bent niet de eerste en enige die er last van heeft, volgens de comments onder het filmpje.
[..]
[..]
Eric Clapton en Steve Winwood. Nuff said maat.quote:
Hmm okayquote:Op donderdag 5 december 2019 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eric Clapton en Steve Winwood. Nuff said maat.
Nummer zelf vind ik niet briljant maar wilde even de toonsoort weten
Jij luistert naar Haagse straatzangers en ik luister hier naarquote:
Niet waar.quote:Op donderdag 5 december 2019 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij luistert naar Haagse straatzangers en ik luister hier naar
Harry Jekkersquote:
Mijlenver onder mij en Claptonquote:Op donderdag 5 december 2019 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat blijft oppergod nummer 1 ja.
Lul toch niet manquote:Op donderdag 5 december 2019 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijlenver onder mij en Clapton
Zoek je ruzie?quote:Op donderdag 5 december 2019 00:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik lieg natuurlijk een beetje. Dat is die gast van Buurman & Buurman.
Oké één mijl danquote:
Goede show was dat altijd. Speelde dat zich af in duindorp?quote:Op donderdag 5 december 2019 00:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik lieg natuurlijk een beetje. Dat is die gast van Buurman & Buurman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |