abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 december 2019 @ 18:31:25 #1
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_190252643


© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld?
:? Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...
Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:
• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer? Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet) • Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:
MidomiMusipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!) Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N
• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost.
Een lief modje zal hem weer sticky maken.


Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  dinsdag 3 december 2019 @ 18:31:37 #2
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_190252647
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 18:30 schreef cherrycoke het volgende:
hoe heten dat nummer ook alweer waar je de spelers langzaam omhoog ziet zweven in een muziek video
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_190273534
Shit, ik ben mijn bass-test liedje kwijt.
Is een nummer van een artiest als Kanye West, Drake, oid, qua stem dan. Maar die 2 volgens mij niet want heb uiteraard al zitten speuren.
Nummer begint gelijk vanaf seconde 1 met zware bass, in de melodie kort kort kort lang - kort kort kort lang. Dit gaat volgens mij het hele nummer op de achtergrond door.
Tekst weet ik nog weinig van, maar kan me vaag herinneren: it is over now.
Ben benieuwd speurders!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Spellchecker woensdag 4 december 2019 @ 22:17:19 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190273822
Ik zoek een klassiek stuk.
Latijns/Italiaans volgens mij.

De melodie van dit nummer:


Is afgeleid / het zelfde als het klassieke nummer wat ik zoek.
Op nogal Greogoriaanse wijze gezongen door een vrouw.
Prachtig lied hoewel je dat niet zou vermoeden na mijn voorbeeld van Duo Wim en Henk geluisterd te hebben.

Iemand?
Bvd!


Even een aanvulling:
Dit lied kan nog wel meer overeenkomen:
  Spellchecker woensdag 4 december 2019 @ 22:57:49 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190274555
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 22:08 schreef delano.888 het volgende:
Shit, ik ben mijn bass-test liedje kwijt.
Is een nummer van een artiest als Kanye West, Drake, oid, qua stem dan. Maar die 2 volgens mij niet want heb uiteraard al zitten speuren.
Nummer begint gelijk vanaf seconde 1 met zware bass, in de melodie kort kort kort lang - kort kort kort lang. Dit gaat volgens mij het hele nummer op de achtergrond door.
Tekst weet ik nog weinig van, maar kan me vaag herinneren: it is over now.
Ben benieuwd speurders!
?
pi_190301458

Wat is het origineel van dit liedje? Waar de melodie dus vandaan komt?
pi_190302162
quote:
Nee helaas, mijn versie had echt veel meer diepe bass, en volgens mij ook vanaf seconde 1.
Maar wel met tekst, het is niet van die "car tuning muziek".
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_190302598
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 22:08 schreef delano.888 het volgende:
Shit, ik ben mijn bass-test liedje kwijt.
Is een nummer van een artiest als Kanye West, Drake, oid, qua stem dan. Maar die 2 volgens mij niet want heb uiteraard al zitten speuren.
Nummer begint gelijk vanaf seconde 1 met zware bass, in de melodie kort kort kort lang - kort kort kort lang. Dit gaat volgens mij het hele nummer op de achtergrond door.
Tekst weet ik nog weinig van, maar kan me vaag herinneren: it is over now.
Ben benieuwd speurders!
Klinkt wel lekker op een goede stereoset.
pi_190302921
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:49 schreef GX3 het volgende:

[..]

Klinkt wel lekker op een goede stereoset.
Is hem ook niet, nummer wat ik zoek is denk ik max 2 jaar oud.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Spellchecker vrijdag 6 december 2019 @ 21:22:45 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190303205
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 19:17 schreef Dirtbiter het volgende:

Wat is het origineel van dit liedje? Waar de melodie dus vandaan komt?
Ik ken het niet maar 't is Roosendaals dus wel oké ^O^
pi_190309150
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 21:05 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Is hem ook niet, nummer wat ik zoek is denk ik max 2 jaar oud.
Het nummer wel in je Spotify-playlist gezet? :-p
pi_190439601
Mijn vriendin en ik gaan komend jaar trouwen, en nu leek het mij leuk om als openingsdans het liedje te vinden waarop wij voor het eerst samen gedanst hebben. Het was op een schoolfeest in mei 2009: het begon als een 'schuifelliedje', een minuut lang ofzo, waarna het een echt meeschreeuw/spring nummer werd. Dus zal een remix/cover geweest zijn ofzo. Niet veel informatie, maar ik heb Google al kapotgezocht en kon niks vinden... kunnen jullie mij hier misschien mee helpen :-(?
pi_190439728
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:49 schreef GX3 het volgende:

[..]

Klinkt wel lekker op een goede stereoset.
Komt waarschijnlijk niet in de buurt ;-)? Ook zware bass melodie die je het hele liedje blijft horen in ieder geval.
  zaterdag 14 december 2019 @ 19:20:50 #15
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_190441335
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:25 schreef Bankschroef het volgende:
Mijn vriendin en ik gaan komend jaar trouwen, en nu leek het mij leuk om als openingsdans het liedje te vinden waarop wij voor het eerst samen gedanst hebben. Het was op een schoolfeest in mei 2009: het begon als een 'schuifelliedje', een minuut lang ofzo, waarna het een echt meeschreeuw/spring nummer werd. Dus zal een remix/cover geweest zijn ofzo. Niet veel informatie, maar ik heb Google al kapotgezocht en kon niks vinden... kunnen jullie mij hier misschien mee helpen :-(?
Was het ook een hit in dat zelfde jaar? Dan staat ie misschien in het jaaroverzicht: https://www.top40.nl/bijz(...)jaaroverzichten/2009
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_190444204
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:25 schreef Bankschroef het volgende:
Mijn vriendin en ik gaan komend jaar trouwen, en nu leek het mij leuk om als openingsdans het liedje te vinden waarop wij voor het eerst samen gedanst hebben. Het was op een schoolfeest in mei 2009: het begon als een 'schuifelliedje', een minuut lang ofzo, waarna het een echt meeschreeuw/spring nummer werd. Dus zal een remix/cover geweest zijn ofzo. Niet veel informatie, maar ik heb Google al kapotgezocht en kon niks vinden... kunnen jullie mij hier misschien mee helpen :-(?
Misschien meer info? Ergens neuriën en uploaden? Engels, Nederlands? Stijl? Bepaalde zinnen?
Somebody that I used to know
pi_190445965
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 19:17 schreef Dirtbiter het volgende:

Wat is het origineel van dit liedje? Waar de melodie dus vandaan komt?
Refrein geen idee, maar de coupletten doen mij meteen denken aan
  zondag 15 december 2019 @ 00:04:55 #18
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_190450086
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Misschien meer info? Ergens neuriën en uploaden? Engels, Nederlands? Stijl? Bepaalde zinnen?
Ik weet verder niks meer, vrij kansloze zoektocht dan heh... ik categoriseerde destijds het eerste deel als schuifelbaar en het 2e deel als apres ski/parynummer (categorie Starkoo ofzo). Maar mijn vriendin en ik weten allebei verder niks meer over het nummer. Ik ben er vrij zeker van dat het niet specifiek een Top 40 nummer was, maar wel een liedje dat iedereen kende en mee kon schreeuwen... ik vrees dat ik er nooit achter ga komen wat het was ...
pi_190451238
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 07:15 schreef Bankschroef het volgende:

[..]

Ik weet verder niks meer, vrij kansloze zoektocht dan heh... ik categoriseerde destijds het eerste deel als schuifelbaar en het 2e deel als apres ski/parynummer (categorie Starkoo ofzo). Maar mijn vriendin en ik weten allebei verder niks meer over het nummer. Ik ben er vrij zeker van dat het niet specifiek een Top 40 nummer was, maar wel een liedje dat iedereen kende en mee kon schreeuwen... ik vrees dat ik er nooit achter ga komen wat het was ...
Dan is het ook niet zo erg. Zoek een ander nummer voor je bruiloft
  Spellchecker zondag 15 december 2019 @ 10:46:16 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190451477
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 07:15 schreef Bankschroef het volgende:

[..]

Ik weet verder niks meer, vrij kansloze zoektocht dan heh... ik categoriseerde destijds het eerste deel als schuifelbaar en het 2e deel als apres ski/parynummer (categorie Starkoo ofzo). Maar mijn vriendin en ik weten allebei verder niks meer over het nummer. Ik ben er vrij zeker van dat het niet specifiek een Top 40 nummer was, maar wel een liedje dat iedereen kende en mee kon schreeuwen... ik vrees dat ik er nooit achter ga komen wat het was ...
Heb je nog contact met mensen die ook op dat feest waren?
pi_190451567
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 10:46 schreef maily het volgende:

[..]

Heb je nog contact met mensen die ook op dat feest waren?
Dat gaat 'm natuurlijk nooit worden. Weet jij nog dat ene nummer waar je vriendin met haar toekomstige vriendje op schuifelde en waar de vonk (blijkbaar) oversloeg en wat tien jaar geleden was?

quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:23 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dan is het ook niet zo erg. Zoek een ander nummer voor je bruiloft
Schoot ook door mijn hoofd.
Somebody that I used to know
  zondag 15 december 2019 @ 17:05:58 #23
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_190458872
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 07:15 schreef Bankschroef het volgende:

[..]

Ik weet verder niks meer, vrij kansloze zoektocht dan heh... ik categoriseerde destijds het eerste deel als schuifelbaar en het 2e deel als apres ski/parynummer (categorie Starkoo ofzo). Maar mijn vriendin en ik weten allebei verder niks meer over het nummer. Ik ben er vrij zeker van dat het niet specifiek een Top 40 nummer was, maar wel een liedje dat iedereen kende en mee kon schreeuwen... ik vrees dat ik er nooit achter ga komen wat het was ...
Heel wilde gok:
pi_190471870
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 17:05 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Heel wilde gok:
Wel hetzelfde idee (rustig begin, dansbaar daarna) maar volgens mij ging het meer om een soort apres ski remix van een bekende ballad. Maar wat HetDonkertAan zegt is wel een beetje waar ;-) Was leuk geweest als ik het had kunnen vinden, omdat we verder niet 'samen een liedje hebben' zeg maar. Maar dan zoeken we gewoon iets anders leuks uit als openingsdans... Dank voor de moeite in ieder geval!
pi_190513535
Het liedje dat nu in de ns reclame zit wat is het origineel?
  woensdag 18 december 2019 @ 11:51:11 #26
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_190513703
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 11:44 schreef F_r het volgende:
Het liedje dat nu in de ns reclame zit wat is het origineel?
Post er dan even een linkje bij luiwammes
pi_190522632
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 11:44 schreef F_r het volgende:
Het liedje dat nu in de ns reclame zit wat is het origineel?
Ik weet niet of het die van nu is, maar Simon and garfunkel?
pi_190525266
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:14 schreef Bankschroef het volgende:

[..]

Wel hetzelfde idee (rustig begin, dansbaar daarna) maar volgens mij ging het meer om een soort apres ski remix van een bekende ballad. Maar wat HetDonkertAan zegt is wel een beetje waar ;-) Was leuk geweest als ik het had kunnen vinden, omdat we verder niet 'samen een liedje hebben' zeg maar. Maar dan zoeken we gewoon iets anders leuks uit als openingsdans... Dank voor de moeite in ieder geval!
Dan doe ik ook nog een gok:



En anders zoek eens op Sparkoo, die heeft ook een breed repertoire aan soortgelijke nummers gemaakt.
pi_190552255
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 11:51 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Post er dan even een linkje bij luiwammes
pi_190552272
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 11:51 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Post er dan even een linkje bij luiwammes
https://www.youtube.com/watch?v=2vvVI_Os-Kc[quote]0s.gif Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2528585/1/50#p190522632]woensdag 18 december 2019 18:32[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/22892]thealterego1[/url] het volgende:

[..]

Ik weet niet of het die van nu is, maar Simon and garfunkel? https://www.youtube.com/watch?v=7z9wd9bS1FM
[/quote]
jep. Dank je
kwam mij al bekend voor uit mijn jongere jaren van mijn vader
  vrijdag 20 december 2019 @ 11:05:47 #31
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_190553166
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 22:08 schreef delano.888 het volgende:
Shit, ik ben mijn bass-test liedje kwijt.
Is een nummer van een artiest als Kanye West, Drake, oid, qua stem dan. Maar die 2 volgens mij niet want heb uiteraard al zitten speuren.
Nummer begint gelijk vanaf seconde 1 met zware bass, in de melodie kort kort kort lang - kort kort kort lang. Dit gaat volgens mij het hele nummer op de achtergrond door.
Tekst weet ik nog weinig van, maar kan me vaag herinneren: it is over now.
Ben benieuwd speurders!
No church in the wild?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  vrijdag 20 december 2019 @ 11:36:18 #32
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_190553568
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:14 schreef Bankschroef het volgende:

[..]

Wel hetzelfde idee (rustig begin, dansbaar daarna) maar volgens mij ging het meer om een soort apres ski remix van een bekende ballad. Maar wat HetDonkertAan zegt is wel een beetje waar ;-) Was leuk geweest als ik het had kunnen vinden, omdat we verder niet 'samen een liedje hebben' zeg maar. Maar dan zoeken we gewoon iets anders leuks uit als openingsdans... Dank voor de moeite in ieder geval!
Angels of Because the Night?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_190565059
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 11:05 schreef Fretwork het volgende:

[..]

No church in the wild?
Ook al niet :( ga hem niet meer vinden ben ik bang. (Wat ik zocht had veel diepere bass btw dan dit nummer)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_190570558
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 22:21 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ook al niet :( ga hem niet meer vinden ben ik bang. (Wat ik zocht had veel diepere bass btw dan dit nummer)


[ Bericht 20% gewijzigd door Charmian op 21-12-2019 09:24:13 ]
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_190609883
Ik ben op zoek naar een fragment wat ergens in de jaren 80 bij een popblaadje is geleverd op een flexibele disc, waarin het ontstaan van het nummer "Baby come back' van Player wordt uitgelegd. Stap voor stap wordt uitgelegd hoe de verschillende instrumenten worden toegevoegd aan de uiteindelijke single. Heeft iemand die flex disc nog ergens liggen of weet iemand waar dat fragment te vinden is?
  Moderator donderdag 2 januari 2020 @ 10:46:28 #36
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_190840300
Ik heb een elektronisch liedje in m'n hoofd zitten dat een hoop klinkers bezigt: ' a a a a a u u u u u o o o o a a a'.

Mijn hoofd ging naar love it van Charli XCX maar dat is m duidelijk niet, maar wellicht wel in dezelfde stijl.

Edit: ik kwam bij Le Le uit met Luxe Benen, die heeft iets dergelijks in het begin van het liedje, maar dat is m niet volgens mij.



[ Bericht 53% gewijzigd door naatje_1 op 02-01-2020 11:06:30 ]
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 2 januari 2020 @ 22:50:39 #37
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_190849671
quote:
11s.gif Op donderdag 2 januari 2020 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een elektronisch liedje in m'n hoofd zitten dat een hoop klinkers bezigt: ' a a a a a u u u u u o o o o a a a'.

Mijn hoofd ging naar love it van Charli XCX maar dat is m duidelijk niet, maar wellicht wel in dezelfde stijl.

Edit: ik kwam bij Le Le uit met Luxe Benen, die heeft iets dergelijks in het begin van het liedje, maar dat is m niet volgens mij.

Je bedoeld toch niet toevallig:

De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_190851071
quote:
11s.gif Op donderdag 2 januari 2020 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een elektronisch liedje in m'n hoofd zitten dat een hoop klinkers bezigt: ' a a a a a u u u u u o o o o a a a'.

Mijn hoofd ging naar love it van Charli XCX maar dat is m duidelijk niet, maar wellicht wel in dezelfde stijl.

Edit: ik kwam bij Le Le uit met Luxe Benen, die heeft iets dergelijks in het begin van het liedje, maar dat is m niet volgens mij.

pi_190901047
Ik zoek een clip van Tim Beumers (vsop) waarin hij Mark Rutte dist. Dacht dat de track van 2011 was.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  maandag 6 januari 2020 @ 11:39:06 #40
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_190902666
Er kwam vandaag een nummer op de radio: hedendaags klinkende soul cq. urban.

Shazam herkende het niet, Soundhound ook niet, en gek genoeg verscheen het nummer als een van de weinige niet in de playlist van de desbetreffende zender.

De kans dat iemand iets herkent is klein, maar ik probeer het toch maar. Ik noteerde onder andere de volgende regeltjes (dit in Google invoeren leverde ook niets op):

"No excuses"
"The price we have to pay"
"Everything you have"
"You're the only thing"

Veel puzzelplezier toegewenst. :+
pi_190902968
Welke radiozender?
  maandag 6 januari 2020 @ 11:58:57 #42
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_190902973
quote:
11s.gif Op donderdag 2 januari 2020 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een elektronisch liedje in m'n hoofd zitten dat een hoop klinkers bezigt: ' a a a a a u u u u u o o o o a a a'.

Mijn hoofd ging naar love it van Charli XCX maar dat is m duidelijk niet, maar wellicht wel in dezelfde stijl.

Edit: ik kwam bij Le Le uit met Luxe Benen, die heeft iets dergelijks in het begin van het liedje, maar dat is m niet volgens mij.

Lokquote; inmiddels 2 mogelijke oplossingen aangedragen.
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  Moderator maandag 6 januari 2020 @ 12:14:23 #43
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_190903189
quote:
Dit was m!
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 6 januari 2020 @ 12:31:35 #44
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_190903354
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 11:58 schreef F_r het volgende:
Welke radiozender?
https://onlineradiobox.com/pt/oxigenio/?lang=nl

Maar goed, daar heeft niemand wat aan, want ze verzuimden om het in hun playlist te zetten. :')
pi_190908517
Ik zoek een nummer dat wordt gezongen door een man danwel een groep mannen.
Het is een bekend nummer (eind jaren '60 begin jaren' 70 schat ik)

De tekst gaat volgens mij ongeveer zo:
"Do what you want to do...... MAKE everybody love you"

Waarschijnlijk klopt er geen snars van want dan had ik het nummer al gevonden via Google.
Om dit bericht kracht bij te zetten, zing ik het nummer even in.

https://voca.ro/6Rlvw4gOEm0

Hoorde het nummer laatst op 192TV, de televisiezender die gebaseerd op het oude Veronica(zeepiraat) ietwat oudere / evergreen muziek met bijbehorende videoclips op de televisie uitzendt.

Iets zegt me dat het een Nederlandse band is die dit nummer zingt maar dat weet ik allerminst zeker.

Welke geweldenaar heeft een idee welk nummer ik zoek?
Alvast hartelijk dank.
pi_190908618
quote:
Ja dat is hem! Wat snel! Super bedankt!
pi_190908626
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:46 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ja dat is hem! Wat snel! Super bedankt!
Graag gedaan!
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  maandag 6 januari 2020 @ 21:48:23 #49
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_190910850
Het door mij gezochte nummer van eerder vandaag is inmiddels boven water: https://shop.firstwordrecords.com/track/get-whats-yours
  dinsdag 7 januari 2020 @ 07:55:28 #50
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_190915046
Okay guys, dit is een lastige. Dit is echt zo’n jeugd dingetje wat in mn hoofd zit. Aangezien het ergens uit mijn jeugd is, zal het begin jaren 90 zijn.

Denk even Jive Bunny and the Mastermixers, The Firm met Star Trekking en de CD Cartoons Techno Dance Melodies. Dat niveau. Meer is het echt niet.

Ergens in een liedje zit dan het volgende.

Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tangjingediejeee
Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tangjingediejeee- jingediejeee
(wat gemompel tussendoor) Jingediejee..
Jing-tang.?!
Pffieeeieeeuww (geluid van vallen)

Iemand een idee?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 januari 2020 @ 08:07:58 #51
862 Arcee
Look closer
pi_190915155
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:55 schreef PietPossum het volgende:
Okay guys, dit is een lastige. Dit is echt zo’n jeugd dingetje wat in mn hoofd zit. Aangezien het ergens uit mijn jeugd is, zal het begin jaren 90 zijn.

Denk even Jive Bunny and the Mastermixers, The Firm met Star Trekking en de CD Cartoons Techno Dance Melodies. Dat niveau. Meer is het echt niet.

Ergens in een liedje zit dan het volgende.

Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tangjingediejeee
Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tangjingediejeee- jingediejeee
(wat gemompel tussendoor) Jingediejee..
Jing-tang.?!
Pffieeeieeeuww (geluid van vallen)

Iemand een idee?
Blue Boy - Remember Me

Bekijk deze YouTube-video
  dinsdag 7 januari 2020 @ 13:55:29 #52
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_190918979
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 08:07 schreef Arcee het volgende:

[..]

Blue Boy - Remember Me


Bedankt, maar dat is m niet. Overigens dacht ik altijd dat die plaat van Moby was.
Maar je zit nog op een te hoog niveau echte muziek te denken
  dinsdag 7 januari 2020 @ 16:30:54 #53
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_190920923
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 22:08 schreef delano.888 het volgende:
Shit, ik ben mijn bass-test liedje kwijt.
Is een nummer van een artiest als Kanye West, Drake, oid, qua stem dan. Maar die 2 volgens mij niet want heb uiteraard al zitten speuren.
Nummer begint gelijk vanaf seconde 1 met zware bass, in de melodie kort kort kort lang - kort kort kort lang. Dit gaat volgens mij het hele nummer op de achtergrond door.
Tekst weet ik nog weinig van, maar kan me vaag herinneren: it is over now.
Ben benieuwd speurders!
een beetje laat, maar ik dacht meteen aan deze:
  dinsdag 7 januari 2020 @ 16:31:23 #54
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_190920928
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 22:08 schreef delano.888 het volgende:
Shit, ik ben mijn bass-test liedje kwijt.
Is een nummer van een artiest als Kanye West, Drake, oid, qua stem dan. Maar die 2 volgens mij niet want heb uiteraard al zitten speuren.
Nummer begint gelijk vanaf seconde 1 met zware bass, in de melodie kort kort kort lang - kort kort kort lang. Dit gaat volgens mij het hele nummer op de achtergrond door.
Tekst weet ik nog weinig van, maar kan me vaag herinneren: it is over now.
Ben benieuwd speurders!
een beetje laat, maar ik dacht meteen aan deze:
pi_190925228
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 16:31 schreef PietPossum het volgende:

[..]

een beetje laat, maar ik dacht meteen aan deze:
Helaas ook deze is het niet, ik denk ik dat gedoemd ben om hem nooit meer te vinden :(
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_190926615
Kan je het misschien inzingen,neurien, misschien helpt de melodielijn/ritme een beetje?

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:55 schreef PietPossum het volgende:
Okay guys, dit is een lastige. Dit is echt zo’n jeugd dingetje wat in mn hoofd zit. Aangezien het ergens uit mijn jeugd is, zal het begin jaren 90 zijn.

Denk even Jive Bunny and the Mastermixers, The Firm met Star Trekking en de CD Cartoons Techno Dance Melodies. Dat niveau. Meer is het echt niet.

Ergens in een liedje zit dan het volgende.

Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tangjingediejeee
Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tangjingediejeee- jingediejeee
(wat gemompel tussendoor) Jingediejee..
Jing-tang.?!
Pffieeeieeeuww (geluid van vallen)

Iemand een idee?
pi_190938714

In dit nr op 1.28min begint een vocals/'mix', die me laat denken aan een jaren 90nr. Iemand enig idee wat ik kan bedoelen?
  woensdag 8 januari 2020 @ 17:59:30 #58
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_190938875
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 17:49 schreef Exterminator het volgende:

In dit nr op 1.28min begint een vocals/'mix', die me laat denken aan een jaren 90nr. Iemand enig idee wat ik kan bedoelen?
Deze denk ik
  woensdag 8 januari 2020 @ 19:28:23 #59
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190940069
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:55 schreef PietPossum het volgende:
Okay guys, dit is een lastige. Dit is echt zo’n jeugd dingetje wat in mn hoofd zit. Aangezien het ergens uit mijn jeugd is, zal het begin jaren 90 zijn.

Denk even Jive Bunny and the Mastermixers, The Firm met Star Trekking en de CD Cartoons Techno Dance Melodies. Dat niveau. Meer is het echt niet.

Ergens in een liedje zit dan het volgende.

Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tangjingediejeee
Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tangjingediejeee- jingediejeee
(wat gemompel tussendoor) Jingediejee..
Jing-tang.?!
Pffieeeieeeuww (geluid van vallen)

Iemand een idee?
Is er toen niet een of andere remix van Peppie en Kokkie geweest?
Kun je zingen?
pi_190940164
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 17:49 schreef Exterminator het volgende:

In dit nr op 1.28min begint een vocals/'mix', die me laat denken aan een jaren 90nr. Iemand enig idee wat ik kan bedoelen?
Mij doet het hier aan denken:
Aldus.
pi_191068865
quote:
Voorbeeld 1 is Split Enz - Message to my girl
  donderdag 23 januari 2020 @ 22:18:38 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_191166102
https://www.538.nl/die-ve(...)n-met-bijzondere-set

Welke mix van ed sheeran - shape of you draaien ze nou op 8:06?

Iemand een idee. Kan hem nergens vinden :{
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_191167102
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 22:18 schreef ook_gek het volgende:
https://www.538.nl/die-ve(...)n-met-bijzondere-set

Welke mix van ed sheeran - shape of you draaien ze nou op 8:06?

Iemand een idee. Kan hem nergens vinden :{
een sample uit deze?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  vrijdag 24 januari 2020 @ 09:26:02 #64
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_191170545
quote:
Helaas niet, lijkt er wel op inderdaad.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 24 januari 2020 @ 13:27:21 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_191173732
https://m.mixcloud.com/ChrisDeluxe/chris-deluxe-the-mixtape-live/

Van af 2:03 is hij goed te horen.
Nog altijd niet gevonden :(
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 24 januari 2020 @ 14:00:31 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_191174234
Gevonden met dank aan Chris deluxe zelf :D

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_191181180
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:55 schreef PietPossum het volgende:
Okay guys, dit is een lastige. Dit is echt zo’n jeugd dingetje wat in mn hoofd zit. Aangezien het ergens uit mijn jeugd is, zal het begin jaren 90 zijn.

Denk even Jive Bunny and the Mastermixers, The Firm met Star Trekking en de CD Cartoons Techno Dance Melodies. Dat niveau. Meer is het echt niet.

Ergens in een liedje zit dan het volgende.

Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tangjingediejeee
Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tangjingediejeee- jingediejeee
(wat gemompel tussendoor) Jingediejee..
Jing-tang.?!
Pffieeeieeeuww (geluid van vallen)

Iemand een idee?
Misschien helpt het als je het inzingt of de melodie in neuried op bijv:
Vocaroo.com
pi_191191415
Dag allen!

Ik zoek het nummer uit deze mix dat begint op 1 uur 29 minuten en 28 seconden

https://www.mixcloud.com/(...)20-marathon-mix-pt2/
  zaterdag 25 januari 2020 @ 18:30:20 #69
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_191191455
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 18:27 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dag allen!

Ik zoek het nummer uit deze mix dat begint op 1 uur 29 minuten en 28 seconden

https://www.mixcloud.com/(...)20-marathon-mix-pt2/

pi_191192032
quote:
Dat is hem inderdaad. Bedankt!
pi_191217848
... een popliedje uit ik schat zo rond 2010, met de lyrics I hate to say I told you so, but I told you so. Herinner me verder nog dat er een heel apart synth riedeltje in zat.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Spellchecker maandag 27 januari 2020 @ 14:27:46 #72
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191217858
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
... een popliedje uit ik schat zo rond 2010, met de lyrics I hate to say I told you so, but I told you so. Herinner me verder nog dat er een heel apart synth riedeltje in zat.
pi_191217875
quote:
Had er wel even bij mogen vermelden dat die het in ieder geval niet is :).
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Spellchecker maandag 27 januari 2020 @ 14:30:29 #74
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191217892
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Had er wel even bij mogen vermelden dat die het in ieder geval niet is :).
-O-
pi_191217898
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 14:30 schreef maily het volgende:

[..]

-O-
Sorry ;(.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_191218062
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_191218218
edit - te laat (en niet de goede oplossing)

[ Bericht 52% gewijzigd door Symphonic op 27-01-2020 15:03:20 (te laat) ]
Juin uit Eigen Tuin!
  Spellchecker maandag 27 januari 2020 @ 15:21:55 #78
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191321896
Ik zoek een versie van het nummer 'My Old Kentucky Home, Goodnight'. Het nummer word gezongen door een man met een hele zware stem. Het is een heel oud nummer. Shazam herkende het nummer niet.
pi_191327661
Deze heeft een redelijk zware stem, en de opname is heel oud:


Deze versie vind ik mooier:

Juin uit Eigen Tuin!
pi_191336069
Ok..een lastige. In dit lied komt de volgende lyrics voor (ongeveer). Deze zit maar één keer in het liedje voor ergens vlak voor het refrein.

picture on the wall is not me

Weet iemand welk liedje dit kan zijn? Is volgens mij niet zo oud.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_191338765
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 15:13 schreef Symphonic het volgende:
Deze heeft een redelijk zware stem, en de opname is heel oud:


Deze versie vind ik mooier:

Nee, die zijn het allebei niet. Volgens Spotify zijn er ook maar een stuk of 986356589895 versies van dit nummer :D .
pi_191379249
hallo,

ik ben op zoek naar een nummer!

ik denk dat het van junkie xl is maar weet het niet zeker.

in de videoclip gaan de mensen met hun armen ongecontroleerd bewegen als ze de muziek horen.

op het moment dat ze een koptel. opzetten beginnen hun armen te schudden.

weet iemand iets?

gr. flojo
pi_191380531
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:27 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ik zoek een versie van het nummer 'My Old Kentucky Home, Goodnight'. Het nummer word gezongen door een man met een hele zware stem. Het is een heel oud nummer. Shazam herkende het nummer niet.
Hoe ken jij het nummer? Gehoord op de radio of wat? (en zo ja, op wat voor zender?)
Somebody that I used to know
  donderdag 6 februari 2020 @ 21:17:19 #85
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_191382916
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 17:30 schreef FloJo het volgende:
hallo,

ik ben op zoek naar een nummer!

ik denk dat het van junkie xl is maar weet het niet zeker.

in de videoclip gaan de mensen met hun armen ongecontroleerd bewegen als ze de muziek horen.

op het moment dat ze een koptel. opzetten beginnen hun armen te schudden.

weet iemand iets?

gr. flojo
Googlen op "music video people put on headphone and their arms start shaking"

Leverde de volgende clip op:

De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_191383081
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:27 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ik zoek een versie van het nummer 'My Old Kentucky Home, Goodnight'. Het nummer word gezongen door een man met een hele zware stem. Het is een heel oud nummer. Shazam herkende het nummer niet.

Somebody that I used to know
  vrijdag 7 februari 2020 @ 19:41:05 #87
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_191396539
Ik ga het hier gewoon proberen. Al een paar maanden op zoek naar een nummer wat ik vroeger wel eens luisterde, het is alleen totaal niet bekend en ik weet niet meer waar het over ging.

Het gaat om een rock/metalcore/emo achtig liedje volgens mij, in de clip stonden ze in de wei.

Het liedje was iets met Chapstick, of de bandnaam.. dat kan ook nog :P

99% dat hij hier niet gevonden gaat worden, maar ik weet het anders ook niet :D
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2020 @ 19:45:47 #88
862 Arcee
Look closer
pi_191396598
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 19:41 schreef Fopje het volgende:
Ik ga het hier gewoon proberen. Al een paar maanden op zoek naar een nummer wat ik vroeger wel eens luisterde
Wanneer is voor jou vroeger? :)

Oh, alvast een wilde gok:

  vrijdag 7 februari 2020 @ 19:53:38 #89
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_191396702
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 19:45 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wanneer is voor jou vroeger? :)

Oh, alvast een wilde gok:

Nja niet echt vroeger... het kan ook 5 jaar geleden zijn ofzo :P

Maar het is echt heel erg onbekend. Als je het op straat zou vragen zou niemand het kennen namelijk. Waarschijnlijk een heel klein bandje uit Amerika ofzo zonder ooit doorgebroken te zijn.

Het clipje zag ik op Youtube. En weet foor bijna 100% dat er Chapstick in de titel stond of in de bandnaam.

Volgens mij hadden ze ook een clip boven op een flatgebouw, in het zwart/wit als ik het me goed herinner :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Fopje op 07-02-2020 19:59:58 ]
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_191396962
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 19:41 schreef Fopje het volgende:
Ik ga het hier gewoon proberen. Al een paar maanden op zoek naar een nummer wat ik vroeger wel eens luisterde, het is alleen totaal niet bekend en ik weet niet meer waar het over ging.

Het gaat om een rock/metalcore/emo achtig liedje volgens mij, in de clip stonden ze in de wei.

Het liedje was iets met Chapstick, of de bandnaam.. dat kan ook nog :P

99% dat hij hier niet gevonden gaat worden, maar ik weet het anders ook niet :D
Zou dit het kunnen zijn? Het filmpje heeft weinig views, ik hoor gitaren en zie soms een weiland.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  vrijdag 7 februari 2020 @ 20:16:14 #91
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_191396995
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 20:13 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Zou dit het kunnen zijn? Het filmpje heeft weinig views, ik hoor gitaren en zie soms een weiland.
Nee sorry, wel bedankt voor het zoeken!
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 20:17:45 #92
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_191397019
Het waren in de clip ook best jonge mannetjes... beetje muziek als dit:


Met Chunk! No, Captain Chunk kan je het ook wel vergelijken.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_191399559
Ik hoop niet dat het deze is :P

quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 20:17 schreef Fopje het volgende:
Het waren in de clip ook best jonge mannetjes... beetje muziek als dit:


Met Chunk! No, Captain Chunk kan je het ook wel vergelijken.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 22:48:13 #94
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_191399810
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:35 schreef thealterego1 het volgende:
Ik hoop niet dat het deze is :P
[..]

Hahaha wtf, nee _O-
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_191401066
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 19:41 schreef Fopje het volgende:
Ik ga het hier gewoon proberen. Al een paar maanden op zoek naar een nummer wat ik vroeger wel eens luisterde, het is alleen totaal niet bekend en ik weet niet meer waar het over ging.

Het gaat om een rock/metalcore/emo achtig liedje volgens mij, in de clip stonden ze in de wei.

Het liedje was iets met Chapstick, of de bandnaam.. dat kan ook nog :P

99% dat hij hier niet gevonden gaat worden, maar ik weet het anders ook niet :D
Keek je het op YouTube of op een televisiezender?
  vrijdag 7 februari 2020 @ 23:57:16 #96
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_191401088
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:55 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Keek je het op YouTube of op een televisiezender?
Youtube :Y
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_191403402
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2020 19:01 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Hoe ken jij het nummer? Gehoord op de radio of wat? (en zo ja, op wat voor zender?)
Ik hoorde het nummer online via radio.garden (aanrader!) op een Franse zender.

quote:
Nee, die zijn het allebei niet. De stem klonk veel zwaarder. Het was bijna niet te verstaan wat er werd gezonden, zo zwaar was de stem en zo oud was de opname.
pi_191452828
De hoinkdiss. Binnen bepaalde eloquente kringen op dit prachtige diverse forum ware cult, maar vrij onvindbaar.
Artiest: mapima
pi_191489722
Ik hoorde aan het eind van de Russische film T-34, tijdens de aftiteling, een mooi nummer.

Deze film:
T-34 (2018) - IMDb
(Op Netflix kan je hem zien)

Niet de laatste 2 minuten, dat is een stukje instrumentale muziek, maar in die paar minuten daarvoor.

Bij IMDB staat geen soundtrack en de aftiteling van die film is in het Russisch, daar heb ik dus ook niks aan.

Iemand een idee wie dat zong en of er ergens een Youtube'je is waar je dat kan luisteren?
pi_191503104
Leuke serie met fijne muziek.
Ik zoek uit onderstaande aflevering het nummer dat rond 16:50 begint.

https://www.npostart.nl/t(...)2-2020/VPWON_1309420
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 14 februari 2020 @ 16:26:24 #101
159909 -Peach
Prunus persica
pi_191505417
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 13:17 schreef Symphonic het volgende:
Leuke serie met fijne muziek.
Ik zoek uit onderstaande aflevering het nummer dat rond 16:50 begint.

https://www.npostart.nl/t(...)2-2020/VPWON_1309420
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_191505999
Juin uit Eigen Tuin!
pi_191521475
Help, ik ben op zoek naar het origineel van het nummer ‘Wacht nog wat (Geef wel een teken)’ van Paul de Leeuw (uit 1994)?

Wanneer dat het in dit geval niet gaat om een cover door De Leeuw, dan heb ik mij waarschijnlijk vergist. Bij voorbaat dank.
C'est une chanson simple que je te donne
Aussi facile qu'elle est tendre
Tu sais ce sont parfois les mots très simples
Les plus difficiles à entendre
pi_191521693
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 16:21 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Help, ik ben op zoek naar het origineel van het nummer ‘Wacht nog wat (Geef wel een teken)’ van Paul de Leeuw (uit 1994)?

Wanneer dat het in dit geval niet gaat om een cover door De Leeuw, dan heb ik mij waarschijnlijk vergist. Bij voorbaat dank.
Het is geen cover.
Het is geschreven door Coot van Doesburgh & Edwin Schimscheimer

Prachtig nummer overigens.
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 21 februari 2020 @ 13:17:19 #105
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_191614339
Er zat geen playlist bij de uitzending. Het wordt niet herkend door Shazam, en ook niet door Soundhound. De dj die dit draaide beantwoordde m'n e-mail vervolgens ook niet.

Hebben mensen hier (die een beetje verstand van electronische muziek hebben) enig idee?



[ Bericht 2% gewijzigd door Eightyone op 22-02-2020 18:40:51 (Foutje) ]
pi_191626060
Op de zender BBC First wordt al weken reclame gemaakt voor een nieuwe serie "Sadinton". In die preview zit een stuk muziek waar Shazam niet uitkomt. Het klinkt heel erg naar muziek van Florence & the Machine, maar ik weet het niet zeker. De trailers die ik op internet kan vinden hebben niet die muziek en ik denk dat BBC First zelf een muziekje er onder hebben gezet, welke dus niet online te vinden is.

Weet iemand waar ik het over heb?

EDIT

Het gaat om deze trailer, onder aan de pagina.

https://www.bbcbenelux.com/blog/?article=sandition&jwsource=cl

===//===

Gevonden!!



[ Bericht 19% gewijzigd door Faazz op 22-02-2020 03:26:08 ]
pi_191632873
Hoi ik zoek een liedje,

Het liedje werd gezongen door een Nederlandse vrouw. Ze heeft een donkere huidskleur. En ze kwam ook regelmatig op kidstop20 (tv programma) . Maar ik kan het nergens vinden wat ik weet de naam niet.

Alleen een beetje tekst (popmuziek) : breaking up girls i am breaking , breaking breaking ... (Snel tempo)

[ Bericht 1% gewijzigd door green190 op 22-02-2020 18:24:04 ]
pi_191635464
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 18:16 schreef green190 het volgende:
Hoi ik zoek een liedje,

Het liedje werd gezongen door een Nederlandse vrouw. Ze heeft een donkere huidskleur. En ze kwam ook regelmatig op kidstop20 (tv programma) . Maar ik kan het nergens vinden wat ik weet de naam niet.

Alleen een beetje tekst (popmuziek) : breaking up girls i am breaking , breaking breaking ... (Snel tempo)
op basis van de tekst
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 1 maart 2020 @ 13:21:13 #109
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_191771166
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 18:31 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Weet niet of je dit nog zoekt. Maar het zou Liquido-Narcotic kunnen zijn. Kwam dat net tegen.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  maandag 9 maart 2020 @ 07:50:19 #110
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_191916485
Ik zoek een cover van "I still haven't found what I'm looking for", van U2. Heb al veel covers gezien / gehoord op Youtube maar kan de juiste niet vinden.

Het is een wat humoristische Schotse (of Ierse) versie, met mannen die zingen. Volgens mij heb ik het nummer vroeger vaker gehoord op de radio. Het kwam afgelopen week voorbij op 538 Verruckte Stunden, en ik was te laat om te kijken welke artiest het was.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 maart 2020 @ 07:54:33 #111
862 Arcee
Look closer
pi_191916522
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 07:50 schreef Sometimes het volgende:
Ik zoek een cover van "I still haven't found what I'm looking for", van U2. Heb al veel covers gezien / gehoord op Youtube maar kan de juiste niet vinden.

Het is een wat humoristische Schotse (of Ierse) versie, met mannen die zingen. Volgens mij heb ik het nummer vroeger vaker gehoord op de radio. Het kwam afgelopen week voorbij op 538 Verruckte Stunden, en ik was te laat om te kijken welke artiest het was.
  maandag 9 maart 2020 @ 07:56:36 #112
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_191916540
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Spellchecker maandag 9 maart 2020 @ 07:56:46 #113
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  maandag 9 maart 2020 @ 07:58:59 #114
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_191916559
Pfff, ik met Schots of Iers....

Het zijn Duitsers :+
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  maandag 9 maart 2020 @ 11:37:27 #115
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_191919247
Never listen to a Basji Boezoeker, van wie was dat liedje?
Ik geloof een meidengroep.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_191932937
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 11:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Never listen to a Basji Boezoeker, van wie was dat liedje?
Ik geloof een meidengroep.
Dit is wat je zoekt denk ik.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  dinsdag 10 maart 2020 @ 10:51:10 #117
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_191936951
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 00:05 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Dit is wat je zoekt denk ik.
oh ja O-)
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_192049256
Ben nu al tijdje op zoek naar de uitvoerende artiest van dit nummer.
Gehoord in een mix via een online radiostation uit Groningen (deze: https://www.mixcloud.com/(...)j-only-dutch-almost/)

Iemand toevallig enig idee? Curieus Nederlandstalig synthpop-nummertje in elk geval...

pi_192125504
Okay, mijn geheugen laat me enorm in de steek. :'(.
Ik ben op zoek naar een mega bekend trance nummer, jaren '90/'00. Ik dacht Svenson & Gielen, maar helaas.

Climax gaat ongeveer zo;

Tu tu tu tu tududududu tu
Tu tu tu tu tududududu tu
x2

Ik wacht nog even met influiten, want misschien heeft iemand een helder moment.
Beetje in de stijl van Beauty of Silence, Northern Lights van Justin K.

Help. :').
Karma is a fucking bitch.
pi_192137913
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2020 18:49 schreef MissLuna het volgende:
Okay, mijn geheugen laat me enorm in de steek. :'(.
Ik ben op zoek naar een mega bekend trance nummer, jaren '90/'00. Ik dacht Svenson & Gielen, maar helaas.

Climax gaat ongeveer zo;

Tu tu tu tu tududududu tu
Tu tu tu tu tududududu tu
x2

Ik wacht nog even met influiten, want misschien heeft iemand een helder moment.
Beetje in de stijl van Beauty of Silence, Northern Lights van Justin K.

Help. :').
Jordan & Baker - Explode



[ Bericht 16% gewijzigd door Da_Sandman op 19-03-2020 10:16:01 ]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_192140572
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jordan & Baker - Explode

Jaaa! Hoe kan het ook anders van een mede ID_Contester. 8-).
Held van de dag ben je! *O*.
Karma is a fucking bitch.
pi_192140839
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:57 schreef Arnoldus_K het volgende:
Ben nu al tijdje op zoek naar de uitvoerende artiest van dit nummer.
Gehoord in een mix via een online radiostation uit Groningen (deze: https://www.mixcloud.com/(...)j-only-dutch-almost/)

Iemand toevallig enig idee? Curieus Nederlandstalig synthpop-nummertje in elk geval...

https://www.discogs.com/P(...)hijn/release/1054751

Andere nummers van hem hebben dezelfde tongval.
Ik ken hem verder niet, heb het gegoogled.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_192142751
quote:
10s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:29 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Jaaa! Hoe kan het ook anders van een mede ID_Contester. 8-).
Held van de dag ben je! *O*.
8-).
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 23 maart 2020 @ 23:16:57 #124
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_192237582
Een lied van rond 1982 dat ging van:

aaaaaiiioep poep
poep
poep poep


Welke kennert helpt mij uit de brand?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 25 maart 2020 @ 19:56:06 #125
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_192273736
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Een lied van rond 1982 dat ging van:

aaaaaiiioep poep
poep
poep poep


Welke kennert helpt mij uit de brand?
Ik neurie het zo mee in mijn hoofd maar in 's hemelsnaam wat is de juiste tekst en of artiest.......
Hoe zeker ben je van rond 1982? Naar mijn idee zou het nog ouder zijn?
Weet je nog iets van een videoclip misschien?
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_192276337
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 19:56 schreef Rob310 het volgende:

[..]

Ik neurie het zo mee in mijn hoofd maar in 's hemelsnaam wat is de juiste tekst en of artiest.......
Hoe zeker ben je van rond 1982? Naar mijn idee zou het nog ouder zijn?
Weet je nog iets van een videoclip misschien?
Kan je het niet ergens inneurien en uploaden? Misschien dat iemand anders het dan ook herkend :)
  donderdag 26 maart 2020 @ 22:46:14 #127
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_192295720
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:58 schreef thealterego1 het volgende:

[..]

Kan je het niet ergens inneurien en uploaden? Misschien dat iemand anders het dan ook herkend :)
Het deuntje wat naar mijn idee bij de beschrijving hoort is dit:

https://voca.ro/grkY6Ctzqhy
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_192295937
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 22:46 schreef Rob310 het volgende:

[..]

Het deuntje wat naar mijn idee bij de beschrijving hoort is dit:

https://voca.ro/grkY6Ctzqhy
Dat is 't Cocktail Trio - Alley Oop



Ook nog een Engelse gevonden:
pi_192295970
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 19:56 schreef Rob310 het volgende:

[..]

Ik neurie het zo mee in mijn hoofd maar in 's hemelsnaam wat is de juiste tekst en of artiest.......
Hoe zeker ben je van rond 1982? Naar mijn idee zou het nog ouder zijn?
Weet je nog iets van een videoclip misschien?
1970 dus
Somebody that I used to know
  vrijdag 27 maart 2020 @ 09:51:56 #130
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_192299283
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 22:58 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat is 't Cocktail Trio - Alley Oop



Ook nog een Engelse gevonden:
Dank, ik zocht het niet maar was nu wel benieuwd wat het was (je moet 't maar net weten).
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:51:16 #131
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_192301545
Jaaa dat is em! Thanks everybody.
Wist niet dat het al zo oud was.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  zaterdag 28 maart 2020 @ 14:21:00 #132
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_192320027
ik heb heel weinig informatie helaas over een liedje dat ik zoek.
Het liedje is uit de periode van Michelle branch - everywhere. Zo rond 2001.
Het liedje wordt gezongen door een band of een man en tijdens de clip zie je een vrouw met bruin haar een bad nemen.
Ik geloof dat de title iets met new girl, neighbour of girl next door heette.

Het genre is lichte rock (beetje zoals het liedje van Michelle branch hierboven beschreven).
Heb meerdere top100 lijsten doorzocht van rond die tijd maar helaas
Iemand?

Edit: volgens mij heeft de band een naam met 2 woorden :D

[ Bericht 13% gewijzigd door Erosjuhhh op 29-03-2020 19:36:31 ]
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_192357322
Oke dit wordt een ontzettende long shot maar zit er al dagen mee.
Ik hoorde het liedje vaak toen ik jong was, jaren 90.
Het is soulachtig, gezongen door een vrouw met een diepe rauwe stem. De coupletten worden vrij laag gezongen, klinken beetje James Bondachtig (en ja heb die soundtracks doorgespit). De refreinen worden een stuk hoger gezongen en volgens mij wordt er 1 zin steeds herhaald. Als klein meisje maakte ik er "we/you've had it for all time" en dat werd dan 4 x ofzo herhaald, maar de tekst kan ook wat anders zijn. Heb uiteraard gegoogled op deze lyrics en varianten ervan maar nee, niks.

In het intro komen saxofoons of soortgelijke blaasinstrumenten voor.

[ Bericht 1% gewijzigd door letmehearyouscream op 30-03-2020 18:16:25 ]
pi_192357396
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 14:21 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik heb heel weinig informatie helaas over een liedje dat ik zoek.
Het liedje is uit de periode van Michelle branch - everywhere. Zo rond 2001.
Het liedje wordt gezongen door een band of een man en tijdens de clip zie je een vrouw met bruin haar een bad nemen.
Ik geloof dat de title iets met new girl, neighbour of girl next door heette.

Het genre is lichte rock (beetje zoals het liedje van Michelle branch hierboven beschreven).
Heb meerdere top100 lijsten doorzocht van rond die tijd maar helaas
Iemand?

Edit: volgens mij heeft de band een naam met 2 woorden :D
Nine days- story of a girl?
  maandag 30 maart 2020 @ 18:04:46 #135
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_192357517
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nine days- story of a girl?
Yes yes yes. Amazing! Zat al dagen in mijn hoofd met wat t kon zijn.
Dankjewel!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_192359291
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oke dit wordt een ontzettende long shot maar zit er al dagen mee.
Ik hoorde het liedje vaak toen ik jong was, jaren 90.
Het is soulachtig, gezongen door een vrouw met een diepe rauwe stem. De coupletten worden vrij laag gezongen, klinken beetje James Bondachtig (en ja heb die soundtracks doorgespit). De refreinen worden een stuk hoger gezongen en volgens mij wordt er 1 zin steeds herhaald. Als klein meisje maakte ik er "we/you've had it for all time" en dat werd dan 4 x ofzo herhaald, maar de tekst kan ook wat anders zijn. Heb uiteraard gegoogled op deze lyrics en varianten ervan maar nee, niks.

In het intro komen saxofoons of soortgelijke blaasinstrumenten voor.
Beschrijving doet mij sterk denken aan The Rhythm Divine, van Yello (met Shirley Bassey).
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_192359614
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 19:46 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Beschrijving doet mij sterk denken aan The Rhythm Divine, van Yello (met Shirley Bassey).
Grappig ,ik dacht zelf ook aan Shirley Bassey. Maar deze is het niet helaas. Thanx voor het meedenken!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 maart 2020 @ 20:07:56 #138
862 Arcee
Look closer
pi_192359686
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oke dit wordt een ontzettende long shot maar zit er al dagen mee.
Ik hoorde het liedje vaak toen ik jong was, jaren 90.
Het is soulachtig, gezongen door een vrouw met een diepe rauwe stem. De coupletten worden vrij laag gezongen, klinken beetje James Bondachtig (en ja heb die soundtracks doorgespit). De refreinen worden een stuk hoger gezongen en volgens mij wordt er 1 zin steeds herhaald. Als klein meisje maakte ik er "we/you've had it for all time" en dat werd dan 4 x ofzo herhaald, maar de tekst kan ook wat anders zijn. Heb uiteraard gegoogled op deze lyrics en varianten ervan maar nee, niks.

In het intro komen saxofoons of soortgelijke blaasinstrumenten voor.
Ik gok op iets uit de stal van Black Box:


Die diepe rauwe stem lijkt me van Martha Wash, ook bekend van:



[ Bericht 9% gewijzigd door Arcee op 30-03-2020 20:15:04 ]
pi_192359927
quote:
Dank voor het meedenken, maar helaas.
Het is wat langzamer, minder funky. Beetje een stem als Tina Turner.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 maart 2020 @ 20:22:54 #140
862 Arcee
Look closer
pi_192359975
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 20:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dank voor het meedenken, maar helaas.
Het is wat langzamer, minder funky. Beetje een stem als Tina Turner.
Iets heel anders dan, wat ook niet geheel matcht, maar wel rauw is:

  dinsdag 31 maart 2020 @ 00:06:56 #141
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_192363997
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oke dit wordt een ontzettende long shot maar zit er al dagen mee.
Ik hoorde het liedje vaak toen ik jong was, jaren 90.
Het is soulachtig, gezongen door een vrouw met een diepe rauwe stem. De coupletten worden vrij laag gezongen, klinken beetje James Bondachtig (en ja heb die soundtracks doorgespit). De refreinen worden een stuk hoger gezongen en volgens mij wordt er 1 zin steeds herhaald. Als klein meisje maakte ik er "we/you've had it for all time" en dat werd dan 4 x ofzo herhaald, maar de tekst kan ook wat anders zijn. Heb uiteraard gegoogled op deze lyrics en varianten ervan maar nee, niks.

In het intro komen saxofoons of soortgelijke blaasinstrumenten voor.
Hoi, je hoorde het vaak zeg je. Was het een hit en veel op de radio (en dan 3fm of 538) of juist veel op tv zoals TMF.?
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  dinsdag 31 maart 2020 @ 05:38:08 #142
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_192365692
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oke dit wordt een ontzettende long shot maar zit er al dagen mee.
Ik hoorde het liedje vaak toen ik jong was, jaren 90.
Het is soulachtig, gezongen door een vrouw met een diepe rauwe stem. De coupletten worden vrij laag gezongen, klinken beetje James Bondachtig (en ja heb die soundtracks doorgespit). De refreinen worden een stuk hoger gezongen en volgens mij wordt er 1 zin steeds herhaald. Als klein meisje maakte ik er "we/you've had it for all time" en dat werd dan 4 x ofzo herhaald, maar de tekst kan ook wat anders zijn. Heb uiteraard gegoogled op deze lyrics en varianten ervan maar nee, niks.

In het intro komen saxofoons of soortgelijke blaasinstrumenten voor.
Nina Simone misschien?


of een ander nummer van haar.
pi_192368122
Oké ik blijf ermee rondlopen:') Ik heb even het intro een soort van geneuried. Het refrein doe ik jullie niet aan.
Dit wordt dus gespeeld door blaasinstrumenten:

pi_192368988
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 10:35 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oké ik blijf ermee rondlopen:') Ik heb even het intro een soort van geneuried. Het refrein doe ik jullie niet aan.
Dit wordt dus gespeeld door blaasinstrumenten:

Zou wel helpen denk ik
  woensdag 1 april 2020 @ 14:55:56 #145
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_192391999
Hoe heet het nummerook alweer dat Najib na ca 4 minuten met zijn loopstation gaat opbouwen?
De mensen zijn gek geworden
pi_192393658
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 10:35 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oké ik blijf ermee rondlopen:') Ik heb even het intro een soort van geneuried. Het refrein doe ik jullie niet aan.
Dit wordt dus gespeeld door blaasinstrumenten:

Zowel je toonhoogte als stem doen me direct (na 1 seconde) aan Tom's Diner van Suzanne Vega denken. Dat is absoluut niet het nummer wat je zoekt overigens.

Het refrein lijkt mij ook handig. En je stem is prima.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_192396400
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 14:55 schreef Da hopman het volgende:
Hoe heet het nummerook alweer dat Najib na ca 4 minuten met zijn loopstation gaat opbouwen?
  woensdag 1 april 2020 @ 20:44:28 #148
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_192398685
Thanks
De mensen zijn gek geworden
pi_192401531
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oke dit wordt een ontzettende long shot maar zit er al dagen mee.
Ik hoorde het liedje vaak toen ik jong was, jaren 90.
Het is soulachtig, gezongen door een vrouw met een diepe rauwe stem. De coupletten worden vrij laag gezongen, klinken beetje James Bondachtig (en ja heb die soundtracks doorgespit). De refreinen worden een stuk hoger gezongen en volgens mij wordt er 1 zin steeds herhaald. Als klein meisje maakte ik er "we/you've had it for all time" en dat werd dan 4 x ofzo herhaald, maar de tekst kan ook wat anders zijn. Heb uiteraard gegoogled op deze lyrics en varianten ervan maar nee, niks.

In het intro komen saxofoons of soortgelijke blaasinstrumenten voor.
Op de 1 of andere manier doet het mij ergens aan Kate Bush denken.
pi_192402190
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oke dit wordt een ontzettende long shot maar zit er al dagen mee.
Ik hoorde het liedje vaak toen ik jong was, jaren 90.
Het is soulachtig, gezongen door een vrouw met een diepe rauwe stem. De coupletten worden vrij laag gezongen, klinken beetje James Bondachtig (en ja heb die soundtracks doorgespit). De refreinen worden een stuk hoger gezongen en volgens mij wordt er 1 zin steeds herhaald. Als klein meisje maakte ik er "we/you've had it for all time" en dat werd dan 4 x ofzo herhaald, maar de tekst kan ook wat anders zijn. Heb uiteraard gegoogled op deze lyrics en varianten ervan maar nee, niks.

In het intro komen saxofoons of soortgelijke blaasinstrumenten voor.
Nou het refrein, ik kan niet zingen en de tekst is wat ik als jonge deerne onthouden heb dus vast niet goed. Maar enfin, in tijden als deze blijf je malen dus ik probeer het gewoon .

  Grootste baggeraar 2022 donderdag 2 april 2020 @ 17:11:55 #151
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192414046
Ik kwam dit nummer tegen bij het in slaap zingen van mijn kat, wat is het origineel?

Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_192414877
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 17:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kwam dit nummer tegen bij het in slaap zingen van mijn kat, wat is het origineel?

I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_192419804
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 23:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou het refrein, ik kan niet zingen en de tekst is wat ik als jonge deerne onthouden heb dus vast niet goed. Maar enfin, in tijden als deze blijf je malen dus ik probeer het gewoon .

Geen idee, maar respect voor het inzingen, klink goed.
pi_192459579
Herkent iemand het nummer op ongeveer driekwart van dit filmpje (-18:50 op de klok nog) https://www.sbs6.nl/progr(...)rote-tuinverbouwing/
Het is een langzaam dancenummer met een piano-intro, nog niet zo oud volgens mij. Alvast bedankt!
  zondag 5 april 2020 @ 11:33:58 #155
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_192459695
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 11:25 schreef -Trinity- het volgende:
Herkent iemand het nummer op ongeveer driekwart van dit filmpje (-18:50 op de klok nog) https://www.sbs6.nl/progr(...)rote-tuinverbouwing/
Het is een langzaam dancenummer met een piano-intro, nog niet zo oud volgens mij. Alvast bedankt!
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_192460223
quote:
Geweldig, dank!
  zaterdag 11 april 2020 @ 15:08:33 #157
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_192568226
Ik zoek het nummer waarvan ik het deuntje wel in m'n hoofd heb, maar slechts een paar vage tekstlijnen ken. Het is een zomers nummer, dance muziek, iets in de trend van "R.I.O." of "Dance Nation", en de enige vage teksten die ik kan herinneringen zijn:

"Mexicana feel so free"
"I am missing out the sea.....don't you want it... xxxx ????"

Echt zo'n typisch zomers nummer waarbij de clip waarschijnlijk op een mooi tropisch strand is o.i.d.

Iemand?
  zaterdag 11 april 2020 @ 18:02:13 #158
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_192570309
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 15:08 schreef TechnoCat het volgende:
Ik zoek het nummer waarvan ik het deuntje wel in m'n hoofd heb, maar slechts een paar vage tekstlijnen ken. Het is een zomers nummer, dance muziek, iets in de trend van "R.I.O." of "Dance Nation", en de enige vage teksten die ik kan herinneringen zijn:

"Mexicana feel so free"
"I am missing out the sea.....don't you want it... xxxx ????"

Echt zo'n typisch zomers nummer waarbij de clip waarschijnlijk op een mooi tropisch strand is o.i.d.

Iemand?
Heb je iets meer info (welke periode, hit of geen hit) en misschien kun je deuntje neuriën en uploaden met Voocaroo o.i.d.?

Vanwege dat 'feel so free' moet ik denken aan:



[ Bericht 0% gewijzigd door Rob310 op 11-04-2020 19:38:44 (typo) ]
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_192573404
Hier zitten vast ook mensen die noten kunnen lezen. Ergens vaag kan ik het nog maar wie weet welk muziekstuk dit is?




Ik uoload nog wat blaadjes maar duurt even
  Spellchecker zaterdag 11 april 2020 @ 21:47:17 #160
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192573622
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:33 schreef F_r het volgende:
Hier zitten vast ook mensen die noten kunnen lezen. Ergens vaag kan ik het nog maar wie weet welk muziekstuk dit is?
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik uoload nog wat blaadjes maar duurt even
@kree ? Jij bent van de bladmuziek?
pi_192573821
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:47 schreef maily het volgende:

[..]

@:kree ? Jij bent van de bladmuziek?
Euh ja, herken het niet gelijk trouwens. Want dat is lastig om zo even te bepalen?

is er niet richting of gerne enzo waar het vandaan komt of hoe kom je er sowieso aan dan?

Alleen even op noten afgaande beginnetje is blues achtig in C maar niet helemaal ok opgeschreven in noten btw
Do what you love, love what you do!
pi_192573862
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:00 schreef kree het volgende:

[..]

Euh ja, herken het niet gelijk trouwens. Want dat is lastig om zo even te bepalen?

is er niet richting of gerne enzo waar het vandaan komt of hoe kom je er sowieso aan dan?
Een vriendin is met een thuis pubquiz bezig. Er staat heavy metal en rock boven. Ik herken het ook niet.
pi_192573895
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:02 schreef F_r het volgende:

[..]

Een vriendin is met een thuis pubquiz bezig. Er staat heavy metal en rock boven. Ik herken het ook niet.
Is het niet gewoon dat child’s anthem van toto? Ff dat laatste stukje dan in die 8e noten? Doe dit zonder te testen he dus lastig maar dat lijkt er min of meer op
Do what you love, love what you do!
pi_192573923
Haha lol nee denk het niet. Ok nu wil ik ook meedoen. Hahaha maar herken het niet alleen zo door het even op notenschrift te zien.

mss als ik het speel wel trouwens
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker zaterdag 11 april 2020 @ 22:07:59 #165
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192573958
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:06 schreef kree het volgende:
Haha lol nee denk het niet. Ok nu wil ik ook meedoen. Hahaha maar herken het niet alleen zo door het even op notenschrift te zien.

mss als ik het speel wel trouwens
Je kan het! ^O^
pi_192574001
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:07 schreef maily het volgende:

[..]

Je kan het! ^O^
Hmms toch even midi keyboardje aansluiten dan maar snel gehehe. Ik kan het min of meer uit mijn hoofd wel beetje bedenken vanaf noten trouwens. Maar er gaat geen belletje gelijk rinkelen. Neem aan dat het niet een totaal onbekend nr is ofzo?
Do what you love, love what you do!
pi_192574148
Het helpt ook niet dat er tussen die eerste en tweede een gat zit trouwens in de bladmuziek.
Want daar zijn we ineens ergens in het verse alweer. Ergens uit mijn hoofd alleen al komt het me bekend voor. Maar ben niet zo in de metal scene enzo luister ze wel. Hahaha goeie dit. Nou eens kijken of ik er wat van kan maken.

Zit er een onwijze tijdslimiet aan trouwens? Hahaha grappig dit. Iig is het goed tijdverdrijf sowieso. :)
Do what you love, love what you do!
pi_192574236
Lol ik weet hem al, maar kan niet op de titel komen gehehehe
Do what you love, love what you do!
pi_192574253
Wolks come down on the blue bleu sky even uit mijn hoofd. Maar dat is de titel niet ik onthou teksten nl onwijs slecht
Do what you love, love what you do!
pi_192574317
Hahaha lol waar was dit nou van joh. Ik ken het liedje het is heel bekend

Clocks dan :)
Do what you love, love what you do!
pi_192574336
Yup


Haha ok welke is next ;)

Moest het even spelen om het te herkennen maar die laatste regel lijkt er iig wel op of hetzelfde haha

Eerste stuk dus niet maar zal iets van hun zijn ook dan ga ik maar van uit.
Do what you love, love what you do!
pi_192574404
Het eerste stuk weet ik ook muzikaal dan, nu de titel nog vinden dat is meer voor mij de uitdaging.
Do what you love, love what you do!
pi_192574421
Goed bezig
Tijdslimiet tot 00:00
Maar ik ga zelf uit nu
pi_192574464
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:36 schreef F_r het volgende:
Goed bezig
Tijdslimiet tot 00:00
Maar ik ga zelf uit nu
Haha nou het eerste stuk ben ik niet zeker over, dat allerlaatste regeltje wel eigenlijk.
Haha grappig dit.
Do what you love, love what you do!
pi_192574611
Die eerste ken ik, nou de laatste hierboven gepost de middelste. Geen flauw idee

Die eerste is zo bekend hahaha mss moet ik ff stukje opnemen ervan en dan weet iemand wel weer waar dat van is ;)
Do what you love, love what you do!
pi_192574801
Eerste lijkt op Eric clapton cocaïne btw. Maar ben er niet zeker van. Het is iig heel bekend wel. Want als ik het puur van de noten afspeel dan komt het bekend voor.

Ok succes he. Enne mag ik volgende keer meedoen.

Die middelste laat ik even in het midden voor jullie dan ;)

Het is lastig hoor zo zonder tempo mark precies enzo
Maar het lijkt erop ik maak er wat van door het van noten uit te spelen even. En dan denk ik aan die nrs. Haha wellich helemaal ernaast maar die laatste regel klopt iig wel daar ben ik wel zeker van. ;)

[ Bericht 32% gewijzigd door kree op 11-04-2020 23:04:22 ]
Do what you love, love what you do!
pi_192575161
Die eerste is dit

https://voca.ro/9uS8pReYe8l

Neverl mind alle popups etc maar moest even wat vinden waar up te Loaden... bekend toch is dat Eric clapton of niet? Ik ken het melodietje. Maar weet de titel niet of artiest.

Aan jullie die. Nv mind foutje enzo lol doe het even heel snel uit de losse pols met keuyboord op nn knieën maar dat is wat de bladmuziek zegt iig. Eerste plaatje dus...
Do what you love, love what you do!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 april 2020 @ 23:53:19 #178
862 Arcee
Look closer
pi_192575448
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:24 schreef kree het volgende:
Die eerste is dit

https://voca.ro/9uS8pReYe8l

Neverl mind alle popups etc maar moest even wat vinden waar up te Loaden... bekend toch is dat Eric clapton of niet? Ik ken het melodietje. Maar weet de titel niet of artiest.

Aan jullie die. Nv mind foutje enzo lol doe het even heel snel uit de losse pols met keuyboord op nn knieën maar dat is wat de bladmuziek zegt iig. Eerste plaatje dus...
Ik herken dit erin:

  zondag 12 april 2020 @ 00:05:14 #179
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_192575562
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 18:02 schreef Rob310 het volgende:

[..]

Heb je iets meer info (welke periode, hit of geen hit) en misschien kun je deuntje neuriën en uploaden met Voocaroo o.i.d.?

Vanwege dat 'feel so free' moet ik denken aan:

Rozalla is het in elk geval niet.

Pff, neuriën, zelfs dat is lastig met dit nummer omdat ik slechts 1 passage vind.
Zo zat ik ook JAREN te knoeien met het vinden van het nummer OMD - Maid of Orleans, elke keer weer hoorde ik het op de radio, maar werd er nooit gezegd hoe het nummer heette. Ik had toen wel dat bekende melodietje op een bepaald moment in m'n kop, en heb destijds 'met alle gevoel van schaamte' het melodietje geneuried en op het Tweakers forum gezet in een vergelijkbaar topic als deze. Uiteindelijk wist iemand mij wel te vertellen welk nummer dat was. Maar dat speelde al jaren, dit nog maar net een week. :P
pi_192575587
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 00:05 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Rozalla is het in elk geval niet.

Pff, neuriën, zelfs dat is lastig met dit nummer omdat ik slechts 1 passage vind.
Zo zat ik ook JAREN te knoeien met het vinden van het nummer OMD - Maid of Orleans, elke keer weer hoorde ik het op de radio, maar werd er nooit gezegd hoe het nummer heette. Ik had toen wel dat bekende melodietje op een bepaald moment in m'n kop, en heb destijds 'met alle gevoel van schaamte' het melodietje geneuried en op het Tweakers forum gezet in een vergelijkbaar topic als deze. Uiteindelijk wist iemand mij wel te vertellen welk nummer dat was. Maar dat speelde al jaren, dit nog maar net een week. :P
Ja het is best lastig niet eens het naspelen van bladmuziek en dan het riedeltje herkennen en zeker tig keer gehoord. Maarre waar was ie nou van en vind er een YouTube linkje bij. Hahaha nou iig eerste ben is de laatste regel heb ik uitgevogeld en daar zeker van. Maar de rest ge, For shure als ik die eerste herken. Jullie ook, Maar er is nog geen titel nu :D
Do what you love, love what you do!
pi_192575603
Maar het is al na 12 uur... uitslag?
Do what you love, love what you do!
pi_192575639
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:53 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik herken dit erin:

Dat is hem wel hoor klopt met bas lijn ,Nice

Nou die lijkt aardig toch?

Of het totaal wat anders, Maarre relatief zeker hierover ;)

Kusje voor de winnaar(s)

[ Bericht 4% gewijzigd door kree op 12-04-2020 01:30:15 ]
Do what you love, love what you do!
pi_192575647
Lekker nr btw :P
Do what you love, love what you do!
pi_192576976
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:53 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik herken dit erin:

Die is goed
pi_192590478
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 06:55 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dat spelletje nog door of niet? ;)

#teamfok! :D
Do what you love, love what you do!
pi_192590499
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 00:21 schreef kree het volgende:

[..]

Gaat dat spelletje nog door of niet? ;)

#teamfok! :D
Altijd broer!
pi_192590630
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 00:23 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Altijd broer!
Toch 2 van de 3 goed geraden hahaha.
Do what you love, love what you do!
pi_192591964
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 00:21 schreef kree het volgende:

[..]

Gaat dat spelletje nog door of niet? ;)

#teamfok! :D
Geen idee.
Je kunt je vast zelf ook wel inschrijven.
Ik zal het eens vragen voor je. Ik weet nu bij wie ook moet zijn voor muziekvragen.
pi_192592134
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 06:26 schreef F_r het volgende:

[..]

Geen idee.
Je kunt je vast zelf ook wel inschrijven.
Ik zal het eens vragen voor je. Ik weet nu bij wie ook moet zijn voor muziekvragen.
H nice, voor bladmuziek enzo vragen kun je bij mij wel terecht. Maar eerlijk is eerlijk had hem niet geraden ondanks dat ik de melodie wel kon zonder hulp even ;)
Do what you love, love what you do!
pi_192594297
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 07:49 schreef kree het volgende:

[..]

H nice, voor bladmuziek enzo vragen kun je bij mij wel terecht. Maar eerlijk is eerlijk had hem niet geraden ondanks dat ik de melodie wel kon zonder hulp even ;)
De fb pagina van kommus in de gaten houden.
pi_192602116
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 11:32 schreef F_r het volgende:

[..]

De fb pagina van kommus in de gaten houden.
Ga hem eens opzoeken ;)

Btw even aan de mods, deze topics komen niet in mijn active topics enzo?
neem aan dat dat al een bekend dingetje is, maar wellicht eens om naar te kijken. Kick dat maar door backstage enzo voor het dec team
Do what you love, love what you do!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 april 2020 @ 19:58:32 #193
862 Arcee
Look closer
pi_192602152
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 19:56 schreef kree het volgende:
Btw even aan de mods, deze topics komen niet in mijn active topics enzo?
Jawel en in de index van MUZ staat-ie bovenin bij de sticky topics.
pi_192602201
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2020 19:58 schreef Arcee het volgende:

[..]

Jawel en in de index van MUZ staat-ie bovenin bij de sticky topics.
Jawel zo kon ik het ook vinden maar er staat bij alle my active topics het er niet in dus, Als je het vergelijkt met een normaal topic. Denk omdat ie in dat stukje staan van mods ofzo mededelingen.

Niet allemaal drama maar dacht laat ik het ff melden ;)
Do what you love, love what you do!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 april 2020 @ 20:10:01 #195
862 Arcee
Look closer
pi_192602371
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2020 20:01 schreef kree het volgende:
Jawel zo kon ik het ook vinden maar er staat bij alle my active topics het er niet in dus, Als je het vergelijkt met een normaal topic
Dan snap ik niet wat je bedoelt. :)
pi_192602451
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 20:10 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dan snap ik niet wat je bedoelt. :)
Denk het?

scroll nl my active topics door en daar staat alles waar ik een post heb gedaan.

Alleen deze zit er dus niet bij?
Of sowieso niet ook niet in andere subfora dat bovenste van mods komt niet in myat topics
Do what you love, love what you do!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 april 2020 @ 20:20:07 #197
862 Arcee
Look closer
pi_192602579
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 20:13 schreef kree het volgende:

[..]

Denk het?

scroll nl my active topics door en daar staat alles waar ik een post heb gedaan.

Alleen deze zit er dus niet bij?
Of sowieso niet ook niet in andere subfora dat bovenste van mods komt niet in myat topics
Dit is jouw my active topics-lijst en daar zie ik dit topic gewoon staan.

Ziet dat er bij jou dan anders uit?
pi_192603377
Nee deze “help ik zoek”. Staat er dus niet bij? Of ik ben blind ofzo?

Beetje buurman en buurman dit. Ik zie hem niet ;)
Do what you love, love what you do!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 april 2020 @ 21:09:50 #199
862 Arcee
Look closer
pi_192603434
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:06 schreef kree het volgende:
Nee deze “help ik zoek”. Staat er dus niet bij? Of ik ben blind ofzo?

Beetje buurman en buurman dit. Ik zie hem niet ;)
Klik eens op groene TVP-knop onderaan? :)
pi_192603552
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:09 schreef Arcee het volgende:

[..]

Klik eens op groene TVP-knop onderaan? :)
Hmmms nagezocht ja en idd het staat er wel. Nou over het hoofd gezien dan denk of even teveel topics in die lijst gehad. Heb het niet gezien. Sorry :)

Tja ach fout toegeven moet ook kunnen ;) sorry mods
Do what you love, love what you do!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 april 2020 @ 23:13:21 #201
862 Arcee
Look closer
pi_192605786
quote:
10s.gif Op maandag 13 april 2020 21:16 schreef kree het volgende:
Hmmms nagezocht ja en idd het staat er wel.
;)
pi_192637811

Na 9 seconden is de muziek eruit gehaald. Ik vond dat eerste stuk vooral leuk altijd. Weet iemand hoe dat nummer heet?

edit: opgelost.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2020 21:29:39 ]
pi_192638188
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:10 schreef phoenyx het volgende:

Na 9 seconden is de muziek eruit gehaald. Ik vond dat eerste stuk vooral leuk altijd. Weet iemand hoe dat nummer heet?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_192691799
Ik zoek een house/ trance/ dance nummer van tussen 1998/2004 zat deze beat in/ begon met:

tltt tltt tltt


Kan er echt niet opkomen wie de dj/artiest is.
Beetje vaag misschien maar dit is alles wat ik nog weet.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_192692200
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:09 schreef Dandilion het volgende:
Ik zoek een house/ trance/ dance nummer van tussen 1998/2004 zat deze beat in/ begon met:

tltt tltt tltt

Kan er echt niet opkomen wie de dj/artiest is.
Beetje vaag misschien maar dit is alles wat ik nog weet.
Voor dit soort gevallen;
Vocaroo.com
ideale oplossing.
neuriën / zingen maar.
pi_192692351
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:33 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Voor dit soort gevallen;
Vocaroo.com
ideale oplossing.
neuriën / zingen maar.
https://voca.ro/fWEeHI0RwKM
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  zondag 19 april 2020 @ 08:47:18 #209
111260 Charmian
a little joy
pi_192695197
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:09 schreef Dandilion het volgende:
Ik zoek een house/ trance/ dance nummer van tussen 1998/2004 zat deze beat in/ begon met:

tltt tltt tltt

Kan er echt niet opkomen wie de dj/artiest is.
Beetje vaag misschien maar dit is alles wat ik nog weet.
ik moest aan deze denken :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_192723245
Oké, anyone? Welk nummer draaien ze hier aan het einde?

https://www.npostart.nl/boer-zoekt-vrouw/19-04-2020/KN_1712715

(Boer Zoekt Vrouw, vanaf 54:14 (en ook wel iets ervoor))
Somebody that I used to know
pi_192724442
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef Postbus100 het volgende:
Oké, anyone? Welk nummer draaien ze hier aan het einde?

https://www.npostart.nl/boer-zoekt-vrouw/19-04-2020/KN_1712715

(Boer Zoekt Vrouw, vanaf 54:14 (en ook wel iets ervoor))
Niemand die dit raadsel vanavond nog voor me kan oplossen? :'( Hoopte de muziek nog even te kunnen draaien.

Ik dacht dat het van een (recente?) film was, maar ik weet het eigenlijk niet. Kan het niet helemaal plaatsen.
Somebody that I used to know
pi_192724557
Oh, zelf gevonden :D


('soundtrack movie violin' en dan maar hopen dat 'ie zo populair is dat hij bij Youtube een beetje bovenaan verschijnt).

Prachtig ;(
Somebody that I used to know
  woensdag 22 april 2020 @ 19:05:12 #213
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_192755033
Wie herkent dit liedje?
Graag naam van zangeres en titel van het liedje :)

[ Bericht 22% gewijzigd door Pippi op 22-04-2020 19:11:23 ]
pi_192755403
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:05 schreef Pippi het volgende:
Wie herkent dit liedje?
Graag naam van zangeres en titel van het liedje :)
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  woensdag 22 april 2020 @ 19:44:27 #215
7446 Pippi
Crazy cat woman
  zaterdag 25 april 2020 @ 20:48:34 #216
486368 hwaterlant
Muziek, DJ, NL, Dance
pi_192804956
Hallo wie dit leest,
Op zoek noaar een ouder dance nummer... je hoort een vrouw (door telefoon denk ik) zingen
Answeeer....gimme an answer... en ik weet nog dat er rap in zit, iets van
"Chekc this story, about this girl, looking for love and just got,..."

Herkenbaar?
Muziek, DJ, NL, Dance
pi_192805884
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 20:48 schreef hwaterlant het volgende:
Hallo wie dit leest,
Op zoek noaar een ouder dance nummer... je hoort een vrouw (door telefoon denk ik) zingen
Answeeer....gimme an answer... en ik weet nog dat er rap in zit, iets van
"Chekc this story, about this girl, looking for love and just got,..."

Herkenbaar?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_192805981
Dit is niet helemaal de versie die je vraagt. Het nummer komt van het album Styles van Ben Liebrand.

De versie met de rap die je eigenlijk zoekt ken ik wel, maar ik weet niet hoe die specifiek heet.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zaterdag 25 april 2020 @ 21:59:35 #219
486368 hwaterlant
Muziek, DJ, NL, Dance
pi_192806352
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 21:41 schreef Sometimes het volgende:
Dit is niet helemaal de versie die je vraagt. Het nummer komt van het album Styles van Ben Liebrand.

De versie met de rap die je eigenlijk zoekt ken ik wel, maar ik weet niet hoe die specifiek heet.
Dubbel dank:
- ten eerste voor die Ceejay / Ben Liebrand mix, klop!!
- ten tweede...bevestiging dat die met rap inderdaad niet makkelijk te vinden is :Y
Muziek, DJ, NL, Dance
pi_192806736
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 21:59 schreef hwaterlant het volgende:

[..]

Dubbel dank:
- ten eerste voor die Ceejay / Ben Liebrand mix, klop!!
- ten tweede...bevestiging dat die met rap inderdaad niet makkelijk te vinden is :Y
Nu zit die zoektocht ook in mijn hoofd ;(

Kan 'm echt niet vinden...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zaterdag 25 april 2020 @ 22:53:11 #221
486368 hwaterlant
Muziek, DJ, NL, Dance
pi_192807508
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 22:17 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Nu zit die zoektocht ook in mijn hoofd ;(

Kan 'm echt niet vinden...
haha, nee, ik ook niet....bizar!! Heb ook ff geen idee uit welk jaar...is het 90's, 00's of later... :D
Muziek, DJ, NL, Dance
pi_192807847
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 22:53 schreef hwaterlant het volgende:

[..]

haha, nee, ik ook niet....bizar!! Heb ook ff geen idee uit welk jaar...is het 90's, 00's of later... :D
Het oorspronkelijke nummer is uit 1991 en ik denk de versie die jij zoekt ook. Volgens mij is het de versie met CJ (in de video Ceejay) en CP met dezelfde titel.

Maar ik kan het niet toetsen want kan er geen audiofragment van vinden.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zondag 26 april 2020 @ 12:54:19 #223
486368 hwaterlant
Muziek, DJ, NL, Dance
pi_192812834
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2020 23:12 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Het oorspronkelijke nummer is uit 1991 en ik denk de versie die jij zoekt ook. Volgens mij is het de versie met CJ (in de video Ceejay) en CP met dezelfde titel.

Maar ik kan het niet toetsen want kan er geen audiofragment van vinden.
Toch thanks!! mooie zoektocht......vriend van me deed 90's live stream, denk dat daarom dit genre/dezetijd/deze single bij me op kwam.... wil hem in mijn eigen 90's lijst erbij zetten
Moet goed koemn :-)
Muziek, DJ, NL, Dance
pi_192827575
Wellicht dat mensen het wel herkennen.


Een vriendin van mij stuurde onderstandaand nummer naar mij. Vanaf 1:09 lijkt het nummer haast een 1 op 1 (denk ik dan) op een heel ander bestaand nummer. Maar ik kom er niet op..

"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_192831660
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 12:57 schreef ConqueringChaos het volgende:
Wellicht dat mensen het wel herkennen.


Een vriendin van mij stuurde onderstandaand nummer naar mij. Vanaf 1:09 lijkt het nummer haast een 1 op 1 (denk ik dan) op een heel ander bestaand nummer. Maar ik kom er niet op..

Volgens deze en gene;

Art of noise - Close (to the edit)
pi_192833875
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 18:35 schreef GX3 het volgende:

[..]

Volgens deze en gene;

Art of noise - Close (to the edit)
Deze is van 1984. Ik denk veel later..
Ik ben 88 zij van 93. Denk eerder late 90 dance achtige nummers of begin 00. Maar kan mijn vinger er niet op leggen.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  maandag 27 april 2020 @ 20:59:13 #227
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_192833899
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 20:57 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Deze is van 1984. Ik denk veel later..
Ik ben 88 zij van 93. Denk eerder late 90 dance achtige nummers of begin 00. Maar kan mijn vinger er niet op leggen.
Iets van Missy Elliot?
pi_192835281
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 20:57 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Deze is van 1984. Ik denk veel later..
Ik ben 88 zij van 93. Denk eerder late 90 dance achtige nummers of begin 00. Maar kan mijn vinger er niet op leggen.

Deze?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_192841094
Nope :N

Ik denk zelfs dat als ik het nummer ooit ga vinden het misschien helemaal niet op lijkt haha.


Missy was het ook niet.
Maar dankzij jullie wel weer even muziek geluisterd die ik al een hele poos niet beluisterd had ;)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_192850407
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:09 schreef Dandilion het volgende:
Ik zoek een house/ trance/ dance nummer van tussen 1998/2004 zat deze beat in/ begon met:

tltt tltt tltt


Kan er echt niet opkomen wie de dj/artiest is.
Beetje vaag misschien maar dit is alles wat ik nog weet.
Karma is a fucking bitch.
pi_192990164
Help!

Het intro / gitaarrifje van dit nummer lijkt op een nummer van een aantal jaar geleden. Maar welk nummer was dat ook alweer?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_192990976
quote:
5s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:50 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Help!

Het intro / gitaarrifje van dit nummer lijkt op een nummer van een aantal jaar geleden. Maar welk nummer was dat ook alweer?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Het doet mij in de verte denken aan The Reckoning Song van Asaf Avidan

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:06:14 #233
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_192991441
quote:
5s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:50 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Help!

Het intro / gitaarrifje van dit nummer lijkt op een nummer van een aantal jaar geleden. Maar welk nummer was dat ook alweer?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Deze toevallig?

  donderdag 7 mei 2020 @ 11:21:12 #234
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_192991683
quote:
5s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:50 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Help!

Het intro / gitaarrifje van dit nummer lijkt op een nummer van een aantal jaar geleden. Maar welk nummer was dat ook alweer?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Of deze?

I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:25:16 #235
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_192991746
quote:
5s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:50 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Help!

Het intro / gitaarrifje van dit nummer lijkt op een nummer van een aantal jaar geleden. Maar welk nummer was dat ook alweer?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Of deze?

pi_192992842
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het doet mij in de verte denken aan The Reckoning Song van Asaf Avidan

Volgens mij is het deze inderdaad :Y Maar dan deze versie:

Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_192992888
quote:
Maar deze lijkt ook wel een beetje.. ;) Waarschijnlijk zijn er meerdere nummers in mijn hoofd samengesmolten.

Bedankt allen!
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_193001606
Ik zoek een Nederlandse band, de zanger had nogal een scheef gebit dat staat me bij. Hadden denk ik 1 of 2 hits. Van na 2000.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_193033154
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 20:50 schreef Dandilion het volgende:
Ik zoek een Nederlandse band, de zanger had nogal een scheef gebit dat staat me bij. Hadden denk ik 1 of 2 hits. Van na 2000.
Komt er nog reactie of het antwoord op je vorige vraag gevonden is?
pi_193033360
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 20:50 schreef Dandilion het volgende:
Ik zoek een Nederlandse band, de zanger had nogal een scheef gebit dat staat me bij. Hadden denk ik 1 of 2 hits. Van na 2000.
En de muziekstijl weet je die nog? Was het rock gitaren of beetje ballad piano ding?
Ongeveer leeftijd van de zanger erbij is ook nog wel handig.

Probeer het zoek gebied hier even wat mee te verkleinen want zou het zo niet kunnen raden.

Niet eentje van deze toevallig:

1. Boudewijn de Groot - 'Avond' (9)
2. Claudia de Breij - 'Mag Ik Dan Bij Jou' (14)
3. Golden Earring - 'Radar Love' (21)
4. Racoon - 'Oceaan' (24)
5. Klein Orkest - 'Over De Muur' (45)
6. Guus Meeuwis - 'Brabant' (50)
7. Kensington - 'Sorry' (60)
8. Wim Sonneveld - 'Het Dorp' (62)
9. Acda en De Munnik - 'Het Regent Zonnestralen' (82)
10. Ramses Shaffy& Liesbeth List - 'Pastorale' (86)

[ Bericht 14% gewijzigd door kree op 09-05-2020 17:44:40 ]
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 9 mei 2020 @ 19:54:24 #241
22892 thealterego1
Naaktposter
pi_193035214
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 20:50 schreef Dandilion het volgende:
Ik zoek een Nederlandse band, de zanger had nogal een scheef gebit dat staat me bij. Hadden denk ik 1 of 2 hits. Van na 2000.
De Kik?
pi_193037085
quote:
Dat zou wel stroken van rond die tijd ja :D
Hmmms was dit een hit in 2000?
Weet het niet meer was toen meer op school als radio luisteren enzo.
Do what you love, love what you do!
pi_193044928
Op het werk hebben we vaker "Guilty Pleasures" opstaan van Radio10 en daar is nou al een paar keer een nummer voorbij gekomen waarvan ik de artiest/titel zoek.

Het is een beetje "grappig" nummer in de stijl van "Living Doll". Het enige wat we er nog van mij staat is de tekst "at the opera" wat vrij vaak herhaald wordt.

Ik heb zelf echt geen flauw idee, heb al gezocht maar geen resultaat... :?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 mei 2020 @ 09:26:44 #244
862 Arcee
Look closer
pi_193045292
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 08:50 schreef The_Voice_Within het volgende:
Op het werk hebben we vaker "Guilty Pleasures" opstaan van Radio10 en daar is nou al een paar keer een nummer voorbij gekomen waarvan ik de artiest/titel zoek.

Het is een beetje "grappig" nummer in de stijl van "Living Doll". Het enige wat we er nog van mij staat is de tekst "at the opera" wat vrij vaak herhaald wordt.

Ik heb zelf echt geen flauw idee, heb al gezocht maar geen resultaat... :?
pi_193046431
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 17:17 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Komt er nog reactie of het antwoord op je vorige vraag gevonden is?
Het waren niet de Venga boys.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_193046439
quote:
Ben er inmiddels achter... Go back to the zoo zocht ik
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  zondag 10 mei 2020 @ 11:41:43 #247
22892 thealterego1
Naaktposter
pi_193046825
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 11:06 schreef Dandilion het volgende:

[..]

Ben er inmiddels achter... Go back to the zoo zocht ik
Top dat je het gevonden hebt!
pi_193059459
quote:
Super! Dankjewel :)
pi_193060532
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 11:05 schreef Dandilion het volgende:

[..]

Het waren niet de Venga boys.
quote:
Over deze heen gelezen? Want dit is 'm 100%.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_193310688
Ik hoorde een tijdje terug een nummer, een vrouw zingt.

Het gaat 'oh oh oh oh, uh oh oh oh oh, oh oh .... insert paar woordjes ... tonight'. Die oh oh oh is wel karakteristiek. Heb het in mijn hoofd zitten maar kan er gewoon niet meer opkomen en ook niet terugvinden in mijn youtube geschiedenis (misschien ergens in een remix van een uur dat het ergens zat dus ja dat kost nogal wat tijd anders).

Alvast bedankt.

Edit: zal je zien, ik post het nadat ik er ongeveer 1,5 uur mee bezig ben geweest en dan vind ik het volgens mij letterlijk 1 minuut later :')


Direct vanaf het begin. Zat wat verder terug in mijn lijst dan ik dacht.

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2020 21:24:19 ]
pi_193324551
Help! Ik zoek een nummer. Het kan niet zo lastig zijn, want het was een hit. Kan me zelfs herinneren dat ik het vele jaren geleden hier al eens voorbij heb zien komen, maar kom er niet meer op en kan het nergens meer vinden.

Nummer is uit de jaren negentig, categorie dance. In de clip zingt een vrouw op een strand, in ieder geval delen van het nummer. De vrouw heeft donkere haren volgens mij.
  Moderator dinsdag 26 mei 2020 @ 18:55:31 #252
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193324695
Poeh sex on the beach?


Lambada


Rmb spring


Misschien heb je nog meer info
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_193324806
quote:
Nee, helaas niet. De vrouw heeft lang donker haar. Volgens mij zie je de zee op de achtergrond als de vrouw op het strand zingt.
pi_193324834
Lambada en Spring ook helaas niet
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 mei 2020 @ 19:23:08 #255
862 Arcee
Look closer
pi_193325303
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 19:00 schreef HB030 het volgende:

[..]

Nee, helaas niet. De vrouw heeft lang donker haar. Volgens mij zie je de zee op de achtergrond als de vrouw op het strand zingt.
pi_193325378
quote:
Nee, ook niet. Wel leuk weer eens te horen:)
  dinsdag 26 mei 2020 @ 19:36:36 #257
111260 Charmian
a little joy
pi_193325611
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:46 schreef HB030 het volgende:
Help! Ik zoek een nummer. Het kan niet zo lastig zijn, want het was een hit. Kan me zelfs herinneren dat ik het vele jaren geleden hier al eens voorbij heb zien komen, maar kom er niet meer op en kan het nergens meer vinden.

Nummer is uit de jaren negentig, categorie dance. In de clip zingt een vrouw op een strand, in ieder geval delen van het nummer. De vrouw heeft donkere haren volgens mij.
?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_193326102
quote:
Nee, ook niet. Wel ook leuk weer te horen.
Ik ga nog even navraag doen bij een vriendin voor meer details. We kwamen er samen niet op namelijk.
pi_193335321
Geen dance en net niet uit de jaren '90, maar lang donker haar op het strand met de zee op de achtergrond...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 2 juni 2020 @ 12:14:40 #260
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_193434243
:D
Kent iemand het liedje op 0:52?

Het is geloof ik iets Marokkaans.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 21:08:52 #261
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_193494580
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_193495584
quote:
De comments zeggen dit:

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  vrijdag 5 juni 2020 @ 23:19:56 #263
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_193496400
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 12:14 schreef BasEnAad het volgende:
:D
Kent iemand het liedje op 0:52?

Het is geloof ik iets Marokkaans.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 14:55:24 #264
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
  dinsdag 9 juni 2020 @ 15:26:27 #265
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_193552763
Biodanza _O_ _O_ _O_
pi_193572690
Ik ben op zoek naar een Frans oud nummer...

Ik ken het als jochie uit de beginjaren '90 maar kan veel ouder zijn.

Uptempto dansnummertje met een mannenstem. Opvallend was dat er dan geregeld een hoge draai in zijn stem kwam.. een soort hik..

Wie o wie?
pi_193572776
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 19:39 schreef ejvdb het volgende:
Ik ben op zoek naar een Frans oud nummer...

Ik ken het als jochie uit de beginjaren '90 maar kan veel ouder zijn.

Uptempto dansnummertje met een mannenstem. Opvallend was dat er dan geregeld een hoge draai in zijn stem kwam.. een soort hik..

Wie o wie?
Deze?

I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_193572842
Nee, klinkt als een oude man.. en volgens mij hoor je ook geregeld je voudrais...
pi_193573586
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 19:48 schreef ejvdb het volgende:
Nee, klinkt als een oude man.. en volgens mij hoor je ook geregeld je voudrais...
Een beetje dronken zeurderige stem ook,
pi_193573679
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 20:38 schreef ejvdb het volgende:

[..]

Een beetje dronken zeurderige stem ook,
Kan je een stukje nadoen / neuriën?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_193574113
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 20:44 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Kan je een stukje nadoen / neuriën?
Hoe zet ik dat hierop?
pi_193574217
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 21:13 schreef ejvdb het volgende:

[..]

Hoe zet ik dat hierop?
Ik zie mensen Vocaroo.com gebruiken (zie post #127 in dit topic). Via Youtube kan het blijkbaar ook (#143).
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_193574327
https://voca.ro/9eP4DYpIQjJ

Zoiets, beetje vals...
pi_193575003
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 21:26 schreef ejvdb het volgende:
https://voca.ro/9eP4DYpIQjJ

Zoiets, beetje vals...
Ik heb het gevoel dat ik het zou moeten kennen.
Heb je meer info? Instrumenten, wat dan ook.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  woensdag 10 juni 2020 @ 22:16:36 #275
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_193575314
Niet echt up-tempo(maar zo klinkt je Voocaroo stukje ook niet, vind ik) maar uit 1990, oudere man, stemverheffing:

De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_193575325
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 22:04 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat ik het zou moeten kennen.
Heb je meer info? Instrumenten, wat dan ook.
Nee eigenlijk niet, ik was een jaar of 5.. mogelijk een accordeon op de achtergrond

Klinkt een beetje als een dronken man...

Ik heb uitvoerig al youtube tussen Franse lijsten zitten zoeken. Niks..

Ook een Franse vriend gevraagd, zegt hem ook niks.


Mijn pa zou het zo weten maar die is helaas al overleden.
pi_193575337
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 22:16 schreef Rob310 het volgende:
Niet echt up-tempo(maar zo klinkt je Voocaroo stukje ook niet, vind ik) maar uit 1990, oudere man, stemverheffing:

Nop, het gaat wat sneller..
pi_193584601
Gevonden! Franse vriend heeft nog even goed geluisterd naar het mooie gefluit.

pi_193585485
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 15:04 schreef ejvdb het volgende:
Gevonden! Franse vriend heeft nog even goed geluisterd naar het mooie gefluit.

:)

Ik ken het nummer niet. "Je voudrais" komt er inderdaad vaak in voor.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_193588612
Bedankt voor het meedenken :)
  Moderator zaterdag 13 juni 2020 @ 22:22:32 #281
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_193620068
Ik weet niet of iemand mij hier mee kan helpen maar ik zoek hier de Duitstalige versie van, best bekend nummer volgens mij

~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_193620258
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik weet niet of iemand mij hier mee kan helpen maar ik zoek hier de Duitstalige versie van, best bekend nummer volgens mij

Na wat googlen kwam ik op deze :@

"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Moderator zaterdag 13 juni 2020 @ 22:55:19 #283
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_193620749
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 22:32 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Na wat googlen kwam ik op deze :@

:D

Dat is 'm ja, bedankt _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 15 juni 2020 @ 15:25:58 #284
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_193641095
quote:
7s.gif Op maandag 15 juni 2020 14:33 schreef VarkensHart het volgende:

Vanaf 2:40 onder dit (treurige) YouTube filmpje. Keiharde techno dus als je niet in die wereld zit hoef je niet te klikken ^O^
pi_193642724
quote:
7s.gif Op maandag 15 juni 2020 15:25 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Maar je wil gewoon welk nummer er gebruikt is, of klinkt als?
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  maandag 15 juni 2020 @ 17:25:13 #286
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_193642862
quote:
7s.gif Op maandag 15 juni 2020 15:25 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  maandag 15 juni 2020 @ 18:15:53 #287
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_193643527
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 17:16 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Maar je wil gewoon welk nummer er gebruikt is, of klinkt als?
Nee dat precieze nummer. Zelfs in de YouTube comments wordt hij niet genoemd.
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 17:25 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Ook lekker maar dat is hem niet
pi_193644141
Kijk eens over Shazam hem herkent dan ;)
Zo heb ik laatst een liedje gevonden die ik op een instagram story zag.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  maandag 15 juni 2020 @ 19:08:09 #289
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_193644259
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 18:59 schreef ConqueringChaos het volgende:
Kijk eens over Shazam hem herkent dan ;)
Zo heb ik laatst een liedje gevonden die ik op een instagram story zag.
Shazam komt bij dit fragment met van alles (waaronder de optie die ik postte), ook totaal andere muziek.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_193645996
Bij mij geeft hij Keano - perspectives (orginal remix) aan.
Maar daarvan is niks te vinden op youtube, dus ik kan dat niet vergelijken.


Oh never mind hij geeft elke keer een ander nummer weer.


Misschien gewoon in een reactie eronder vragen welk nummer ze hebben gebruikt ;)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_193671484
HELP Ik zoek het nummer Jaren 80 nummer rond 10.50 met die hysterische gitaarsolo;
  woensdag 17 juni 2020 @ 20:33:10 #292
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_193675544
Ik hoorde laatst een Nederlands nummer op de radio en ben benieuwd wat het was.
Het was een verhaal, meer verteld dan gezongen, over een jongen die een vriendin vindt en verliefd wordt enzo. Volgens mij een nieuw (recent) nummer.
Het vrouwelijk onderwerp van het nummer was “*naam* met een *letter*”, dus:
Sanne met een S
Maartje met een M
Karin met een K

Of zoiets. Ik weet alleen niet meer welke naam met welke letter...
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_193677172
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 20:33 schreef Barcaconia het volgende:
Ik hoorde laatst een Nederlands nummer op de radio en ben benieuwd wat het was.
Het was een verhaal, meer verteld dan gezongen, over een jongen die een vriendin vindt en verliefd wordt enzo. Volgens mij een nieuw (recent) nummer.
Het vrouwelijk onderwerp van het nummer was “*naam* met een *letter*”, dus:
Sanne met een S
Maartje met een M
Karin met een K

Of zoiets. Ik weet alleen niet meer welke naam met welke letter...
Linde met een E ;)


"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  woensdag 17 juni 2020 @ 21:59:10 #294
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_193677314
quote:
Danku! Ik dacht al dat het niet moeilijk te raden was :D
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_193872376

Die eerste ~10 seconden, met die trompetten. Van welk nummer is dat ook alweer gejat? Kan er niet op komen :r
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_193884231
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 12:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

Die eerste ~10 seconden, met die trompetten. Van welk nummer is dat ook alweer gejat? Kan er niet op komen :r
Het liet mij meteen denken aan een nummer van Vaya Con Dios, uit 1990. Ander instrument, zelfde idee.

I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_193885917
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 07:08 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Het liet mij meteen denken aan een nummer van Vaya Con Dios, uit 1990. Ander instrument, zelfde idee.

Dat is 'm. Top thanks!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_194113391
Help, ik ben op zoek naar een Duitstalig nummer dat gezongen wordt door mannen (meerstemmig dus). De wijze waarop het nummer gebracht wordt is bijzonder 'plechtig' en in eerste instantie vond ik de uitvoering van het liedje zelfs een beetje obscuur. (Maar na ongeveer een kwart van het nummer veranderde mijn oordeel over dit nummer wel, ondat de muziek erg goed was.)
Denk een beetje aan Il Divo, of iets dergelijks. Ik zou zeggen dat het maar maximaal 7-8 jaar oud kan zijn.

Helaas heb ik maar weinig van de liedtekst kunnen onthouden. Het lied wordt eigenlijk gezongen naar een bepaalde persoon toe. Gezongen wordt dan "Onze harten slaan niet meer als 1." Hierna volgt een stukje dat ik niet onthouden heb, en daarna volgt: "Misschien moest het zo zijn".

Zegt dat iemand iets? B.v.d.
C'est une chanson simple que je te donne
Aussi facile qu'elle est tendre
Tu sais ce sont parfois les mots très simples
Les plus difficiles à entendre
  donderdag 23 juli 2020 @ 14:43:21 #299
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_194222732
Hallo vrinden,

Ik ben op zoek naar een (volgens mij al wat ouder) vocal trance nummer met vrouwelijke vocalen.

Ze zingt ik het refrein: dream on, ooohooh dream on (beetje zacht galmend neuriënd daarna).

En nog een zin als “the sky is not the limit”.

Ik had gedacht het makkelijk te kunnen vinden, denk ook nog steeds dat in de titel iets met dreams of dream on verwerkt zit. Maar helaas, ik zie door alle dromen het nummer niet meer ;)

Enkele weken/maanden geleden nog grhoord in een van mn vaste trance podcasts, maar dat zijn er ook een hoop (oa Armin van Buuren, Ferry Corsten, Solarstone, Markus Schulz), dus voelt als een speld in een hooiberg.

Voor een beetje doorgewinterde tranceliefhebber moet het een eitje zijn, ook stom dat ik er niet op kan komen of adequaat kan googlen :{
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_194222821
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 14:43 schreef LuNaTiC het volgende:
Hallo vrinden,

Ik ben op zoek naar een (volgens mij al wat ouder) vocal trance nummer met vrouwelijke vocalen.

Ze zingt ik het refrein: dream on, ooohooh dream on (beetje zacht galmend neuriënd daarna).

En nog een zin als “the sky is not the limit”.

Ik had gedacht het makkelijk te kunnen vinden, denk ook nog steeds dat in de titel iets met dreams of dream on verwerkt zit. Maar helaas, ik zie door alle dromen het nummer niet meer ;)

Enkele weken/maanden geleden nog grhoord in een van mn vaste trance podcasts, maar dat zijn er ook een hoop (oa Armin van Buuren, Ferry Corsten, Solarstone, Markus Schulz), dus voelt als een speld in een hooiberg.

Voor een beetje doorgewinterde tranceliefhebber moet het een eitje zijn, ook stom dat ik er niet op kan komen of adequaat kan googlen :{

Op basis van je beschrijving eigenlijk geen match, maar toch een poging.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  donderdag 23 juli 2020 @ 15:04:00 #301
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_194223033
Nee ik snap de associatie, maar het is echt een trance nummer, geen eurodance zoals dit; en ook wel iets minder oud ;) zeker na de 00’s :P

Dank voor de poging in elk geval!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')