Nee, helaas niet. De vrouw heeft lang donker haar. Volgens mij zie je de zee op de achtergrond als de vrouw op het strand zingt.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:00 schreef HB030 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. De vrouw heeft lang donker haar. Volgens mij zie je de zee op de achtergrond als de vrouw op het strand zingt.
?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:46 schreef HB030 het volgende:
Help! Ik zoek een nummer. Het kan niet zo lastig zijn, want het was een hit. Kan me zelfs herinneren dat ik het vele jaren geleden hier al eens voorbij heb zien komen, maar kom er niet meer op en kan het nergens meer vinden.
Nummer is uit de jaren negentig, categorie dance. In de clip zingt een vrouw op een strand, in ieder geval delen van het nummer. De vrouw heeft donkere haren volgens mij.
Nee, ook niet. Wel ook leuk weer te horen.quote:
De comments zeggen dit:quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 12:14 schreef BasEnAad het volgende:
![]()
Kent iemand het liedje op 0:52?
Het is geloof ik iets Marokkaans.
Deze?quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:39 schreef ejvdb het volgende:
Ik ben op zoek naar een Frans oud nummer...
Ik ken het als jochie uit de beginjaren '90 maar kan veel ouder zijn.
Uptempto dansnummertje met een mannenstem. Opvallend was dat er dan geregeld een hoge draai in zijn stem kwam.. een soort hik..
Wie o wie?
Een beetje dronken zeurderige stem ook,quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:48 schreef ejvdb het volgende:
Nee, klinkt als een oude man.. en volgens mij hoor je ook geregeld je voudrais...
Kan je een stukje nadoen / neuriën?quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:38 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Een beetje dronken zeurderige stem ook,
Hoe zet ik dat hierop?quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:44 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Kan je een stukje nadoen / neuriën?
Ik zie mensen Vocaroo.com gebruiken (zie post #127 in dit topic). Via Youtube kan het blijkbaar ook (#143).quote:
Ik heb het gevoel dat ik het zou moeten kennen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:26 schreef ejvdb het volgende:
https://voca.ro/9eP4DYpIQjJ
Zoiets, beetje vals...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |