Nouja wel met FOK!sters iig.quote:Op maandag 2 december 2019 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh je wil nu zeggen dat jij heel veel ervaring hebt?
Ze is gewoon op zoek naar kwaliteit makkerquote:Op maandag 2 december 2019 17:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel grappig dat je blijkbaar op mannen valt zonder veel seksuele ervaring en/of lang droog staan!
Sterfquote:Op maandag 2 december 2019 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:doublepain
@:i
@:amarantha
@:ifrane
@:onlogisch
@:lange_lans
Dat zijn wel mijn vijanden ja.
Omdat ik me afvraag wat de GGMM pedo meme is?quote:Op maandag 2 december 2019 17:28 schreef Ifrane het volgende:
[..]
@:Lange_Lans hier val je wel door de mand
Nee niet zoveel helaas. Ach bij jou kan je binnenkort ook wel een spinnenweb weghalen voor je doos denk ik toch?quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 17:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee niet zoveel helaas. Ach bij jou kan je binnenkort ook wel een spinnenweb weghalen voor je doos denk ik toch?
"afvraag" je insinueerde hier duidelijk iets.quote:Op maandag 2 december 2019 17:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat ik me afvraag wat de GGMM pedo meme is?
TR gemachtquote:
IK INSINUEERDE NIETS!quote:Op maandag 2 december 2019 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
"afvraag" je insinueerde hier duidelijk iets.
En die grap kan ik hebben, maar ga dan niet anderen de les lezen!
WALGELIJK
hey een TR
Tyf zelf een eind op.quote:Op maandag 2 december 2019 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon wegwezen hier. We moeten je niet.
Eerlijk gezegd kan ik hem wel hebben.quote:Op maandag 2 december 2019 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet mijn probleem.quote:Op maandag 2 december 2019 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zegt je moeder ook vaak.quote:Op maandag 2 december 2019 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik hem wel hebben.
Jammer dat je me niet gelooft.quote:
Daar ga ik eens even flink mijn best voor doen danquote:Op maandag 2 december 2019 17:11 schreef GGMM het volgende: Nog 13 notes en je hebt mij ingehaald @:caland
hoeveel heb je erquote:Op maandag 2 december 2019 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ga ik eens even flink mijn best voor doen dan
Wij ook met jou. Doei!quote:Op maandag 2 december 2019 17:36 schreef Tjacka het volgende:
Volgende keer ga ik geen TR zetten. Ik ben er wel weer klaar mee
oke ik loop achterquote:Op maandag 2 december 2019 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt 585 notes gekregen van onze moderators.
Hoeveel positieve?quote:Op maandag 2 december 2019 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt 585 notes gekregen van onze moderators.
Tyfusweerquote:Op maandag 2 december 2019 17:37 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hallooooo waarom is iedereen boos vandaag
Jeetjemina gossiemijne
quote:Op maandag 2 december 2019 17:35 schreef I het volgende:
[..]
Speelkwartier voor de VBL kleutertjes, 't is weer goed te merken.
Snap ik.quote:
Voor daglicht te kort heb ik zo’n lichttherapie ding gekochtquote:Op maandag 2 december 2019 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tyfusweer
Kort daglicht
Eind van het jaar
Nice. Ik zelf heb er weinig last van, ben alleen wat vermoeider.quote:Op maandag 2 december 2019 17:39 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Voor daglicht te kort heb ik zo’n lichttherapie ding gekocht
https://www.coolblue.nl/e(...)mpaign=product-share
Ideaal
Kanslozequote:Op maandag 2 december 2019 17:39 schreef Ifrane het volgende:
Voor de rest van je problemen: gewoon blowen
Jij kan wel een wietje gebruiken, altijd boos en agressief johquote:
Wat kansloos.quote:Op maandag 2 december 2019 17:39 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Voor daglicht te kort heb ik zo’n lichttherapie ding gekocht
https://www.coolblue.nl/e(...)mpaign=product-share
Ideaal
wiet is voor paupers en tokkiesquote:Op maandag 2 december 2019 17:40 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Jij kan wel een wietje gebruiken, altijd boos en agressief joh
je smerig dikke moedertje is ook altijd in een positieve stemmingquote:Op maandag 2 december 2019 17:42 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ben wel in een betere positieve stemming dan bepaalde personen hier die altijd boos zijn![]()
Moet jij wetenquote:Op maandag 2 december 2019 17:42 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ben wel in een betere positieve stemming dan bepaalde personen hier die altijd boos zijn![]()
het zit diep maatquote:Op maandag 2 december 2019 17:43 schreef Tjacka het volgende:
Nou ik hoef niet uit te leggen waarom i nog steeds een vijand is denk ik...
quote:Op maandag 2 december 2019 17:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
je smerig dikke moedertje is ook altijd in een positieve stemming
Ik koop zo’n ding voor jullie als kerstcadeau, DM mij jullie postadresquote:
Ik woon in Amersfoort, boven de snackbarquote:Op maandag 2 december 2019 17:43 schreef Ifrane het volgende:
[..]
[..]
Ik koop zo’n ding voor jullie als kerstcadeau, DM mij jullie postadres
nooit van gehoordquote:Op maandag 2 december 2019 17:44 schreef Ifrane het volgende:
[..]
ik ben o.us maar heb mn nick veranderd
quote:Op maandag 2 december 2019 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woon in Amersfoort, boven de snackbar
HAHAHAHAquote:Op maandag 2 december 2019 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Op te halen in de bioscoopquote:Op maandag 2 december 2019 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vuile tyfushondquote:Op maandag 2 december 2019 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan bij jou nooit lang duren.
Tot dan
Hahaquote:Op maandag 2 december 2019 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan bij jou nooit lang duren.
Tot dan
Wowquote:
Doe eens normaal strontjoch.quote:Op maandag 2 december 2019 17:54 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ook voor jou een lichttherapielamp kopen?
Flikker op met die teringzooiquote:Op maandag 2 december 2019 17:54 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ook voor jou een lichttherapielamp kopen?
Zal erover nadenkenquote:Op maandag 2 december 2019 17:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik probeer die lamp ook van je te krijgen.
Kakkerlak
Hoe denk je anders hoe ik met dit Feyenoord om kan gaan?quote:Op maandag 2 december 2019 17:59 schreef Caland het volgende:
Lichttherapie
Dan moet je wel zwaar blowen ofzo om daarin te geloven
Gewoon zoals iedereenquote:Op maandag 2 december 2019 18:00 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hoe denk je anders hoe ik met dit Feyenoord om kan gaan?
gewoon wegwezen hoe moeilijk is hetquote:Op maandag 2 december 2019 18:04 schreef I het volgende:
[..]
Als jij die teringmongooltjes van je eens gedeisd houdt.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 2 december 2019 18:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon wegwezen hoe moeilijk is het
woedendquote:Op maandag 2 december 2019 18:04 schreef I het volgende:
[..]
Kan je het nog aan?quote:Op maandag 2 december 2019 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONFERFUL TIME OF THE YEARRRRRRRRRRR
Neequote:Op maandag 2 december 2019 18:04 schreef I het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2019 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik maak er nu een eind aan.
Okquote:Op maandag 2 december 2019 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik maak er nu een eind aan.
Dat zijn geen grappen. Mijn opa is vroeger van de wachttoren afgekankerdquote:Op maandag 2 december 2019 18:12 schreef I het volgende:
Oja, iets met kanker mag niet ontbreken natuurlijk.
Niemand lacht.quote:Op maandag 2 december 2019 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen. Mijn opa is vroeger van de wachttoren afgekankerd
Wat deed je opa in de wachttoren?quote:Op maandag 2 december 2019 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen. Mijn opa is vroeger van de wachttoren afgekankerd
Oh, wacht.quote:Op maandag 2 december 2019 18:09 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ga van de week naar de fanshop. De Europa League badge + Senesi op het shirt laten bedrukken voordat we eruit vliegen.
Dit is best hard.quote:Op maandag 2 december 2019 18:20 schreef I het volgende:
[..]
Zeiden je ouders ook toen je levend geboren werd.
quote:Op maandag 2 december 2019 18:27 schreef onlogisch het volgende:
@:Ifrane is vast zo'n sukkeltje die voetbalshirts laat bedrukken met een naam en het dan draagt.
Kutleven heb je als jij je hier om druk maaktquote:
Al dat onnodige gebash. Waar komt dat vandaan joh?quote:Op maandag 2 december 2019 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er spelen hier en daar wat frustraties merk ik.
Gewoon oprotten met je hoofdquote:Op maandag 2 december 2019 18:45 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Al dat onnodige gebash. Waar komt dat vandaan joh?
Da's VBL-eigen joh, al jaren.quote:Op maandag 2 december 2019 18:45 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dramaandag denk ik?quote:Op maandag 2 december 2019 18:45 schreef Ifrane het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2019 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dramaandag denk ik?
Ik merk het jaquote:
Nope.quote:
Laten we dan goed beginnen.quote:
Wist niet dat je tegenwoordig een uitnodiging nodig had voor openbare fora.quote:Op maandag 2 december 2019 18:46 schreef GGMM het volgende:
Meestal ga ik ook zonder uitnodiging ergens heen om dan vervolgens over de gasten te klagen.
Niet herkenbaar, Marokkanen zijn gastvrij.quote:Op maandag 2 december 2019 18:46 schreef GGMM het volgende:
Meestal ga ik ook zonder uitnodiging ergens heen om dan vervolgens over de gasten te klagen.
Bij dezen.quote:Op maandag 2 december 2019 18:47 schreef I het volgende:
[..]
Wist niet dat je tegenwoordig een uitnodiging nodig had voor openbare fora.
Geen zin inquote:Op maandag 2 december 2019 18:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Laten we dan goed beginnen.
Stel jezelf eens voor en voor welke club ben je?
quote:Op maandag 2 december 2019 18:47 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Niet herkenbaar, Marokkanen zijn gastvrij.
Ik vraag op straat ook weleens aan mensen wat hun probleem is. Ik luister graag.
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 2 december 2019 18:47 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Niet herkenbaar, Marokkanen zijn gastvrij.
Ik vraag op straat ook weleens aan mensen wat hun probleem is. Ik luister graag.
Ik was o.us2.0, geboren en getogen in Rotterdam, stadsdeel/deelgemeente Feijenoord om precies te zijn. Dan raad je natuurlijk al voor welke club ik ben.quote:Op maandag 2 december 2019 18:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Laten we dan goed beginnen.
Stel jezelf eens voor en voor welke club ben je?
Heb ik nooit aan meegedaan.quote:Op maandag 2 december 2019 18:49 schreef Doublepain het volgende:
Vroeger kregen we een ban voor trollen in een ander SC
@:GGMM
Ajax?quote:Op maandag 2 december 2019 18:50 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik was o.us2.0, geboren en getogen in Rotterdam, stadsdeel/deelgemeente Feijenoord om precies te zijn. Dan raad je natuurlijk al voor welke club ik ben.
Sparta?quote:Op maandag 2 december 2019 18:50 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik was o.us2.0, geboren en getogen in Rotterdam, stadsdeel/deelgemeente Feijenoord om precies te zijn. Dan raad je natuurlijk al voor welke club ik ben.
Van een half jaar wel te verstaan.quote:Op maandag 2 december 2019 18:49 schreef Doublepain het volgende:
Vroeger kregen we een ban voor trollen in een ander SC
@:GGMM
Je naam veranderenquote:Op maandag 2 december 2019 18:50 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dekamarkt!quote:
Mehquote:Op maandag 2 december 2019 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Graag wel handhaven en die sukkels bannen
Oh lol. Mooi dat je hem ook al noemt.quote:Op maandag 2 december 2019 18:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Van een half jaar wel te verstaan.
@:masterminded flopmod
Chocomelquote:Op maandag 2 december 2019 18:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dekamarkt!
Chocomel was in de aanbieding. Ik heb een leuk grapje gemaakt, maar ik ben niet zo goed in uploaden via imgur
Stoer zegquote:Op maandag 2 december 2019 18:52 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mijn broertje is voor Ajax hè
Klappen hebben niet gewerkt
Wat voor klappen heb je dan gegeven?quote:Op maandag 2 december 2019 18:52 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mijn broertje is voor Ajax hè
Klappen hebben niet gewerkt
Als mod zijnde kan je gewoon zijn posts veranderen tochquote:Op maandag 2 december 2019 18:54 schreef Tjacka het volgende:
Wie in de sc heeft er echt aan de moeder van I gezeten? Er moet wel een reden zijn dat hij zo smerig mad is.
Hier gewoon blijven rondhangen dus? Prima. Ik voel me steeds meer welkom.quote:Op maandag 2 december 2019 18:54 schreef Coco. het volgende:
@:I zou een voorbeeld kunnen nemen aan @:Ifrane
Als zijndequote:Op maandag 2 december 2019 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als mod zijnde kan je gewoon zijn posts veranderen toch
Een applaus.quote:Op maandag 2 december 2019 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat voor klappen heb je dan gegeven?
@:caland
@:jancees
Mod worden? (lol)quote:Op maandag 2 december 2019 18:54 schreef Coco. het volgende:
@:I zou een voorbeeld kunnen nemen aan @:Ifrane
Oh ja. Jij bent ook nog madquote:Op maandag 2 december 2019 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als mod zijnde kan je gewoon zijn posts veranderen toch
Ik doe hem niet naquote:Op maandag 2 december 2019 18:55 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Een applaus.
Ik doe hem niet na, Ajacied zijn op Rotterdam-Zuid.
Geen spoilers.quote:Op maandag 2 december 2019 18:56 schreef naatje_1 het volgende:
De vete tussen I en VBL SC leest een beetje als de vete tussen Jimmy Hoffa en Tony in de Irishman.
[ afbeelding ]
Donderstraal even op met je getrollquote:Op maandag 2 december 2019 18:56 schreef naatje_1 het volgende:
De vete tussen I en VBL SC leest een beetje als de vete tussen Jimmy Hoffa en Tony in de Irishman.
[ afbeelding ]
Ja maar dat weet ik alquote:Op maandag 2 december 2019 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er verdwijnt iemand, maar ik zeg niet wie.
Tjacka stuurde mij dagelijks nudes van Charlotte door ja.quote:Op maandag 2 december 2019 18:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar jij bent vrienden met @:tjacka toch?
Teringhond ben je ook hequote:Op maandag 2 december 2019 18:57 schreef I het volgende:
[..]
Ze gaan beiden dood, Hoffa rijdt van een klif, Tony schiet zichzelf door z'n kop.
Dat deed hij ook naar mij.quote:Op maandag 2 december 2019 18:58 schreef I het volgende:
[..]
Tjacka stuurde mij dagelijks nudes van Charlotte door ja.
Ik heb helemaal nooit wat door gestuurd debiel.quote:Op maandag 2 december 2019 18:58 schreef I het volgende:
[..]
Tjacka stuurde mij dagelijks nudes van Charlotte door ja.
Oh, ik kreeg die van Drizzt.quote:Op maandag 2 december 2019 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat deed hij ook naar mij.
Dus daar hoef je geen vrienden voor te zijn.
Jammer, had het gevoel dat het wel een band smeedde.quote:Op maandag 2 december 2019 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat deed hij ook naar mij.
Dus daar hoef je geen vrienden voor te zijn.
Een maagband zou wel wat zijnquote:Op maandag 2 december 2019 19:00 schreef I het volgende:
[..]
Jammer, had het gevoel dat het wel een band smeedde.
Oja, Char leest nog mee (lol)quote:Op maandag 2 december 2019 18:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nooit wat door gestuurd debiel.
Heel leuk maatjequote:Op maandag 2 december 2019 18:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kijk @:caland en @:jancees
Leuk grapje hè
Tr gemachtquote:Op maandag 2 december 2019 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
Je zou geen TR meer doen toch @:tjacka ?
Wow jij bent mad zegquote:Op maandag 2 december 2019 19:05 schreef I het volgende:
[..]
Je hoeft r niet te taggen hoor, ze leest alles dagelijks terug.
Bizar hè, iemand die één dagje vervelend doet, valt veel meer op dan iemand die dat al jaren doet.quote:Op maandag 2 december 2019 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry voor mijn grap in de ONZ-SC
Maar je bent ook wel stierlijk vervelend vandaag!
Als ze maar weet dat ik haar mis en @scrummie2.0quote:Op maandag 2 december 2019 19:05 schreef I het volgende:
[..]
Je hoeft r niet te taggen hoor, ze leest alles dagelijks terug.
Misschien moet je dr discord even joinen. @Driepink kan je wel een invite sturen.quote:Op maandag 2 december 2019 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ze maar weet dat ik haar mis en @:scrummie2.0
Hopelijk gaan het hun goed
Dit zal wel een boodschap zijn richting iemand ofzoquote:Op maandag 2 december 2019 19:06 schreef I het volgende:
[..]
Bizar hè, iemand die één dagje vervelend doet, valt veel meer op dan iemand die dat al jaren doet.
Hunquote:Op maandag 2 december 2019 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet mijn discord pw niet meerquote:Op maandag 2 december 2019 19:08 schreef I het volgende:
[..]
Misschien moet je dr discord even joinen. @:Driepink kan je wel een invite sturen.
@Amarantha en ik vinden dit een leuke post.quote:Op maandag 2 december 2019 19:08 schreef I het volgende:
[..]
Misschien moet je dr discord even joinen. @:Driepink kan je wel een invite sturen.
quote:Op maandag 2 december 2019 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zal wel een boodschap zijn richting iemand ofzo
Maar van jou valt het op ja.Normaal heb je geen frustraties ofzo
Nou ja, kan gebeuren!
Scrummie en @GGMM hebben het vandaag uitgemaakt op twitter. Ik dacht nog wel dat ze bff waren.quote:Op maandag 2 december 2019 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Grote bek? Tegen wie heb je het?quote:Op maandag 2 december 2019 19:08 schreef KingRoland het volgende:
grote bek als ik er niet ben
Ik ben veilig thuis gekomen![]()
trouwens deze week rotterdam! GENOT
Jouw probleemquote:Op maandag 2 december 2019 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet mijn discord pw niet meer
Huh, ik heb jou nooit wat gestuurd joh.quote:Op maandag 2 december 2019 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg die van Drizzt.
Rotterdam is gaar manquote:Op maandag 2 december 2019 19:08 schreef KingRoland het volgende:
grote bek als ik er niet ben
Ik ben veilig thuis gekomen![]()
trouwens deze week rotterdam! GENOT
dat weet jij dondersgoedquote:Op maandag 2 december 2019 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Grote bek? Tegen wie heb je het?
linkquote:Op maandag 2 december 2019 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Scrummie en @:GGMM hebben het vandaag uitgemaakt op twitter. Ik dacht nog wel dat ze bff waren.
quote:Op maandag 2 december 2019 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:Amarantha en ik vinden dit een leuke post.
Vraag me af of die vent nog leeft, of inmiddels geleefd wordt.quote:Op maandag 2 december 2019 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:Amarantha en ik vinden dit een leuke post.
Ohja ze leest mee.quote:Op maandag 2 december 2019 19:09 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Huh, ik heb jou nooit wat gestuurd joh.
Zie ik hier een gooi naar een VBL moderatie?quote:Op maandag 2 december 2019 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR in VBL.
Handel je hem zelf even af? Dan doet tenminste nog iemand dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |