Stoer zegquote:Op maandag 2 december 2019 18:52 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mijn broertje is voor Ajax hè
Klappen hebben niet gewerkt
Wat voor klappen heb je dan gegeven?quote:Op maandag 2 december 2019 18:52 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mijn broertje is voor Ajax hè
Klappen hebben niet gewerkt
Als mod zijnde kan je gewoon zijn posts veranderen tochquote:Op maandag 2 december 2019 18:54 schreef Tjacka het volgende:
Wie in de sc heeft er echt aan de moeder van I gezeten? Er moet wel een reden zijn dat hij zo smerig mad is.
Hier gewoon blijven rondhangen dus? Prima. Ik voel me steeds meer welkom.quote:Op maandag 2 december 2019 18:54 schreef Coco. het volgende:
@:I zou een voorbeeld kunnen nemen aan @:Ifrane
Als zijndequote:Op maandag 2 december 2019 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als mod zijnde kan je gewoon zijn posts veranderen toch
Een applaus.quote:Op maandag 2 december 2019 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat voor klappen heb je dan gegeven?
@:caland
@:jancees
Mod worden? (lol)quote:Op maandag 2 december 2019 18:54 schreef Coco. het volgende:
@:I zou een voorbeeld kunnen nemen aan @:Ifrane
Oh ja. Jij bent ook nog madquote:Op maandag 2 december 2019 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als mod zijnde kan je gewoon zijn posts veranderen toch
Ik doe hem niet naquote:Op maandag 2 december 2019 18:55 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Een applaus.
Ik doe hem niet na, Ajacied zijn op Rotterdam-Zuid.
Geen spoilers.quote:Op maandag 2 december 2019 18:56 schreef naatje_1 het volgende:
De vete tussen I en VBL SC leest een beetje als de vete tussen Jimmy Hoffa en Tony in de Irishman.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |