Donderstraal even op met je getrollquote:Op maandag 2 december 2019 18:56 schreef naatje_1 het volgende:
De vete tussen I en VBL SC leest een beetje als de vete tussen Jimmy Hoffa en Tony in de Irishman.
[ afbeelding ]
Ja maar dat weet ik alquote:Op maandag 2 december 2019 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er verdwijnt iemand, maar ik zeg niet wie.
Tjacka stuurde mij dagelijks nudes van Charlotte door ja.quote:Op maandag 2 december 2019 18:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar jij bent vrienden met @:tjacka toch?
Teringhond ben je ook hequote:Op maandag 2 december 2019 18:57 schreef I het volgende:
[..]
Ze gaan beiden dood, Hoffa rijdt van een klif, Tony schiet zichzelf door z'n kop.
Dat deed hij ook naar mij.quote:Op maandag 2 december 2019 18:58 schreef I het volgende:
[..]
Tjacka stuurde mij dagelijks nudes van Charlotte door ja.
Ik heb helemaal nooit wat door gestuurd debiel.quote:Op maandag 2 december 2019 18:58 schreef I het volgende:
[..]
Tjacka stuurde mij dagelijks nudes van Charlotte door ja.
Oh, ik kreeg die van Drizzt.quote:Op maandag 2 december 2019 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat deed hij ook naar mij.
Dus daar hoef je geen vrienden voor te zijn.
Jammer, had het gevoel dat het wel een band smeedde.quote:Op maandag 2 december 2019 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat deed hij ook naar mij.
Dus daar hoef je geen vrienden voor te zijn.
Een maagband zou wel wat zijnquote:Op maandag 2 december 2019 19:00 schreef I het volgende:
[..]
Jammer, had het gevoel dat het wel een band smeedde.
Oja, Char leest nog mee (lol)quote:Op maandag 2 december 2019 18:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nooit wat door gestuurd debiel.
Heel leuk maatjequote:Op maandag 2 december 2019 18:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kijk @:caland en @:jancees
Leuk grapje hè
Tr gemachtquote:Op maandag 2 december 2019 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
Je zou geen TR meer doen toch @:tjacka ?
Wow jij bent mad zegquote:Op maandag 2 december 2019 19:05 schreef I het volgende:
[..]
Je hoeft r niet te taggen hoor, ze leest alles dagelijks terug.
Bizar hè, iemand die één dagje vervelend doet, valt veel meer op dan iemand die dat al jaren doet.quote:Op maandag 2 december 2019 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry voor mijn grap in de ONZ-SC
Maar je bent ook wel stierlijk vervelend vandaag!
Als ze maar weet dat ik haar mis en @scrummie2.0quote:Op maandag 2 december 2019 19:05 schreef I het volgende:
[..]
Je hoeft r niet te taggen hoor, ze leest alles dagelijks terug.
Misschien moet je dr discord even joinen. @Driepink kan je wel een invite sturen.quote:Op maandag 2 december 2019 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ze maar weet dat ik haar mis en @:scrummie2.0
Hopelijk gaan het hun goed
Dit zal wel een boodschap zijn richting iemand ofzoquote:Op maandag 2 december 2019 19:06 schreef I het volgende:
[..]
Bizar hè, iemand die één dagje vervelend doet, valt veel meer op dan iemand die dat al jaren doet.
Hunquote:Op maandag 2 december 2019 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet mijn discord pw niet meerquote:Op maandag 2 december 2019 19:08 schreef I het volgende:
[..]
Misschien moet je dr discord even joinen. @:Driepink kan je wel een invite sturen.
@Amarantha en ik vinden dit een leuke post.quote:Op maandag 2 december 2019 19:08 schreef I het volgende:
[..]
Misschien moet je dr discord even joinen. @:Driepink kan je wel een invite sturen.
quote:Op maandag 2 december 2019 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zal wel een boodschap zijn richting iemand ofzo
Maar van jou valt het op ja.Normaal heb je geen frustraties ofzo
Nou ja, kan gebeuren!
Scrummie en @GGMM hebben het vandaag uitgemaakt op twitter. Ik dacht nog wel dat ze bff waren.quote:Op maandag 2 december 2019 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Grote bek? Tegen wie heb je het?quote:Op maandag 2 december 2019 19:08 schreef KingRoland het volgende:
grote bek als ik er niet ben
Ik ben veilig thuis gekomen![]()
trouwens deze week rotterdam! GENOT
Jouw probleemquote:Op maandag 2 december 2019 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet mijn discord pw niet meer
Huh, ik heb jou nooit wat gestuurd joh.quote:Op maandag 2 december 2019 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg die van Drizzt.
Rotterdam is gaar manquote:Op maandag 2 december 2019 19:08 schreef KingRoland het volgende:
grote bek als ik er niet ben
Ik ben veilig thuis gekomen![]()
trouwens deze week rotterdam! GENOT
dat weet jij dondersgoedquote:Op maandag 2 december 2019 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Grote bek? Tegen wie heb je het?
linkquote:Op maandag 2 december 2019 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Scrummie en @:GGMM hebben het vandaag uitgemaakt op twitter. Ik dacht nog wel dat ze bff waren.
quote:Op maandag 2 december 2019 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:Amarantha en ik vinden dit een leuke post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |