Ik zou helemaal gek worden. Ik heb ruimte nodig.quote:
Ik word alleen maar obstinaat van die nepdeals. Ik koop niks.quote:Op maandag 2 december 2019 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van. Ik moet me steeds inhouden impulsaankopen te doen.
Trusten ik trek ook even naar de TVquote:Op maandag 2 december 2019 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik word alleen maar obstinaat van die nepdeals. Ik koop niks.
Hoogste tijd, trusten allen
Jij? Impulsaankopen? Wat dan? Ik krijg vooral make-up aanbiedingen enzo dus ik zie het ff niet voor me.quote:Op maandag 2 december 2019 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van. Ik moet me steeds inhouden impulsaankopen te doen.
Trustequote:Op maandag 2 december 2019 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Had je Irishman nou al afgekeken?quote:Op maandag 2 december 2019 01:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Trusten ik trek ook even naar de TV
De kortingen vallen behoorlijk tegen inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2019 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ze houd van gamenquote:Op maandag 2 december 2019 01:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij? Impulsaankopen? Wat dan? Ik krijg vooral make-up aanbiedingen enzo dus ik zie het ff niet voor me.
Het is even leuk denk ik... maar daarna wordt je gekquote:Op maandag 2 december 2019 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden. Ik heb ruimte nodig.
Ja ik vond hem wel entertaining maar geen Godfather of Scarface, maar wel heel geinig verdersquote:
Nou jij word wel gek denk ik met je in de gang liggen en zoquote:Op maandag 2 december 2019 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is even leuk denk ik... maar daarna wordt je gek![]()
of niet........ ik weet het niet...
Nah, gadgets etc. Had al bijna een nieuwe e-reader gekocht, terwijl ik de laatste tijd weinig lees.quote:Op maandag 2 december 2019 01:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij? Impulsaankopen? Wat dan? Ik krijg vooral make-up aanbiedingen enzo dus ik zie het ff niet voor me.
Ah ok, ik vond 'm eigenlijk beter dan die tweequote:Op maandag 2 december 2019 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik vond hem wel entertaining maar geen Godfather of Scarface, maar wel heel geinig verders
quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik denk als ik opsta dat ik met het hele huisje wegloop
TILL SERIEUSquote:Op maandag 2 december 2019 01:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah ok, ik vond 'm eigenlijk beter dan die twee
Nuttig jaquote:Op maandag 2 december 2019 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, gadgets etc. Had al bijna een nieuwe e-reader gekocht, terwijl ik de laatste tijd weinig lees.
Ja Scarface was sowieso geen moer aan. En Godfather ja ok, misschien deel twee wel dan maar de rest. Meh.quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 01:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja Scarface was sowieso geen moer aan. En Godfather ja ok, misschien deel twee wel dan maar de rest. Meh.
Niet gemeen genoegquote:Op maandag 2 december 2019 01:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij was niet gemeen genoeg Godfather zit je echt omg wat een motherfuckers zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op maandag 2 december 2019 01:13 schreef TillyB het volgende:
wtf is hier going on trouwensdie schoenen
Hij was te klein voor zijn mean rol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
i guess, viel me nu wel pas op sowieso hoe klein Pacino eigenlijk isquote:Op maandag 2 december 2019 01:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij was te klein voor zijn mean rol?
Wij woonden vroeger in en gewoon rijtjeshuis met 11 mensen, dus ik ben wat gewendquote:Op maandag 2 december 2019 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou jij word wel gek denk ik met je in de gang liggen en zo
Geen vriendjes op de kamer dus.quote:Op maandag 2 december 2019 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij woonden vroeger in en gewoon rijtjeshuis met 11 mensen, dus ik ben wat gewend![]()
6 meiden in één slaapkamer![]()
2 stapelbedden van 3 verdiepingen...de bovenste zussen lagen met hun neus tegen de
plafond![]()
dus..........
waarscnijnlijk moest ie groter lijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omg word er claustrofobisch vanquote:
is dit echt ?? of zijn dat aangepaste schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echte aangepastequote:Op maandag 2 december 2019 01:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is dit echt ?? of zijn dat aangepaste schoenen
quote:Op maandag 2 december 2019 01:35 schreef TillyB het volgende:
[..]maakt niet uit ik klik toch niet op Prince
je een raam is wel een mustquote:Op maandag 2 december 2019 01:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
omg word er claustrofobisch vanmoet wel een raam open hebben in de slaapkamer. En dan die wastafel/wc (wel grappig bedacht btw)
Heeft leuke tekstenquote:Op maandag 2 december 2019 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
je een raam is wel een must![]()
Ken je dat?![]()
niet persoonlijk
Slapen
Nederlandse hiphop, boombap beats, dancehall, 90's pop, 60's soul, housy uptempo vrolijke shit, André Hazesquote:
quote:Op maandag 2 december 2019 02:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nederlandse hiphop, boombap beats, dancehall, 90's pop, 60's soul, housy uptempo vrolijke shit, André Hazes
balen, heb deezer (via mijn tel abo)quote:Op maandag 2 december 2019 02:12 schreef TillyB het volgende:
Het is bijna weer Spotify meestgedraaidenummersvanhetjaar tijd
Waar kun je dat zien? Of kan dat nog niet?quote:Op maandag 2 december 2019 02:12 schreef TillyB het volgende:
Het is bijna weer Spotify meestgedraaidenummersvanhetjaar tijd
quote:Op maandag 2 december 2019 02:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
balen, heb deezer (via mijn tel abo)
Kan nog niet denk ik, meestal komt het meteen groot in beeld als het er is, toch?quote:Op maandag 2 december 2019 02:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien? Of kan dat nog niet?
Zulk soort schoenen heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
lak boots van PU van de Bershka
Ik zag ze vorig jaar per toeval en kon ze voor een klein prijsje kopen dankzij een domme fout van de winkel zelf.
Op die foto lijken het zeilschuiten , ze komen best wel lomp over.
Heb er ook erg aan moeten wennen ,
vind blokhakken veel mooier dan die lompe plateaus, maar ik ben me er een partij blij mee :En ze staan me haske leuk
![]()
Het inlopen was nog wel een dingetje .kwam ik al snel achter![]()
Als ik ze straks weer aan wil dan moet ik eerst ff een paar keer de föhn erop zetten als ik ze aan heb, en dat werkt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op maandag 2 december 2019 02:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zulk soort schoenen heb ik ook![]()
![]()
![]()
Ik zag ze vorig jaar per toeval en kon ze voor een klein prijsje kopen dankzij een domme fout van de winkel zelf.
vind blokhakken veel mooier dan die lompe plateaus, maar ik ben me er een partij blij mee :En ze staan me haske leuk
![]()
Als ik ze straks weer aan wil dan moet ik eerst ff een paar keer de föhn erop zetten als ik ze aan heb, en dat werkt goed.Nouja! Toen je ze omschreef zag ik iets heel anders voor me dan die foto, zijn haske mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je daar dan niet superlang mee? Of ben je niet zo lang van jezelf?
TEAM BAKSTEEN
quote:
Ik kan het me niet herinneren eigenlijk. Ik gebruik het ook voornamelijk op de PC, misschien dat het daar niet op komt.quote:Op maandag 2 december 2019 02:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan nog niet denk ik, meestal komt het meteen groot in beeld als het er is, toch?
quote:Op maandag 2 december 2019 02:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zulk soort schoenen heb ik ook![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik ze straks weer aan wil dan moet ik eerst ff een paar keer de föhn erop zetten als ik ze aan heb, en dat werkt goed.oh die wil ik ook welllllll, gelijk groterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sjampookiequote:Op maandag 2 december 2019 02:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
niet persoonlijk he![]()
lalala pookie
Jawel, ook op pcquote:Op maandag 2 december 2019 02:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren eigenlijk. Ik gebruik het ook voornamelijk op de PC, misschien dat het daar niet op komt.
Dat is puzz haar liedjequote:
Ze komen niet zo elegant over als bijvoorbeeld blokhakken. komt door die hoge plateau laag van een aantal cm .. Met blokhakken is het net alsof ik heul lang benquote:Op maandag 2 december 2019 02:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nouja! Toen je ze omschreef zag ik iets heel anders voor me dan die foto, zijn haske mooi!Ben je daar dan niet superlang mee? Of ben je niet zo lang van jezelf?
Zo cute dezequote:
Ze zijn gewoon mooi ookquote:Op maandag 2 december 2019 02:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze komen niet zo elegant over als bijvoorbeeld blokhakken. komt door die hoge plateau laag van een aantal cm .. Met blokhakken is het net alsof ik heul lang ben
Tot ik ze uitdoe![]()
Als ik naar een dansfeestje ging dan danste ik altijd op platte schoenen ,daar kan ik de hele vloer mee over , vandaar dat ik die spekzolen heb gekocht
Zou goed kunnen..quote:Op maandag 2 december 2019 02:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fuck of was dat nou @:Charmian die 'm altijd postte
Ja volgene mij was het Charquote:Op maandag 2 december 2019 02:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou goed kunnen..![]()
Ik hou erg van de stijl van Lady Miss Kier
Ik heb haar em wel eens zien postenquote:Op maandag 2 december 2019 02:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja volgene mij was het Charmaar het past ook wel bij jou
quote:
Ik ga een paar krabben vangen morgen en in leven proberen te houden vriendjes voor pipquote:
Krabben vriendjes voor Pip de kip?quote:Op maandag 2 december 2019 04:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga een paar krabben vangen morgen en in leven proberen te houden vriendjes voor pip
nog even cybermondayenquote:Op maandag 2 december 2019 05:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja het is weer laat![]()
Lekker naar bedje toe dan![]()
Ik heb getwijfeld.quote:
Nog wel heel?quote:Op maandag 2 december 2019 08:34 schreef cafca het volgende:
Net trouwens ff flink onderuitgegleden onderweg naar t werk
Oei, gaat het?quote:Op maandag 2 december 2019 08:34 schreef cafca het volgende:
Net trouwens ff flink onderuitgegleden onderweg naar t werk
Ja, volgens mij wel, op een beugeltje van mijn fietstas na.quote:
Check je zelf ff goed.. ik brak zo 3 ribben en scheurde mn mn kniebanden ....quote:Op maandag 2 december 2019 08:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, op een beugeltje van mijn fietstas na.
Beetje blauwe plekken misschien morgen.
Maar was wel ff schrikken.
Pijnlijkquote:Op maandag 2 december 2019 08:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Check je zelf ff goed.. ik brak zo 3 ribben en scheurde mn mn kniebanden ....
quote:Op maandag 2 december 2019 08:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, op een beugeltje van mijn fietstas na.
Beetje blauwe plekken misschien morgen.
Maar was wel ff schrikken.
Wij 40+ers gaan altijd hard, schijntquote:Op maandag 2 december 2019 09:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ging je zo hard, of was het glad? Combinatie is ook mogelijk.
DJ Knutsel!quote:Op maandag 2 december 2019 09:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, heer D. en allen.
Je bent geen Jop?quote:
@TillyBquote:Op maandag 2 december 2019 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Spotify maandlijstjes vaak na 15 december ofzo @:tillyb
JAquote:Op maandag 2 december 2019 01:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Heeft leuke teksten![]()
thnx dat je ff meldt dat het niet persoonlijk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is liefquote:Op maandag 2 december 2019 09:44 schreef FANN het volgende:
de spoiler is voor D. anders krijg ik weer op me sodemieter
Haagsquote:
Soms werkt het wel soms niet. Maar je bent een schat.quote:
Pfff stuiterbal joh. Maar we hebben het afgelopen zaterdag gevierd dus op zich is het wel klaar nu hier. Alleen vanuit school nog wat.quote:Op maandag 2 december 2019 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haags![]()
Spannende dagen in huize kwartiertje zeker met die Sinterklaas?
Nee ze ligt te hoogquote:Op maandag 2 december 2019 09:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.......![]()
Krijgt ze ontbijt op bed?![]()
Pannenkoeken van Boer Janik heb er net 2 op
Groove ís in the heart...quote:Op maandag 2 december 2019 02:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fuck of was dat nou @:Charmian die 'm altijd postte
Ik fietste gewoon redelijk door, maar in de bocht was het echt spekglad. Gleed lekker door, dus de schade valt mee.quote:Op maandag 2 december 2019 09:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ging je zo hard, of was het glad? Combinatie is ook mogelijk.
Vertel eens wat voor werk je nou eigenlijk doet...... want je zit altijd in de trein.........quote:
Dat wilde ik gewoon even horenquote:Op maandag 2 december 2019 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soms werkt het wel soms niet. Maar je bent een schat.
De YT kon ook in de spoiler, toch?quote:Op maandag 2 december 2019 09:44 schreef FANN het volgende:
de spoiler is voor D. anders krijg ik weer op me sodemieter
Komt wel, ooit.quote:Op maandag 2 december 2019 09:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Vertel eens wat voor werk je nou eigenlijk doet...... want je zit altijd in de trein.........
of ben je conducteur?![]()
Ik ben zéker 25 jaar niet met de trein geweestidioot eigenlijk....
mijn zus zei van de week zullen we gewoon een keertje naar P... gegaan met de trein?
Ik zei alleen maar MET DE TREIN?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ze zal me wel begeleiden hoe en wat... ik heb géén idee hoe dat nu gaat![]()
eigenlijk best erg
Je kunt ook een verliefde man zoeken die dat regelmatig tegen je zegt, met een beetje mazzel heb je nog veel plezier van hem.quote:
Sommige mensen moeten overal op klikken en alles aanraken.quote:
Leuk joh, na 5 december is het pas echt klaar natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pfff stuiterbal joh. Maar we hebben het afgelopen zaterdag gevierd dus op zich is het wel klaar nu hier. Alleen vanuit school nog wat.
áánraken nog wélquote:Op maandag 2 december 2019 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten overal op klikken en alles aanraken.
Gezien de eerdere resultaten van de valpartijen bij de 40+-ers heb je geluk gehadquote:Op maandag 2 december 2019 09:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik fietste gewoon redelijk door, maar in de bocht was het echt spekglad. Gleed lekker door, dus de schade valt mee.
Gevonden!quote:Op maandag 2 december 2019 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt ook een verliefde man zoeken die dat regelmatig tegen je zegt, met een beetje mazzel heb je nog veel plezier van hem.
Ik stoot telkens mn kop daarquote:Op maandag 2 december 2019 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. met een beetje eronder, die zijn wel handig
Gelukkig dat het meevalt, cafca. Dat had heel anders kunnen aflopen.quote:Op maandag 2 december 2019 09:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik fietste gewoon redelijk door, maar in de bocht was het echt spekglad. Gleed lekker door, dus de schade valt mee.
Ja, daar weet ik alles vanquote:Op maandag 2 december 2019 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig dat het meevalt, cafca. Dat had heel anders kunnen aflopen.
Ja en dan op naar de kerstquote:Op maandag 2 december 2019 09:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk joh, na 5 december is het pas echt klaar natuurlijk.
nog een reden waarom ik naar een land met een gemiddelde temperatuur van 21 gr het hele jaar door, moet verhuizen...waarzo zou dat kunnen zijn?quote:Op maandag 2 december 2019 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig dat het meevalt, cafca. Dat had heel anders kunnen aflopen.
Bestaat dat nogquote:
maar goed afgelopen lees ik, je arm is net beter man, kijk uit hoorquote:Op maandag 2 december 2019 10:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, glad bochtje onderweg naar het werk.
Jij begon!quote:Op maandag 2 december 2019 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
@:TillyB ze doen het weer! De Dtjes zijn weer bezig
DM ff als je het hebt gevonden, dan ga ik mee.quote:Op maandag 2 december 2019 10:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
nog een reden waarom ik naar een land met een gemiddelde temperatuur van 21 gr het hele jaar door, moet verhuizen...waarzo zou dat kunnen zijn?
Ja, dat zeiden ze hier op het werk ook alquote:Op maandag 2 december 2019 10:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar goed afgelopen lees ik, je arm is net beter man, kijk uit hoor
Ja, zij kan er wat FANNquote:Op maandag 2 december 2019 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]Sommige typo's zijn prachtig. Deze met dank aan FANN.
DM-gatequote:Op maandag 2 december 2019 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
DM ff als je het hebt gevonden, dan ga ik mee.
Fok, was ophangen, koken, werken, slapen gok ik zoquote:Op maandag 2 december 2019 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Hopelijk een flinke tube lijm.quote:Op maandag 2 december 2019 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Weer laat beginnen?quote:Op maandag 2 december 2019 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fok, was ophangen, koken, werken, slapen gok ik zo
Zou die leuker zijn dan de DD-gate?quote:
Whyquote:Op maandag 2 december 2019 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hopelijk een flinke tube lijm.
OOIT ga ik daar eens kiekenquote:
quote:Op maandag 2 december 2019 10:08 schreef FANN het volgende:
[..]
OOIT ga ik daar eens kieken![]()
maar nu ga ik koffie maken voor die Griek, die is een beetje grieperig
dat overstijgt dan welke DM-gate dan ookquote:Op maandag 2 december 2019 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als Sjarmie en ik los gaan, is het hek van de dam.
de overblijfselen dusquote:
Ze zijn er bij voorbaat al een beetje stil van.quote:Op maandag 2 december 2019 10:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat overstijgt dan welke DM-gate dan ook
ikhoudurvanquote:Op maandag 2 december 2019 10:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze zijn er bij voorbaat al een beetje stil van.
ga je dan alleen of met meerdere personen?quote:Op maandag 2 december 2019 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit met een dilemma. Een band die ik goed vind geeft een concert en ik zou er dolgraag bij willen zijn. Alleen word ik dus een beetje panisch van zulke grote groepen in een kleine ruimte en teveel mensen in mijn persoonlijke ruimte.
Wel of niet gaan?
Dat is lastig te zeggen en zal je zelf in moeten schatten, ieni.quote:Op maandag 2 december 2019 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit met een dilemma. Een band die ik goed vind geeft een concert en ik zou er dolgraag bij willen zijn. Alleen word ik dus een beetje panisch van zulke grote groepen in een kleine ruimte en teveel mensen in mijn persoonlijke ruimte.
Wel of niet gaan?
Gaan en kaartjes voor een zitplaats kopen en als er geen zitplaatsen zijn helemaal aan de rand van de menigte gaan staan.quote:Op maandag 2 december 2019 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel of niet gaan?
dat is @TillyB haar favorietquote:Op maandag 2 december 2019 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wist niet dat BZN nog optrad, btw.
Alleen ik ken niemand die de band ook leuk vindquote:Op maandag 2 december 2019 10:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
ga je dan alleen of met meerdere personen?
Soms/vaak zijn de angsten en overtuigingen over jezelf en hoe je in elkaar steekt, vooraf vele malen groter en anders, dan in het moment daadwerkelijk. Misschien is het begin lastig, zodra de muziek begint zou het goed kunnen dat je je omgeving vergeet.quote:Op maandag 2 december 2019 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel of niet gaan?
Dat was volgens mij is het in de Ziggo Dome.quote:Op maandag 2 december 2019 10:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaan en kaartjes voor een zitplaats kopen en als er geen zitplaatsen zijn helemaal aan de rand van de menigte gaan staan.
Je moet zelf je slingers ophangen ienie
Ik wist niet dat je dat wilde wetenquote:Op maandag 2 december 2019 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wist niet dat BZN nog optrad, btw.
Je hebt de tijd om je er op voor te bereiden. Of je gaat kan alleen jij beslissen.quote:Op maandag 2 december 2019 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel of niet gaan?
Ga anders even op de website van Ziggo Dome kijken welke kaartjes er te koop zijn.quote:Op maandag 2 december 2019 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was volgens mij is het in de Ziggo Dome.
Okeej in bovenstaande zin wilde ik 2 dingen zeggen maar geen idee wat het andere was.
dan alle voor en nadelen op een rijtje en afvinken. Wat denk je dat er kan gebeuren als je gaat? Hoe erg is dat? Hoe jammer is het als je niet gaat?quote:Op maandag 2 december 2019 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen ik ken niemand die de band ook leuk vind
Succes dan !!quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben weer op weg naar een sollicitatie.
Ziggo dome is toch geen kleine ruimte?quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga anders even op de website van Ziggo Dome kijken welke kaartjes er te koop zijn.
Succesquote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
'zet een punt'quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Succes!quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Break a leg!quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Niet echt nee, en voldoende plek voor personal space volgens mijquote:Op maandag 2 december 2019 10:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ziggo dome is toch geen kleine ruimte?
Man3quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Nee niet echt. maar het is maar net hoe de zaal ingedeeld wordt, ik ben er ook wel eens bij een concert geweest waar alleen maar zitplaatsen beschikbaar waren.quote:Op maandag 2 december 2019 10:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ziggo dome is toch geen kleine ruimte?
Nogmaals succes!quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Succes!quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Picsquote:Op maandag 2 december 2019 10:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Anders kan ik niet verder aan het tiny house gebeuren.
Zitplaatsen kopen dan, en zorgen dat je er op tijd bent, en óf niet als eerste weg, óf net voor het einde weg, dan ontloop je het gedrang een heel eind.quote:Op maandag 2 december 2019 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was volgens mij is het in de Ziggo Dome.
Okeej in bovenstaande zin wilde ik 2 dingen zeggen maar geen idee wat het andere was.
houtmuziek? sjonnie woodhouse?quote:Op maandag 2 december 2019 10:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan inderdaad liever houtmusic all night long.
say whaaaaaaaat?
Let there be hout!quote:Op maandag 2 december 2019 10:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan inderdaad liever houtmusic all night long.
say whaaaaaaaat?
Dat is een baan op zich geworden joh.quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2019 10:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier alvast eentje.
[ afbeelding ]
eejjjjjjjjquote:Op maandag 2 december 2019 10:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kwam bij die zeilsnor vandaan.
Kan je daar meteen ook even solliciterenquote:Op maandag 2 december 2019 10:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Dak allen.
Het is wel een gevaarlijke route want die komt langs een grote trein/modelbouw winkel.
quote:Op maandag 2 december 2019 10:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je daar meteen ook even solliciteren
quote:Op maandag 2 december 2019 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Laat mij maar machines tekenen. Ik denk dat ik dan meer verdien. Met treintjes spelen doe ik thuis wel.
lolquote:Op maandag 2 december 2019 10:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier alvast eentje.
[ afbeelding ]
morning...ow ja moet de troep nog terugzetten in de meterkast...gelukkig niet zoveel.. Beter dat je enkel weer beter isquote:Op maandag 2 december 2019 10:54 schreef Prisha het volgende:
Goedemorgen schatjes van me![]()
Ik ben aan het wachten op de slimmemeterman. Gedoe.
Mijn enkel doet het weer. Goed hersteld.
Precies hier liep ik dus ook op vast. En ik wil niet in zo'n tiny house commune wonen.quote:Op maandag 2 december 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja precies. Dan moet je dat nog laten slopen. En áls je al zo iets zou vinden, is het vaak met bestemmingsplan waarbij je geen Tiny dinges mag plaatsen.
De start was leuk, maar inmiddels zo aan regels gebonden dat je alleen nog kans maakt in één of ander 'kunstenaars'-dorp waar ze het min of meer als experiment hebben lopen.
Goedemorgen all…………………quote:
Ik had vannacht mijn achillespeessok maar weer aangehad en dat zit niet echt comfortable maar het werkt wel. Even blijven doen maar.quote:Op maandag 2 december 2019 10:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
morning...ow ja moet de troep nog terugzetten in de meterkast...gelukkig niet zoveel.. Beter dat je enkel weer beter is
eeyyyyyyy heksie dat is lang geleden wat leukquote:Op maandag 2 december 2019 10:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedemorgen all…………………
Deisyy ik was niet weg gejaagd hoor
je achillespezen zijn heilig straks als je die berg op moet, die moet je goed verzorgen nuquote:Op maandag 2 december 2019 10:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had vannacht mijn achillespeessok maar weer aangehad en dat zit niet echt comfortable maar het werkt wel. Even blijven doen maar.
Hoi lieverd, nee ik zap af en toe tv en lees bij maar geen stream vind het zo een bagger allemaal.quote:Op maandag 2 december 2019 10:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
eeyyyyyyy heksie dat is lang geleden wat leuk![]()
![]()
kijk je nog Uto
Beterquote:Op maandag 2 december 2019 10:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoi lieverd, nee ik zap af en toe tv en lees bij maar geen stream vind het zo een bagger allemaal.
Jaja mijn bezemsteel en ik zijn onafschijnlijkquote:Op maandag 2 december 2019 10:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
BeterHoe is het? heb je je bezemsteel nog
Ahh fijn om te horen. Hier ook alles goed. Zo komen er steeds meer "oude bekenden" langs struinen, ik vind het helemaal leukquote:Op maandag 2 december 2019 11:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jaja mijn bezemsteel en ik zijn onafschijnlijkem gaat prima met mij hoop met jou ook, weer ff lekker hoor rondstruinen op FOK
ja l;euk he,quote:Op maandag 2 december 2019 11:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ahh fijn om te horen. Hier ook alles goed. Zo komen er steeds meer "oude bekenden" langs struinen, ik vind het helemaal leuk
Leuke oude bekenden.quote:
Je hebt toch wel 5 favoriete nummersquote:Op maandag 2 december 2019 10:59 schreef Charmian het volgende:
@:Ghostbuster fog it met die top2000, er is teveel
Het is toch elk jaar hetzelfde.quote:Op maandag 2 december 2019 11:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hebt toch wel 5 favoriete nummers
Ik wist niet dat jij er ook zo happig op was.quote:Op maandag 2 december 2019 10:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Precies hier liep ik dus ook op vast. En ik wil niet in zo'n tiny house commune wonen.
Ik wil er ook geen wielen onder. Je moet toch gewoon een klein huis kunnen bouwen, zou je zeggen. Maar neeeeeee. Regels regels regels.
Ahhh fijn dat ze er is. Geniet ervan!quote:
Hele SC's over volgeschreven alleen dat was in UTO dus dat zal je uiteraard niet meegekregen hebben. Ik ben er al een behoorlijke tijdje mee bezig. Ik wil het liefst een mooi lap grond met een klein huisje. Watertje erbij optioneel maar wel vurige wens.quote:Op maandag 2 december 2019 11:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij er ook zo happig op was.![]()
Juist een tiny house af en toe tussen de reguliere huizen zou een hele leuke afwisseling zijn om te zien. Nu ziet het er juist uit als een saaie eenheidsworst. Je mag echt bijna niets hier.
quote:Op maandag 2 december 2019 11:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die regenbogen om de vijf minuten beginnen vervelend te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |