Ziggo dome is toch geen kleine ruimte?quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga anders even op de website van Ziggo Dome kijken welke kaartjes er te koop zijn.
Succesquote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben weer op weg naar een sollicitatie.
'zet een punt'quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Succes!quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Break a leg!quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Niet echt nee, en voldoende plek voor personal space volgens mijquote:Op maandag 2 december 2019 10:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ziggo dome is toch geen kleine ruimte?
Man3quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Nee niet echt. maar het is maar net hoe de zaal ingedeeld wordt, ik ben er ook wel eens bij een concert geweest waar alleen maar zitplaatsen beschikbaar waren.quote:Op maandag 2 december 2019 10:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ziggo dome is toch geen kleine ruimte?
Nogmaals succes!quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Succes!quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Picsquote:Op maandag 2 december 2019 10:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Anders kan ik niet verder aan het tiny house gebeuren.
Zitplaatsen kopen dan, en zorgen dat je er op tijd bent, en óf niet als eerste weg, óf net voor het einde weg, dan ontloop je het gedrang een heel eind.quote:Op maandag 2 december 2019 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was volgens mij is het in de Ziggo Dome.
Okeej in bovenstaande zin wilde ik 2 dingen zeggen maar geen idee wat het andere was.
houtmuziek? sjonnie woodhouse?quote:Op maandag 2 december 2019 10:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan inderdaad liever houtmusic all night long.
say whaaaaaaaat?
Let there be hout!quote:Op maandag 2 december 2019 10:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan inderdaad liever houtmusic all night long.
say whaaaaaaaat?
Dat is een baan op zich geworden joh.quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2019 10:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier alvast eentje.
[ afbeelding ]
eejjjjjjjjquote:Op maandag 2 december 2019 10:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kwam bij die zeilsnor vandaan.
Kan je daar meteen ook even solliciterenquote:Op maandag 2 december 2019 10:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Dak allen.
Het is wel een gevaarlijke route want die komt langs een grote trein/modelbouw winkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |