OOIT ga ik daar eens kiekenquote:
quote:Op maandag 2 december 2019 10:08 schreef FANN het volgende:
[..]
OOIT ga ik daar eens kieken![]()
maar nu ga ik koffie maken voor die Griek, die is een beetje grieperig
dat overstijgt dan welke DM-gate dan ookquote:Op maandag 2 december 2019 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als Sjarmie en ik los gaan, is het hek van de dam.
de overblijfselen dusquote:
Ze zijn er bij voorbaat al een beetje stil van.quote:Op maandag 2 december 2019 10:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat overstijgt dan welke DM-gate dan ook
ikhoudurvanquote:Op maandag 2 december 2019 10:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze zijn er bij voorbaat al een beetje stil van.
ga je dan alleen of met meerdere personen?quote:Op maandag 2 december 2019 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit met een dilemma. Een band die ik goed vind geeft een concert en ik zou er dolgraag bij willen zijn. Alleen word ik dus een beetje panisch van zulke grote groepen in een kleine ruimte en teveel mensen in mijn persoonlijke ruimte.
Wel of niet gaan?
Dat is lastig te zeggen en zal je zelf in moeten schatten, ieni.quote:Op maandag 2 december 2019 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit met een dilemma. Een band die ik goed vind geeft een concert en ik zou er dolgraag bij willen zijn. Alleen word ik dus een beetje panisch van zulke grote groepen in een kleine ruimte en teveel mensen in mijn persoonlijke ruimte.
Wel of niet gaan?
Gaan en kaartjes voor een zitplaats kopen en als er geen zitplaatsen zijn helemaal aan de rand van de menigte gaan staan.quote:Op maandag 2 december 2019 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel of niet gaan?
dat is @TillyB haar favorietquote:Op maandag 2 december 2019 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wist niet dat BZN nog optrad, btw.
Alleen ik ken niemand die de band ook leuk vindquote:Op maandag 2 december 2019 10:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
ga je dan alleen of met meerdere personen?
Soms/vaak zijn de angsten en overtuigingen over jezelf en hoe je in elkaar steekt, vooraf vele malen groter en anders, dan in het moment daadwerkelijk. Misschien is het begin lastig, zodra de muziek begint zou het goed kunnen dat je je omgeving vergeet.quote:Op maandag 2 december 2019 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel of niet gaan?
Dat was volgens mij is het in de Ziggo Dome.quote:Op maandag 2 december 2019 10:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaan en kaartjes voor een zitplaats kopen en als er geen zitplaatsen zijn helemaal aan de rand van de menigte gaan staan.
Je moet zelf je slingers ophangen ienie
Ik wist niet dat je dat wilde wetenquote:Op maandag 2 december 2019 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wist niet dat BZN nog optrad, btw.
Je hebt de tijd om je er op voor te bereiden. Of je gaat kan alleen jij beslissen.quote:Op maandag 2 december 2019 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel of niet gaan?
Ga anders even op de website van Ziggo Dome kijken welke kaartjes er te koop zijn.quote:Op maandag 2 december 2019 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was volgens mij is het in de Ziggo Dome.
Okeej in bovenstaande zin wilde ik 2 dingen zeggen maar geen idee wat het andere was.
dan alle voor en nadelen op een rijtje en afvinken. Wat denk je dat er kan gebeuren als je gaat? Hoe erg is dat? Hoe jammer is het als je niet gaat?quote:Op maandag 2 december 2019 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen ik ken niemand die de band ook leuk vind
Succes dan !!quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben weer op weg naar een sollicitatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |