Ik zou helemaal gek worden. Ik heb ruimte nodig.quote:
Ik word alleen maar obstinaat van die nepdeals. Ik koop niks.quote:Op maandag 2 december 2019 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van. Ik moet me steeds inhouden impulsaankopen te doen.
Trusten ik trek ook even naar de TVquote:Op maandag 2 december 2019 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik word alleen maar obstinaat van die nepdeals. Ik koop niks.
Hoogste tijd, trusten allen
Jij? Impulsaankopen? Wat dan? Ik krijg vooral make-up aanbiedingen enzo dus ik zie het ff niet voor me.quote:Op maandag 2 december 2019 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van. Ik moet me steeds inhouden impulsaankopen te doen.
Trustequote:Op maandag 2 december 2019 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Had je Irishman nou al afgekeken?quote:Op maandag 2 december 2019 01:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Trusten ik trek ook even naar de TV
De kortingen vallen behoorlijk tegen inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2019 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ze houd van gamenquote:Op maandag 2 december 2019 01:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij? Impulsaankopen? Wat dan? Ik krijg vooral make-up aanbiedingen enzo dus ik zie het ff niet voor me.
Het is even leuk denk ik... maar daarna wordt je gekquote:Op maandag 2 december 2019 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden. Ik heb ruimte nodig.
Ja ik vond hem wel entertaining maar geen Godfather of Scarface, maar wel heel geinig verdersquote:
Nou jij word wel gek denk ik met je in de gang liggen en zoquote:Op maandag 2 december 2019 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is even leuk denk ik... maar daarna wordt je gek![]()
of niet........ ik weet het niet...
Nah, gadgets etc. Had al bijna een nieuwe e-reader gekocht, terwijl ik de laatste tijd weinig lees.quote:Op maandag 2 december 2019 01:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij? Impulsaankopen? Wat dan? Ik krijg vooral make-up aanbiedingen enzo dus ik zie het ff niet voor me.
Ah ok, ik vond 'm eigenlijk beter dan die tweequote:Op maandag 2 december 2019 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik vond hem wel entertaining maar geen Godfather of Scarface, maar wel heel geinig verders
quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik denk als ik opsta dat ik met het hele huisje wegloop
TILL SERIEUSquote:Op maandag 2 december 2019 01:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah ok, ik vond 'm eigenlijk beter dan die twee
Nuttig jaquote:Op maandag 2 december 2019 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, gadgets etc. Had al bijna een nieuwe e-reader gekocht, terwijl ik de laatste tijd weinig lees.
Ja Scarface was sowieso geen moer aan. En Godfather ja ok, misschien deel twee wel dan maar de rest. Meh.quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 01:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja Scarface was sowieso geen moer aan. En Godfather ja ok, misschien deel twee wel dan maar de rest. Meh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |