@TillyBquote:Op maandag 2 december 2019 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Spotify maandlijstjes vaak na 15 december ofzo @:tillyb
JAquote:Op maandag 2 december 2019 01:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Heeft leuke teksten![]()
thnx dat je ff meldt dat het niet persoonlijk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is liefquote:Op maandag 2 december 2019 09:44 schreef FANN het volgende:
de spoiler is voor D. anders krijg ik weer op me sodemieter
Haagsquote:
Soms werkt het wel soms niet. Maar je bent een schat.quote:
Pfff stuiterbal joh. Maar we hebben het afgelopen zaterdag gevierd dus op zich is het wel klaar nu hier. Alleen vanuit school nog wat.quote:Op maandag 2 december 2019 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haags![]()
Spannende dagen in huize kwartiertje zeker met die Sinterklaas?
Nee ze ligt te hoogquote:Op maandag 2 december 2019 09:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.......![]()
Krijgt ze ontbijt op bed?![]()
Pannenkoeken van Boer Janik heb er net 2 op
Groove ís in the heart...quote:Op maandag 2 december 2019 02:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fuck of was dat nou @:Charmian die 'm altijd postte
Ik fietste gewoon redelijk door, maar in de bocht was het echt spekglad. Gleed lekker door, dus de schade valt mee.quote:Op maandag 2 december 2019 09:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ging je zo hard, of was het glad? Combinatie is ook mogelijk.
Vertel eens wat voor werk je nou eigenlijk doet...... want je zit altijd in de trein.........quote:
Dat wilde ik gewoon even horenquote:Op maandag 2 december 2019 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soms werkt het wel soms niet. Maar je bent een schat.
De YT kon ook in de spoiler, toch?quote:Op maandag 2 december 2019 09:44 schreef FANN het volgende:
de spoiler is voor D. anders krijg ik weer op me sodemieter
Komt wel, ooit.quote:Op maandag 2 december 2019 09:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Vertel eens wat voor werk je nou eigenlijk doet...... want je zit altijd in de trein.........
of ben je conducteur?![]()
Ik ben zéker 25 jaar niet met de trein geweestidioot eigenlijk....
mijn zus zei van de week zullen we gewoon een keertje naar P... gegaan met de trein?
Ik zei alleen maar MET DE TREIN?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ze zal me wel begeleiden hoe en wat... ik heb géén idee hoe dat nu gaat![]()
eigenlijk best erg
Je kunt ook een verliefde man zoeken die dat regelmatig tegen je zegt, met een beetje mazzel heb je nog veel plezier van hem.quote:
Sommige mensen moeten overal op klikken en alles aanraken.quote:
Leuk joh, na 5 december is het pas echt klaar natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pfff stuiterbal joh. Maar we hebben het afgelopen zaterdag gevierd dus op zich is het wel klaar nu hier. Alleen vanuit school nog wat.
áánraken nog wélquote:Op maandag 2 december 2019 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten overal op klikken en alles aanraken.
Gezien de eerdere resultaten van de valpartijen bij de 40+-ers heb je geluk gehadquote:Op maandag 2 december 2019 09:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik fietste gewoon redelijk door, maar in de bocht was het echt spekglad. Gleed lekker door, dus de schade valt mee.
Gevonden!quote:Op maandag 2 december 2019 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt ook een verliefde man zoeken die dat regelmatig tegen je zegt, met een beetje mazzel heb je nog veel plezier van hem.
Ik stoot telkens mn kop daarquote:Op maandag 2 december 2019 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. met een beetje eronder, die zijn wel handig
Gelukkig dat het meevalt, cafca. Dat had heel anders kunnen aflopen.quote:Op maandag 2 december 2019 09:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik fietste gewoon redelijk door, maar in de bocht was het echt spekglad. Gleed lekker door, dus de schade valt mee.
Ja, daar weet ik alles vanquote:Op maandag 2 december 2019 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig dat het meevalt, cafca. Dat had heel anders kunnen aflopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |