Nederlandse hiphop, boombap beats, dancehall, 90's pop, 60's soul, housy uptempo vrolijke shit, André Hazesquote:
quote:Op maandag 2 december 2019 02:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nederlandse hiphop, boombap beats, dancehall, 90's pop, 60's soul, housy uptempo vrolijke shit, André Hazes
balen, heb deezer (via mijn tel abo)quote:Op maandag 2 december 2019 02:12 schreef TillyB het volgende:
Het is bijna weer Spotify meestgedraaidenummersvanhetjaar tijd
Waar kun je dat zien? Of kan dat nog niet?quote:Op maandag 2 december 2019 02:12 schreef TillyB het volgende:
Het is bijna weer Spotify meestgedraaidenummersvanhetjaar tijd
quote:Op maandag 2 december 2019 02:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
balen, heb deezer (via mijn tel abo)
Kan nog niet denk ik, meestal komt het meteen groot in beeld als het er is, toch?quote:Op maandag 2 december 2019 02:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien? Of kan dat nog niet?
quote:Op maandag 2 december 2019 01:13 schreef TillyB het volgende:
wtf is hier going on trouwensdie schoenen
Zulk soort schoenen heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
lak boots van PU van de Bershka
Ik zag ze vorig jaar per toeval en kon ze voor een klein prijsje kopen dankzij een domme fout van de winkel zelf.
Op die foto lijken het zeilschuiten , ze komen best wel lomp over.
Heb er ook erg aan moeten wennen ,
vind blokhakken veel mooier dan die lompe plateaus, maar ik ben me er een partij blij mee :En ze staan me haske leuk
![]()
Het inlopen was nog wel een dingetje .kwam ik al snel achter![]()
Als ik ze straks weer aan wil dan moet ik eerst ff een paar keer de föhn erop zetten als ik ze aan heb, en dat werkt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op maandag 2 december 2019 02:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zulk soort schoenen heb ik ook![]()
![]()
![]()
Ik zag ze vorig jaar per toeval en kon ze voor een klein prijsje kopen dankzij een domme fout van de winkel zelf.
vind blokhakken veel mooier dan die lompe plateaus, maar ik ben me er een partij blij mee :En ze staan me haske leuk
![]()
Als ik ze straks weer aan wil dan moet ik eerst ff een paar keer de föhn erop zetten als ik ze aan heb, en dat werkt goed.Nouja! Toen je ze omschreef zag ik iets heel anders voor me dan die foto, zijn haske mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je daar dan niet superlang mee? Of ben je niet zo lang van jezelf?
TEAM BAKSTEEN
quote:
Ik kan het me niet herinneren eigenlijk. Ik gebruik het ook voornamelijk op de PC, misschien dat het daar niet op komt.quote:Op maandag 2 december 2019 02:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan nog niet denk ik, meestal komt het meteen groot in beeld als het er is, toch?
quote:Op maandag 2 december 2019 02:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zulk soort schoenen heb ik ook![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik ze straks weer aan wil dan moet ik eerst ff een paar keer de föhn erop zetten als ik ze aan heb, en dat werkt goed.oh die wil ik ook welllllll, gelijk groterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sjampookiequote:Op maandag 2 december 2019 02:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
niet persoonlijk he![]()
lalala pookie
Jawel, ook op pcquote:Op maandag 2 december 2019 02:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren eigenlijk. Ik gebruik het ook voornamelijk op de PC, misschien dat het daar niet op komt.
Dat is puzz haar liedjequote:
Ze komen niet zo elegant over als bijvoorbeeld blokhakken. komt door die hoge plateau laag van een aantal cm .. Met blokhakken is het net alsof ik heul lang benquote:Op maandag 2 december 2019 02:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nouja! Toen je ze omschreef zag ik iets heel anders voor me dan die foto, zijn haske mooi!Ben je daar dan niet superlang mee? Of ben je niet zo lang van jezelf?
Zo cute dezequote:
Ze zijn gewoon mooi ookquote:Op maandag 2 december 2019 02:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze komen niet zo elegant over als bijvoorbeeld blokhakken. komt door die hoge plateau laag van een aantal cm .. Met blokhakken is het net alsof ik heul lang ben
Tot ik ze uitdoe![]()
Als ik naar een dansfeestje ging dan danste ik altijd op platte schoenen ,daar kan ik de hele vloer mee over , vandaar dat ik die spekzolen heb gekocht
Zou goed kunnen..quote:Op maandag 2 december 2019 02:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fuck of was dat nou @:Charmian die 'm altijd postte
Ja volgene mij was het Charquote:Op maandag 2 december 2019 02:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou goed kunnen..![]()
Ik hou erg van de stijl van Lady Miss Kier
Ik heb haar em wel eens zien postenquote:Op maandag 2 december 2019 02:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja volgene mij was het Charmaar het past ook wel bij jou
quote:
Ik ga een paar krabben vangen morgen en in leven proberen te houden vriendjes voor pipquote:
Krabben vriendjes voor Pip de kip?quote:Op maandag 2 december 2019 04:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga een paar krabben vangen morgen en in leven proberen te houden vriendjes voor pip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |