quote:Op maandag 2 december 2019 10:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je daar meteen ook even solliciteren
quote:Op maandag 2 december 2019 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Laat mij maar machines tekenen. Ik denk dat ik dan meer verdien. Met treintjes spelen doe ik thuis wel.
lolquote:Op maandag 2 december 2019 10:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier alvast eentje.
[ afbeelding ]
morning...ow ja moet de troep nog terugzetten in de meterkast...gelukkig niet zoveel.. Beter dat je enkel weer beter isquote:Op maandag 2 december 2019 10:54 schreef Prisha het volgende:
Goedemorgen schatjes van me![]()
Ik ben aan het wachten op de slimmemeterman. Gedoe.
Mijn enkel doet het weer. Goed hersteld.
Precies hier liep ik dus ook op vast. En ik wil niet in zo'n tiny house commune wonen.quote:Op maandag 2 december 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja precies. Dan moet je dat nog laten slopen. En áls je al zo iets zou vinden, is het vaak met bestemmingsplan waarbij je geen Tiny dinges mag plaatsen.
De start was leuk, maar inmiddels zo aan regels gebonden dat je alleen nog kans maakt in één of ander 'kunstenaars'-dorp waar ze het min of meer als experiment hebben lopen.
Goedemorgen all…………………quote:
Ik had vannacht mijn achillespeessok maar weer aangehad en dat zit niet echt comfortable maar het werkt wel. Even blijven doen maar.quote:Op maandag 2 december 2019 10:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
morning...ow ja moet de troep nog terugzetten in de meterkast...gelukkig niet zoveel.. Beter dat je enkel weer beter is
eeyyyyyyy heksie dat is lang geleden wat leukquote:Op maandag 2 december 2019 10:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedemorgen all…………………
Deisyy ik was niet weg gejaagd hoor
je achillespezen zijn heilig straks als je die berg op moet, die moet je goed verzorgen nuquote:Op maandag 2 december 2019 10:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had vannacht mijn achillespeessok maar weer aangehad en dat zit niet echt comfortable maar het werkt wel. Even blijven doen maar.
Hoi lieverd, nee ik zap af en toe tv en lees bij maar geen stream vind het zo een bagger allemaal.quote:Op maandag 2 december 2019 10:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
eeyyyyyyy heksie dat is lang geleden wat leuk![]()
![]()
kijk je nog Uto
Beterquote:Op maandag 2 december 2019 10:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoi lieverd, nee ik zap af en toe tv en lees bij maar geen stream vind het zo een bagger allemaal.
Jaja mijn bezemsteel en ik zijn onafschijnlijkquote:Op maandag 2 december 2019 10:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
BeterHoe is het? heb je je bezemsteel nog
Ahh fijn om te horen. Hier ook alles goed. Zo komen er steeds meer "oude bekenden" langs struinen, ik vind het helemaal leukquote:Op maandag 2 december 2019 11:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jaja mijn bezemsteel en ik zijn onafschijnlijkem gaat prima met mij hoop met jou ook, weer ff lekker hoor rondstruinen op FOK
ja l;euk he,quote:Op maandag 2 december 2019 11:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ahh fijn om te horen. Hier ook alles goed. Zo komen er steeds meer "oude bekenden" langs struinen, ik vind het helemaal leuk
Leuke oude bekenden.quote:
Je hebt toch wel 5 favoriete nummersquote:Op maandag 2 december 2019 10:59 schreef Charmian het volgende:
@:Ghostbuster fog it met die top2000, er is teveel
Het is toch elk jaar hetzelfde.quote:Op maandag 2 december 2019 11:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hebt toch wel 5 favoriete nummers
Ik wist niet dat jij er ook zo happig op was.quote:Op maandag 2 december 2019 10:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Precies hier liep ik dus ook op vast. En ik wil niet in zo'n tiny house commune wonen.
Ik wil er ook geen wielen onder. Je moet toch gewoon een klein huis kunnen bouwen, zou je zeggen. Maar neeeeeee. Regels regels regels.
Ahhh fijn dat ze er is. Geniet ervan!quote:
Hele SC's over volgeschreven alleen dat was in UTO dus dat zal je uiteraard niet meegekregen hebben. Ik ben er al een behoorlijke tijdje mee bezig. Ik wil het liefst een mooi lap grond met een klein huisje. Watertje erbij optioneel maar wel vurige wens.quote:Op maandag 2 december 2019 11:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij er ook zo happig op was.![]()
Juist een tiny house af en toe tussen de reguliere huizen zou een hele leuke afwisseling zijn om te zien. Nu ziet het er juist uit als een saaie eenheidsworst. Je mag echt bijna niets hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |