quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NWS / Powned tegen Zwarte Piet
(lol)
Eens.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:57 schreef Zipportal het volgende:
Dat PowNed mag van mij lekker kapot vallen. Een YouTube kanaal willen draaien onder het publieke bestel. Ze kunnen de boom in. Vieze graaiers. Non-TV.
geen maskertjequote:Op vrijdag 29 november 2019 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
WRONG
Sauna vrijdag, lekker heet aan de reet.
Op vrijdag? Dat zou echt waanzin zijn.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Gifje staat in de OP. Allemaal kijken.
Ik heb vandaag een nieuwe klant binnen gehaald. Rutte economiequote:
Geenstijl ook en iedere reporter die daar ooit gewerkt heeft ook.quote:
Rip Slijptol.quote:
En grote manga ogen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:19 schreef De_Kraam het volgende:
Thierry heeft glazige oogjes net als John van den Brom.
Rip Jan Versteeg.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geenstijl ook en iedere reporter die daar ooit gewerkt heeft ook.
Dat YouTube kanaal van Geenstijl wordt nog amper bekeken. Ook elke dag in politiek Den Haag. Dat weten we nu wel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geenstijl ook en iedere reporter die daar ooit gewerkt heeft ook.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dagjesmens @:Slobeend komt hier schuimbekken over Baudet. Genot.
Eenvandaag is best neutraal...dat is echt geen conservatief rechts bolwerk ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:18 schreef svann het volgende:
We hebben Eenvandaag en WakkerNederland toch al?
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef De_Kraam het volgende:
IK BEN HEEL ONTSPANNEN!!!!
~Mark van Bommel
Ik kom hier vaak genoeg Hansie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dagjesmens @:Slobeend komt hier schuimbekken over Baudet. Genot.
Trap er niet in!quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kom hier vaak genoeg Hansie.
Mensen die in Baudet trappen kan ik gewoon niet serieus nemen.
Dat interview met Wilders ging nergens over. Maar ja, dat krijg je met die Jojanneke.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eenvandaag is best neutraal...dat is echt geen conservatief rechts bolwerk ofzo.
Wie ben jijquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je de aanval op de natiestaat gelezen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was tenen krommend!quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat interview met Wilders ging nergens over. Maar ja, dat krijg je met die Jojanneke.
Zit dat domme wijf tegenwoordig bij EenVandaag ja?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat interview met Wilders ging nergens over. Maar ja, dat krijg je met die Jojanneke.
Paar jaar al. Smerige trien met die Wielerboy AD vriend van haar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zit dat domme wijf tegenwoordig bij EenVandaag ja?
Ik ben niet extreem links. Ik heb een hekel aan domheid.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Slobeend is extreem links maar toch houden we van hem.
Lekker man.quote:
Nee gelukkig niet. Jij wel?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je de aanval op de natiestaat gelezen?
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben niet extreem links. Ik heb een hekel aan domheid.
Iddquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Kijk die Nynke eens viesmad zijn
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die heeft toch vaak bij DWDD gezeten? @superniger gaat ons nu bijpraten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zo vaak kijk ik dus naar Eenvandaag (lol).quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Paar jaar al. Smerige trien met die Wielerboy AD vriend van haar.
VBL ON TOURquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:27 schreef Coco. het volgende:
Veel VBL volk aanwezig, mooi om te zien
Zoals bijen op honing afkomen, komen de tokkie-achtige VBL-simpelen op god Baudet afquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:27 schreef Coco. het volgende:
Veel VBL volk aanwezig, mooi om te zien
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:27 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Zoals bijen op honing afkomen, komen de tokkie-achtige VBL-simpelen op god Baudet af
[..]
Zoals bijen op honing afkomen, komen de tokkie-achtige VBL-simpelen op god Baudet af
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:27 schreef ikbenrond het volgende:
Hoi Koffieplanter, hoe gaat het met je?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je de aanval op de natiestaat gelezen?
Ik ben het met je eens hoor slob! Laat je niet kisten Arie!!!quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Slobeend het volgende:
Het gaat, zoals altijd, fantastisch met mij. Het is alleen veel te koud hier. Hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi Koffieplanter, hoe gaat het met je?
[..]
Vanzelfsprekend gaat het hier ook fantastisch. Lekker wat biertjes drinken, de verwarming aan en een beetje muziek luisteren.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het gaat, zoals altijd, fantastisch met mij. Het is alleen veel te koud hier. Hoe is het met jou?
Van een jarenlang minimum van 15 graden naar pittoresk Utrecht in november is wel een wending. Dan kom je jezelf toch keihard tegen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend gaat het hier ook fantastisch. Lekker wat biertjes drinken, de verwarming aan en een beetje muziek luisteren.
Hoe lang blijf je hier?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van een jarenlang minimum van 15 graden naar pittoresk Utrecht in november is wel een wending. Dan kom je jezelf toch keihard tegen.
Je moet er wat voor over hebben om.. je familie te bezoeken of ontvlucht je Spanje?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van een jarenlang minimum van 15 graden naar pittoresk Utrecht in november is wel een wending. Dan kom je jezelf toch keihard tegen.
16 december keer ik weer om, maar er is een redelijke kans dat ik volgend jaar een definitieve comeback maak.quote:
Sterkte Cavaliers.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
16 december keer ik weer om, maar er is een redelijke kans dat ik volgend jaar een definitieve comeback maak.
Hopelijk volgt er nog wat DSI genot.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Getint spul in het spel, dan blijft het onder de pet.
Vind ik toch echt bizar eigenlijkquote:
Dan kan hij dichter bij jou zijn.quote:
Het initiële plan was om hier op ''vakantie'' te komen met moeders de vrouw, maar het gaat niet zo goed met haar moeder dus moesten we de plannen wijzigen. Derhalve slaap ik momenteel weer even veilig onder de wol bij paps en mams.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om.. je familie te bezoeken of ontvlucht je Spanje?
Die waren er wel. Rijden nu in de buurt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hopelijk volgt er nog wat DSI genot.
Een aanslag met 3 gewonden en een dodequote:
Kan ook gewoon zijn dat ze niemand konden vinden. Niemand zomaar lopen speculeren met zo weinig informatie. Of je moet iemand van de politie vinden, maar die gaan niets los laten in een lopend onderzoek. En het is vrijdag.quote:
fake newsquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een aanslag met 3 gewonden en een dode
Jeetje, sterkte.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het initiële plan was om hier op ''vakantie'' te komen met moeders de vrouw, maar het gaat niet zo goed met haar moeder dus moesten we de plannen wijzigen. Derhalve slaap ik momenteel weer even veilig onder de wol bij paps en mams.
Spanje is geen plek waar je op de lange termijn kan wonen.quote:
Zie centrum Den Haag maar eens iemand te vinden als je over de hoofden kunt lopen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:38 schreef BlackNero het volgende:
Kan ook gewoon zijn dat ze niemand konden vinden. Niemand zomaar lopen speculeren met zo weinig informatie. Of je moet iemand van de politie vinden, maar die gaan niets los laten in een lopend onderzoek. En het is vrijdag.
Geen werk?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Spanje is geen plek waar je op de lange termijn kan wonen.
Jawel, maar we kijken verder dan wel of geen baan beste jongen.quote:
Hoe lang heb je dan nu in Spanje gewoond?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jawel, maar we kijken verder dan wel of geen baan beste jongen.
Ja kan allemaal maar dan zeg je er toch iets over dit is echt raar gewoon het is niet zomaar iets...quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:38 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zijn dat ze niemand konden vinden. Niemand zomaar lopen speculeren met zo weinig informatie. Of je moet iemand van de politie vinden, maar die gaan niets los laten in een lopend onderzoek. En het is vrijdag.
Oke, succes.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jawel, maar we kijken verder dan wel of geen baan beste jongen.
Heb je de nieuwe Spinvis al gehoord?quote:
Dat wordt weer een maand.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit is een quote, mods.
Dus geen reden om hem te bannen.
gr gr
40 cm hier. @Asjemenou_quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja iedereen is volledig kleinzerig
wattequote:Op vrijdag 29 november 2019 23:45 schreef svann het volgende:
[..]
We weten nou wel dat jij daarvan bent.
Meer dan drie jaar, verdeeld over Madrid en Sevilla.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dan nu in Spanje gewoond?
Heb jij ook meel in de mond?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:46 schreef monkyyy het volgende:
In het dagelijks leven merk ik niets van die verkramping. Dit soort flauwekul krijg ik alleen maar mee van de media eerlijk gezegd.
Is dit codetaal?quote:
Is hip.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap niet waarom Nynke Nynke heet en niet Nienke.
Ja echt hoorquote:
Want "Nienke de Jong" is een te normale naam en dan val je niet op.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Spinvis al gehoord?
Klinkt inderdaad wel hipper. Je hebt gelijkquote:
Ga je stemmen op Thinking Of A Place?quote:
Het zijn twee verschillende namen. Nynke komt uit het grieks.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
AIDSquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Spinvis al gehoord?
Terwijl het over schaatsen gaat?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nynke zit duidelijk te diep in een linkse filterbubbel.
Wierdquote:
Dat is de Friese spelling, ouwe reusquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
Bedankt voor de duiding, makker.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is de Friese spelling, ouwe reus
Welke nieuwr van Spinvis?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga je stemmen op Thinking Of A Place?
Nienke (ook wel Nynke) is van oorsprong een Friese meisjesnaam.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:50 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Het zijn twee verschillende namen. Nynke komt uit het grieks.
Fidan heeft een nosejob gehad. Sinds ik dat weet wantrouw ik haar.quote:
shit, misluktquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nienke (ook wel Nynke) is van oorsprong een Friese meisjesnaam.
De naam is afgeleid van de Friese naam Nine,
before and after pics?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:51 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Fidan heeft een nosejob gehad. Sinds ik dat weet wantrouw ik haar.
Vanwege de AVG hoef ik daar geen antwoord op te geven.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie ook dingen gekocht op deze black friday?
wat waarschijnlijk is afgeleid van Catharina. Catharina komt van het Griekse woord katharos dat "rein, schoon, zuiver" betekent.quote:
Evert is te goed voor zo'n programma.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Wat een pulp TV, en dan ook nog Evert als commentator.
Weinig interessante deals gezien. We worden gewoon beflikkerd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Hanteer jij het 1-nummer-per-artiest principe?quote:
Uiteindelijk toch niet gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Vrouwen raken over het algemeen wat minder van Baudet in zwijm dan mannen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Doelde op die verzuurde blik bij het aanhoren van Baudet en Ruktor.
Black Friday is een walgelijk iets. Die Amerikanisering hier in Europa trek ik niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:53 schreef monkyyy het volgende:
linkse meisjes houden van rechtse praatjesquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:54 schreef svann het volgende:
[..]
Vrouwen raken over het algemeen wat minder van Baudet in zwijm dan mannen.
Ja, pillen voor mijn kat.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Zou kunnen hoor maar het leek me meer een gevalletje van Baudet Derangement Syndrome.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:54 schreef svann het volgende:
[..]
Vrouwen raken over het algemeen wat minder van Baudet in zwijm dan mannen.
Ah dat was het.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
wat waarschijnlijk is afgeleid van Catharina. Catharina komt van het Griekse woord katharos dat "rein, schoon, zuiver" betekent.
Je zat in de buurt.
Terwijl de prijs juist eerst stiekem verhoogd is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
Mensen die op Black Friday massaal de straat opgaan omdat er 2 euro meer korting is dan normaal.
Die bult is nog het minste idd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:54 schreef Hoogslaper het volgende:
Het is niet alleen die bult die stoort
Sterker nog, er is juist minder korting op Dumfries Friday dan normaal.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
Mensen die op Black Friday massaal de straat opgaan omdat er 2 euro meer korting is dan normaal.
Laat Denzel hier buiten vriend.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sterker nog, er is juist minder korting op Dumfries Friday dan normaal.
Nederland is een laf kuddevolkje, dus?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sterker nog, er is juist minder korting op Dumfries Friday dan normaal.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanwege de AVG hoef ik daar geen antwoord op te geven.
MonkyyyGodin.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dit, kan ik extra goed fokken en de sims 4 mee spelen.
Ja, 16 jaar. Nier en blaasproblemen.quote:
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een pareltje, zo op het eerste gehoor.quote:
Schaatsen is een kansloze bezigheid omgeven door enge narcisten als ADHD Erben Wennemars, Mark Tuitert en noem ze maar op. Geen haar op mijn hoofd die zich nog tot schaatsen zal richten.quote:
Promes Friday dan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:56 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Laat Denzel hier buiten vriend.
Hebprecies hetzelfde nuquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ga je nog op Stefan en Lisette stemmen?
Nieuw poesje zoeken danquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, 16 jaar. Nier en blaasproblemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |