quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dagjesmens @:Slobeend komt hier schuimbekken over Baudet. Genot.
Eenvandaag is best neutraal...dat is echt geen conservatief rechts bolwerk ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:18 schreef svann het volgende:
We hebben Eenvandaag en WakkerNederland toch al?
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef De_Kraam het volgende:
IK BEN HEEL ONTSPANNEN!!!!
~Mark van Bommel
Ik kom hier vaak genoeg Hansie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dagjesmens @:Slobeend komt hier schuimbekken over Baudet. Genot.
Trap er niet in!quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kom hier vaak genoeg Hansie.
Mensen die in Baudet trappen kan ik gewoon niet serieus nemen.
Dat interview met Wilders ging nergens over. Maar ja, dat krijg je met die Jojanneke.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eenvandaag is best neutraal...dat is echt geen conservatief rechts bolwerk ofzo.
Wie ben jijquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je de aanval op de natiestaat gelezen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was tenen krommend!quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat interview met Wilders ging nergens over. Maar ja, dat krijg je met die Jojanneke.
Zit dat domme wijf tegenwoordig bij EenVandaag ja?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat interview met Wilders ging nergens over. Maar ja, dat krijg je met die Jojanneke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |