quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NWS / Powned tegen Zwarte Piet
(lol)
Eens.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:57 schreef Zipportal het volgende:
Dat PowNed mag van mij lekker kapot vallen. Een YouTube kanaal willen draaien onder het publieke bestel. Ze kunnen de boom in. Vieze graaiers. Non-TV.
geen maskertjequote:Op vrijdag 29 november 2019 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
WRONG
Sauna vrijdag, lekker heet aan de reet.
Op vrijdag? Dat zou echt waanzin zijn.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Gifje staat in de OP. Allemaal kijken.
Ik heb vandaag een nieuwe klant binnen gehaald. Rutte economiequote:
Geenstijl ook en iedere reporter die daar ooit gewerkt heeft ook.quote:
Rip Slijptol.quote:
En grote manga ogen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:19 schreef De_Kraam het volgende:
Thierry heeft glazige oogjes net als John van den Brom.
Rip Jan Versteeg.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geenstijl ook en iedere reporter die daar ooit gewerkt heeft ook.
Dat YouTube kanaal van Geenstijl wordt nog amper bekeken. Ook elke dag in politiek Den Haag. Dat weten we nu wel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geenstijl ook en iedere reporter die daar ooit gewerkt heeft ook.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dagjesmens @:Slobeend komt hier schuimbekken over Baudet. Genot.
Eenvandaag is best neutraal...dat is echt geen conservatief rechts bolwerk ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:18 schreef svann het volgende:
We hebben Eenvandaag en WakkerNederland toch al?
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef De_Kraam het volgende:
IK BEN HEEL ONTSPANNEN!!!!
~Mark van Bommel
Ik kom hier vaak genoeg Hansie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dagjesmens @:Slobeend komt hier schuimbekken over Baudet. Genot.
Trap er niet in!quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kom hier vaak genoeg Hansie.
Mensen die in Baudet trappen kan ik gewoon niet serieus nemen.
Dat interview met Wilders ging nergens over. Maar ja, dat krijg je met die Jojanneke.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eenvandaag is best neutraal...dat is echt geen conservatief rechts bolwerk ofzo.
Wie ben jijquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je de aanval op de natiestaat gelezen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was tenen krommend!quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat interview met Wilders ging nergens over. Maar ja, dat krijg je met die Jojanneke.
Zit dat domme wijf tegenwoordig bij EenVandaag ja?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat interview met Wilders ging nergens over. Maar ja, dat krijg je met die Jojanneke.
Paar jaar al. Smerige trien met die Wielerboy AD vriend van haar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zit dat domme wijf tegenwoordig bij EenVandaag ja?
Ik ben niet extreem links. Ik heb een hekel aan domheid.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Slobeend is extreem links maar toch houden we van hem.
Lekker man.quote:
Nee gelukkig niet. Jij wel?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je de aanval op de natiestaat gelezen?
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben niet extreem links. Ik heb een hekel aan domheid.
Iddquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Kijk die Nynke eens viesmad zijn
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die heeft toch vaak bij DWDD gezeten? @superniger gaat ons nu bijpraten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zo vaak kijk ik dus naar Eenvandaag (lol).quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Paar jaar al. Smerige trien met die Wielerboy AD vriend van haar.
VBL ON TOURquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:27 schreef Coco. het volgende:
Veel VBL volk aanwezig, mooi om te zien
Zoals bijen op honing afkomen, komen de tokkie-achtige VBL-simpelen op god Baudet afquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:27 schreef Coco. het volgende:
Veel VBL volk aanwezig, mooi om te zien
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:27 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Zoals bijen op honing afkomen, komen de tokkie-achtige VBL-simpelen op god Baudet af
[..]
Zoals bijen op honing afkomen, komen de tokkie-achtige VBL-simpelen op god Baudet af
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:27 schreef ikbenrond het volgende:
Hoi Koffieplanter, hoe gaat het met je?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je de aanval op de natiestaat gelezen?
Ik ben het met je eens hoor slob! Laat je niet kisten Arie!!!quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Slobeend het volgende:
Het gaat, zoals altijd, fantastisch met mij. Het is alleen veel te koud hier. Hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi Koffieplanter, hoe gaat het met je?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |