Ik denk van niet. Rutger is meer Vvd, was ooit zelfs D66 stemmer als ik het goed heb. Bij Geenstijl zijn ze ook niet echt fan van Thierry.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Die zitten toch behoorlijk op een lijn?
Dat hangt een beetje van de situatie af. Hij kan zich wel beter beheersen na de coaching van PauwGoat. De Hofbar doet hij vrij zakelijk, maar bij Rutger in de auto is hij wel weer grappig af en toe.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ruktor is niet zo meer van het trollen toch?
Zeg dat.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:02 schreef superniger het volgende:
Tip: laatste 10 minuten van DWDD terug kijken. Dikke fittie tussen Dries Roelvink en MarcMarie Huybrechts.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:02 schreef superniger het volgende:
Tip: laatste 10 minuten van DWDD terug kijken. Dikke fittie tussen Dries Roelvink en MarcMarie Huybrechts.
Oh goeiequote:Op vrijdag 29 november 2019 23:02 schreef superniger het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:02 schreef superniger het volgende:
Roetveeg voor jequote:Op vrijdag 29 november 2019 23:03 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
@:de_kraam welkom allen.
O god.quote:
Bij rtl kwam het helemaal niet aan bodquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:04 schreef Bocaj het volgende:
Dit is toch niet het nieuws?
Steekpartij Londen en Den Haag is het nieuws!
Die zit zondag bij GeneeGod.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:07 schreef superniger het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanvullen van mijn satire. 👍
Zo leuk was dat niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:07 schreef superniger het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanvullen van mijn grap. 👍
Weet Jan Mulder dit al?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Timmer neukt al een tijdje niet meer![]()
https://www.nu.nl/achterk(...)ar-relatiepauze.html
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Timmer neukt al een tijdje niet meer![]()
https://www.nu.nl/achterk(...)ar-relatiepauze.html
RTL4 kijkt niemand naar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:10 schreef matthijst het volgende:
wat kiekt Badr boos?
die sieg heil van Marco spreekt ze doorgaans wel aan dacht ik.
147quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:12 schreef matthijst het volgende:
hoeveel zetels staat deze zwetsmajoor tegenwoordig?
17 dacht ik.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:12 schreef matthijst het volgende:
hoeveel zetels staat deze zwetsmajoor tegenwoordig?
Klinkt plausibel.quote:
Die grote bek was altijd zijn sterke kant, denken daarentegen...quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:13 schreef svann het volgende:
Rutger heeft geen grote bek meer tegenwoordig, hij dénkt nu alleen vanalles.
WRONGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |