SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens mij zou het bij zowel penalty geel als vrije trap geel niet teruggefloten mogen worden. Alleen bij een rode kaart. Maar ik ben ondertussen nergens meer zeker van. Het enige wat duidelijk is de laatste tijd is dat het iig in het nadeel van Ajax uitvalt.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:49 schreef Tarado het volgende: [..] het werd hoe dan ook terug gefloten door de var
Zo, ik zet mn eierdoppie af en ga voor 0-4 vanavond!![]()
Dat zou zomaar kunnen, aangezien Ajax t.o.v. Lille denk ik de marketingtechnisch meer interessante ploeg is.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:55 schreef Simmertje het volgende:
Misschien goedmakertje van de Uefa vanavond![]()
Overigens hebben we vanavond een prima scheids, floot in beide wedstrijden (real en tottenham) prima.![]()
maar ik heb niet het idee dat het een complot is, ik vind de var op zich een goede ontwikkeling maar het is ook een beetje afhankelijk van hoe de scheids zich tov de var scheids verhoudt en dat zouden ze moeten veranderen, VAR scheids moet de hoofdscheids zijn.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:52 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Bij mij schoot dat ook door mn hoofd.
Voelt ook oneerlijk dat hier wel naar gekeken mag worden vanwege een (veel te zware) rode kaart en de momenten (geen buitenspel penalty Ajax en 2 maal geel penalty Chelsea) van Ajax in beide wedstrijden niet.![]()
Ik zit net te denken, als zowel Ajax als Chelsea beide wedstrijden verliezen gaat Chelsea door, Lille naar uefa en ligt Ajax eruit.![]()
VAR scheids leidend krijg je juist weer problemen van twijfelgevallen, onder het mom 'je kunt hem geven'quote:Op woensdag 27 november 2019 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ik heb niet het idee dat het een complot is, ik vind de var op zich een goede ontwikkeling maar het is ook een beetje afhankelijk van hoe de scheids zich tov de var scheids verhoudt en dat zouden ze moeten veranderen, VAR scheids moet de hoofdscheids zijn.
Het lijkt consequenter, maar is het niet.![]()
Helemaal mee eens. En wat mij betreft moet de VAR niet beperkt worden door technische geneuzel bij duidelijk verkeerde beslissingen die grote invloed hebben op een wedstrijd.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ik heb niet het idee dat het een complot is, ik vind de var op zich een goede ontwikkeling maar het is ook een beetje afhankelijk van hoe de scheids zich tov de var scheids verhoudt en dat zouden ze moeten veranderen, VAR scheids moet de hoofdscheids zijn.![]()
capabele mensen als VAR, en ingrijpen voor alles wat fout is met betrekking tot kaarten en penalty's, niet alleen onder bepaalde voorwaarden. En de tijd nemen met de juiste beelden, Iedereen heeft liever dat als de VAR dan toch ingrijpt het beter lang duurt en een juiste beslissing genomen wordt, dan snel snel en dan maar een rare onverklaarbare beslissing zonder duidelijke beelden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
ik denk het wel omdat de var scheids de beelden in alle (relatieve) rust kan bekijken, nog geen al dan niet foute beslissing heeft genomen en er dus veel objectiever in staat.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef Adames het volgende:
[..]
VAR scheids leidend krijg je juist weer problemen van twijfelgevallen, onder het mom 'je kunt hem geven'
Je mag toch verwachten dat een VAR die op zn gemakkie in een stoel 30 herhalingen vanuit alle mogelijke hoeken iets beter kan beoordelen dan een scheids die in een split second een beslissing moet nemen?quote:Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef Adames het volgende:
[..]
VAR scheids leidend krijg je juist weer problemen van twijfelgevallen, onder het mom 'je kunt hem geven'
Je moet je laten nakijken.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef ITs_relative het volgende:
Ik zit net te denken, als zowel Ajax als Chelsea beide wedstrijden verliezen gaat Chelsea door, Lille naar uefa en ligt Ajax eruit.Groot fan van User Wotte![]()
Ik heb het niet gezien, maar er was dus een twijfelachtige beslissing in het voordeel van Real? Dat zie je anders nooit....quote:Op woensdag 27 november 2019 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik moest er gisteren wel even aan denken bij Real-PSG, super licht overtredinkje op Marcelo waardoor rood Courtois en penalty tegen werden geschrapt.
Het punt is dat als je eenmaal de gedachte toelaat dat scheidsrechters druk voelen om een bepaalde ploeg vooral niet te benadelen, er zich een patroon begint af te tekenen. Daar is bij Ajax geen sprake van, maar daarbij zijn de feiten dat Ajax bij een perfecte arbitrage 5 punten meer had gehad, en natuurlijk bijzonder merkwaardig is dat er op de schermen bewijs verscheen van de juistheid van de beslissing dat geen bewijs was. Dat behoeft hoe dan ook verklaring.
Ik vind motieven niet zo interessant omdat ze op zich niks bewijzen en ze makkelijk te verzinnen zijn. Maar in het geval Ajax en Chelsea is dat ook niet erg moeilijk.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Mwa. Was gewoon een overtreding. Wel licht.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar er was dus een twijfelachtige beslissing in het voordeel van Real? Dat zie je anders nooit....
Het punt is dat als je eenmaal de gedachte toelaat dat scheidsrechters druk voelen om een bepaalde ploeg vooral niet te benadelen, er zich een patroon begint af te tekenen. Daar is bij Ajax geen sprake van, maar daarbij zijn de feiten dat Ajax bij een perfecte arbitrage 5 punten meer had gehad, en natuurlijk bijzonder merkwaardig is dat er op de schermen bewijs verscheen van de juistheid van de beslissing dat geen bewijs was. Dat behoeft hoe dan ook verklaring.
Ik vind motieven niet zo interessant omdat ze op zich niks bewijzen en ze makkelijk te verzinnen zijn. Maar in het geval Ajax en Chelsea is dat ook niet erg moeilijk.Groot fan van User Wotte![]()
Loop ik niet mee te koop.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:04 schreef GGMM het volgende:
Leuke TTIk wist niet dat Bugno op Harvard heeft gezeten.
![]()
Heb ik gedaan. In orde bevonden.quote:
Alleen een moedervlek die van vorm verandert.
Heb je daar ook advies voor?![]()
Euthanasie voordat het lastig wordt.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:08 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. In orde bevonden.
Alleen een moedervlek die van vorm verandert.
Heb je daar ook advies voor?![]()
En als Ajax nu alles verliest in de Eredivisie en RKC alles wint DEGRADEREN WIJ EN RKC KAMPIOENquote:Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef ITs_relative het volgende:
Ik zit net te denken, als zowel Ajax als Chelsea beide wedstrijden verliezen gaat Chelsea door, Lille naar uefa en ligt Ajax eruit.![]()
qua punten kan dat al niet meer geloof ik.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En als Ajax nu alles verliest in de Eredivisie en RKC alles wint DEGRADEREN WIJ EN RKC KAMPIOENFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Damn! Wat is jullie probleem?quote:Op woensdag 27 november 2019 11:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Euthanasie voordat het lastig wordt.![]()
Hier gaat iets mis in de berekening.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En als Ajax nu alles verliest in de Eredivisie en RKC alles wint DEGRADEREN WIJ EN RKC KAMPIOEN![]()
Harvard.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Damn! Wat is jullie probleem?![]()
iemand de persco gezien?
ik ben benieuwd van wie Ten Hag 100% inspanning verwacht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klopt, ik ben er wel vanuit gegaan dat Chelsea thuis minimaal een punt pakt tegen Lille.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, als Ajax en Chelsea vandaag winnen, kan Ajax nog steeds uitgeschakeld worden door met 0-1 te verliezen van Valencia.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Op woensdag 27 november 2019 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk het wel omdat de var scheids de beelden in alle (relatieve) rust kan bekijken, nog geen al dan niet foute beslissing heeft genomen en er dus veel objectiever in staat.De straffen zelf zijn erg polair. Wel of geen rood, wel of geen penalty.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:05 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Je mag toch verwachten dat een VAR die op zn gemakkie in een stoel 30 herhalingen vanuit alle mogelijke hoeken iets beter kan beoordelen dan een scheids die in een split second een beslissing moet nemen?
Zit niks tussenin.
Een ongelukkige bal op de schouder of bovenarm, wat altijd een twijfelgeval is, is ook voor een VAR lastig. De ene VAR geeft hem dan wel, de ander net niet. Of juist net de hoek van inval bepaalt dan net wel of net niet de zware straf.
Een scheidsrechter in het veld was daarin juist wat voorzichtiger.
Het is makkelijker om een VAR beslissing te doen, ook in twijfelgevallen, als er wat zachtere straffen zouden zijn. De strafcorner van hockey (30% kans in doelpunt, ipv 90-95% zoals bij penalty), of een tijdstraf van 5-10 minuten ipv een rode kaart.
Alleen ga je dan echt alles op de schop gooien.![]()
RKC kan op 60 punten komen. Het is (omgerekend) één keer gebeurd in de historie dat er een kampioen was met 60 punten of minder: PSV in 62/63 met 59 punten.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
qua punten kan dat al niet meer geloof ik.
Ik denk niet dat het RKC lukt.![]()
Tijdstraf lijkt mij wel interessant als vervanging van de gele kaart. Een rode kaart alleen in de echt extreme duidelijke gevallen.![]()
Wel als de gehele top 5 opeens alles gaat verliezen. Maar goed, mijn punt was dat Chelsea en Ajax beide alles verliezen theoretisch mogelijk is maar natuurlijk niet gaat gebeuren.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
RKC kan op 60 punten komen. Het is (omgerekend) één keer gebeurd in de historie dat er een kampioen was met 60 punten of minder: PSV in 62/63 met 59 punten.
Ik denk niet dat het RKC lukt.![]()
maar dan moeten clubs als AZ psv en utrecht enzo ook niet meer dan 60 meer gaan halen.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
RKC kan op 60 punten komen. Het is (omgerekend) één keer gebeurd in de historie dat er een kampioen was met 60 punten of minder: PSV in 62/63 met 59 punten.
Ik denk niet dat het RKC lukt.
is statistisch gezien gewoon onmogelijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als RKC alles wint en alle andere wedstrijden eindigen in een gelijkspel, is RKC kampioen.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar dan moeten clubs als AZ psv en utrecht enzo ook niet meer dan 60 meer gaan halen.
is statistisch gezien gewoon onmogelijk.![]()
![]()
.Tijdstraffen zijn over het algemeen slecht voor een wedstrijd, dan gaat de andere ploeg simpelweg 10 minuten de bus parkeren.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:25 schreef Simmertje het volgende:
Tijdstraf lijkt mij wel interessant als vervanging van de gele kaart. Een rode kaart alleen in de echt extreme duidelijke gevallen.
Ook weer nadelen aan dus. Maar zeggen dat alles super eerlijk en consequent wordt bij een VAR die genoeg te zeggen heeft en alleen maar perfecte beelden, is nog naiever dan dit roepen bij de introductie van de VAR.
Bij de F1 krijgen ze het nog niet voor elkaar en dat is qua spelletje nog iets simpeler in mijn ogen en hebben ze door hun constructie van achteraf straffen nog veel meer tijd om alles te overwegen.![]()
Eens. Maar nu heb je het over de echte twijfelgevallen. Daar zal altijd wel discussie over blijven. Maar daar kan ik prima mee leven. De handsbal van Veltman bijvoorbeeld, ik vond het niet zo zeer hands maar vooruit. Ik snap het wel.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:22 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
De straffen zelf zijn erg polair. Wel of geen rood, wel of geen penalty.
Zit niks tussenin.
Een ongelukkige bal op de schouder of bovenarm, wat altijd een twijfelgeval is, is ook voor een VAR lastig. De ene VAR geeft hem dan wel, de ander net niet. Of juist net de hoek van inval bepaalt dan net wel of net niet de zware straf.
Een scheidsrechter in het veld was daarin juist wat voorzichtiger.
Het is makkelijker om een VAR beslissing te doen, ook in twijfelgevallen, als er wat zachtere straffen zouden zijn. De strafcorner van hockey (30% kans in doelpunt, ipv 90-95% zoals bij penalty), of een tijdstraf van 5-10 minuten ipv een rode kaart.
Alleen ga je dan echt alles op de schop gooien.
Wat wel echt fout is in mijn ogen is dat alleen een 100% duidelijke fout herteld mag worden.
Als voor een tackle zoals die van Berghuis 8 van de 10 scheidsrechters een rode kaart geven zitten er in mijn ogen 2 gewoon verkeerd en moet de VAR daar wel ingrijpen.![]()
het helpt al wel als je capabele mensen er neer zet en ze de juiste beelden voorschotelt.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:29 schreef Adames het volgende:
.
[..]
Tijdstraffen zijn over het algemeen slecht voor een wedstrijd, dan gaat de andere ploeg simpelweg 10 minuten de bus parkeren.
Ook weer nadelen aan dus. Maar zeggen dat alles super eerlijk en consequent wordt bij een VAR die genoeg te zeggen heeft en alleen maar perfecte beelden, is nog naiever dan dit roepen bij de introductie van de VAR.
Bij de F1 krijgen ze het nog niet voor elkaar en dat is qua spelletje nog iets simpeler in mijn ogen en hebben ze door hun constructie van achteraf straffen nog veel meer tijd om alles te overwegen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
1 scheidsrechter voor alle wedstrijdenquote:Op woensdag 27 november 2019 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het helpt al wel als je capabele mensen er neer zet en ze de juiste beelden voorschotelt.![]()
Dit. En perfectie zal nooit lukken. Al is het alleen maar omdat perfect al verschillend is voor verschillende mensen. Maar we hebben het over eerlijker en beter.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het helpt al wel als je capabele mensen er neer zet en ze de juiste beelden voorschotelt.![]()
buitenspel op basis van de juiste beelden heeft niks met interpretatie te maken, en dit gaat nu al verschillende keren mis.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:34 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Dit. En perfectie zal nooit lukken. Al is het alleen maar omdat perfect al verschillend is voor verschillende mensen. Maar we hebben het over eerlijker en beter.
of iets hand is of een overtreding zal altijd discutabel blijven. maar als je iemand de juiste beelden geeft, kan hij daar met zijn training en ervaring in ieder geval een oordeel over vellen die te onderbouwen is met feiten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wederom eens.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
buitenspel op basis van de juiste beelden heeft niks met interpretatie te maken, en dit gaat nu al verschillende keren mis.
of iets hand is of een overtreding zal altijd discutabel blijven. maar als je iemand de juiste beelden geeft, kan hij daar met zijn training en ervaring in ieder geval een oordeel over vellen die te onderbouwen is met feiten.
Alleen ben ik het nog steeds niet eens met de buitenspelgoal van Tagliafico tegen Real. Dus in zeer specifieke gevallen valt zelfs daarover te discussiëren.
Niet met het lijntje en de positie idd.![]()
die is wel te verklaren hoor, hij hindert de keeper is het argument, dat kan je discutabel vinden, maar is wel gewoon een goede onderbouwing en dan heb ik er vrede mee.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:39 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Wederom eens.
Alleen ben ik het nog steeds niet eens met de buitenspelgoal van Tagliafico tegen Real. Dus in zeer specifieke gevallen valt zelfs daarover te discussiëren.
Niet met het lijntje en de positie idd.
een buitenspel goal, afgekeurd, op basis van een verkeerde hoek zodat je het onmogelijk goed kan zien. Daar heb ik moeite mee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik snap het argument kan er daarom ook prima mee leven.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die is wel te verklaren hoor, hij hindert de keeper is het argument, dat kan je discutabel vinden, maar is wel gewoon een goede onderbouwing en dan heb ik er vrede mee.
een buitenspel goal, afgekeurd, op basis van een verkeerde hoek zodat je het onmogelijk goed kan zien. Daar heb ik moeite mee.![]()
dat is precies mijn punt. het gaat erom dat er mensen komen te zitten die de beelden krijgen waarbij ze in ieder geval een beslissing kunnen nemen die achteraf, mochten er vragen over komen, te onderbouwen is met een antwoord dat in ieder geval hout snijdt. of het dan nog discutabel is, doet daar weinig van af en is ook niet relevant.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:44 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Ik snap het argument kan er daarom ook prima mee leven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Uiteindelijk waren het geen blunders van de scheids, twijfelachtig zeker, maar geen duidelijke fouten. Veltman had lekker gewisseld moeten worden na de 1-4, dan hadden we überhaupt de discussie niet gehad.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:31 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Eens. Maar nu heb je het over de echte twijfelgevallen. Daar zal altijd wel discussie over blijven. Maar daar kan ik prima mee leven. De handsbal van Veltman bijvoorbeeld, ik vond het niet zo zeer hands maar vooruit. Ik snap het wel.
Wat wel echt fout is in mijn ogen is dat alleen een 100% duidelijke fout herteld mag worden.
Als voor een tackle zoals die van Berghuis 8 van de 10 scheidsrechters een rode kaart geven zitten er in mijn ogen 2 gewoon verkeerd en moet de VAR daar wel ingrijpen.![]()
Ik snap je punt. En ik ben het ook volledig met je eens.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is precies mijn punt. het gaat erom dat er mensen komen te zitten die de beelden krijgen waarbij ze in ieder geval een beslissing kunnen nemen die achteraf, mochten er vragen over komen, te onderbouwen is met een antwoord dat in ieder geval hout snijdt. of het dan nog discutabel is, doet daar weinig van af en is ook niet relevant.![]()
Het voordeel geven na de overtreding van Blind was tegen de regels en zeker wel een blunder van de scheids.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk waren het geen blunders van de scheids, twijfelachtig zeker, maar geen duidelijke fouten. Veltman had lekker gewisseld moeten worden na de 1-4, dan hadden we überhaupt de discussie niet gehad.
De rest valt prima te onderbouwen inderdaad.
Alleen cru dat als je dan gister ziet dat die pingel en rood bij Real wordt teruggedraaid dit niet bij Ajax kon bij die overtreding op Blind.![]()
Bij alle 4 de wedstrijden gelijk zijn we groepswinnaar.
(Ok, ik ga me weer laten nakijken voor een 2nd opinion.)![]()
als die chelsea speler had gescoord had het terug gedraaid kunnen worden, nu niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:52 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Het voordeel geven na de overtreding van Blind was tegen de regels en zeker wel een blunder van de scheids.
De rest valt prima te onderbouwen inderdaad.
Alleen cru dat als je dan gister ziet dat die pingel en rood bij Real wordt teruggedraaid dit niet bij Ajax kon bij die overtreding op Blind.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wat naiefquote:Op woensdag 27 november 2019 11:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is precies mijn punt. het gaat erom dat er mensen komen te zitten die de beelden krijgen waarbij ze in ieder geval een beslissing kunnen nemen die achteraf, mochten er vragen over komen, te onderbouwen is met een antwoord dat in ieder geval hout snijdt. of het dan nog discutabel is, doet daar weinig van af en is ook niet relevant.![]()
wat is daar precies naief aan?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Of Blind of Veltman een direct rode kaart inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2019 12:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als die chelsea speler had gescoord had het terug gedraaid kunnen worden, nu niet.
Dat is prexies wat ik bedoel dat de VAR niet beperkt moet worden bij dit soort bepalende momenten door technisch geneuzel.
Ik vind een penalty of 2e gele kaart (bijna) net zo bepalend als een doelpunt of een directe rode kaart. Maar daar ligt wel de grens nu.![]()
Voorspelling van Valentijn
@. 3:20
Valentijn haalt gram met Toto-voorspelling: ‘Ik dacht ik geef Gijp even een zetje’ | VERONICA INSIDE
1-3
Nou eens kijken of hij er weer naast zit
Zelfkennis @3:40![]()
![]()
Sowieso gaat Valencia - Chelsea wel echt een interessante pot worden, scheelt weer het lange wachten tot Ajax.![]()
ja die ga ik wel kijken ja.quote:Op woensdag 27 november 2019 12:51 schreef Simmertje het volgende:
Sowieso gaat Valencia - Chelsea wel echt een interessante pot worden, scheelt weer het lange wachten tot Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
op ziggo sport gewoonquote:Op woensdag 27 november 2019 12:58 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Waar wordt die uitgezonden?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
geen familie of vrienden met ziggo?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor ziggo go bedoel je?quote:Op woensdag 27 november 2019 13:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
geen familie of vrienden met ziggo?
Vast wel. Goed idee.![]()
hoe zit dat met Blind en Veltman is dat voor 1 wedstrijd?quote:Op woensdag 27 november 2019 13:02 schreef Simmertje het volgende:
Paar rode kaarten voor Valencia zou ook wel fijn zijn. Staan daar mensen op scherp?![]()
jaquote:Op woensdag 27 november 2019 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe zit dat met Blind en Veltman is dat voor 1 wedstrijd?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bij Valencia: Ezequiel Garay op scherp
Ajax: Onana, Promes en Martinez
Hopelijk laat Onana het tijdrekken lekker voor wat het is vandaag, ook al staan we voor krap voor.![]()
Of misschien juist als je 0-3 voorstaat in de 90 minuut Onana geel laten krijgen, dan Valencia (die je met 0-3 mag verliezen) zonder Onana spelen, maar dan wel weer met clean sheet de laatste 16e in.quote:Op woensdag 27 november 2019 13:09 schreef Simmertje het volgende:
Bij Valencia: Ezequiel Garay op scherp
Ajax: Onana, Promes en Martinez
Hopelijk laat Onana het tijdrekken lekker voor wat het is vandaag, ook al staan we voor krap voor.![]()
en dan een ramosje doen door een extra schorsing te krijgen en ook nog eens dik te verliezen.quote:Op woensdag 27 november 2019 13:52 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Of misschien juist als je 0-3 voorstaat in de 90 minuut Onana geel laten krijgen, dan Valencia (die je met 0-3 mag verliezen) zonder Onana spelen, maar dan wel weer met clean sheet de laatste 16e in.![]()
Ramos speelde het gewoon dom door eerst te communiceren met de bank. Een gele kaart kun je makkelijk pakken zonder dat het te bewijzen is dat je het expres deed.![]()
Verheug mij toch wel een beetje op die generatie hoor. Aangevuld met nieuwe Tadic/Blind aankopen tegen die tijd kan het weer leuk worden![]()
![]()
Lekker joh, WK-gangers terug en weer op volle toeren. WK O17 mind you, en die jongens zijn gewoon sterkhouder in A1.![]()
Maar Ajax koopt alleen nog maar dus deze jongens gaan nooit een kans krijgen... - Telegraafquote:Op woensdag 27 november 2019 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker joh, WK-gangers terug en weer op volle toeren. WK O17 mind you, en die jongens zijn gewoon sterkhouder in A1.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
https://www.vice.com/nl/article/8xwypp/viral-videos-ajax
Leuk artikel wel met de man achter de hypefilmpjes van Ajax
Oh.![]()
de zenuwen beginnen te komen hoor....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vandaag nog geen gezien trouwens.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk artikel wel met de man achter de hypefilmpjes van Ajax![]()
Ze kiezen ook alleen de speciale momenten uit, als ze het voor elke Europese wedstrijd doen wordt het een trucje en zal de inspiratie ook eerder op zijn.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:28 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Vandaag nog geen gezien trouwens.Oh.![]()
Lekker hoor, bier staat al koud thuisquote:Op woensdag 27 november 2019 14:28 schreef mokkiemok het volgende:
de zenuwen beginnen te komen hoor....![]()
![]()
Wel beter ook. Ik kreeg dat gevoel al een beetje bij die "we have 6 we want 9."quote:Op woensdag 27 november 2019 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kiezen ook alleen de speciale momenten uit, als ze het voor elke Europese wedstrijd doen wordt het een trucje en zal de inspiratie ook eerder op zijn.![]()
Gewoon met de cruciale pot tegen Valencia weer een mooi filmpje is prima, vandaag is inderdaad niet nodig.![]()
https://www.voetbalprimeu(...)et-hen-starten-.html
die wil lekker de wedstrijd ingaan met een middenveld Donny Ziyech Labyad.....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
op deze manier heb je alle linies andersquote:Op woensdag 27 november 2019 15:24 schreef Simmertje het volgende:
Laten we even de voorhoede omgooien die verantwoordelijk is voor 20 goals afgelopen 5 wedstrijden
compleet anders spelen ook. wat een idioot....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Stabiliteit en automatismen zijn ook gewoon vreselijk onderschatte aspecten van een goed functionerende ploeg. Je ziet dat zelfs bij een ploeg als Barcelona die op zich geen onaardige selectie heeft, maar totaal niet functioneert omdat Valverde de boel elke wedstrijd weer overhoop gooit.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
op deze manier heb je alle linies anders
compleet anders spelen ook. wat een idioot....Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Uitslagen (winst, verlies, gelijk) van Ajax onder 19 zijn tot nu toe elke keer hetzelfde geweest als dat van het grote Ajax, dus dit gaan we winnen!![]()
9 van de 10 wel inderdaad. ik zou er alleen niet op gokken haha.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:15 schreef Themeparktommy het volgende:
Uitslagen (winst, verlies, gelijk) van Ajax onder 19 zijn hetzelfde als het grote Ajax, dus dit gaan we winnen!
veel plezier allen! hoop op weer een spektakel stukje!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Stilte voor de storm.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat We Are Back filmpje was dan wel tenenkrommend.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk artikel wel met de man achter de hypefilmpjes van AjaxWhat can change the nature of a man?![]()
We are back filmpje blijft geniaalquote:Op woensdag 27 november 2019 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk artikel wel met de man achter de hypefilmpjes van Ajax![]()
![]()
![]()
Die was juist goed.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat We Are Back filmpje was dan wel tenenkrommend.Oh.![]()
Ik ben van de partij boys.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Hopelijk Chelsea Valencia 0-0Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Bizarre opstelling; Alvarez is toch als CV gehaald
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Kan ook nog zijn dat Mazraoui als CV gaat spelen. Zou ik ook niet heel bizar vinden met zo'n snelle spits
Maar is uiteraard minder logisch dan MartinezMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mazraoui heeft echt niks van een CV.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:46 schreef Tagliano het volgende:
Kan ook nog zijn dat Mazraoui als CV gaat spelen. Zou ik ook niet heel bizar vinden met zo'n snelle spits
Maar is uiteraard minder logisch dan MartinezOh.![]()
Lengte en een goede sliding. Al 2 dingen.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mazraoui heeft echt niks van een CV.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Lengte en een goede sliding. Al 2 dingen.![]()
![]()
Ik heb hier geen vertrouwen in.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:42 schreef BobW het volgende:
Onana; Dest, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Mazraoui, Ziyech, Van de Beek; Promes, Tadic, Labyad.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Had op z'n minst Alvarez verwacht naast Donny tenzij Ten Hag denkt flink te domineren en defensie genoeg is om hun snelle spelers af te stoppen![]()
Ik snap Ten Hag wel, hij wil links/rechts in het centrum.
Dus dan is het Schuurs > Alvarez als CV en Mazraoui > Alvarez als CVM.![]()
Lijkt mij ook een behoorlijk agressieve opstelling.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had op z'n minst Alvarez verwacht naast Donny tenzij Ten Hag denkt flink te domineren en defensie genoeg is om hun snelle spelers af te stoppenAnd what rough beast, its hour come round at last,
Dat klopt, maar hij staat ook niet tegen een echt klassieke spitsquote:Op woensdag 27 november 2019 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mazraoui heeft echt niks van een CV.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
begrijp ik het goed dat deze wedstrijd amper boeit en het gewoon zaak is volgende wedstrijd thuis van valencia te winnen![]()
Waarom zou dit amper boeien?...quote:Op woensdag 27 november 2019 20:06 schreef skysherrif het volgende:
begrijp ik het goed dat deze wedstrijd amper boeit en het gewoon zaak is volgende wedstrijd thuis van valencia te winnen![]()
Ja.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:06 schreef skysherrif het volgende:
begrijp ik het goed dat deze wedstrijd amper boeit en het gewoon zaak is volgende wedstrijd thuis van valencia te winnen
Als je vanavond wint, heb je tegen Valencia wel aan een gelijkspel al genoeg.![]()
https://www.ad.nl/dossier(...)spel-staat~a6a98bf7/quote:Op woensdag 27 november 2019 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zou dit amper boeien?...Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ajax kan zich zowat veilig spelen vanavond. Thuis ga je geen 0-4 verliezen van Valenciaquote:Op woensdag 27 november 2019 20:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)spel-staat~a6a98bf7/![]()
Zoals ik het lees dan, aangezien de uitslagen tegen Lille wegvallenquote:Op woensdag 27 november 2019 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zou dit amper boeien?...
Maar idd, kan wel zo zijn dat we bij winst in lille ipv winst aan gelijkspel in amsterdam genoeg hebben.![]()
Vgm werkt het niet zo, ik geloof dat als we verliezen we er uit zijn.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax kan zich zowat veilig spelen vanavond. Thuis ga je geen 0-4 verliezen van Valencia![]()
Als Chelsea wint en Ajax vanavond ook dan is Ajax al bijna door, wel als 2e maar who cares.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:08 schreef Zocalo het volgende:
Moet ik nu voor Chelsea of Valencia zijn nu?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Chelseaquote:Op woensdag 27 november 2019 20:08 schreef Zocalo het volgende:
Moet ik nu voor Chelsea of Valencia zijn nu?![]()
Neequote:Op woensdag 27 november 2019 20:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vgm werkt het niet zo, ik geloof dat als we verliezen we er uit zijn.![]()
![]()
Chelsea moet een punt pakken tegen Lille, dan mogen we 0-2 verliezen van Valencia in dat scenarioquote:Op woensdag 27 november 2019 20:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vgm werkt het niet zo, ik geloof dat als we verliezen we er uit zijn.![]()
Dat is alleen zo als Chelsea nu wint en verliest van Lillequote:Op woensdag 27 november 2019 20:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vgm werkt het niet zo, ik geloof dat als we verliezen we er uit zijn.
En Ajax wint van Lille natuurlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee, onderling resultaat telt. En dat is zwaar in het voordeel van Ajax.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vgm werkt het niet zo, ik geloof dat als we verliezen we er uit zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gelijkspel daar is in principe het meest gunstige, ook met het oog op groepswinst.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als Chelsea wint en Ajax vanavond ook dan is Ajax al bijna door, wel als 2e maar who cares.![]()
Bij winst chelsea is alles beter dan een nederlaag met 3 doelpunten verschil volgende week sowieso genoeg.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelijkspel daar is in principe het meest gunstige, ook met het oog op groepswinst.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Winst vanavond is hoe dan ook gunstig.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meest gunstige zeker niet om door te gaan. Dan ben je bij een nederlaag tegen Valencia de Sjaak. Bij winst van Chelsea vanavond mag Ajax nog verliezen van Valencia met 2 goals verschil.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelijkspel daar is in principe het meest gunstige, ook met het oog op groepswinst.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
oke als hij het zegt geloof ik het zekertwitter:sportzeloot twitterde op woensdag 27-11-2019 om 20:14:12@dionriemenss Met 1-3 wel bijv. reageer retweet
![]()
Snap het wel, Alvarez is nog teveel een onzekere factor. Die ga je in zo'n wedstrijd niet voor het eerst achterin zetten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
twitter:J0RBA twitterde op woensdag 27-11-2019 om 20:17:11Ondertussen mag niemand het uitvak in. De politie heeft enkele klappen uitgedeeld en het waterkanon heeft gespoten... #lilaja reageer retweet
![]()
Wel alleen als Ajax zelf ook wint vanavondquote:Op woensdag 27 november 2019 20:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Meest gunstige zeker niet om door te gaan. Dan ben je bij een nederlaag tegen Valencia de Sjaak. Bij winst van Chelsea vanavond mag Ajax nog verliezen van Valencia met 2 goals verschil.![]()
![]()
Weer boetes incoming.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:20 schreef skysherrif het volgende:
twitter:J0RBA twitterde op woensdag 27-11-2019 om 20:17:11Ondertussen mag niemand het uitvak in. De politie heeft enkele klappen uitgedeeld en het waterkanon heeft gespoten... #lilaja reageer retweet
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat wel. Maar de laatste wedstrijd tegen Valencia gaat sowieso beslissend zijn, ongeacht de wedstrijd van vanavond.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel alleen als Ajax zelf ook wint vanavondAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Oh ja ik zie hetquote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Als Chelsea nu wint heb je aan een gelijkspel voldoende, ook als je straks verliest.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat wel. Maar de laatste wedstrijd tegen Valencia gaat sowieso beslissend zijn, ongeacht de wedstrijd van vanavond.![]()
Feit blijft dat het vanavond niet beslist wordt. Je kunt het jezelf hooguit wat makkelijker maken tegen Valencia.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:24 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Als Chelsea nu wint heb je aan een gelijkspel voldoende, ook als je straks verliest.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fuck de ELquote:Op woensdag 27 november 2019 20:26 schreef BobW het volgende:
Als Chelsea wint en we verliezen van Lille met minder dan 3-0 zijn we in ieder geval in de EL doorLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
2 keer gelijk is voldoende nu.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eindstand: Valencia - Chelsea 2-2
Dus de scenario's:
1) Ajax wint vanavond --> minimaal gelijkspel tegen Valencia
2) Ajax speelt gelijk vanavond --> minimaal gelijkspel tegen Valencia
3) Ajax verliest vanavond --> winnen van Valencia
Beter resultaat dan 0-3 verlies vanavond en je bent sowieso door in EL.![]()
Dankquote:Op woensdag 27 november 2019 20:51 schreef BobW het volgende:
Dus de scenario's:
Beter resultaat dan 0-3 verlies vanavond en je bent sowieso door in EL.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Ik zou het een grove schande vinden als Ajax niet doorgaat en Chelsea wel.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Betekent eigenlijk dat het niet veel uitmaakt of je wint of gelijkspeelt vanavond tegen Lille. Niet verliezen tegen Valencia en je bent door.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
4) Ajax wint vanavond en tegen Valencia --> Groepswinnaarquote:Op woensdag 27 november 2019 20:51 schreef BobW het volgende:
Dus de scenario's:
Beter resultaat dan 0-3 verlies vanavond en je bent sowieso door in EL.Something for your mind, your body and your soul.![]()
Is ook nog lang niet zeker dat Chelsea de laatste gaat winnen.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:54 schreef Freezor het volgende:
[..]
4) Ajax wint vanavond en tegen Valencia --> Groepswinnaar![]()
Doe nummer 4 maar.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:54 schreef Freezor het volgende:
[..]
4) Ajax wint vanavond en tegen Valencia --> Groepswinnaar![]()
Dus bij gelijke stand in de laatste minuten niet alles-of-niets voor de overwinning.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:53 schreef Pedroso het volgende:
Betekent eigenlijk dat het niet veel uitmaakt of je wint of gelijkspeelt vanavond tegen Lille. Niet verliezen tegen Valencia en je bent door.![]()
Ajax heeft het hoe dan ook in eigen hand in de laatste wedstrijd.
Opstelling vandaag kan ik wel mee leven. Iedere optie was een risico en met Martinez heb je wel linkspoot en wat meer gif en dynamiek achterin."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
1 kans 1 goalAnd what rough beast, its hour come round at last,
Prima begin welDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alleraardigstquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Aardige start ja.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zijn we al begonnenquote:Op woensdag 27 november 2019 21:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Schuurs zit niet echt in de wedstrijdIt's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Thuis tegen het al uitgeschakelde Lille? Die kans lijkt me niet zo groot eigenlijk..quote:Op woensdag 27 november 2019 20:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is ook nog lang niet zeker dat Chelsea de laatste gaat winnen.![]()
Schuurs doet t prima tot nu toe.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Mee eens. Maar ze ogen wel onwennig hoor.quote:²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Wel bizar dat je straks op pole position bent om de groep te winnen en met een ongelukkig slippertje het hele toernooi uit geknikkerd kan worden.![]()
Rocchi bedankt zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:20 schreef Saekerhett het volgende:
en met een ongelukkig slippertje het hele toernooi uit geknikkerd kan worden.![]()
Wat heb je in Frankrijk toch veel donkere domme krachten voetballen.²
Belgie ook wel, zie Brugge gisteren met 2 nodeloze rode kaarten in de laatste minuutquote:Op woensdag 27 november 2019 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat heb je in Frankrijk toch veel donkere domme krachten voetballen.²
![]()
Als je deze wint en toch onverhoopt verliest van Valencia, wat mogelijk is, heb je toch dik kans dat je eruit ligt. Chelsea gaat nl. geheid winnen in Lille. Dat vind ik toch ontzettend zuur. En Valencia gaat natuurlijk alles of niets spelen.![]()
Alsof ze rechtstreeks uit een Sjors en Sjimmie album van Frans Piët of Carol Voges komen.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Belgie ook wel, zie Brugge gisteren met 2 nodeloze rode kaarten in de laatste minuut²
Hij mist handelingssnelheid.quote:²
Mazraoui. Zo dom hè.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Was bijna tweede geelquote:Op woensdag 27 november 2019 21:38 schreef Vriezzer het volgende:
Mazraoui is zo mokerdom... walgelijk dom.
And what rough beast, its hour come round at last,
Oprotten dan.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:39 schreef -Chakotay- het volgende:
waarom reageer ik in dit kut topic?.![]()
Deze scheids is niet heel moeilijk gelukkig.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:38 schreef Drxx het volgende:
Dit wordt weer zo'n dag. Met hoeveel spelers eindigen we vandaag? 10? Weer 9?![]()
De regie wel, zo'n superslomo om het veel erger te laten lijken dan het was.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Deze scheids is niet heel moeilijk gelukkig.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Daar is iets gescheurd.
edit: hm valt mee dus?And what rough beast, its hour come round at last,
Doet hij zelf ook, zo dom erin gaan ook. Maz ook tering dom. 2x wisselen dus.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:44 schreef TheArt het volgende:
Labyad ben je ook voor lang kwijt zo.![]()
Dat hoop ik niet. Is als reservespeler prima om erbij te hebben, zeker voor al die eredivisie potjes.quote:![]()
Eigenlijk vind ik Mazraoui niet Ajax waardig. Veels te veel een twijfelaar. Geeft slechte ballen. Ziekenhuisballen. Domme beslissingen.²
Speelt alleen omdat hij het maatje is van Ziyech.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk vind ik Mazraoui niet Ajax waardig. Veels te veel een twijfelaar. Geeft slechte ballen. Ziekenhuisballen. Domme beslissingen.²
![]()
Vorig seizoen had ie echt zijn momenten.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, maar die heeft een stabiele voetballer nog meer.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vorig seizoen had ie echt zijn momenten.²
Eens. Mazraoui valt dit seizoen door de mand.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Helaas ja. Rechtsback is wel het zorgenkindje.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
![]()
Misschien dat Dest nog groeit in zijn rol. Het liefst zie ik een kloon van Nico daar, maar vindt die maar eens.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Helaas ja. Rechtsback is wel het zorgenkindje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Volgens mij hebben heel veel clubs problemen met de backs. Ja kloon van Nico zou ideaal zijn.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien dat Dest nog groeit in zijn rol. Het liefst zie ik een kloon van Nico daar, maar vindt die maar eens.![]()
Mazraoui was tegen Chelsea was het dacht ik goed.
Dit is gewoon dom, net als labyad.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik hoop dat we deze winnen en er morgen veel gifjes van Ziyech te zien zijn
Dat moment met van de beek langs de lijn zo net, bohh
-nee-![]()
Mazraoui op het middenveld vind ik in dit soort wedstrijden ook gewoon een risico. Op de back is het soms nog wel oké als hij maar vooral druk naar voren kan houden en geen snelle buitenspeler moet afstoppen.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:00 schreef firefly3 het volgende:
Mazraoui was tegen Chelsea was het dacht ik goed.
Dit is gewoon dom, net als labyad.
Alvarez lijkt ook nog niet ideaal in dit team, maar het lijkt me toch wenselijk want ik zie Mazraoui dit niet nog een helft volhouden zonder kaart.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Alvarez plzquote:Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Slachten op dat middenveld.quote:Voor al uw FIFA lijstjes!
Opluchting.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Fuck al die ren negers. Ik word er echt helemaal naar van. Chelsea all over againVoor al uw FIFA lijstjes!
Ik ben fan.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Een minuut stilte nu aubquote:Op woensdag 27 november 2019 22:08 schreef SaferSephy het volgende:
Fuck al die ren negers. Ik word er echt helemaal naar van. Chelsea all over again"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Kijk, ik durf alleen wel te zeggen dat dit puur geluk is.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:10 schreef Drxx het volgende:
Ik zal nooit meer janken over Chelsea, wat een teringgeluk hebben wij vandaag
Als chelsea fans dat nou eens deden...![]()
Promes de verlosser.And what rough beast, its hour come round at last,
Volgens mij ook gedeelte onkunde van die lille spelersquote:Op woensdag 27 november 2019 22:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk, ik durf alleen wel te zeggen dat dit puur geluk is.
Als chelsea fans dat nou eens deden...
No bitch to me![]()
Toch weer knap afgerond van Promes dit hoor
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Lekker balletje van Lang ook op Ziyech.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Het is ook gewoon onkunde van Lille dit. Zo vaak missen is geen pech meer.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:10 schreef Drxx het volgende:
Ik zal nooit meer janken over Chelsea, wat een teringgeluk hebben wij vandaag"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Nog lang niet zo slecht inderdaadquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ze rennen ervoor het veld op.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:31 schreef Landgeld het volgende:
Wat een helden team. Niet normaal zo goed...And what rough beast, its hour come round at last,
0-2 dus... Terecht afgekeurd.
Voelt inmiddels wel zuur dat je ook na vandaag nog steeds uitgeschakeld kunt worden voor de CL."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Ik voel me veel rustiger als Schuurs aan de bal is ipv Veltman... Ik zou zeggen, probeer koppel Schuurs - Blind maar.![]()
Eens. Geef Schuurs de kans maar gewoon.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voel me veel rustiger als Schuurs aan de bal is ipv Veltman... Ik zou zeggen, probeer koppel Schuurs - Blind maar."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Met twee blessures zie ik het anders.quote:"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Ten Hag ook zo'n held
Van der Sar en Overmars ook helden
Wat een team. Wat een fase. HeerlijkLove is in the air!![]()
Valencia gaat er dan ook uit met 8 punten.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eruit met tien punten. Dat gebeurt niet vaak.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dit is toch best lekker hoor
Schuurs ook prima, ook een paar keer nog flink op snelheidMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja die was weer eens legendarisch.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Het was weer een schitterende avond van Hakim ZiyechAnd what rough beast, its hour come round at last,
Dit is toch mooi om te zien dat de spelers die normaal niet spelen het toch wel goed doen op cl niveau.![]()
Begint toch wel een terugkerend item te worden. En de topclubs maar slapen in Europa.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja die was weer eens legendarisch.
Ik vind het best!²
Hopen dat het meevalt voor Ziyech... Schuurs zet goede stappen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Die was de beste speler van deze CL-week.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Het was weer een schitterende avond van Hakim ZiyechIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Ja Ziyech is fantastisch, mooi dat we daar jaren van hebben kunnen genieten. Echt top voor Ajax dat om onduidelijke (racistische?) redenen zijn kwaliteiten vaak onderschat werden.![]()
Ik ben er niet gerust op inderdaad... zul je zien dat dat luizige Valencia er met een 0-1 vandoor gaatquote:Op woensdag 27 november 2019 22:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eruit met tien punten. Dat gebeurt niet vaak.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ziyech is nog nooit onderschat.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja Ziyech is fantastisch, mooi dat we daar jaren van hebben kunnen genieten. Echt top voor Ajax dat om onduidelijke (racistische?) redenen zijn kwaliteiten vaak onderschat werden.-nee-![]()
Volgens mij heeft ie buiten NL de meeste fans van alle Ajacieden.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Begint toch wel een terugkerend item te worden. En de topclubs maar slapen in Europa.
Ik vind het best!²
Slouches towards Bethlehem to be born?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: