SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens mij zou het bij zowel penalty geel als vrije trap geel niet teruggefloten mogen worden. Alleen bij een rode kaart. Maar ik ben ondertussen nergens meer zeker van. Het enige wat duidelijk is de laatste tijd is dat het iig in het nadeel van Ajax uitvalt.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:49 schreef Tarado het volgende: [..] het werd hoe dan ook terug gefloten door de var
Zo, ik zet mn eierdoppie af en ga voor 0-4 vanavond!![]()
Dat zou zomaar kunnen, aangezien Ajax t.o.v. Lille denk ik de marketingtechnisch meer interessante ploeg is.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:55 schreef Simmertje het volgende:
Misschien goedmakertje van de Uefa vanavond![]()
Overigens hebben we vanavond een prima scheids, floot in beide wedstrijden (real en tottenham) prima.![]()
maar ik heb niet het idee dat het een complot is, ik vind de var op zich een goede ontwikkeling maar het is ook een beetje afhankelijk van hoe de scheids zich tov de var scheids verhoudt en dat zouden ze moeten veranderen, VAR scheids moet de hoofdscheids zijn.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:52 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Bij mij schoot dat ook door mn hoofd.
Voelt ook oneerlijk dat hier wel naar gekeken mag worden vanwege een (veel te zware) rode kaart en de momenten (geen buitenspel penalty Ajax en 2 maal geel penalty Chelsea) van Ajax in beide wedstrijden niet.![]()
Ik zit net te denken, als zowel Ajax als Chelsea beide wedstrijden verliezen gaat Chelsea door, Lille naar uefa en ligt Ajax eruit.![]()
VAR scheids leidend krijg je juist weer problemen van twijfelgevallen, onder het mom 'je kunt hem geven'quote:Op woensdag 27 november 2019 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ik heb niet het idee dat het een complot is, ik vind de var op zich een goede ontwikkeling maar het is ook een beetje afhankelijk van hoe de scheids zich tov de var scheids verhoudt en dat zouden ze moeten veranderen, VAR scheids moet de hoofdscheids zijn.
Het lijkt consequenter, maar is het niet.![]()
Helemaal mee eens. En wat mij betreft moet de VAR niet beperkt worden door technische geneuzel bij duidelijk verkeerde beslissingen die grote invloed hebben op een wedstrijd.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ik heb niet het idee dat het een complot is, ik vind de var op zich een goede ontwikkeling maar het is ook een beetje afhankelijk van hoe de scheids zich tov de var scheids verhoudt en dat zouden ze moeten veranderen, VAR scheids moet de hoofdscheids zijn.![]()
capabele mensen als VAR, en ingrijpen voor alles wat fout is met betrekking tot kaarten en penalty's, niet alleen onder bepaalde voorwaarden. En de tijd nemen met de juiste beelden, Iedereen heeft liever dat als de VAR dan toch ingrijpt het beter lang duurt en een juiste beslissing genomen wordt, dan snel snel en dan maar een rare onverklaarbare beslissing zonder duidelijke beelden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
ik denk het wel omdat de var scheids de beelden in alle (relatieve) rust kan bekijken, nog geen al dan niet foute beslissing heeft genomen en er dus veel objectiever in staat.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef Adames het volgende:
[..]
VAR scheids leidend krijg je juist weer problemen van twijfelgevallen, onder het mom 'je kunt hem geven'
Je mag toch verwachten dat een VAR die op zn gemakkie in een stoel 30 herhalingen vanuit alle mogelijke hoeken iets beter kan beoordelen dan een scheids die in een split second een beslissing moet nemen?quote:Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef Adames het volgende:
[..]
VAR scheids leidend krijg je juist weer problemen van twijfelgevallen, onder het mom 'je kunt hem geven'
Je moet je laten nakijken.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef ITs_relative het volgende:
Ik zit net te denken, als zowel Ajax als Chelsea beide wedstrijden verliezen gaat Chelsea door, Lille naar uefa en ligt Ajax eruit.Groot fan van User Wotte![]()
Ik heb het niet gezien, maar er was dus een twijfelachtige beslissing in het voordeel van Real? Dat zie je anders nooit....quote:Op woensdag 27 november 2019 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik moest er gisteren wel even aan denken bij Real-PSG, super licht overtredinkje op Marcelo waardoor rood Courtois en penalty tegen werden geschrapt.
Het punt is dat als je eenmaal de gedachte toelaat dat scheidsrechters druk voelen om een bepaalde ploeg vooral niet te benadelen, er zich een patroon begint af te tekenen. Daar is bij Ajax geen sprake van, maar daarbij zijn de feiten dat Ajax bij een perfecte arbitrage 5 punten meer had gehad, en natuurlijk bijzonder merkwaardig is dat er op de schermen bewijs verscheen van de juistheid van de beslissing dat geen bewijs was. Dat behoeft hoe dan ook verklaring.
Ik vind motieven niet zo interessant omdat ze op zich niks bewijzen en ze makkelijk te verzinnen zijn. Maar in het geval Ajax en Chelsea is dat ook niet erg moeilijk.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Mwa. Was gewoon een overtreding. Wel licht.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar er was dus een twijfelachtige beslissing in het voordeel van Real? Dat zie je anders nooit....
Het punt is dat als je eenmaal de gedachte toelaat dat scheidsrechters druk voelen om een bepaalde ploeg vooral niet te benadelen, er zich een patroon begint af te tekenen. Daar is bij Ajax geen sprake van, maar daarbij zijn de feiten dat Ajax bij een perfecte arbitrage 5 punten meer had gehad, en natuurlijk bijzonder merkwaardig is dat er op de schermen bewijs verscheen van de juistheid van de beslissing dat geen bewijs was. Dat behoeft hoe dan ook verklaring.
Ik vind motieven niet zo interessant omdat ze op zich niks bewijzen en ze makkelijk te verzinnen zijn. Maar in het geval Ajax en Chelsea is dat ook niet erg moeilijk.Groot fan van User Wotte![]()
Loop ik niet mee te koop.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:04 schreef GGMM het volgende:
Leuke TTIk wist niet dat Bugno op Harvard heeft gezeten.
![]()
Heb ik gedaan. In orde bevonden.quote:
Alleen een moedervlek die van vorm verandert.
Heb je daar ook advies voor?![]()
Euthanasie voordat het lastig wordt.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:08 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. In orde bevonden.
Alleen een moedervlek die van vorm verandert.
Heb je daar ook advies voor?![]()
En als Ajax nu alles verliest in de Eredivisie en RKC alles wint DEGRADEREN WIJ EN RKC KAMPIOENquote:Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef ITs_relative het volgende:
Ik zit net te denken, als zowel Ajax als Chelsea beide wedstrijden verliezen gaat Chelsea door, Lille naar uefa en ligt Ajax eruit.![]()
qua punten kan dat al niet meer geloof ik.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En als Ajax nu alles verliest in de Eredivisie en RKC alles wint DEGRADEREN WIJ EN RKC KAMPIOENFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Damn! Wat is jullie probleem?quote:Op woensdag 27 november 2019 11:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Euthanasie voordat het lastig wordt.![]()
Hier gaat iets mis in de berekening.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En als Ajax nu alles verliest in de Eredivisie en RKC alles wint DEGRADEREN WIJ EN RKC KAMPIOEN![]()
Harvard.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Damn! Wat is jullie probleem?![]()
iemand de persco gezien?
ik ben benieuwd van wie Ten Hag 100% inspanning verwacht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klopt, ik ben er wel vanuit gegaan dat Chelsea thuis minimaal een punt pakt tegen Lille.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, als Ajax en Chelsea vandaag winnen, kan Ajax nog steeds uitgeschakeld worden door met 0-1 te verliezen van Valencia.Wie niet dom is moet slim zijn!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: