abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190147715

SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
SPOILER: Landskampioen 2018/2019
SPOILER: CL 2018/2019
SPOILER: CL 2019/2020

pi_190147724
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:49 schreef Tarado het volgende: [..] het werd hoe dan ook terug gefloten door de var
Volgens mij zou het bij zowel penalty geel als vrije trap geel niet teruggefloten mogen worden. Alleen bij een rode kaart. Maar ik ben ondertussen nergens meer zeker van. Het enige wat duidelijk is de laatste tijd is dat het iig in het nadeel van Ajax uitvalt.
Zo, ik zet mn eierdoppie af en ga voor 0-4 vanavond!
pi_190147728
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:55 schreef Simmertje het volgende:
Misschien goedmakertje van de Uefa vanavond :')

Overigens hebben we vanavond een prima scheids, floot in beide wedstrijden (real en tottenham) prima.
Dat zou zomaar kunnen, aangezien Ajax t.o.v. Lille denk ik de marketingtechnisch meer interessante ploeg is.
  woensdag 27 november 2019 @ 10:58:58 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190147734
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:52 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Bij mij schoot dat ook door mn hoofd.
Voelt ook oneerlijk dat hier wel naar gekeken mag worden vanwege een (veel te zware) rode kaart en de momenten (geen buitenspel penalty Ajax en 2 maal geel penalty Chelsea) van Ajax in beide wedstrijden niet.
maar ik heb niet het idee dat het een complot is, ik vind de var op zich een goede ontwikkeling maar het is ook een beetje afhankelijk van hoe de scheids zich tov de var scheids verhoudt en dat zouden ze moeten veranderen, VAR scheids moet de hoofdscheids zijn.
pi_190147766
Ik zit net te denken, als zowel Ajax als Chelsea beide wedstrijden verliezen gaat Chelsea door, Lille naar uefa en ligt Ajax eruit.
pi_190147772
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar ik heb niet het idee dat het een complot is, ik vind de var op zich een goede ontwikkeling maar het is ook een beetje afhankelijk van hoe de scheids zich tov de var scheids verhoudt en dat zouden ze moeten veranderen, VAR scheids moet de hoofdscheids zijn.
VAR scheids leidend krijg je juist weer problemen van twijfelgevallen, onder het mom 'je kunt hem geven'
Het lijkt consequenter, maar is het niet.
pi_190147799
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. En wat mij betreft moet de VAR niet beperkt worden door technische geneuzel bij duidelijk verkeerde beslissingen die grote invloed hebben op een wedstrijd.
  Forum Admin woensdag 27 november 2019 @ 11:04:31 #8
35723 crew  GGMM
pi_190147828
Leuke TT :) Ik wist niet dat Bugno op Harvard heeft gezeten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 27 november 2019 @ 11:04:34 #9
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190147832
capabele mensen als VAR, en ingrijpen voor alles wat fout is met betrekking tot kaarten en penalty's, niet alleen onder bepaalde voorwaarden. En de tijd nemen met de juiste beelden, Iedereen heeft liever dat als de VAR dan toch ingrijpt het beter lang duurt en een juiste beslissing genomen wordt, dan snel snel en dan maar een rare onverklaarbare beslissing zonder duidelijke beelden.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 27 november 2019 @ 11:04:36 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190147834
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef Adames het volgende:

[..]

VAR scheids leidend krijg je juist weer problemen van twijfelgevallen, onder het mom 'je kunt hem geven'
ik denk het wel omdat de var scheids de beelden in alle (relatieve) rust kan bekijken, nog geen al dan niet foute beslissing heeft genomen en er dus veel objectiever in staat.
pi_190147851
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef Adames het volgende:

[..]

Je mag toch verwachten dat een VAR die op zn gemakkie in een stoel 30 herhalingen vanuit alle mogelijke hoeken iets beter kan beoordelen dan een scheids die in een split second een beslissing moet nemen?
pi_190147857
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef ITs_relative het volgende:
Ik zit net te denken, als zowel Ajax als Chelsea beide wedstrijden verliezen gaat Chelsea door, Lille naar uefa en ligt Ajax eruit.
Je moet je laten nakijken.
Groot fan van User Wotte
pi_190147858
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik moest er gisteren wel even aan denken bij Real-PSG, super licht overtredinkje op Marcelo waardoor rood Courtois en penalty tegen werden geschrapt :) .
Ik heb het niet gezien, maar er was dus een twijfelachtige beslissing in het voordeel van Real? Dat zie je anders nooit....

Het punt is dat als je eenmaal de gedachte toelaat dat scheidsrechters druk voelen om een bepaalde ploeg vooral niet te benadelen, er zich een patroon begint af te tekenen. Daar is bij Ajax geen sprake van, maar daarbij zijn de feiten dat Ajax bij een perfecte arbitrage 5 punten meer had gehad, en natuurlijk bijzonder merkwaardig is dat er op de schermen bewijs verscheen van de juistheid van de beslissing dat geen bewijs was. Dat behoeft hoe dan ook verklaring.

Ik vind motieven niet zo interessant omdat ze op zich niks bewijzen en ze makkelijk te verzinnen zijn. Maar in het geval Ajax en Chelsea is dat ook niet erg moeilijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_190147869
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien, maar er was dus een twijfelachtige beslissing in het voordeel van Real? Dat zie je anders nooit....

Het punt is dat als je eenmaal de gedachte toelaat dat scheidsrechters druk voelen om een bepaalde ploeg vooral niet te benadelen, er zich een patroon begint af te tekenen. Daar is bij Ajax geen sprake van, maar daarbij zijn de feiten dat Ajax bij een perfecte arbitrage 5 punten meer had gehad, en natuurlijk bijzonder merkwaardig is dat er op de schermen bewijs verscheen van de juistheid van de beslissing dat geen bewijs was. Dat behoeft hoe dan ook verklaring.

Ik vind motieven niet zo interessant omdat ze op zich niks bewijzen en ze makkelijk te verzinnen zijn. Maar in het geval Ajax en Chelsea is dat ook niet erg moeilijk.
Mwa. Was gewoon een overtreding. Wel licht.
Groot fan van User Wotte
pi_190147889
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:04 schreef GGMM het volgende:
Leuke TT :) Ik wist niet dat Bugno op Harvard heeft gezeten.
Loop ik niet mee te koop.
pi_190147896
Hattrick Promes vanavond
pi_190147901
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:05 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Je moet je laten nakijken.
Heb ik gedaan. In orde bevonden.
Alleen een moedervlek die van vorm verandert.
Heb je daar ook advies voor?
pi_190147958
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:08 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Heb ik gedaan. In orde bevonden.
Alleen een moedervlek die van vorm verandert.
Heb je daar ook advies voor?
Euthanasie voordat het lastig wordt.
pi_190147966
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef ITs_relative het volgende:
En als Ajax nu alles verliest in de Eredivisie en RKC alles wint DEGRADEREN WIJ EN RKC KAMPIOEN
  woensdag 27 november 2019 @ 11:14:40 #20
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190147972
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef Simmertje het volgende:

[..]

En als Ajax nu alles verliest in de Eredivisie en RKC alles wint DEGRADEREN WIJ EN RKC KAMPIOEN
qua punten kan dat al niet meer geloof ik.
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_190147975
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:13 schreef Bugno3 het volgende:

[..]

Euthanasie voordat het lastig wordt.
Damn! Wat is jullie probleem?
pi_190147978
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Hier gaat iets mis in de berekening.
pi_190147981
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Damn! Wat is jullie probleem?
Harvard.
  woensdag 27 november 2019 @ 11:17:02 #24
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190148003
iemand de persco gezien?
ik ben benieuwd van wie Ten Hag 100% inspanning verwacht.
pi_190148029
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:43 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Nee, als Ajax en Chelsea vandaag winnen, kan Ajax nog steeds uitgeschakeld worden door met 0-1 te verliezen van Valencia.
Klopt, ik ben er wel vanuit gegaan dat Chelsea thuis minimaal een punt pakt tegen Lille.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_190148091
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk het wel omdat de var scheids de beelden in alle (relatieve) rust kan bekijken, nog geen al dan niet foute beslissing heeft genomen en er dus veel objectiever in staat.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:05 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Je mag toch verwachten dat een VAR die op zn gemakkie in een stoel 30 herhalingen vanuit alle mogelijke hoeken iets beter kan beoordelen dan een scheids die in een split second een beslissing moet nemen?
De straffen zelf zijn erg polair. Wel of geen rood, wel of geen penalty.
Zit niks tussenin.

Een ongelukkige bal op de schouder of bovenarm, wat altijd een twijfelgeval is, is ook voor een VAR lastig. De ene VAR geeft hem dan wel, de ander net niet. Of juist net de hoek van inval bepaalt dan net wel of net niet de zware straf.

Een scheidsrechter in het veld was daarin juist wat voorzichtiger.

Het is makkelijker om een VAR beslissing te doen, ook in twijfelgevallen, als er wat zachtere straffen zouden zijn. De strafcorner van hockey (30% kans in doelpunt, ipv 90-95% zoals bij penalty), of een tijdstraf van 5-10 minuten ipv een rode kaart.

Alleen ga je dan echt alles op de schop gooien.
pi_190148138
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

qua punten kan dat al niet meer geloof ik.
RKC kan op 60 punten komen. Het is (omgerekend) één keer gebeurd in de historie dat er een kampioen was met 60 punten of minder: PSV in 62/63 met 59 punten.

Ik denk niet dat het RKC lukt.
pi_190148153
Tijdstraf lijkt mij wel interessant als vervanging van de gele kaart. Een rode kaart alleen in de echt extreme duidelijke gevallen.
pi_190148168
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:24 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

RKC kan op 60 punten komen. Het is (omgerekend) één keer gebeurd in de historie dat er een kampioen was met 60 punten of minder: PSV in 62/63 met 59 punten.

Wel als de gehele top 5 opeens alles gaat verliezen. Maar goed, mijn punt was dat Chelsea en Ajax beide alles verliezen theoretisch mogelijk is maar natuurlijk niet gaat gebeuren.
  woensdag 27 november 2019 @ 11:26:20 #30
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190148171
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:24 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

maar dan moeten clubs als AZ psv en utrecht enzo ook niet meer dan 60 meer gaan halen.
is statistisch gezien gewoon onmogelijk.
pi_190148211
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:26 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

maar dan moeten clubs als AZ psv en utrecht enzo ook niet meer dan 60 meer gaan halen.
is statistisch gezien gewoon onmogelijk.
Als RKC alles wint en alle andere wedstrijden eindigen in een gelijkspel, is RKC kampioen. :P
pi_190148220
.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:25 schreef Simmertje het volgende:
Tijdstraf lijkt mij wel interessant als vervanging van de gele kaart. Een rode kaart alleen in de echt extreme duidelijke gevallen.
Tijdstraffen zijn over het algemeen slecht voor een wedstrijd, dan gaat de andere ploeg simpelweg 10 minuten de bus parkeren.

Ook weer nadelen aan dus. Maar zeggen dat alles super eerlijk en consequent wordt bij een VAR die genoeg te zeggen heeft en alleen maar perfecte beelden, is nog naiever dan dit roepen bij de introductie van de VAR.

Bij de F1 krijgen ze het nog niet voor elkaar en dat is qua spelletje nog iets simpeler in mijn ogen en hebben ze door hun constructie van achteraf straffen nog veel meer tijd om alles te overwegen.
pi_190148238
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:22 schreef Adames het volgende:

[..]

[..]

De straffen zelf zijn erg polair. Wel of geen rood, wel of geen penalty.
Zit niks tussenin.

Een ongelukkige bal op de schouder of bovenarm, wat altijd een twijfelgeval is, is ook voor een VAR lastig. De ene VAR geeft hem dan wel, de ander net niet. Of juist net de hoek van inval bepaalt dan net wel of net niet de zware straf.

Een scheidsrechter in het veld was daarin juist wat voorzichtiger.

Het is makkelijker om een VAR beslissing te doen, ook in twijfelgevallen, als er wat zachtere straffen zouden zijn. De strafcorner van hockey (30% kans in doelpunt, ipv 90-95% zoals bij penalty), of een tijdstraf van 5-10 minuten ipv een rode kaart.

Alleen ga je dan echt alles op de schop gooien.
Eens. Maar nu heb je het over de echte twijfelgevallen. Daar zal altijd wel discussie over blijven. Maar daar kan ik prima mee leven. De handsbal van Veltman bijvoorbeeld, ik vond het niet zo zeer hands maar vooruit. Ik snap het wel.

Wat wel echt fout is in mijn ogen is dat alleen een 100% duidelijke fout herteld mag worden.
Als voor een tackle zoals die van Berghuis 8 van de 10 scheidsrechters een rode kaart geven zitten er in mijn ogen 2 gewoon verkeerd en moet de VAR daar wel ingrijpen.
  woensdag 27 november 2019 @ 11:31:46 #34
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190148243
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:29 schreef Adames het volgende:
.
[..]

Tijdstraffen zijn over het algemeen slecht voor een wedstrijd, dan gaat de andere ploeg simpelweg 10 minuten de bus parkeren.

Ook weer nadelen aan dus. Maar zeggen dat alles super eerlijk en consequent wordt bij een VAR die genoeg te zeggen heeft en alleen maar perfecte beelden, is nog naiever dan dit roepen bij de introductie van de VAR.

Bij de F1 krijgen ze het nog niet voor elkaar en dat is qua spelletje nog iets simpeler in mijn ogen en hebben ze door hun constructie van achteraf straffen nog veel meer tijd om alles te overwegen.
het helpt al wel als je capabele mensen er neer zet en ze de juiste beelden voorschotelt.
pi_190148265
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:31 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

het helpt al wel als je capabele mensen er neer zet en ze de juiste beelden voorschotelt.
1 scheidsrechter voor alle wedstrijden
pi_190148270
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:31 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Dit. En perfectie zal nooit lukken. Al is het alleen maar omdat perfect al verschillend is voor verschillende mensen. Maar we hebben het over eerlijker en beter.
  woensdag 27 november 2019 @ 11:36:09 #37
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190148289
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:34 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Dit. En perfectie zal nooit lukken. Al is het alleen maar omdat perfect al verschillend is voor verschillende mensen. Maar we hebben het over eerlijker en beter.
buitenspel op basis van de juiste beelden heeft niks met interpretatie te maken, en dit gaat nu al verschillende keren mis.
of iets hand is of een overtreding zal altijd discutabel blijven. maar als je iemand de juiste beelden geeft, kan hij daar met zijn training en ervaring in ieder geval een oordeel over vellen die te onderbouwen is met feiten.
pi_190148337
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:36 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

buitenspel op basis van de juiste beelden heeft niks met interpretatie te maken, en dit gaat nu al verschillende keren mis.
of iets hand is of een overtreding zal altijd discutabel blijven. maar als je iemand de juiste beelden geeft, kan hij daar met zijn training en ervaring in ieder geval een oordeel over vellen die te onderbouwen is met feiten.
Wederom eens.
Alleen ben ik het nog steeds niet eens met de buitenspelgoal van Tagliafico tegen Real. Dus in zeer specifieke gevallen valt zelfs daarover te discussiëren.
Niet met het lijntje en de positie idd.
  woensdag 27 november 2019 @ 11:41:17 #39
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190148373
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:39 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Wederom eens.
Alleen ben ik het nog steeds niet eens met de buitenspelgoal van Tagliafico tegen Real. Dus in zeer specifieke gevallen valt zelfs daarover te discussiëren.
Niet met het lijntje en de positie idd.
die is wel te verklaren hoor, hij hindert de keeper is het argument, dat kan je discutabel vinden, maar is wel gewoon een goede onderbouwing en dan heb ik er vrede mee.

een buitenspel goal, afgekeurd, op basis van een verkeerde hoek zodat je het onmogelijk goed kan zien. Daar heb ik moeite mee.
pi_190148415
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:41 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

die is wel te verklaren hoor, hij hindert de keeper is het argument, dat kan je discutabel vinden, maar is wel gewoon een goede onderbouwing en dan heb ik er vrede mee.

een buitenspel goal, afgekeurd, op basis van een verkeerde hoek zodat je het onmogelijk goed kan zien. Daar heb ik moeite mee.
Ik snap het argument kan er daarom ook prima mee leven.
  woensdag 27 november 2019 @ 11:46:08 #41
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190148452
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:44 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Ik snap het argument kan er daarom ook prima mee leven.
dat is precies mijn punt. het gaat erom dat er mensen komen te zitten die de beelden krijgen waarbij ze in ieder geval een beslissing kunnen nemen die achteraf, mochten er vragen over komen, te onderbouwen is met een antwoord dat in ieder geval hout snijdt. of het dan nog discutabel is, doet daar weinig van af en is ook niet relevant.
pi_190148464
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:31 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Eens. Maar nu heb je het over de echte twijfelgevallen. Daar zal altijd wel discussie over blijven. Maar daar kan ik prima mee leven. De handsbal van Veltman bijvoorbeeld, ik vond het niet zo zeer hands maar vooruit. Ik snap het wel.

Wat wel echt fout is in mijn ogen is dat alleen een 100% duidelijke fout herteld mag worden.
Als voor een tackle zoals die van Berghuis 8 van de 10 scheidsrechters een rode kaart geven zitten er in mijn ogen 2 gewoon verkeerd en moet de VAR daar wel ingrijpen.
Uiteindelijk waren het geen blunders van de scheids, twijfelachtig zeker, maar geen duidelijke fouten. Veltman had lekker gewisseld moeten worden na de 1-4, dan hadden we überhaupt de discussie niet gehad.
pi_190148520
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:46 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dat is precies mijn punt. het gaat erom dat er mensen komen te zitten die de beelden krijgen waarbij ze in ieder geval een beslissing kunnen nemen die achteraf, mochten er vragen over komen, te onderbouwen is met een antwoord dat in ieder geval hout snijdt. of het dan nog discutabel is, doet daar weinig van af en is ook niet relevant.
Ik snap je punt. En ik ben het ook volledig met je eens.
pi_190148562
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:46 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Uiteindelijk waren het geen blunders van de scheids, twijfelachtig zeker, maar geen duidelijke fouten. Veltman had lekker gewisseld moeten worden na de 1-4, dan hadden we überhaupt de discussie niet gehad.
Het voordeel geven na de overtreding van Blind was tegen de regels en zeker wel een blunder van de scheids.
De rest valt prima te onderbouwen inderdaad.
Alleen cru dat als je dan gister ziet dat die pingel en rood bij Real wordt teruggedraaid dit niet bij Ajax kon bij die overtreding op Blind.
pi_190148701
Bij alle 4 de wedstrijden gelijk zijn we groepswinnaar.

(Ok, ik ga me weer laten nakijken voor een 2nd opinion.)
  woensdag 27 november 2019 @ 12:01:39 #46
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190148721
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:52 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Het voordeel geven na de overtreding van Blind was tegen de regels en zeker wel een blunder van de scheids.
De rest valt prima te onderbouwen inderdaad.
Alleen cru dat als je dan gister ziet dat die pingel en rood bij Real wordt teruggedraaid dit niet bij Ajax kon bij die overtreding op Blind.
als die chelsea speler had gescoord had het terug gedraaid kunnen worden, nu niet.
pi_190148738
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:46 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

wat naief
  woensdag 27 november 2019 @ 12:03:36 #48
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190148753
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:02 schreef Adames het volgende:

[..]

wat naief
wat is daar precies naief aan?
pi_190148779
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:01 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

als die chelsea speler had gescoord had het terug gedraaid kunnen worden, nu niet.
Of Blind of Veltman een direct rode kaart inderdaad.
Dat is prexies wat ik bedoel dat de VAR niet beperkt moet worden bij dit soort bepalende momenten door technisch geneuzel.

Ik vind een penalty of 2e gele kaart (bijna) net zo bepalend als een doelpunt of een directe rode kaart. Maar daar ligt wel de grens nu.
pi_190149571
Voorspelling van Valentijn :D

@. 3:20

1-3

Nou eens kijken of hij er weer naast zit :+

Zelfkennis @3:40 _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')