abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190147715

SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
SPOILER: Landskampioen 2018/2019
SPOILER: CL 2018/2019
SPOILER: CL 2019/2020

pi_190147724
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:49 schreef Tarado het volgende: [..] het werd hoe dan ook terug gefloten door de var
Volgens mij zou het bij zowel penalty geel als vrije trap geel niet teruggefloten mogen worden. Alleen bij een rode kaart. Maar ik ben ondertussen nergens meer zeker van. Het enige wat duidelijk is de laatste tijd is dat het iig in het nadeel van Ajax uitvalt.
Zo, ik zet mn eierdoppie af en ga voor 0-4 vanavond!
pi_190147728
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:55 schreef Simmertje het volgende:
Misschien goedmakertje van de Uefa vanavond :')

Overigens hebben we vanavond een prima scheids, floot in beide wedstrijden (real en tottenham) prima.
Dat zou zomaar kunnen, aangezien Ajax t.o.v. Lille denk ik de marketingtechnisch meer interessante ploeg is.
  woensdag 27 november 2019 @ 10:58:58 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190147734
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:52 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Bij mij schoot dat ook door mn hoofd.
Voelt ook oneerlijk dat hier wel naar gekeken mag worden vanwege een (veel te zware) rode kaart en de momenten (geen buitenspel penalty Ajax en 2 maal geel penalty Chelsea) van Ajax in beide wedstrijden niet.
maar ik heb niet het idee dat het een complot is, ik vind de var op zich een goede ontwikkeling maar het is ook een beetje afhankelijk van hoe de scheids zich tov de var scheids verhoudt en dat zouden ze moeten veranderen, VAR scheids moet de hoofdscheids zijn.
pi_190147766
Ik zit net te denken, als zowel Ajax als Chelsea beide wedstrijden verliezen gaat Chelsea door, Lille naar uefa en ligt Ajax eruit.
pi_190147772
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar ik heb niet het idee dat het een complot is, ik vind de var op zich een goede ontwikkeling maar het is ook een beetje afhankelijk van hoe de scheids zich tov de var scheids verhoudt en dat zouden ze moeten veranderen, VAR scheids moet de hoofdscheids zijn.
VAR scheids leidend krijg je juist weer problemen van twijfelgevallen, onder het mom 'je kunt hem geven'
Het lijkt consequenter, maar is het niet.
pi_190147799
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. En wat mij betreft moet de VAR niet beperkt worden door technische geneuzel bij duidelijk verkeerde beslissingen die grote invloed hebben op een wedstrijd.
  Forum Admin woensdag 27 november 2019 @ 11:04:31 #8
35723 crew  GGMM
pi_190147828
Leuke TT :) Ik wist niet dat Bugno op Harvard heeft gezeten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 27 november 2019 @ 11:04:34 #9
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190147832
capabele mensen als VAR, en ingrijpen voor alles wat fout is met betrekking tot kaarten en penalty's, niet alleen onder bepaalde voorwaarden. En de tijd nemen met de juiste beelden, Iedereen heeft liever dat als de VAR dan toch ingrijpt het beter lang duurt en een juiste beslissing genomen wordt, dan snel snel en dan maar een rare onverklaarbare beslissing zonder duidelijke beelden.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 27 november 2019 @ 11:04:36 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190147834
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef Adames het volgende:

[..]

VAR scheids leidend krijg je juist weer problemen van twijfelgevallen, onder het mom 'je kunt hem geven'
ik denk het wel omdat de var scheids de beelden in alle (relatieve) rust kan bekijken, nog geen al dan niet foute beslissing heeft genomen en er dus veel objectiever in staat.
pi_190147851
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef Adames het volgende:

[..]

Je mag toch verwachten dat een VAR die op zn gemakkie in een stoel 30 herhalingen vanuit alle mogelijke hoeken iets beter kan beoordelen dan een scheids die in een split second een beslissing moet nemen?
pi_190147857
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef ITs_relative het volgende:
Ik zit net te denken, als zowel Ajax als Chelsea beide wedstrijden verliezen gaat Chelsea door, Lille naar uefa en ligt Ajax eruit.
Je moet je laten nakijken.
Groot fan van User Wotte
pi_190147858
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik moest er gisteren wel even aan denken bij Real-PSG, super licht overtredinkje op Marcelo waardoor rood Courtois en penalty tegen werden geschrapt :) .
Ik heb het niet gezien, maar er was dus een twijfelachtige beslissing in het voordeel van Real? Dat zie je anders nooit....

Het punt is dat als je eenmaal de gedachte toelaat dat scheidsrechters druk voelen om een bepaalde ploeg vooral niet te benadelen, er zich een patroon begint af te tekenen. Daar is bij Ajax geen sprake van, maar daarbij zijn de feiten dat Ajax bij een perfecte arbitrage 5 punten meer had gehad, en natuurlijk bijzonder merkwaardig is dat er op de schermen bewijs verscheen van de juistheid van de beslissing dat geen bewijs was. Dat behoeft hoe dan ook verklaring.

Ik vind motieven niet zo interessant omdat ze op zich niks bewijzen en ze makkelijk te verzinnen zijn. Maar in het geval Ajax en Chelsea is dat ook niet erg moeilijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_190147869
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien, maar er was dus een twijfelachtige beslissing in het voordeel van Real? Dat zie je anders nooit....

Het punt is dat als je eenmaal de gedachte toelaat dat scheidsrechters druk voelen om een bepaalde ploeg vooral niet te benadelen, er zich een patroon begint af te tekenen. Daar is bij Ajax geen sprake van, maar daarbij zijn de feiten dat Ajax bij een perfecte arbitrage 5 punten meer had gehad, en natuurlijk bijzonder merkwaardig is dat er op de schermen bewijs verscheen van de juistheid van de beslissing dat geen bewijs was. Dat behoeft hoe dan ook verklaring.

Ik vind motieven niet zo interessant omdat ze op zich niks bewijzen en ze makkelijk te verzinnen zijn. Maar in het geval Ajax en Chelsea is dat ook niet erg moeilijk.
Mwa. Was gewoon een overtreding. Wel licht.
Groot fan van User Wotte
pi_190147889
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:04 schreef GGMM het volgende:
Leuke TT :) Ik wist niet dat Bugno op Harvard heeft gezeten.
Loop ik niet mee te koop.
pi_190147896
Hattrick Promes vanavond
pi_190147901
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:05 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Je moet je laten nakijken.
Heb ik gedaan. In orde bevonden.
Alleen een moedervlek die van vorm verandert.
Heb je daar ook advies voor?
pi_190147958
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:08 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Heb ik gedaan. In orde bevonden.
Alleen een moedervlek die van vorm verandert.
Heb je daar ook advies voor?
Euthanasie voordat het lastig wordt.
pi_190147966
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef ITs_relative het volgende:
En als Ajax nu alles verliest in de Eredivisie en RKC alles wint DEGRADEREN WIJ EN RKC KAMPIOEN
  woensdag 27 november 2019 @ 11:14:40 #20
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190147972
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef Simmertje het volgende:

[..]

En als Ajax nu alles verliest in de Eredivisie en RKC alles wint DEGRADEREN WIJ EN RKC KAMPIOEN
qua punten kan dat al niet meer geloof ik.
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_190147975
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:13 schreef Bugno3 het volgende:

[..]

Euthanasie voordat het lastig wordt.
Damn! Wat is jullie probleem?
pi_190147978
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Hier gaat iets mis in de berekening.
pi_190147981
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Damn! Wat is jullie probleem?
Harvard.
  woensdag 27 november 2019 @ 11:17:02 #24
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190148003
iemand de persco gezien?
ik ben benieuwd van wie Ten Hag 100% inspanning verwacht.
pi_190148029
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:43 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Nee, als Ajax en Chelsea vandaag winnen, kan Ajax nog steeds uitgeschakeld worden door met 0-1 te verliezen van Valencia.
Klopt, ik ben er wel vanuit gegaan dat Chelsea thuis minimaal een punt pakt tegen Lille.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_190148091
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk het wel omdat de var scheids de beelden in alle (relatieve) rust kan bekijken, nog geen al dan niet foute beslissing heeft genomen en er dus veel objectiever in staat.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:05 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Je mag toch verwachten dat een VAR die op zn gemakkie in een stoel 30 herhalingen vanuit alle mogelijke hoeken iets beter kan beoordelen dan een scheids die in een split second een beslissing moet nemen?
De straffen zelf zijn erg polair. Wel of geen rood, wel of geen penalty.
Zit niks tussenin.

Een ongelukkige bal op de schouder of bovenarm, wat altijd een twijfelgeval is, is ook voor een VAR lastig. De ene VAR geeft hem dan wel, de ander net niet. Of juist net de hoek van inval bepaalt dan net wel of net niet de zware straf.

Een scheidsrechter in het veld was daarin juist wat voorzichtiger.

Het is makkelijker om een VAR beslissing te doen, ook in twijfelgevallen, als er wat zachtere straffen zouden zijn. De strafcorner van hockey (30% kans in doelpunt, ipv 90-95% zoals bij penalty), of een tijdstraf van 5-10 minuten ipv een rode kaart.

Alleen ga je dan echt alles op de schop gooien.
pi_190148138
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

qua punten kan dat al niet meer geloof ik.
RKC kan op 60 punten komen. Het is (omgerekend) één keer gebeurd in de historie dat er een kampioen was met 60 punten of minder: PSV in 62/63 met 59 punten.

Ik denk niet dat het RKC lukt.
pi_190148153
Tijdstraf lijkt mij wel interessant als vervanging van de gele kaart. Een rode kaart alleen in de echt extreme duidelijke gevallen.
pi_190148168
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:24 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

RKC kan op 60 punten komen. Het is (omgerekend) één keer gebeurd in de historie dat er een kampioen was met 60 punten of minder: PSV in 62/63 met 59 punten.

Wel als de gehele top 5 opeens alles gaat verliezen. Maar goed, mijn punt was dat Chelsea en Ajax beide alles verliezen theoretisch mogelijk is maar natuurlijk niet gaat gebeuren.
  woensdag 27 november 2019 @ 11:26:20 #30
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190148171
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:24 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

maar dan moeten clubs als AZ psv en utrecht enzo ook niet meer dan 60 meer gaan halen.
is statistisch gezien gewoon onmogelijk.
pi_190148211
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:26 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

maar dan moeten clubs als AZ psv en utrecht enzo ook niet meer dan 60 meer gaan halen.
is statistisch gezien gewoon onmogelijk.
Als RKC alles wint en alle andere wedstrijden eindigen in een gelijkspel, is RKC kampioen. :P
pi_190148220
.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:25 schreef Simmertje het volgende:
Tijdstraf lijkt mij wel interessant als vervanging van de gele kaart. Een rode kaart alleen in de echt extreme duidelijke gevallen.
Tijdstraffen zijn over het algemeen slecht voor een wedstrijd, dan gaat de andere ploeg simpelweg 10 minuten de bus parkeren.

Ook weer nadelen aan dus. Maar zeggen dat alles super eerlijk en consequent wordt bij een VAR die genoeg te zeggen heeft en alleen maar perfecte beelden, is nog naiever dan dit roepen bij de introductie van de VAR.

Bij de F1 krijgen ze het nog niet voor elkaar en dat is qua spelletje nog iets simpeler in mijn ogen en hebben ze door hun constructie van achteraf straffen nog veel meer tijd om alles te overwegen.
pi_190148238
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:22 schreef Adames het volgende:

[..]

[..]

De straffen zelf zijn erg polair. Wel of geen rood, wel of geen penalty.
Zit niks tussenin.

Een ongelukkige bal op de schouder of bovenarm, wat altijd een twijfelgeval is, is ook voor een VAR lastig. De ene VAR geeft hem dan wel, de ander net niet. Of juist net de hoek van inval bepaalt dan net wel of net niet de zware straf.

Een scheidsrechter in het veld was daarin juist wat voorzichtiger.

Het is makkelijker om een VAR beslissing te doen, ook in twijfelgevallen, als er wat zachtere straffen zouden zijn. De strafcorner van hockey (30% kans in doelpunt, ipv 90-95% zoals bij penalty), of een tijdstraf van 5-10 minuten ipv een rode kaart.

Alleen ga je dan echt alles op de schop gooien.
Eens. Maar nu heb je het over de echte twijfelgevallen. Daar zal altijd wel discussie over blijven. Maar daar kan ik prima mee leven. De handsbal van Veltman bijvoorbeeld, ik vond het niet zo zeer hands maar vooruit. Ik snap het wel.

Wat wel echt fout is in mijn ogen is dat alleen een 100% duidelijke fout herteld mag worden.
Als voor een tackle zoals die van Berghuis 8 van de 10 scheidsrechters een rode kaart geven zitten er in mijn ogen 2 gewoon verkeerd en moet de VAR daar wel ingrijpen.
  woensdag 27 november 2019 @ 11:31:46 #34
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190148243
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:29 schreef Adames het volgende:
.
[..]

Tijdstraffen zijn over het algemeen slecht voor een wedstrijd, dan gaat de andere ploeg simpelweg 10 minuten de bus parkeren.

Ook weer nadelen aan dus. Maar zeggen dat alles super eerlijk en consequent wordt bij een VAR die genoeg te zeggen heeft en alleen maar perfecte beelden, is nog naiever dan dit roepen bij de introductie van de VAR.

Bij de F1 krijgen ze het nog niet voor elkaar en dat is qua spelletje nog iets simpeler in mijn ogen en hebben ze door hun constructie van achteraf straffen nog veel meer tijd om alles te overwegen.
het helpt al wel als je capabele mensen er neer zet en ze de juiste beelden voorschotelt.
pi_190148265
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:31 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

het helpt al wel als je capabele mensen er neer zet en ze de juiste beelden voorschotelt.
1 scheidsrechter voor alle wedstrijden
pi_190148270
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:31 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Dit. En perfectie zal nooit lukken. Al is het alleen maar omdat perfect al verschillend is voor verschillende mensen. Maar we hebben het over eerlijker en beter.
  woensdag 27 november 2019 @ 11:36:09 #37
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190148289
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:34 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Dit. En perfectie zal nooit lukken. Al is het alleen maar omdat perfect al verschillend is voor verschillende mensen. Maar we hebben het over eerlijker en beter.
buitenspel op basis van de juiste beelden heeft niks met interpretatie te maken, en dit gaat nu al verschillende keren mis.
of iets hand is of een overtreding zal altijd discutabel blijven. maar als je iemand de juiste beelden geeft, kan hij daar met zijn training en ervaring in ieder geval een oordeel over vellen die te onderbouwen is met feiten.
pi_190148337
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:36 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

buitenspel op basis van de juiste beelden heeft niks met interpretatie te maken, en dit gaat nu al verschillende keren mis.
of iets hand is of een overtreding zal altijd discutabel blijven. maar als je iemand de juiste beelden geeft, kan hij daar met zijn training en ervaring in ieder geval een oordeel over vellen die te onderbouwen is met feiten.
Wederom eens.
Alleen ben ik het nog steeds niet eens met de buitenspelgoal van Tagliafico tegen Real. Dus in zeer specifieke gevallen valt zelfs daarover te discussiëren.
Niet met het lijntje en de positie idd.
  woensdag 27 november 2019 @ 11:41:17 #39
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190148373
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:39 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Wederom eens.
Alleen ben ik het nog steeds niet eens met de buitenspelgoal van Tagliafico tegen Real. Dus in zeer specifieke gevallen valt zelfs daarover te discussiëren.
Niet met het lijntje en de positie idd.
die is wel te verklaren hoor, hij hindert de keeper is het argument, dat kan je discutabel vinden, maar is wel gewoon een goede onderbouwing en dan heb ik er vrede mee.

een buitenspel goal, afgekeurd, op basis van een verkeerde hoek zodat je het onmogelijk goed kan zien. Daar heb ik moeite mee.
pi_190148415
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:41 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

die is wel te verklaren hoor, hij hindert de keeper is het argument, dat kan je discutabel vinden, maar is wel gewoon een goede onderbouwing en dan heb ik er vrede mee.

een buitenspel goal, afgekeurd, op basis van een verkeerde hoek zodat je het onmogelijk goed kan zien. Daar heb ik moeite mee.
Ik snap het argument kan er daarom ook prima mee leven.
  woensdag 27 november 2019 @ 11:46:08 #41
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190148452
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:44 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Ik snap het argument kan er daarom ook prima mee leven.
dat is precies mijn punt. het gaat erom dat er mensen komen te zitten die de beelden krijgen waarbij ze in ieder geval een beslissing kunnen nemen die achteraf, mochten er vragen over komen, te onderbouwen is met een antwoord dat in ieder geval hout snijdt. of het dan nog discutabel is, doet daar weinig van af en is ook niet relevant.
pi_190148464
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:31 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Eens. Maar nu heb je het over de echte twijfelgevallen. Daar zal altijd wel discussie over blijven. Maar daar kan ik prima mee leven. De handsbal van Veltman bijvoorbeeld, ik vond het niet zo zeer hands maar vooruit. Ik snap het wel.

Wat wel echt fout is in mijn ogen is dat alleen een 100% duidelijke fout herteld mag worden.
Als voor een tackle zoals die van Berghuis 8 van de 10 scheidsrechters een rode kaart geven zitten er in mijn ogen 2 gewoon verkeerd en moet de VAR daar wel ingrijpen.
Uiteindelijk waren het geen blunders van de scheids, twijfelachtig zeker, maar geen duidelijke fouten. Veltman had lekker gewisseld moeten worden na de 1-4, dan hadden we überhaupt de discussie niet gehad.
pi_190148520
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:46 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dat is precies mijn punt. het gaat erom dat er mensen komen te zitten die de beelden krijgen waarbij ze in ieder geval een beslissing kunnen nemen die achteraf, mochten er vragen over komen, te onderbouwen is met een antwoord dat in ieder geval hout snijdt. of het dan nog discutabel is, doet daar weinig van af en is ook niet relevant.
Ik snap je punt. En ik ben het ook volledig met je eens.
pi_190148562
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:46 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Uiteindelijk waren het geen blunders van de scheids, twijfelachtig zeker, maar geen duidelijke fouten. Veltman had lekker gewisseld moeten worden na de 1-4, dan hadden we überhaupt de discussie niet gehad.
Het voordeel geven na de overtreding van Blind was tegen de regels en zeker wel een blunder van de scheids.
De rest valt prima te onderbouwen inderdaad.
Alleen cru dat als je dan gister ziet dat die pingel en rood bij Real wordt teruggedraaid dit niet bij Ajax kon bij die overtreding op Blind.
pi_190148701
Bij alle 4 de wedstrijden gelijk zijn we groepswinnaar.

(Ok, ik ga me weer laten nakijken voor een 2nd opinion.)
  woensdag 27 november 2019 @ 12:01:39 #46
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190148721
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:52 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Het voordeel geven na de overtreding van Blind was tegen de regels en zeker wel een blunder van de scheids.
De rest valt prima te onderbouwen inderdaad.
Alleen cru dat als je dan gister ziet dat die pingel en rood bij Real wordt teruggedraaid dit niet bij Ajax kon bij die overtreding op Blind.
als die chelsea speler had gescoord had het terug gedraaid kunnen worden, nu niet.
pi_190148738
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:46 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

wat naief
  woensdag 27 november 2019 @ 12:03:36 #48
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190148753
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:02 schreef Adames het volgende:

[..]

wat naief
wat is daar precies naief aan?
pi_190148779
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:01 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

als die chelsea speler had gescoord had het terug gedraaid kunnen worden, nu niet.
Of Blind of Veltman een direct rode kaart inderdaad.
Dat is prexies wat ik bedoel dat de VAR niet beperkt moet worden bij dit soort bepalende momenten door technisch geneuzel.

Ik vind een penalty of 2e gele kaart (bijna) net zo bepalend als een doelpunt of een directe rode kaart. Maar daar ligt wel de grens nu.
pi_190149571
Voorspelling van Valentijn :D

@. 3:20

1-3

Nou eens kijken of hij er weer naast zit :+

Zelfkennis @3:40 _O-
pi_190149574
Sowieso gaat Valencia - Chelsea wel echt een interessante pot worden, scheelt weer het lange wachten tot Ajax.
  woensdag 27 november 2019 @ 12:55:05 #52
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190149628
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:51 schreef Simmertje het volgende:
Sowieso gaat Valencia - Chelsea wel echt een interessante pot worden, scheelt weer het lange wachten tot Ajax.
ja die ga ik wel kijken ja.
pi_190149676
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:55 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ja die ga ik wel kijken ja.
Waar wordt die uitgezonden?
  woensdag 27 november 2019 @ 12:59:21 #54
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190149689
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:58 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Waar wordt die uitgezonden?
op ziggo sport gewoon
pi_190149715
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:59 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

op ziggo sport gewoon
Ik heb KPN. Das balen dus.
pi_190149720
Paar rode kaarten voor Valencia zou ook wel fijn zijn. Staan daar mensen op scherp?
  woensdag 27 november 2019 @ 13:03:33 #57
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190149736
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:01 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Ik heb KPN. Das balen dus.
geen familie of vrienden met ziggo?
pi_190149755
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:03 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

geen familie of vrienden met ziggo?
Voor ziggo go bedoel je?
Vast wel. Goed idee.
  woensdag 27 november 2019 @ 13:05:20 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190149757
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:02 schreef Simmertje het volgende:
Paar rode kaarten voor Valencia zou ook wel fijn zijn. Staan daar mensen op scherp?
hoe zit dat met Blind en Veltman is dat voor 1 wedstrijd?
  woensdag 27 november 2019 @ 13:05:44 #60
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190149764
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

hoe zit dat met Blind en Veltman is dat voor 1 wedstrijd?
ja
pi_190149830
Bij Valencia: Ezequiel Garay op scherp
Ajax: Onana, Promes en Martinez

Hopelijk laat Onana het tijdrekken lekker voor wat het is vandaag, ook al staan we voor krap voor.
pi_190150358
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:09 schreef Simmertje het volgende:
Bij Valencia: Ezequiel Garay op scherp
Ajax: Onana, Promes en Martinez

Hopelijk laat Onana het tijdrekken lekker voor wat het is vandaag, ook al staan we voor krap voor.
Of misschien juist als je 0-3 voorstaat in de 90 minuut Onana geel laten krijgen, dan Valencia (die je met 0-3 mag verliezen) zonder Onana spelen, maar dan wel weer met clean sheet de laatste 16e in.
pi_190150423
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:52 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Of misschien juist als je 0-3 voorstaat in de 90 minuut Onana geel laten krijgen, dan Valencia (die je met 0-3 mag verliezen) zonder Onana spelen, maar dan wel weer met clean sheet de laatste 16e in.
en dan een ramosje doen door een extra schorsing te krijgen en ook nog eens dik te verliezen.
pi_190150467
Ramos speelde het gewoon dom door eerst te communiceren met de bank. Een gele kaart kun je makkelijk pakken zonder dat het te bewijzen is dat je het expres deed.
pi_190150510
BROBBIED
pi_190150513
BROBBEAST
pi_190150520
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2019 14:04 schreef skysherrif het volgende:
BROBBIED
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 14:04 schreef Simmertje het volgende:
BROBBEAST
Thanks voor de reminder :)
Oh.
pi_190150557
Nu al 0-2 (lol)
Oh.
pi_190150558
TAYLORED

(MAAR EIGENLIJK BROBBIED)
pi_190150564
VAR was gisteren bij Real / PSG ook om te huilen
pi_190150565
Hopelijk een voorbode voor vanavond.
Oh.
pi_190150567
afgemaacht
pi_190150576
Verheug mij toch wel een beetje op die generatie hoor. Aangevuld met nieuwe Tadic/Blind aankopen tegen die tijd kan het weer leuk worden :)
pi_190150659
Lekker joh, WK-gangers terug en weer op volle toeren. WK O17 mind you, en die jongens zijn gewoon sterkhouder in A1.
pi_190150677
dat had 3 0 moeten zijn ja
  woensdag 27 november 2019 @ 14:15:38 #76
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190150683
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker joh, WK-gangers terug en weer op volle toeren. WK O17 mind you, en die jongens zijn gewoon sterkhouder in A1.
Maar Ajax koopt alleen nog maar dus deze jongens gaan nooit een kans krijgen... - Telegraaf
pi_190150693
https://www.vice.com/nl/article/8xwypp/viral-videos-ajax

Leuk artikel wel met de man achter de hypefilmpjes van Ajax _O_
Oh.
  woensdag 27 november 2019 @ 14:28:44 #78
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190150852
de zenuwen beginnen te komen hoor....
pi_190150854
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

Vandaag nog geen gezien trouwens.
pi_190150908
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 14:28 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Vandaag nog geen gezien trouwens.
Ze kiezen ook alleen de speciale momenten uit, als ze het voor elke Europese wedstrijd doen wordt het een trucje en zal de inspiratie ook eerder op zijn.
Oh.
pi_190150917
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 14:28 schreef mokkiemok het volgende:
de zenuwen beginnen te komen hoor....
Lekker hoor, bier staat al koud thuis *O*
pi_190151195
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze kiezen ook alleen de speciale momenten uit, als ze het voor elke Europese wedstrijd doen wordt het een trucje en zal de inspiratie ook eerder op zijn.
Wel beter ook. Ik kreeg dat gevoel al een beetje bij die "we have 6 we want 9."
pi_190151309
Gewoon met de cruciale pot tegen Valencia weer een mooi filmpje is prima, vandaag is inderdaad niet nodig.
  woensdag 27 november 2019 @ 15:19:11 #84
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190151467
https://www.voetbalprimeu(...)et-hen-starten-.html

die wil lekker de wedstrijd ingaan met een middenveld Donny Ziyech Labyad.....
pi_190151522
Laten we even de voorhoede omgooien die verantwoordelijk is voor 20 goals afgelopen 5 wedstrijden :')
  woensdag 27 november 2019 @ 15:25:12 #86
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190151532
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 15:24 schreef Simmertje het volgende:
Laten we even de voorhoede omgooien die verantwoordelijk is voor 20 goals afgelopen 5 wedstrijden :')
op deze manier heb je alle linies anders
compleet anders spelen ook. wat een idioot....
pi_190151907
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2019 15:25 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

op deze manier heb je alle linies anders
compleet anders spelen ook. wat een idioot....
Stabiliteit en automatismen zijn ook gewoon vreselijk onderschatte aspecten van een goed functionerende ploeg. Je ziet dat zelfs bij een ploeg als Barcelona die op zich geen onaardige selectie heeft, maar totaal niet functioneert omdat Valverde de boel elke wedstrijd weer overhoop gooit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_190151987
Ajax onder 19 gewonnen *O*
pi_190152329
Uitslagen (winst, verlies, gelijk) van Ajax onder 19 zijn tot nu toe elke keer hetzelfde geweest als dat van het grote Ajax, dus dit gaan we winnen!
  woensdag 27 november 2019 @ 16:16:29 #90
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_190152343
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:15 schreef Themeparktommy het volgende:
Uitslagen (winst, verlies, gelijk) van Ajax onder 19 zijn hetzelfde als het grote Ajax, dus dit gaan we winnen!
9 van de 10 wel inderdaad. ik zou er alleen niet op gokken haha.
veel plezier allen! hoop op weer een spektakel stukje!
  Moderator woensdag 27 november 2019 @ 18:35:28 #91
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_190154807
Hoe is de sfeer hier?
What can change the nature of a man?
pi_190154819
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 18:35 schreef Coco. het volgende:
Hoe is de sfeer hier?
Dood topic genot.

Wedstrijd leeft nog niet echt.
  woensdag 27 november 2019 @ 18:36:21 #93
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_190154822
Stilte voor de storm.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_190154836
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 18:35 schreef Coco. het volgende:
Hoe is de sfeer hier?
De ajacieden houden momenteel een corteo in de vbl sc

@GGMM heeft een megafoon in zijn handen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 27 november 2019 @ 18:36:58 #95
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_190154837
quote:

Dat We Are Back filmpje was dan wel tenenkrommend.
pi_190155216
quote:

We are back filmpje blijft geniaal _O_ _O_
pi_190155317
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 18:36 schreef Coco. het volgende:

[..]

Dat We Are Back filmpje was dan wel tenenkrommend.
Die was juist goed.
Oh.
  woensdag 27 november 2019 @ 19:10:05 #98
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_190155420
Ik ben van de partij boys.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_190155740
Hopelijk Chelsea Valencia 0-0
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_190156119
Mazraoui middenveld?
pi_190156178
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:39 schreef Simmertje het volgende:
Mazraoui middenveld?
Ja.
Oh.
pi_190156181
Onana; Dest, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Mazraoui, Ziyech, Van de Beek; Promes, Tadic, Labyad.
pi_190156200
Hattrick Labyad
Oh.
pi_190156224
Niet de opstelling waar ik op hoop, mja we gaan het zien.
pi_190156247
Bizarre opstelling; Alvarez is toch als CV gehaald :')
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_190156252
Martinez gaat sowieso een kaart pakken.

Die zijn we dus kwijt tegen Valencia.
Oh.
  woensdag 27 november 2019 @ 19:46:44 #107
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_190156269
Kan ook nog zijn dat Mazraoui als CV gaat spelen. Zou ik ook niet heel bizar vinden met zo'n snelle spits

Maar is uiteraard minder logisch dan Martinez
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_190156282
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:46 schreef Tagliano het volgende:
Kan ook nog zijn dat Mazraoui als CV gaat spelen. Zou ik ook niet heel bizar vinden met zo'n snelle spits

Maar is uiteraard minder logisch dan Martinez
Mazraoui heeft echt niks van een CV.
Oh.
pi_190156296
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lengte en een goede sliding. Al 2 dingen.
pi_190156334
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:48 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Lengte en een goede sliding. Al 2 dingen.
_O-
  woensdag 27 november 2019 @ 19:52:22 #111
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190156354
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:42 schreef BobW het volgende:
Onana; Dest, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Mazraoui, Ziyech, Van de Beek; Promes, Tadic, Labyad.
Ik heb hier geen vertrouwen in.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 27 november 2019 @ 19:55:38 #112
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_190156407
Had op z'n minst Alvarez verwacht naast Donny tenzij Ten Hag denkt flink te domineren en defensie genoeg is om hun snelle spelers af te stoppen
pi_190156424
Ik snap Ten Hag wel, hij wil links/rechts in het centrum.

Dus dan is het Schuurs > Alvarez als CV en Mazraoui > Alvarez als CVM.
  woensdag 27 november 2019 @ 19:57:45 #114
38496 Perrin
pi_190156444
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had op z'n minst Alvarez verwacht naast Donny tenzij Ten Hag denkt flink te domineren en defensie genoeg is om hun snelle spelers af te stoppen
Lijkt mij ook een behoorlijk agressieve opstelling.
  woensdag 27 november 2019 @ 20:02:55 #115
446803 Tagliano
pi_190156529
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar hij staat ook niet tegen een echt klassieke spits
pi_190156604
begrijp ik het goed dat deze wedstrijd amper boeit en het gewoon zaak is volgende wedstrijd thuis van valencia te winnen
  woensdag 27 november 2019 @ 20:07:01 #117
446803 Tagliano
pi_190156626
Garay pakt een schorsinkje
  woensdag 27 november 2019 @ 20:08:04 #118
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_190156646
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:06 schreef skysherrif het volgende:
begrijp ik het goed dat deze wedstrijd amper boeit en het gewoon zaak is volgende wedstrijd thuis van valencia te winnen
Waarom zou dit amper boeien?...
pi_190156657
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:06 schreef skysherrif het volgende:
Ja.
Als je vanavond wint, heb je tegen Valencia wel aan een gelijkspel al genoeg.
pi_190156661
Moet ik nu voor Chelsea of Valencia zijn nu?
  woensdag 27 november 2019 @ 20:09:20 #121
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_190156673
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/dossier(...)spel-staat~a6a98bf7/
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  woensdag 27 november 2019 @ 20:09:55 #122
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_190156689
quote:
Ajax kan zich zowat veilig spelen vanavond. Thuis ga je geen 0-4 verliezen van Valencia
pi_190156693
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Zoals ik het lees dan, aangezien de uitslagen tegen Lille wegvallen

Maar idd, kan wel zo zijn dat we bij winst in lille ipv winst aan gelijkspel in amsterdam genoeg hebben.
pi_190156699
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ajax kan zich zowat veilig spelen vanavond. Thuis ga je geen 0-4 verliezen van Valencia
Vgm werkt het niet zo, ik geloof dat als we verliezen we er uit zijn.
pi_190156700
Hmm, ten Hag wel heel weinig vertrouwen in Alvarez dus, voor beide posities..
pi_190156702
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:08 schreef Zocalo het volgende:
Als Chelsea wint en Ajax vanavond ook dan is Ajax al bijna door, wel als 2e maar who cares.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_190156704
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:08 schreef Zocalo het volgende:
Chelsea
pi_190156712
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:10 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nee ;)
pi_190156717
quote:

[..]

Chelsea moet een punt pakken tegen Lille, dan mogen we 0-2 verliezen van Valencia in dat scenario
pi_190156718
  woensdag 27 november 2019 @ 20:11:39 #131
446803 Tagliano
pi_190156721
quote:

[..]

Dat is alleen zo als Chelsea nu wint en verliest van Lille

En Ajax wint van Lille natuurlijk
  woensdag 27 november 2019 @ 20:12:01 #132
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_190156726
quote:
Maar Chelsea gaat niet verliezen van Lille
pi_190156730
quote:

[..]

Nee, onderling resultaat telt. En dat is zwaar in het voordeel van Ajax.
pi_190156733
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:10 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Als Chelsea wint en Ajax vanavond ook dan is Ajax al bijna door, wel als 2e maar who cares.
Gelijkspel daar is in principe het meest gunstige, ook met het oog op groepswinst.
pi_190156744
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:12 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Gelijkspel daar is in principe het meest gunstige, ook met het oog op groepswinst.
Bij winst chelsea is alles beter dan een nederlaag met 3 doelpunten verschil volgende week sowieso genoeg.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 27 november 2019 @ 20:14:42 #136
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_190156759
Winst vanavond is hoe dan ook gunstig.
pi_190156770
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:12 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Meest gunstige zeker niet om door te gaan. Dan ben je bij een nederlaag tegen Valencia de Sjaak. Bij winst van Chelsea vanavond mag Ajax nog verliezen van Valencia met 2 goals verschil.
pi_190156818
sportzeloot twitterde op woensdag 27-11-2019 om 20:14:12 @dionriemenss Met 1-3 wel bijv. reageer retweet
oke als hij het zegt geloof ik het zeker
pi_190156825
Wel een enge opstelling
pi_190156863
Snap het wel, Alvarez is nog teveel een onzekere factor. Die ga je in zo'n wedstrijd niet voor het eerst achterin zetten.
pi_190156868
J0RBA twitterde op woensdag 27-11-2019 om 20:17:11 Ondertussen mag niemand het uitvak in. De politie heeft enkele klappen uitgedeeld en het waterkanon heeft gespoten... #lilaja reageer retweet
pi_190156876
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:15 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Meest gunstige zeker niet om door te gaan. Dan ben je bij een nederlaag tegen Valencia de Sjaak. Bij winst van Chelsea vanavond mag Ajax nog verliezen van Valencia met 2 goals verschil.
Wel alleen als Ajax zelf ook wint vanavond ;)
  woensdag 27 november 2019 @ 20:20:48 #143
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_190156880
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:20 schreef skysherrif het volgende:
J0RBA twitterde op woensdag 27-11-2019 om 20:17:11 Ondertussen mag niemand het uitvak in. De politie heeft enkele klappen uitgedeeld en het waterkanon heeft gespoten... #lilaja reageer retweet
Weer boetes incoming.
pi_190156907
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:20 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Wel alleen als Ajax zelf ook wint vanavond ;)
Dat wel. Maar de laatste wedstrijd tegen Valencia gaat sowieso beslissend zijn, ongeacht de wedstrijd van vanavond.
pi_190156931
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Chelsea
Oh ja ik zie het
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_190156934
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:22 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Dat wel. Maar de laatste wedstrijd tegen Valencia gaat sowieso beslissend zijn, ongeacht de wedstrijd van vanavond.
Als Chelsea nu wint heb je aan een gelijkspel voldoende, ook als je straks verliest.
pi_190156942
Gewoon 2x winnen
  woensdag 27 november 2019 @ 20:25:24 #148
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_190156958
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:24 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Als Chelsea nu wint heb je aan een gelijkspel voldoende, ook als je straks verliest.
Feit blijft dat het vanavond niet beslist wordt. Je kunt het jezelf hooguit wat makkelijker maken tegen Valencia.
pi_190156983
Als Chelsea wint en we verliezen van Lille met minder dan 3-0 zijn we in ieder geval in de EL door :)
pi_190157181
Valencia 2-2
  woensdag 27 november 2019 @ 20:38:20 #151
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_190157244
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:26 schreef BobW het volgende:
Als Chelsea wint en we verliezen van Lille met minder dan 3-0 zijn we in ieder geval in de EL door :)
Fuck de EL
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_190157277
Ik mis neres nu al.
  woensdag 27 november 2019 @ 20:42:05 #153
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_190157308
2 keer gelijk is voldoende nu.
pi_190157332
We gaan ervoor!!!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_190157348
Heerlijke voetbalavond.
pi_190157390
Ik gok 2-3 (3 voor Ajax)
pi_190157482
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:46 schreef Sigaartje het volgende:
Ik gok 2-3 (3 voor Ajax)
Ik denk ook aan zo’n wedstrijd :)
-nee-
pi_190157502
Eindstand: Valencia - Chelsea 2-2

Dus de scenario's:
1) Ajax wint vanavond --> minimaal gelijkspel tegen Valencia
2) Ajax speelt gelijk vanavond --> minimaal gelijkspel tegen Valencia
3) Ajax verliest vanavond --> winnen van Valencia

Beter resultaat dan 0-3 verlies vanavond en je bent sowieso door in EL.
  woensdag 27 november 2019 @ 20:52:29 #159
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_190157523
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:51 schreef BobW het volgende:

Dus de scenario's:

Dank ^O^
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_190157533
Ik zou het een grove schande vinden als Ajax niet doorgaat en Chelsea wel.
pi_190157557
Betekent eigenlijk dat het niet veel uitmaakt of je wint of gelijkspeelt vanavond tegen Lille. Niet verliezen tegen Valencia en je bent door.
  woensdag 27 november 2019 @ 20:54:08 #162
36326 Freezor
Cold as stone
pi_190157582
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:51 schreef BobW het volgende:

Dus de scenario's:

4) Ajax wint vanavond en tegen Valencia --> Groepswinnaar
Something for your mind, your body and your soul.
  woensdag 27 november 2019 @ 20:55:12 #163
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190157616
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:54 schreef Freezor het volgende:

[..]

Is ook nog lang niet zeker dat Chelsea de laatste gaat winnen.
pi_190157618
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:54 schreef Freezor het volgende:

[..]

Doe nummer 4 maar.
pi_190157646
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:53 schreef Pedroso het volgende:
Betekent eigenlijk dat het niet veel uitmaakt of je wint of gelijkspeelt vanavond tegen Lille. Niet verliezen tegen Valencia en je bent door.
Dus bij gelijke stand in de laatste minuten niet alles-of-niets voor de overwinning.
  woensdag 27 november 2019 @ 20:57:46 #166
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_190157679
Ajax heeft het hoe dan ook in eigen hand in de laatste wedstrijd.

Opstelling vandaag kan ik wel mee leven. Iedere optie was een risico en met Martinez heb je wel linkspoot en wat meer gif en dynamiek achterin.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_190157819
_O-
  woensdag 27 november 2019 @ 21:02:23 #168
38496 Perrin
pi_190157829
1 kans 1 goal
pi_190157854
Prima begin wel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_190157893
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:02 schreef over_hedge het volgende:
Prima begin wel
Alleraardigst
  woensdag 27 november 2019 @ 21:04:37 #171
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_190157912
Aardige start ja.
  woensdag 27 november 2019 @ 21:07:35 #172
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_190157993
Schuurs zit niet echt in de wedstrijd ;)
  woensdag 27 november 2019 @ 21:09:28 #173
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_190158046
quote:
6s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Schuurs zit niet echt in de wedstrijd ;)
Zijn we al begonnen
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_190158135
Schuurs is lekker bezig.
pi_190158139
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:55 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Is ook nog lang niet zeker dat Chelsea de laatste gaat winnen.
Thuis tegen het al uitgeschakelde Lille? Die kans lijkt me niet zo groot eigenlijk..
  Moderator woensdag 27 november 2019 @ 21:13:36 #176
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_190158146
Schuurs doet t prima tot nu toe.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 27 november 2019 @ 21:19:22 #177
13462 BansheeBoy
pi_190158299
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
Schuurs doet t prima tot nu toe.
Mee eens. Maar ze ogen wel onwennig hoor.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_190158320
Labyad speelt lekker mee ook
-nee-
pi_190158327
Wel bizar dat je straks op pole position bent om de groep te winnen en met een ongelukkig slippertje het hele toernooi uit geknikkerd kan worden.
pi_190158360
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:20 schreef Saekerhett het volgende:
en met een ongelukkig slippertje het hele toernooi uit geknikkerd kan worden.
Rocchi bedankt zullen we maar zeggen.
  woensdag 27 november 2019 @ 21:21:25 #181
13462 BansheeBoy
pi_190158366
Wat heb je in Frankrijk toch veel donkere domme krachten voetballen.

pi_190158440
Sow
pi_190158454
Nicogod _O_
  woensdag 27 november 2019 @ 21:26:26 #184
62913 Blik
The one and Only!
pi_190158475
quote:
15s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat heb je in Frankrijk toch veel donkere domme krachten voetballen.

Belgie ook wel, zie Brugge gisteren met 2 nodeloze rode kaarten in de laatste minuut
pi_190158481
Als je deze wint en toch onverhoopt verliest van Valencia, wat mogelijk is, heb je toch dik kans dat je eruit ligt. Chelsea gaat nl. geheid winnen in Lille. Dat vind ik toch ontzettend zuur. En Valencia gaat natuurlijk alles of niets spelen.
pi_190158490
Ze moeten ff weer gas geven. Lamlendig nu
  woensdag 27 november 2019 @ 21:30:09 #187
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_190158590
Bijna is het stoppen met voetballen weer afgestraft
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 27 november 2019 @ 21:30:16 #188
62913 Blik
The one and Only!
pi_190158595
Wat een dramatische vrije trap zeg
  woensdag 27 november 2019 @ 21:30:16 #189
13462 BansheeBoy
pi_190158596
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:26 schreef Blik het volgende:

[..]

Belgie ook wel, zie Brugge gisteren met 2 nodeloze rode kaarten in de laatste minuut
Alsof ze rechtstreeks uit een Sjors en Sjimmie album van Frans Piët of Carol Voges komen.

woensdag 27 november 2019 @ 21:30:44 #190
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_190158612
Pfoehh
pi_190158644
Lekker hoor die per
  woensdag 27 november 2019 @ 21:33:03 #192
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_190158648
Schuurs. _O_
pi_190158662
Promes is geen neresgod
pi_190158692
Promes speelt bagger.
pi_190158720
Labyad ook trouwens
  woensdag 27 november 2019 @ 21:37:37 #196
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_190158751
Flikker die Mazraoui eruit
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 27 november 2019 @ 21:37:41 #197
13462 BansheeBoy
pi_190158753
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:36 schreef kurk_droog het volgende:
Labyad ook trouwens
Hij mist handelingssnelheid.

woensdag 27 november 2019 @ 21:37:46 #198
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_190158758
Mazraoui. Zo dom hè.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_190158772
Wisselen...
pi_190158782
Wissel Mazraoui maar gewoon.
  woensdag 27 november 2019 @ 21:38:14 #201
13462 BansheeBoy
pi_190158785
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:37 schreef XDo het volgende:
Mazraoui. Zo dom hè.
Zo dom!

pi_190158792
Dit wordt weer zo'n dag. Met hoeveel spelers eindigen we vandaag? 10? Weer 9?
pi_190158797
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:38 schreef Yreal het volgende:
Wisselen...
DIRECT inderdaad
pi_190158802
Vervelende ploeg ook dat Lille.
pi_190158803
Meteen wisselen die mazraoui, niet nog een keer die fout maken.
No bitch to me
  woensdag 27 november 2019 @ 21:38:45 #206
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_190158804
Mazraoui is zo mokerdom... walgelijk dom.
  woensdag 27 november 2019 @ 21:38:56 #207
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_190158809
Mazraoui maar ff snel wisselen
Ik ben inmiddels overleden
pi_190158814
waarom reageer ik in dit kut topic?
  woensdag 27 november 2019 @ 21:39:12 #209
38496 Perrin
pi_190158818
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:38 schreef Vriezzer het volgende:
Mazraoui is zo mokerdom... walgelijk dom.
Was bijna tweede geel :{
  woensdag 27 november 2019 @ 21:39:45 #210
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_190158830
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:39 schreef Perrin het volgende:

[..]

Gematst door de scheidsrechter deze keer. Bloemetje opsturen na de wedstrijd.
pi_190158834
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:39 schreef -Chakotay- het volgende:
waarom reageer ik in dit kut topic?
Oprotten dan.
.
pi_190158837
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:38 schreef Drxx het volgende:
Dit wordt weer zo'n dag. Met hoeveel spelers eindigen we vandaag? 10? Weer 9?
Deze scheids is niet heel moeilijk gelukkig.
  woensdag 27 november 2019 @ 21:40:06 #213
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_190158838
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:39 schreef Perrin het volgende:

[..]

Had ‘t moeten zijn idd.
pi_190158855
Klaasjan voor labyad svp
pi_190158858
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:40 schreef Yreal het volgende:

[..]

Deze scheids is niet heel moeilijk gelukkig.
De regie wel, zo'n superslomo om het veel erger te laten lijken dan het was.
  woensdag 27 november 2019 @ 21:41:56 #216
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_190158872
En die kale wisselt weer niet als het moet
RED ONS HENNIEGOD
pi_190158878
Moet maza ook niet zeiken nu
pi_190158916
Labyad einde seizoen
pi_190158921
Labyad ben je ook voor lang kwijt zo.
pi_190158934
Labyad en Mazza eruit.
  woensdag 27 november 2019 @ 21:44:56 #221
38496 Perrin
pi_190158937
Daar is iets gescheurd.

edit: hm valt mee dus?
pi_190158938
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:44 schreef TheArt het volgende:
Labyad ben je ook voor lang kwijt zo.
Doet hij zelf ook, zo dom erin gaan ook. Maz ook tering dom. 2x wisselen dus.
  woensdag 27 november 2019 @ 21:45:00 #223
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_190158942
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:44 schreef BobW het volgende:
Labyad einde seizoen
Dat hoop ik niet. Is als reservespeler prima om erbij te hebben, zeker voor al die eredivisie potjes.
  woensdag 27 november 2019 @ 21:47:06 #224
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_190158990
Wtf :?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_190158999
Wat een kutteam dat lille
  woensdag 27 november 2019 @ 21:47:48 #226
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_190159009
Noa Lang erin. Armoede.
  woensdag 27 november 2019 @ 21:48:10 #227
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_190159021
Waarom laat die banaan 'm achterlopen dan.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_190159025
Haha supporters mooi aanwezig _O_
  woensdag 27 november 2019 @ 21:51:44 #229
13462 BansheeBoy
pi_190159095
Eigenlijk vind ik Mazraoui niet Ajax waardig. Veels te veel een twijfelaar. Geeft slechte ballen. Ziekenhuisballen. Domme beslissingen.

woensdag 27 november 2019 @ 21:52:23 #230
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_190159110
quote:
15s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk vind ik Mazraoui niet Ajax waardig. Veels te veel een twijfelaar. Geeft slechte ballen. Ziekenhuisballen. Domme beslissingen.

Speelt alleen omdat hij het maatje is van Ziyech.
  woensdag 27 november 2019 @ 21:52:43 #231
38496 Perrin
pi_190159115
quote:

Vorig seizoen had ie echt zijn momenten.
  woensdag 27 november 2019 @ 21:53:23 #232
13462 BansheeBoy
pi_190159127
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:52 schreef Perrin het volgende:

[..]

Vorig seizoen had ie echt zijn momenten.
Ja, maar die heeft een stabiele voetballer nog meer.

woensdag 27 november 2019 @ 21:54:06 #233
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_190159147
Eens. Mazraoui valt dit seizoen door de mand.
  woensdag 27 november 2019 @ 21:54:10 #234
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190159149
quote:

Helaas ja. Rechtsback is wel het zorgenkindje.
pi_190159235
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Helaas ja. Rechtsback is wel het zorgenkindje.
Misschien dat Dest nog groeit in zijn rol. Het liefst zie ik een kloon van Nico daar, maar vindt die maar eens. :P
  woensdag 27 november 2019 @ 22:00:08 #236
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190159255
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Misschien dat Dest nog groeit in zijn rol. Het liefst zie ik een kloon van Nico daar, maar vindt die maar eens. :P
Volgens mij hebben heel veel clubs problemen met de backs. Ja kloon van Nico zou ideaal zijn.
pi_190159266
Mazraoui was tegen Chelsea was het dacht ik goed.

Dit is gewoon dom, net als labyad.
pi_190159284
Ik hoop dat we deze winnen en er morgen veel gifjes van Ziyech te zien zijn

Dat moment met van de beek langs de lijn zo net, bohh :9~
-nee-
pi_190159297
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:00 schreef firefly3 het volgende:
Mazraoui was tegen Chelsea was het dacht ik goed.

Dit is gewoon dom, net als labyad.
Mazraoui op het middenveld vind ik in dit soort wedstrijden ook gewoon een risico. Op de back is het soms nog wel oké als hij maar vooral druk naar voren kan houden en geen snelle buitenspeler moet afstoppen.
Alvarez lijkt ook nog niet ideaal in dit team, maar het lijkt me toch wenselijk want ik zie Mazraoui dit niet nog een helft volhouden zonder kaart.
pi_190159302
Mazraoui moet ie wel wisselen.
pi_190159314
Marin erbij voor Mazraoui.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_190159316
Van der Sar in het uitvak. Wat een held.
Love is in the air!
  woensdag 27 november 2019 @ 22:04:23 #243
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_190159327
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:04 schreef Ludachrist het volgende:
Marin erbij voor Mazraoui.
Alvarez plz
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_190159334
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:04 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

Alvarez plz
Alvarez it is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 27 november 2019 @ 22:05:02 #245
77227 SaferSephy
pi_190159340
quote:

[..]

Alvarez it is.
Slachten op dat middenveld.
  woensdag 27 november 2019 @ 22:05:22 #246
38496 Perrin
pi_190159346
quote:

[..]

Alvarez it is.
Opluchting.
  woensdag 27 november 2019 @ 22:08:23 #247
77227 SaferSephy
pi_190159409
Fuck al die ren negers. Ik word er echt helemaal naar van. Chelsea all over again
pi_190159461
Martinez speelt ook wel lekker hoor.
  woensdag 27 november 2019 @ 22:10:30 #249
38496 Perrin
pi_190159475
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:10 schreef Yreal het volgende:
Martinez speelt ook wel lekker hoor.
Ik ben fan.
pi_190159481
Ik zal nooit meer janken over Chelsea, wat een teringgeluk hebben wij vandaag _O-
pi_190159505
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:08 schreef SaferSephy het volgende:
Fuck al die ren negers. Ik word er echt helemaal naar van. Chelsea all over again
Een minuut stilte nu aub
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_190159517
Godskolere wat blijft Alvarez traag zeg.
pi_190159601
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:10 schreef Drxx het volgende:
Ik zal nooit meer janken over Chelsea, wat een teringgeluk hebben wij vandaag _O-
Kijk, ik durf alleen wel te zeggen dat dit puur geluk is.

Als chelsea fans dat nou eens deden...
  woensdag 27 november 2019 @ 22:18:59 #254
38496 Perrin
pi_190159705
Promes de verlosser.
  woensdag 27 november 2019 @ 22:19:35 #255
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_190159728
JAAAAA, haha. :D

Toch Promessi weer met zijn afronding.
pi_190159734
PROMES WERELDAANKOOP
pi_190159770
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:15 schreef Yreal het volgende:

[..]

Kijk, ik durf alleen wel te zeggen dat dit puur geluk is.

Als chelsea fans dat nou eens deden...
Volgens mij ook gedeelte onkunde van die lille spelers :D
No bitch to me
  woensdag 27 november 2019 @ 22:21:13 #258
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_190159785
Toch weer knap afgerond van Promes dit hoor :o
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 27 november 2019 @ 22:21:27 #259
62913 Blik
The one and Only!
pi_190159794
Lekkere tandem, die 2
  woensdag 27 november 2019 @ 22:22:06 #260
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_190159810
Lekker balletje van Lang ook op Ziyech.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 27 november 2019 @ 22:22:20 #261
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_190159824
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:10 schreef Drxx het volgende:
Het is ook gewoon onkunde van Lille dit. Zo vaak missen is geen pech meer.
pi_190159938
We krijgen weer lekker veel moneys met deze overwinning
pi_190159948
Finale. Op naar de finale
Love is in the air!
pi_190159957
Toch zonde dat puntverlies bij Chelsea
Love is in the air!
pi_190159970
Lang speelt verdienstelijk.
pi_190159977
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nog lang niet zo slecht inderdaad
pi_190159984
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zeker.
pi_190159992
Schuurs trouwens prima talent, als hij zijn ontwikkeling zo doorzet prima aankoop geweest.
pi_190160037
Weer heerlijk gekeept :).
pi_190160042
Wat een helden team. Niet normaal zo goed...
Love is in the air!
  woensdag 27 november 2019 @ 22:33:15 #271
38496 Perrin
pi_190160083
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:31 schreef Landgeld het volgende:
Wat een helden team. Niet normaal zo goed...
Ze rennen ervoor het veld op.
pi_190160102
Kunnen we niet vaker scouten in Wakanda? Wat een godheid die Onana, Vibranium geslikt of zo _O_

Ziyech O+
pi_190160197
Weer een wonder dat het 3-0 is :P
pi_190160199
In iedere uitwedstrijd in de poule minstens 3x gescoord 😱

Edit: of toch niet
No bitch to me
  woensdag 27 november 2019 @ 22:38:00 #275
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_190160231
0-2 dus... Terecht afgekeurd.

Voelt inmiddels wel zuur dat je ook na vandaag nog steeds uitgeschakeld kunt worden voor de CL.
  woensdag 27 november 2019 @ 22:43:49 #276
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_190160411
Ik voel me veel rustiger als Schuurs aan de bal is ipv Veltman... Ik zou zeggen, probeer koppel Schuurs - Blind maar.
  woensdag 27 november 2019 @ 22:44:45 #277
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_190160424
Siemed.
pi_190160425
Tijd dus om een biertje te gaan halen. Siem :')
  woensdag 27 november 2019 @ 22:46:21 #279
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_190160459
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voel me veel rustiger als Schuurs aan de bal is ipv Veltman... Ik zou zeggen, probeer koppel Schuurs - Blind maar.
Eens. Geef Schuurs de kans maar gewoon.
  woensdag 27 november 2019 @ 22:48:03 #280
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_190160499
Haha, De Jong. _O-
pi_190160567
Prima pot zo.
  woensdag 27 november 2019 @ 22:51:40 #282
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_190160583
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:50 schreef Scorpie het volgende:
Prima pot zo.
Met twee blessures zie ik het anders.
pi_190160586
Eruit met tien punten. Dat gebeurt niet vaak.
  woensdag 27 november 2019 @ 22:52:03 #284
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_190160590
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:37 schreef BobW het volgende:
Weer een wonder dat het 3-0 is :P
Bijna de 1-3 voorspelling van Valentijn uitgekomen _O-
0-2 dus :+
  woensdag 27 november 2019 @ 22:52:04 #285
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_190160591
Schuurs zit op voetballen.
pi_190160593
BlessRNG geef dit alsjeteringjantjeblieft niet weg tegen Valencia :X
  Moderator woensdag 27 november 2019 @ 22:52:53 #287
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_190160603
Gefeliciteerd :)
pi_190160609
Ten Hag ook zo'n held
Van der Sar en Overmars ook helden

Wat een team. Wat een fase. Heerlijk
Love is in the air!
  woensdag 27 november 2019 @ 22:53:13 #289
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_190160615
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:52 schreef Vriezzer het volgende:
Schuurs zit op voetballen.
Valentijn niet :P die is gewoon chef voetbal :') _O-
  woensdag 27 november 2019 @ 22:53:25 #290
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_190160621
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Valencia gaat er dan ook uit met 8 punten.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_190160632
Het was weer een schitterende avond van Hakim Ziyech
AFCA!
  woensdag 27 november 2019 @ 22:54:14 #292
446803 Tagliano
pi_190160635
Dit is toch best lekker hoor

Schuurs ook prima, ook een paar keer nog flink op snelheid
  woensdag 27 november 2019 @ 22:55:08 #293
38496 Perrin
pi_190160660
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Ja die was weer eens legendarisch.
pi_190160672
Dit is toch mooi om te zien dat de spelers die normaal niet spelen het toch wel goed doen op cl niveau.
  woensdag 27 november 2019 @ 22:56:05 #295
13462 BansheeBoy
pi_190160683
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:55 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ja die was weer eens legendarisch.
Begint toch wel een terugkerend item te worden. En de topclubs maar slapen in Europa.

Ik vind het best!

pi_190160698
Hopen dat het meevalt voor Ziyech... Schuurs zet goede stappen _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 27 november 2019 @ 22:57:07 #297
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_190160699
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Die was de beste speler van deze CL-week.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_190160706
Ja Ziyech is fantastisch, mooi dat we daar jaren van hebben kunnen genieten. Echt top voor Ajax dat om onduidelijke (racistische?) redenen zijn kwaliteiten vaak onderschat werden.
pi_190160714
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben er niet gerust op inderdaad... zul je zien dat dat luizige Valencia er met een 0-1 vandoor gaat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190160724
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja Ziyech is fantastisch, mooi dat we daar jaren van hebben kunnen genieten. Echt top voor Ajax dat om onduidelijke (racistische?) redenen zijn kwaliteiten vaak onderschat werden.
Ziyech is nog nooit onderschat.
-nee-
  woensdag 27 november 2019 @ 22:59:23 #301
38496 Perrin
pi_190160729
quote:
15s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Begint toch wel een terugkerend item te worden. En de topclubs maar slapen in Europa.

Ik vind het best!

Volgens mij heeft ie buiten NL de meeste fans van alle Ajacieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')