Ik zat me te verbazen dat ze daar niet naar vroegen. Je zou zeggen dat dat flink op zou vallen.quote:Op maandag 25 november 2019 20:58 schreef Meke het volgende:
Ik dacht ook even; hoezo herken je nou zo iemand? Maar er loopt natuurlijk ook altijd een camera mee
Ik ben vorige maand nog op vakantie geweest in Drenthequote:Op maandag 25 november 2019 20:59 schreef Meke het volgende:
Wat doe je als toerist nou in Drenthe met je tentje
Ja, dat verzwijgen ze steeds vakkundigquote:Op maandag 25 november 2019 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zat me te verbazen dat ze daar niet naar vroegen. Je zou zeggen dat dat flink op zou vallen.
Jupquote:Op maandag 25 november 2019 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
100% dat je de cameraman ziet toch
Daarom haalde ze die twee ook door elkaar in die tuin waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 november 2019 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zat me te verbazen dat ze daar niet naar vroegen. Je zou zeggen dat dat flink op zou vallen.
En dan kunnen die straks net aan over de brug heen rennenquote:Op maandag 25 november 2019 21:05 schreef JJ76 het volgende:
En nu komt berichtje op telefoon binnen en kunnen ze gaan jagen op die anderen
Oh, ik dacht omdat het hele programma gescript isquote:Op maandag 25 november 2019 21:05 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Daarom haalde ze die twee ook door elkaar in die tuin waarschijnlijk.
Ja denk ik ookquote:Op maandag 25 november 2019 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan kunnen die straks net aan over de brug heen rennen
Zal wel weer net zo dramatisch worden als in dat water toen.quote:Op maandag 25 november 2019 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan kunnen die straks net aan over de brug heen rennen
Dat sowiesoquote:Op maandag 25 november 2019 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat het hele programma gescript is
Das waar ook. Je moet eigenlijk gewoon dat nummer allemaal onzintips gegeven.quote:Op maandag 25 november 2019 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gaat erom dat het veel te doorzichtig gescript is.quote:Op maandag 25 november 2019 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat was sowieso al opzichtig nep. Want op het ene moment vaart er een klein zwart bootje tussen de commandoboot en de boot van de hunters door en in het volgende shot opeens niet meer.quote:Op maandag 25 november 2019 21:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zal wel weer net zo dramatisch worden als in dat water toen.
Of ze redden het net niet nu
Iedereen uit je netwerk 100-en tips laten inbellen.quote:Op maandag 25 november 2019 21:09 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Das waar ook. Je moet eigenlijk gewoon dat nummer allemaal onzintips gegeven.
Dat is net hoe je 't ziet...quote:Op maandag 25 november 2019 21:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De brug is dicht?![]()
Staat juist open.
Omdat het kanquote:Op maandag 25 november 2019 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom krijgen de hunters een livestream van de finish?
Een tripje naar Duitslandquote:Op maandag 25 november 2019 21:17 schreef over_hedge het volgende:
Maar wat hebben ze nou gewonnen eigenlijl?
Huntedquote:Op maandag 25 november 2019 21:17 schreef over_hedge het volgende:
Maar wat hebben ze nou gewonnen eigenlijl?
quote:
quote:
Dit dus, ik snap dat het tv is maar waarom wordt dit soort info met de hunters gedeeld... dan kun je dus 3 weken van de radar zijn en nog de pech hebben dat ze net jouw eend eruit pikken... viel me overigens wel op dat de hunters niet alle berichten meer binnen kregen op telefoons van gepakten, want dat was me ook al zo'n doorn in het oogquote:Op maandag 25 november 2019 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
Dat ze het doorgeven aan de hunters is wel flink gay
Eindelijk een keer dat gezamenlijke informatie voor het ene team in het voordeel werkt van het andere teamquote:
18 minuten gebabbel, niks interessants volgens mij (ben er snel doorheen gescrolled). Ze hadden vooraf geen beelden gezien, hebben na het verstrijken van de tijd nog gezellig geborreld met de hunters, Juul dacht op het laatst dat Koen was gepakt, ze vonden het spannend, groetjes aan Kate.quote:Op maandag 25 november 2019 22:49 schreef Postbus100 het volgende:
Kan iemand nog bij die Q&A op Instagram? Wat werd daar gepost?
https://www.instagram.com/p/B5TTyXDiSAX/
Merci. Kan je die hele tekst integraal hier plaatsen (in een spoiler). Of is dat echt veel?quote:Op maandag 25 november 2019 23:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
18 minuten gebabbel, niks interessants volgens mij (ben er snel doorheen gescrolled). Ze hadden vooraf geen beelden gezien, hebben na het verstrijken van de tijd nog gezellig geborreld met de hunters, Juul dacht op het laatst dat Koen was gepakt, ze vonden het spannend, groetjes aan Kate.
Het is een filmpje, geen uitgeschreven tekst, dus neequote:Op maandag 25 november 2019 23:08 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Merci. Kan je die hele tekst integraal hier plaatsen (in een spoiler). Of is dat echt veel?
Altijd zo suf als ze dit soort initiatieven op niet-openbare plaatsen doenIk heb geen Instagram, en ook geen Facebook
Dat dachten wij gisteren ook. Ik doe wel mee hoor, als je iemand in zuidoost brabant nodig hebt.quote:Op maandag 25 november 2019 21:48 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik las dus dat Hunted volgend jaar aan het vierde seizoen van Hunted willen beginnen!
Nu zag ik dat ze dus op de regionale zenders aan het begin van het einde van de zoektocht dus een tiplijn openstellen. Is het een idee om met elkaar, en dan bedoel ik gewoon met 50 man, te bellen en dan allemaal loze tips te geven, en mensen zich te laten verkleden als de personen naar wie ze zoeken
Echt 3 teams naar één of andere Fok-user die spontaan van uit het niets opduikt en lijkt op een deelnemer
De Hunters massaal afgeleid door Fok!
We moeten volgend jaar in september ofzo in de gaten houden als Hunted de media nodig heeft
Het is kennelijk in mei al opgenomen.quote:Op maandag 25 november 2019 21:48 schreef Claude_Viole het volgende:
We moeten volgend jaar in september ofzo in de gaten houden als Hunted de media nodig heeft
mwah, vond het ook nogal dom als je op wil splitsen om dan wel de hele tijd in opvallende optocht te gaan rijden. Ze waren anders nooit gepakt. Zelfde als buiten gaan zitten in een open tuin als je gezocht wordt.quote:Op maandag 25 november 2019 21:43 schreef kalinhos het volgende:
Dat die cameraman meegaat is echt het grootste manco van de serie. Geef ze allebei een goede selfiestick, die beelden worden toch pas naderhand gemonteerd.
Nooit dat die hunters juanito en zn vriendin gevonden hadden als die hunter niet vol in de boei van die cameraman keek.
ja, je kon aan het pas ingezaaide maisvelden zienquote:Op dinsdag 26 november 2019 08:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is kennelijk in mei al opgenomen.
bij het openen van de telefoon waren ze goed en wel weg bij de plek waar ze die bekende van Juul ontmoet hadden.quote:Op maandag 25 november 2019 22:39 schreef Postbus100 het volgende:
Even samengevat: hoe zijn Koen en Juul erdoorheen gekomen?
Zij waren toch dat team dat in het begin net twee minuten eerder weg waren bij het benzinestation dan de hunters daar waren?
Zijn ze nog vaker door het oog van de naald geglipt?
Oja, die Charlotte ofzo, die later niets losliet tegenover de hunters.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij het openen van de telefoon waren ze goed en wel weg bij de plek waar ze die bekende van Juul ontmoet hadden.
Vorige jaren meestal ook zoiets, met al die diploma-uitreikingen enzoquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, je kon aan het pas ingezaaide maisvelden zien
Nou he!quote:Op donderdag 28 november 2019 14:31 schreef rubbereend het volgende:
wel heerlijk dat er geen finale was met vooral lullen zoals vorig jaar met Elie Lust
Laat ik het zo formuleren. Als ze het mij flikten deed ik aangifte.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:11 schreef svann het volgende:
Gaaf dat er toch een stel het gered heeft.
Zo hoort het ook eigenlijk. Tenzij er al teveel stommiteiten begaan worden.
Zomaar een huis van een onbekende derde binnendringen en zelfs een deur forceren vind ik wel erg ver gaan.
Te ver.
Die zullen ook vast en zeker wel wat getekend hebben.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:11 schreef svann het volgende:
Gaaf dat er toch een stel het gered heeft.
Zo hoort het ook eigenlijk. Tenzij er al teveel stommiteiten begaan worden.
Zomaar een huis van een onbekende derde binnendringen en zelfs een deur forceren vind ik wel erg ver gaan.
Te ver.
De deelnemers wel natuurlijk, maar dat huis was van toevalig betrokkenen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:37 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Die zullen ook vast en zeker wel wat getekend hebben.
Waarschijnlijk stonden ze gewoon op straat te kijken
En dan via Fok! wat adresjes regelen! Of een flashmob op een lastig moment.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:38 schreef Het_Liegebeest het volgende:
M'n broertje vroeg of ik met hem mee wil doen volgend seizoen![]()
Maar godnondeju wat moet je veel shit invullen eer je jezelf aangemeld hebt
Dat is toch zo te traceren? Eén keer je verkeerde IP-adres gebruiken of een emailadres gebruiken dat aan jou als persoon te linken is, en je bent weg.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Een nep FB-profiel aanmaken zodat je toch met je innercircle kan blijven communiceren, is dat ooit al geprobeerd
Fixed that for youquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:40 schreef svann het volgende:
[..]
De deelnemers wel natuurlijk, maar dat huis was van 'toevallig betrokkenen'.
Mocht je erdoor komen, stuur me even een DM, heb nog een gouden tip voor je.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:38 schreef Het_Liegebeest het volgende:
M'n broertje vroeg of ik met hem mee wil doen volgend seizoen![]()
Maar godnondeju wat moet je veel shit invullen eer je jezelf aangemeld hebt
Jajajaja... jij bent gewoon een hunterquote:Op woensdag 4 december 2019 10:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mocht je erdoor komen, stuur me even een DM, heb nog een gouden tip voor je.
Volgens mij werkt dit ook prima: https://cloakmy.org/cquote:Op woensdag 4 december 2019 00:15 schreef Postbus100 het volgende:
Nee, ik vind die truc van de wisselende profielfoto's nog steeds een hele sterke. En wat die ene gozer (vriend) deed na de inval bij verschillende vrienden: viavia de informatie doorgeven en zo geen sporen achterlaten. Alles mondeling en face-to-face. Net als in de oorlog.
Tip is gratis, hoef je niks mee te doen hè...quote:Op woensdag 4 december 2019 11:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Jajajaja... jij bent gewoon een hunter
Ik grapte maar. Zou leuk zijn als we een FOK!-deelnemer hebben in Het_Liegebeestquote:Op woensdag 4 december 2019 11:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tip is gratis, hoef je niks mee te doen hè....
Wel een goed uitgangspunt overigens, om ook nu al niemand te vertrouwen. En mocht iemand van fok ooit meedoen, moet 'ie dat dus ook niet op het forum vertellenquote:Op woensdag 4 december 2019 11:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik grapte maar. Zou leuk zijn als we een FOK!-deelnemer hebben in Het_Liegebeest
Aangezien ze afgelopen seizoen met beloningen werkten lijkt mij dat inderdaad slim om niet te doenquote:Op woensdag 4 december 2019 11:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wel een goed uitgangspunt overigens, om ook nu al niemand te vertrouwen. En mocht iemand van fok ooit meedoen, moet 'ie dat dus ook niet op het forum vertellen.
Ja die wisseltruc met profielfoto vond ik ook sterk. En idd, alles face to face doen.quote:Op woensdag 4 december 2019 00:15 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat is toch zo te traceren? Eén keer je verkeerde IP-adres gebruiken of een emailadres gebruiken dat aan jou als persoon te linken is, en je bent weg.
Plus dat je inner circle ook getrackt wordt.
Nee, ik vind die truc van de wisselende profielfoto's nog steeds een hele sterke. En wat die ene gozer (vriend) deed na de inval bij verschillende vrienden: viavia de informatie doorgeven en zo geen sporen achterlaten. Alles mondeling en face-to-face. Net als in de oorlog.
Tja, er wordt wel vaker iets verderop gestopt, of een ander pint. Maar toch worden ze vaak getraceerd. Want het hangt vol met camera's (soms ook privé).quote:Op woensdag 4 december 2019 18:16 schreef FYazz het volgende:
Na al die seizoenen verbaas ik mij erover dat men nog steeds met de auto gaat pinnen,
Volgens mij is dat de sociale behoefte die opspeelt. Heel dom, maar drie weken zijn wel lang hoor... (plus dat er sowieso contact moet worden gezocht voor extractiepunten e.d.).quote:dat telefoons van helpers gebruikt worden of dat men een bekende belt.
logisch wel ja, een normale Hunted kunnen ze nu niet opnemenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:45 schreef svann het volgende:
Men zoekt deelnemers voor een nieuw seizoen.
Hunted: Into The Wild
Kun jij overleven in de wildernis terwijl je op de hielen wordt gezeten door professionele hunters?
Dat klinkt ruig!
Een soort manhunt zoals op Discovery of National Geographic?
Leuk! Ik doe nie meequote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:45 schreef svann het volgende:
Men zoekt deelnemers voor een nieuw seizoen.
Hunted: Into The Wild
Kun jij overleven in de wildernis terwijl je op de hielen wordt gezeten door professionele hunters?
Dat klinkt ruig!
Een soort manhunt zoals op Discovery of National Geographic?
Ik zag helicopters in de trailer, jammer voor de burgemeester...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:41 schreef Burdie het volgende:
Is kennelijk in juni opgenomen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)tter_impression=true
Yesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[ twitter ]
ik had niet gedacht dat ze hadden kunnen maken in coronatijd
Dat was ook wel genot jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:13 schreef Magica het volgende:
[..]
Yes![]()
Hopelijk komt de buit ook weer binnenkort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |